Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jagged Alliance: Flashback Kickstarter


Komutan

Öne çıkan mesajlar

Space Hulk'ı da yapan Full Control, yeni bir Jagged Alliance yapacakmış.

Oyun hakkında bir bilgi yok, fakat büyük ihtimalle turn-based olur. Çünkü hem Space Hulk turn-based, hem de Full Control'un basın açıklamasında şu söylenmiş:

"After the release of Jagged Alliance 2 in 1999 the series slipped back into the cold war and received a reboot in 2010 with Jagged Alliance – Back in Action, which received mixed reactions from the community and press after its departure from turn-based action gameplay."

kickstarter sayfası
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunun sorunu real-time olması değil, real-time'ın başarısız yapılmasındaydı. geçenlerde yine 7.62 oynadım, ja2 ve bilumum benzeri turn-based oyuna bin basıyor.

turn-based'de değil keramet yani. xcom eu misal. 20 yıllık oyundan daha basit ve daha sığ.

şahsen sevinemedim çünkü ja2 "kim önce spotladıysa kazanır" üzerine kurulu bir haldeydi. o gameplay'i aramıyorum hiç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

şahsen sevinemedim çünkü ja2 "kim önce spotladıysa kazanır" üzerine kurulu bir haldeydi. o gameplay'i aramıyorum hiç.


ben onu da cok ariyorum acikcasi.

bu turde en uzuldugum oyun shadow watch tir. keske biraz fazla satsaydi da birisi daha gelismis, strateji kismi sig kalmayan, hikayesi daha uzun ve daha guzel bir remake yapsaydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
öm atın böyle başlık değiştirilmesi gereken durumlarda, oyun ilgilendiğim birisi olmasa hiç farketmem. :p

yalnız kusura bakmasınlar da turn-based için destek olasım yok, rt olsun bu türün oyunları diye istiyorum yıllardır. işte bir xcom'a xcom diye ayrıcalık yaptım.

bir de mid-80's çok yanlış olmuş, modern silahlar ve zırh olmaz bunda şimdi meh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

turn-based daha bayıcı tam tersine, adamları sürüne sürüne 5 saatte pozisyona sok sonra köşeyi dönünce kim önce spotlarsa instagib filan.

homm tarzı oyunlarda turn-based bayıcı değil ama bütün karakterlerin tek turn'de yatabildiği oyunlarda turn-based çok yoruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

turn based ve rts karişiminda öyle bir 5 saat bekleme yok ya. kombat başladi mi takir takir iniyo herkes. ama kontrol sahibi oluyorsun.

full rts veya baldurs gate modelinde açikcasi çok daha sanal geliyor özellikle de iki ateş ediş arası falan...

ben şu an ja 2 1.13 oynuyorum bilmem kaçinci kez.yok böyle bir keyif tek sorun çözünürlük biraz daha yüksek olsa işte...


bir de xcomdaki basitlik kötüydü.abi bu oyunlarda olabildiğine derinlemesine olacak ki işin eğlencesi ortaya çiksin. yoksa bir yerden sonra sırayla ateş edelime dönüyor.ama detay artarsa öyle değil

adamın biri saykoya bağlar,birisi moral olarak çöker,diğerinin tüfek bozulur,3 kişinin arasına el bombası atarsın patlamaz, ateş edersin vurduğun adamın zırhına gelir 0 hp gider vs vs vs

detay hikayeyi güçlendiriyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte herkese satalım diye sığlaştırdılar o oyunu ama asıl sorun hayran kitlesi resmen omuzladı oyunu, tek kelime ettirmediler forumlarında. beğenmeyenler kaçtı. siteler de yokluktan "strategy of the year"ları basınca firaxis de haklı olduğunu sandı. bizim forumda civ5 ile yaşanan aynı sorun. sonra insanlar ağlasın dursun neden oyunlar sığ diye.

iki gündür srpg arıyorum düzgün ps3'te ama yok resmen. psp'dekilerin hepsini tüketmişim, sadece "türün bağımlısı değilseniz uzak durun" denen oyunlar kalmış. 3ds mi alsam dedim, onda da fire emblem dışında bişi yok, ds oyunları için de o yatırımları yapasım gelmedi 256×192 çılgın çözünürlük. pc desen işte malum yok resmen oyun, acınacak halde.

pazarlar büyüdü, katlandı, donanım uçtu gitti, oyunlar iki üçleme film parasına, lakin resmen kıtlık var. kızdım tekrardan da içimi döktüm biraz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

X-COM ilkinden daha derin bir oyun. Nedenini başlığında yazmıştım, burada tekrar edip konuyu dağıtmayayım.

Prensip olarak bu tarz oyunların real-time olmasına da bir itirazım yok, fakat JA: Back in Action iyi değildi. Benim gözümde sorun real-time olması değil, grafikler hariç her alanda JA2'den geride olmasıydı.

Bu arada, bu oyun kesin olarak turn-based olacak, onu söylediler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Turnbased ise meleenin ve gizlenmenin yine bir onemi olmayacak demektir.
Oysa son cikan JA:BIA da gorunmeden sessizce tonla adam kesip, bir oda icinde aniden melee combat ustunlugu olabiliyordu.

JA2 ve JA2:1.13u yillarca oynadim ciktigindan beri ve cok severim ama son BIAnin pause systeme alistiktan sonra yok yani TBnin emir ver sonra dua et tarzi hic cekilmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...