Silphatos Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 70 tl'yi başka bi şeye harca, csgo oyna yeter
yunusemre Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Chem dandik server'a girmissin bence. Bazi server'larda son gireni karsiya yolluyor, bazilarinda cok farkla biterse tum takimlari kariyor. Senin dedigini ilk defa duydum..
Bright Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Bi tane squad mquad dinlemeden sacma sapan karistiran var ya, arkadaslarinla giriyorsun ayni squada bi bakiyorsun 2 kisi karsi takimda falan sacma sapan, onlardan ben de uzak duruyorum.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Lan bu Ucav mıdır Suav mıdır ne sikimse oyunun içine ediyor ya fıttırdım, 1dk cd koymuşlar çat çat adama tanka herkese çakıyorlar yattıkları yerden, bi boku da tam yapsa şu EA
mani Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 cooldown süresi uzun, menzili kısa, min range olayı var. çok kolay da değil kullanması. düzgün yere kurup atıcan da attığın zaman hedef yer değiştirmemiş olacak yoksa kaybediyorsun hedefi çok kolay. ağlanacak birşey değil kısacası.
Chemical Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 mani said: cooldown süresi uzun, menzili kısa, min range olayı var. çok kolay da değil kullanması. düzgün yere kurup atıcan da attığın zaman hedef yer değiştirmemiş olacak yoksa kaybediyorsun hedefi çok kolay. ağlanacak birşey değil kısacası. öle değil bug var pistol mermilerinin tamamını sık, silah değiştir, 2 ammo box at yanına, infinite ucav atıyor.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 hah belli bi nane olduğu zaten, adamlar uzaydan yağdırıyor çat çat çat, şunu nasıl fixlemezler ya
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 oynancak halden çıkmış, devamlı ucav ve roket yağıyor, başka hiç bişey yok
mani Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 o nasıl bir bug lan öyle. nasıl bulmuşlar o bugı.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Kaldirirlar yakinda reloadunu mortar gibi Spamlaninca bazi harita ve oyun tiplerinde bayabiliyor
Odeon Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2013 o yuzdenmi killed in action diyip duruyodu demin bastim altf4 du dayanamadim
Goering Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 patch geldi 891,87mb indirin hazir dursun
Goering Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Update #28 (Dec 16) - R16 Server Update Notes We will be rolling out a new server update throughout the day. At the same time, a PC game update will become available. R16 Server Update Notes Fix for some of the more common server crashes Overall performance enhancements UCAV ammo replenish time was set from 20 to 90 seconds Round time limit intervals were added for the different server types
Bright Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 said: Dec 16 PC Game Update Notes -Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this. -Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents. -Fixed one of the issues related to the so-called “Netcode” (see below for details). -Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped. -Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members. -Fix for graphical flickering appearing on terrain. -Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode. -Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out. -Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed. -Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. -Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression. -Made NVidia 331.82 or later driver versions mandatory for all players. -Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers. -Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems. -Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard. “Netcode” improvement We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. iyi bare
Bright Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 UCAV'i jetteki enter/exit vehicle tusunuzla havada patlatabilirsiniz Airburst'u unlocklamadiysaniz "I'M DYNAMITE" assignmentiyla
Chemical Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 şu embesil kill trading olayını düzelttilerse çok mutlu olucam ya.
liberal Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Bright said: said: Dec 16 PC Game Update Notes -Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this. -Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents. -Fixed one of the issues related to the so-called “Netcode” (see below for details). -Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped. -Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members. -Fix for graphical flickering appearing on terrain. -Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode. -Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out. -Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed. -Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. -Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression. -Made NVidia 331.82 or later driver versions mandatory for all players. -Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers. -Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems. -Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard. “Netcode” improvement We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. iyi bare hll team herseyi fixlemisler gibi (tu) bir de anti air'a ve ötmeyen missile'a ayar çeksinler tamamdır.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Suav mıdır Ucav mıdır onların devamlı spamlanmasını da fixleselerdi ya, nasıl atlarlar bunu heryer drone ak
fir3blad3 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Player taglar düzeltilmiş, netcode düzeltilmiş iyi iyi eferin.
Goering Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 hala kill trade devam ediyo karşı taraf 1 hp ölmeden beni öldürüyo, (ben sotedeyim) adam ben ateş ettikten sonra beni vuruyo gibi görüyorum... her oyunda 4-5 defa en az
Bright Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Valla 70 pingle instagib yiyorum patchten sonra uzak mesafeden otomatik silahlarla, cok tatsiz geldi, daha dusuk pingle deneyecem.
Xaenin Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 "Tatar Ramazan" said: Suav mıdır Ucav mıdır onların devamlı spamlanmasını da fixleselerdi ya, nasıl atlarlar bunu heryer drone ak UCAV ammo replenish time was set from 20 to 90 seconds
Odeon Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Goering said: hala kill trade devam ediyo karşı taraf 1 hp ölmeden beni öldürüyo, (ben sotedeyim) adam ben ateş ettikten sonra beni vuruyo gibi görüyorum... her oyunda 4-5 defa en az su olayin cozumu olmaz gibi geliyo bana. sonucta cs gibi cikmiyor mermiler. cikan merminin dropunu gorebiliyoruz attigin gibi yerine gitmiyor mermi belirli bir sure aliyor.
Öne çıkan mesajlar