sabonis Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 ya allah aşkına... diyecek bişi yok. 70 ile gidince trafik falan tıkanmaz. sen hızlı gitmeye alışıksındır, sana daral gelir o ayrı konu. trafik falan olmaz ama. bu kadar basit. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 trafik sikismasinin hiz limitiyle ne alakasi var? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 nolur doblo larin hiz limitini falan 50 ye dusursunler sol serite gectiklerinde direk ceza kesilsin arkadasim bunlar ticari arac, hiz yapilmak icin design edilmemis bunlari alip hala nasil hizli giderim kafasiyla hareket etmeyin binek arac degil, sag seritten yavas yavas isinizi yapin diye varlar motoru gidiyor kafasiyla basariz abi diyorsan, adam da 300 le gitsin butun gun bole ismi olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 aquila said: trafik sikismasinin hiz limitiyle ne alakasi var? Öle deme herkes Fix 70 ile gidince trafik oluyormuş baksana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 hız limiti trafik konusuna bi deney yapalım, ( farazi deney tabiki ). uç hız limitleri koyarsak, net olur diye düşünüyorum. hız limiti 10km/s olsun. Birde 200km/s olsun. trafik hala etkilenmez mi diyosunuz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Selam, Ticari araçlar zaten ayrı bir konu; mesai saatlerinde yasaklansınlar :D Benim bildiğim; o yoldaki hız ne kadar düşük olursa araç kuyruğu o kadar az olur çünkü arasçların birbirleri arasında bırakmaları gereken güvenlik mesafesi kısalır. 3 saniyelik bir mesafe bırakılmalı gibi hatırlıyorum ama. Tabi yolun araç taşıma kapasitesi artar ama ulaşım süresi uzar. Fakat homojen bir akış söz konusu olursa geçerli bu. Sağ şeritte ağır giden bir kamyondan kaçanların orta şerite geçişleri ve bundan sıkılıp orta şeritten de sol şerite kaçanlar falan akış dinamiklerini etkileyecektir. Her zaman için akışın kesitisiz ve mümkün mertebe araçların sık olması istenir ki geriye doğru uzayan kuyruklar olmasın. 5 dakikalık uzmanlık ile bu kadar uydurabildim :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 senko said: eskisehir yolunda 140la giderken radarin oldugu yerde 70e gerileyip yine 140a cikiyorduk. sonra kaç milyor kaza oluyor eskişehir yolunda ölüyor herkes. barzo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Suark said: hız limiti trafik konusuna bi deney yapalım, ( farazi deney tabiki ). uç hız limitleri koyarsak, net olur diye düşünüyorum. hız limiti 10km/s olsun. Birde 200km/s olsun. trafik hala etkilenmez mi diyosunuz :) 70 ile 10 aynı diyorsun? :D trafiğin oluşmasının sebebi yolun daralması ve başka arabaların yolu kesmesidir başka bir şey değil. dümdüz yolda 70 ile giderken trafik falan olmaz. adı üstünde 70 ile gidiyorsun, neyin trafiğinden bahsediyorsun? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 radikal olsun diye 10 dedim, 70 le gitmiyoruz zaten denemenin pek imkanı yok gibi. Ama şu var mesela, Işık yanıyor, öndeki araba yandıktan sonra vitese takıyor gaza basıyor, arkasındaki araba o hareket ettikten sonra vitese takıyor gaza basıyor. Böyle bi zincirleme reaksiyon var. Araç başına 0.5 saniye kaybolsa, 5 saniye eder 10 arabada. fena Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 istanbulu bana bırakın 5 yıl içinde trafiği bitiririm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar