Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Oyun içi satış geliyormuş.

ahmedinejad

Öne çıkan mesajlar

Türkçe haberden hiç bişey anlaşılmıyor, bilgelik iksiri dediği xp gain i arttıran bi elixirmiş. Daha başka item da gelir RMAH usülü. http://www.bbc.co.uk/news/technology-23226563

Garrosh patch i geldiğinde oyuna geri döner miyim diye bi düşünüyordum da şu olayla wow defterini kapatmanın zamanı gelmiş belli oldu. Hatta satabilirsem hesabı da satarım bu ne lan.
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Türkçe haberden hiç bişey anlaşılmıyor, bilgelik iksiri dediği xp gain i arttıran bi elixirmiş. Daha başka item da gelir RMAH usülü. http://www.bbc.co.uk/news/technology-23226563

Garrosh patch i geldiğinde oyuna geri döner miyim diye bi düşünüyordum da şu olayla wow defterini kapatmanın zamanı gelmiş belli oldu. Hatta satabilirsem hesabı da satarım bu ne lan.

Çin de sadece şu aşamada ve xp buff elixir, oyunun end game ine etki edecek bir şey satamazlar zaten. Xp buff elixir de satsınlar, alırım da hatta, ikinci alttan sonra acı bayıyor leveling.
Sosyal ağlarda paylaş

İş lvl85+lara xp buff veren elixirle ve çinle sınırlı kalmayacak yalnız, P2W in ayak sesleri bunlar. Titan açıklanana kadar farklı modeller deneyip pazar araştırması yapacaklar, RMAH gibi bir P2W yapılmışken geri adım gelmez. Her türlü microtransaction dayanacak artık oyuncunun önüne, bu yalnızca teknik altyapı hazırlığı.
Sosyal ağlarda paylaş

Ve geldiler.

http://www.blogcdn.com/wow.joystiq.com/media/2013/07/xtransmoghelmsstore580.jpg.pagespeed.ic.E1ZePE0Vnv.jpg

said:

Blizzard is adding a little variety to the Pet Store, in the form of transmogrification items and toys. In the preview posted on the official site, Bashiok talks about each of the items that will be made available at some point in the future. Perhaps the most interesting items are new helms with vivid spell effects that players can use for transmogrification purposes. One is an icy helm with a skull that covers the player's face, another is a set of fiery horns, and the third is a glowing red and black hood, which appears to be complete with a pair of ominous red eyes.

In addition to the transmogrification items, Blizzard will also be adding some fun, limited-use items similar to those that you can currently get from the WoW TCG. The first is a seesaw that you and a party member can hop on, the second is the Iron Hitching Post, an item you can place on the ground. Up to 24 players can click on the item to jump on a gorgeous Iron Warhorse mount -- perfect for storming the Battlegrounds.

-------

Tabi ki sadece kozmetik / limited use şeyler, gamechanging değiller sonuçta. Ama shitstormun kralı dönüyor boardlarda, heryer bunlar benzeri commentlerle dolu.

said:
I don't mind F2P cash ship items - but not in a fucking subscription game! Why is this hard to understand?

said:
Seriously, I would not mind, one Bit, them doing this.. if they were not already bleeding money from us to play the game. As I say, other F2P MMOs have these cosmetic shops, but they don't charge you a sub as well as money for cosmetic items.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...