Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 6, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2013 @Boztu Bu haftanın bir kaç günü biraz zaman ayırmak kısmını yanlış anlamışsın.Olayları questleri takip edebilmeli ki bir şeyler elde edebilsin.Her quest vakti yöneticiler kendini olayın dışında tutup oyuncuların istatisliklerini alacaklar.Öyle gelişmiş bir şey düşünmeyin.Bir an gelir birisi takdire şayan bir rol yapar ve etkileri üzerine toplar.Bu da ödülü hak eder.Bunun dışında canı sıkılan bir yönetici oyuna girecek iki saat oyuncuyu izleyip onu değerlendirecek bu zor bir nokta.Açıkcası yönetici olarak ben yönetici kısmıyla çok fazla vakit geçireceğimi düşünmüyorum.Üç beş page gelir.Bug çıkar fixlenir fakat onun dışında bende kendi rolümü yapacağım.Bunun için playera çaktırmadan fizban rolüne bürünmeyi düşünüyorum (:P) Yoksa online vakit ile şunlar şunlar olsun dersem bu zaten başta role zarar verir.Ben diyorum ki iyi rol yapan iyi gelişsin ve daha iyi imkanlar sağlansın.Şu ana kadar yapılmamış yada Türkiye'de denenememiş expert düşünceler var aklımda yani oyuncular sıkılmadan bir süre kesinlikle keyif alacak ve bunların hepsini de scriptinge dökmek role ayıp olur belki onun azıcık yardımını alabiliriz bazı konular da :) Bu konuları diğer insanlarla da tartıştım.Onlardan da güzel fikirler edindim. Birde mali kriz olayına hiç girmeyelim çünkü kapanmayacak sunucu yoktur.Bir çok sunucu mali krizden değil de yöneticileri sunucudan sıkıldığı yada bir anlık ego patlaması sonucu ego tatmin edildiği an kapanmaya sürükleniyor.10 senelik ultima hayatım da bir kere sunucu açma tecrübesi yaşadım.Onda da şansa mansa bir şeyler yaptık.1 ayda 50 kişilik kemik kadro topladık(edit yapılmadığı halde yıl 2005-2006 galiba).Nasıl oldu şuanda bile aklım hayalim almıyor.Gerçekten mali kriz yüzünden kapandı.Malum öğrenci adamın neyine sunucu açmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bordobere Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 rp shard acin da girelim Hobbit yada Kayip Hayaller in dbase leri kimde acaba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 bende. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 diğer yarısı da bende. güçlerimizi birleştirelim mi? http://www.badmovies.org/movies/doubledragon/doubledragon7.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Bence en önemlisi olabildiğince stafflara ihtiyaç kalmayan ve 7/24 açık olması önemli. Ayrıca Taht Oyunları kafasında olan bir sunucu olsa, guildlerin egemenliğinde, aristokratik hiyerarşi ile yönetilebilen güzel olabilirdi. Yenilikçi bir fikir olarak AI Controlleri üzerinde bir fikrim var: [hr] Hired NPC Gerekli Alt Sistemler: Fame Point¹, Honor Point², Son Vuruş Sistemi³ Hired Npc bir NPC Kiralama sistemidir. Ancak NPC kiralamak için belli gereklilikler mevcuttur; Honor Point² ve Fame Point¹ sizin 'kaç adet' NPC kiralayabileceğinizi belirler. Örneğin dünyaya yeni başlamış biri için bu oldukça sınırlıdır. Hired NPC 'ler size ait olur, eğer ölürse satın aldığınız yerden satın aldığınız ücretin %25'i kadar bir mebla ile canlandırabilirsiniz. İstediğiniz gibi giydirebilirsiniz. istediğiniz rolü seçebilirsiniz. Örnek madende çalıştırabilir veya sizin için savaşabilirler. Hired NPC'ler iki yerden temin edilebilmektedir: 1- Mercanery: Şehir Provisiner'ının yanında bulunur, her oyuncu temin edebilir. 2- Guild Stone: Bağlı olunan Guild Stone menüsünden temin edilir, Mercanery'den temin edilene göre %25 daha ucuzdur. ¹Fame Point: Servetiniz, K/D Oranınız (Kill / Death Oranınız) ve (eğer varsa) Guildiniz (guildinizinde mevcut rütbeniz ve diğer guildinizin diğer guildler arasında ki puanı), Onur Puanı, gibi etmenlerin karmasından oluşur. ²Honor Point: - Kazanımı : Oyuncuların Size Bağışladığı +Onur Puanı, Bağışlama, Onur Puanı - karakterleri ortadan kaldırmak vs - Kaybedimi : Oyuncuların Size Bağışladığı -Onur Puanı, Çalmak, Öldürmek (Masumları) vs ³Son Vuruş Sistemi: Eğer vurduğunuz karakterin hitpointi 5'den küçük ve eşit ise yere düşer ve üzerine tıkladığınızda üç seçenek çıkar: - Bağışla: Karakterin canını bağışlarsınız, + Onur Puanı verir. - Yara Bırak: Karakteri yaralarsanız, statları 10 dakika boyunca etkilenir. - Öldür: Karakteri öldürürsünüz, - Onur Puanı alırsınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Harikasın Argos :) Hiyerarşiyi teorik olarak oluşturdum(oyuncular baltalamazsa) fakat dediğin gibi taht oyunları tarzı bir hiyerarşi için normal bir power play sunucusunda ki kadar oyuncu lazım.Bunu imkansız olarak görebiliriz sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Somon Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 staff kadrosu ile ilgili Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Zaten staff kadrosu 3 yada 4 kişinin page bakmak dışında boş boş oturmak yerine rol yapmasını istiyorum.Hep birlikte tadını çıkarmak için buradayız (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bordobere Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 acildi mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Pat diye açılır mı hiç ayıp :) Daha zamanı var.Konu içerisin de şu zaman aralığın da açılır diye hiç söz vermedim.Bir ihtimal şubat gibi açılır ama çok heveslenmemek gerek.Alt yapıyı ve düzeni oturtmadan açılırsa büyük fiyasko olur.Ben içerisin de kendimin de rol yapacağı sunucu da zevk almak isterim (:P) Oynayacak diğer herkes de aynı şeyi ister Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Umuruk said: Harikasın Argos :) Hiyerarşiyi teorik olarak oluşturdum(oyuncular baltalamazsa) fakat dediğin gibi taht oyunları tarzı bir hiyerarşi için normal bir power play sunucusunda ki kadar oyuncu lazım.Bunu imkansız olarak görebiliriz sanırım Neye karar verdiğini bilmiyorum ama hedef kitlen orta segment olsun (ne hardcore rp ne hardcore pvp 'ci ortası işte) Birde herkesin oynayabilmesi için dediğim gibi skill sistemini realistic yapıcam diye saatte 0.01 gain yapmazsan oynanır hatta bende girerim. Öbür türlü günde zaten oyuna ayırabildiğim max 1 saat var onu da box yaparak harcamak istemiyorum... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Lord_Argos said: Umuruk said: Harikasın Argos :) Hiyerarşiyi teorik olarak oluşturdum(oyuncular baltalamazsa) fakat dediğin gibi taht oyunları tarzı bir hiyerarşi için normal bir power play sunucusunda ki kadar oyuncu lazım.Bunu imkansız olarak görebiliriz sanırım Neye karar verdiğini bilmiyorum ama hedef kitlen orta segment olsun (ne hardcore rp ne hardcore pvp 'ci ortası işte) Birde herkesin oynayabilmesi için dediğim gibi skill sistemini realistic yapıcam diye saatte 0.01 gain yapmazsan oynanır hatta bende girerim. Öbür türlü günde zaten oyuna ayırabildiğim max 1 saat var onu da box yaparak harcamak istemiyorum... Hard seviyorum ve kurallar yüzünden oyuncu kaybedeceksem kaybedeyim diğer türlü aksaklıklar olmasında :)Bazı katı kurallarım olacak fakat her tarafı keskin çizgilerden oluşmaz.Bazı şeyleri oyunculara bizim aşılamamız gerek.Türkiye'de 40 oyuncu rol yapıyorsa bunun 10 tanesi kadarı belki hardcore rol yapabiliyordur Şöyle bir şey düşünüyorum.Her skill 65 e kadar kolaylıkla kasılabilecek fakat 65den sonra gain alamayacaksınız.Daha önce ki sayfalarda yazmıştım.Bireysel questler, ana hikaye ve yan hikayelerle ortalığı şenlendireceğiz.Bireysel questler ne zaman biri normal bir vakitte takdire şayan bir rol yaparsa harekete geçecek ve o kişinin performansına göre başarılı yada başarısız geçebilecek.Yani kişi ödül(yetenek de kazanabilir macerada) alabilir yada hikayesine göre olaylar kötü de gelişebilir.Yan ve ana hikaye de ise iki kişi olayı başlatacak ve içerisin de yer alacak(bizde keyfini çıkarmalıyız) diğer iki kişi de invis olarak izleyip oyuncuları değerlendirecekler.Bu şekilde göze çarpan başarılı oyuncuların yetenekleri başını alıp gidecek diğerleri ise 65 civarında kalacak.Sonuç olarak toplumsal hiyerarşiyi uygulamış olacağız.Aynı zamanda her yerde büyük büyük ustalar görmemiş olacağız İkinci bir seçenek de sunucu açıldığı zaman hikayelerini yollayan 3 kişinin yetenekleri yüksek seviye de başlayacaklar(master yada adept olabilir).Bunları ustanız olarak kabul edip sistemin işleyişine göre yetenek elde edebilirsiniz.Bunun işleyişini ifşa etmek istemiyorum ama güzel geliştirildi(Muhtemelen bu insanlar da kolay kolay öğrenci kabul etmeyecek ters kişiliklere verilir.Tabi o kişilerin etkileyici hikaye yazması da önemli) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 19, 2013 Düşünceni beğendim, güzel ve yaratıcı bir yaklaşım. Umarım proje sadece kağıt üzerinde kalmaz. İki seçenek de gayet hoşuma gitti. Eğer somut adım atarsan sana sistemler konusunda destek olabilirim, bir gamedesigner olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 20, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2013 Yalan olmasın.Scripteri parayla yazdırıp sunucuya güvenmediğim birini almak istemiyorum.Birisiyle görüşüyorum şuanda bu konu da fakat vakti olmadığını üstüne basarak söylüyor.Şu sıralar kendi düşündüğüm sistemleri taslakdan plana geçirmekle uğraşıyorum.Aynı zamanda bazı bireysel questleri taslakdan plana geçirirken sıkılmıştım.Onları tamamlamaya çalışıyorum.Açılır ya açılmaz diye bir şey yok (:P) Birde connector yazacaktım fakat vazgeçtim.Gerek yok sanırım bağlantı programına Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Umuruk Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Lord_Argos said: Düşünceni beğendim, güzel ve yaratıcı bir yaklaşım. Umarım proje sadece kağıt üzerinde kalmaz. İki seçenek de gayet hoşuma gitti. Eğer somut adım atarsan sana sistemler konusunda destek olabilirim, bir gamedesigner olarak. Argos mesaj kutunu boşaltsana bi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar