Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Araç içi dokunmatik ekran/panel


paramecium

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Bai menüler içinde ileri/geri gitmek teknoloji demek değil ki! Ben düüüüüümmeeeeee istiyorum aracımda... tavana mandallı switch... 8-10 tane switch'i on konumuna almadan engine start butonu aktive olmasın istiyorum... analog gösterge istiyorum... şöyle gaza hafif hafif dokununca danseden devir ibresi olsun istiyorum...

http://www.seriouswheels.com/pics-stuv/Spyker-C8-Spyder-Dashboard-1024x768.jpg

http://www.seriouswheels.com/pics-2011/r-z-0-9/2011-Spyker-C8-Aileron-Dashboard-1280x960.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/12/spykerc8la023.jpg

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvsnz2BFTO1r1p6jco1_500.jpg

http://www.drivingsports.com/site/wp-content/uploads/2009/12/0608_EC_09Z+Spyker_C8_Spyder+Interior_Dash.jpg

http://lh6.googleusercontent.com/-LNmWeRjeSiQ/TlbRlpf9amI/AAAAAAABhaI/epe5joCB2VI/s800/Maserati%20Boomerang%20Concept.jpg

http://25.media.tumblr.com/6a3f96eb4ff66b9305821c5a88b252c6/tumblr_mlqjfg0Ajy1roi5yvo1_1280.jpg

Budur abi olay!

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ütopik direksiyon hariç her tasarımda düğmelerin tek bir görevi mevcut. Fiziksel olarak el yordamıyla da gayet güzel 'evet solda dördüncü düğme/mandal' diyerek ulaşabilirsin :)

Dokunmatik dediğin anda olay tüm fonksiyon ve görsellerin bir alana sıkıştırılması anlamına geliyor. MMI gibi sistemlerin arayüzünü oturtana kadar yarıldılar; ve şimdi de dokunmatik çıktı ki bence yanlış.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynı fikirdeyim abi. Ekran olayının suyu çıkmış durumda. Korkum Tesla Model S'teki gibi full size tabletin konsolun yerini alması tamamen. Ve işin kötüsü bir sürü insan beğenerek kullanıyor o ekranı, berbat ki ne berbat.

BMW'lerdeki ekranlar sanırım boyut olarak ideal, ama o bile fazla yani. Mercedes A'daki ekran falan berbat mesela. Ekran olmasın ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Bilgi aktarımı için ekranı koysunlar, ona sözüm yok ama beni ona dokunmak zorunda bırakmasınlar :)

Güneşin konumuna göre de okunma sorunu olabiliyor ekranlarda. Şu dot'lu ekranlar en güzeli:






şunu görünce midem bulandı başım ağrıdı. nasıl sürüyorlar böyle tersten hehe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende eski waterfall design i seviyorum da, uzerindeki yarisi islevsiz. Sag ustteki tuning knob tamamen ayda-2 ayda bir kullanilan bi knob, rakamlar arac telefonu disinda hic bir ise yaramiyor, bir de saat ayarlamak tabii.

ekranlari butunden cikartip buyuk infotainment sistemlerine donusturmek yerine status ekranlariyla multimedia ekranlarini ayri tutup boyle sade tasarimlari biraz daha sadelestirseler iyiydi.

Insanlarda buyuk ekran > kalabalik tus takimi = kalite gibi bir anlayis oldugu surece kaliteli ve kullanisli sistemler olmayacak galiba.

qwerty klavyede F ve J yi bulduktan sonra nasil tum tuslarin yerini biliyorsak arabada da oyle olmali, kafami cevirmek zorunda birakilmam tamamen sacma bi anlayis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dokunmatik ekranlar dikkati dağıtan ve 'bakmadan kullanılamayan' şeyler, yani ekrana bakmadan klimayı ayarlayamazsın ama klima tuşlarına bakmadan el yordamıyla müdahale edebilirsin. zaten araç içi sistemler son 10 yılda toptan UX faciası olduğu için hiç değinmeye gerek yok o konuya. Koca koca firmalar neden beceremiyorlar anlamıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

Bende eski waterfall design i seviyorum da, uzerindeki yarisi islevsiz. Sag ustteki tuning knob tamamen ayda-2 ayda bir kullanilan bi knob, rakamlar arac telefonu disinda hic bir ise yaramiyor, bir de saat ayarlamak tabii.


foto koymayi unutmusum asdfas

http://napervillemagazine.com/wp-content/uploads/2013/03/NMAG1012_ForTheRoad_2.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...