Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

Aküm bitmiş,

daha doğrusu şöyle oldu. Anahtarı ustunde unutmusum herhalde donuk kalmıs bıraz. Ya soguktan yada bundan aku calıstırtmadı motoru. Sonra işte bi arabadan aktardık, aktardıktan sonra sırkete geldım 10km yol, biraz şarj olmus gıbıydı ama gene canı yetmedı calısmaya.

Sanırım yedim aküyü.

Yeni akü alıp servıse degısıtırcem, internetten alın dıolla, ne dıosunuz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fazla yağ olduğundan emin misin? 1mm, 2mm kdar fazlaysa sıkıntı olmayabilir. Hoş kullanabildiğine göre zaten sıkıntı çıkaracak kadar fazla değil demektir.
Çok fazla yağ olursa yağ pompası çalışmayabilir ve motoru ele alma ihtimali var. Ama sen kullandıysan ve bişey olmadıysa bundan sonra da olacağını sanmam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim Tiger 7.000 km'yi devirdi bu aralar. Sürekli "altı bin bakımı" diye laf geçiyor diye ben de 6.000 sanıyordum ama İngiliz motor olduğundan milmiş o, km için 10.000 diyor kendi manualında. Yine de içime bir kurt düştü, yaptırsam mı ben 6.000'de bir napsam?

Keywordler gereksiz titizlik, garanticilik, paranoya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Benim Tiger 7.000 km'yi devirdi bu aralar. Sürekli "altı bin bakımı" diye laf geçiyor diye ben de 6.000 sanıyordum ama İngiliz motor olduğundan milmiş o, km için 10.000 diyor kendi manualında. Yine de içime bir kurt düştü, yaptırsam mı ben 6.000'de bir napsam?

Keywordler gereksiz titizlik, garanticilik, paranoya.


Normalde 6000 mil. Ama korlas müşteriyi ütmek için 6000km de çağırıyor. Sebep olarak da istanbul trafiği yağ çok ısınıyo falan diye saçmalamaya başlıyor, sanki Triumph mühendisleri salak da tek akıllı kendileri...
Garanti vs durumu için götür sen bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...