Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2013 sabonis said: abi zaten patch geleli ne kadar oluyor yani... mesela acınası bir dizayn falan demiştin yukarda galiba, bence o kadar harika bir dizayn ki, her türlü build'da, composition'da yer alıp oyunun dengesini bozmamayı başarabiliyor. Hayır, diger türlüsü söz konusu. Her build'a koymak zorundasın yoksa punish yiyosun. Çünkü "gimmicky" her hareketin karsılıgı Stalker tossda, zealot değil mesela. Çünkü Mobil başka bi ünitesi yok koca ırkın. Hmm, marine/mara gibi değil yani. Şöyle diyeyim, protoss'u iki farklı ünite yapıp, bazı statları yükseltip bazı statları düşürsen bir opsiyon açılır önüne. Yani şu an çok garip bi ünite. Dps'i yok, bildigin yok yani. Marine'den yavaş kesiyor tek zergling'i. Ve 4 katı costu var. Damage'a öyle bi dayanıklılıgı yok. Mevzusu yok ya, işte TAM buraya stalker basarım diyebileceğin birşey yok. Buna ölmek istemiyorsan bir ton stalkerım olması lazım var. Bu ikisi arasında ucurum var. Sentry on numara mesela. Görevi çok belli, spesifik. Bam diye ölüyo ama umrumuzda değil çünkü işini görüyo namussuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2013 İlk mesajda da dediğim gibi stalker, dragoon ya da marauder gibi bire bir savaşta güçlü, her işi yapan bir ünite değil. Böyle bir üniteye ihtiyacı da yok Protoss'un, özel rollerini çok iyi yerine getiriyor çünkü üniteler. Stalker'ı çıkarıp Marauder eklerseniz Protoss tek bir maç kaybetmez, onu telafi etmek için diğer spesifik rolü olan üniteleri nerflerseniz Protoss MMM'in uzaylı skini olur zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Therru Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 protoss elit race, zarif olmalı, high tech olmalı yani bu kadarını da göremiyosanız! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Terranın 40 dk boyunca mmm ile tier 1 den başlayıp tier 3 e kadar bütün ordu kompozisyonlarına karşı etkili bir buildi var. Zerg ve protossta 40 dk boyunca mmm gibi sabit dir buildi yok illa tier 3 e geçmek zorunda. Ama mmm onların da hakkından gelebiliyor. Stalker protossun main armysine destek verebilen ve olması gereken bir ünite fakat PvT de oyunun başında 4 5 taneden fazla göremiyoruz nedeni ise çok basit marauder. Marauder ile extra bir yetenek gerektirmeden stalkerları birden bire eritmesi colosusların olası bir viking saldırılarına karsı savunmasız kalmasına sebep oluyor. stalkerlar bir kaç viking bile öldüremeden yok olmalarınında sebebi aşağıdaki misket gibi şakır şakır yürüyen marauder ordusudur. Zealotların bile güçlükle tutabildiği marauder storma karşı da dayanılkı bir unit. terranın PvT maçlarının en güçlü ünitleri arasında yer buluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 0ne said: stalkerlarla yapmayı en çok sevdiğim şey broodlordların altına offansive blink atıp tek tek snipelamak.. o an o zerg oyuncuların yüz ifadesini cidden çok merak ediyorum, böyle 20 tane stalker tarafından tek tek avlanan bl leri izlemek nası bi duygu acaba. iğrenç bir duygu :S kaçmak ile son broodlingleri yollamak arasında ikilemde kalmanın dayanılmaz çelişkisi. Ama kesinlikle şikayetim yok bunu stalker yapamayacaksa protossta hangi ünite yapacak ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Terran'ın tier 1'inin Protoss'un tier 1'ine karşı daha güçlü olmasında bir sorun yok. Terran'ın galibiyet oranı %70 falan olmadığına göre MMM (Medivac Tier 1 falan değil ama neyse), düşük teknoloji Protoss ünitelerine karşı bu kadar güçlü olunca ancak denge sağlanabiliyor demek ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 ya zaten toss ve zerg oyuncularının anlamadıkları, hatta bence anlamak istemedikleri şey şu. late game'de terran ucuz ünitelerle ayakta kalamazsa, pahalılarla hiç kalamıyor. çünkü pahalı üniteleri cost effective değil terran'ın. infestor, swarm host, ht gibi üniteler mana/timer ile rakibi ufak ufak didikliyorlar. terran'da bunu yapacak bir ünite yok, bi ara ghost'u yeniden keşfetmişlerdi çatır çatır snipe geliyordu ama o da nerf yedikten sonra kullanılmıyor hiç neredeyse. üstüne toss'da colossus-chargelot gibi cost-effective üniteler var. colossus mesela 4 tane olunca, 10-12 tane viking basmak zorunda kalıyor mesela terran, hiçbir şekilde avantajl bir trade yapamıyor, ancak eşit trade yapıyor. viking basmayınca zaten cost-effective'in anasını belliyor colossus. chargelot da late game'de özellikle ekonomiler sıkıntıda ve mmm ball ufakça iken baya cost-effective oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smartgun Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 baybety said: Terranın 40 dk boyunca mmm ile tier 1 den başlayıp tier 3 e kadar bütün ordu kompozisyonlarına karşı etkili bir buildi var. Zerg ve protossta 40 dk boyunca mmm gibi sabit dir buildi yok illa tier 3 e geçmek zorunda. Ama mmm onların da hakkından gelebiliyor. Stalker protossun main armysine destek verebilen ve olması gereken bir ünite fakat PvT de oyunun başında 4 5 taneden fazla göremiyoruz nedeni ise çok basit marauder. Marauder ile extra bir yetenek gerektirmeden stalkerları birden bire eritmesi colosusların olası bir viking saldırılarına karsı savunmasız kalmasına sebep oluyor. stalkerlar bir kaç viking bile öldüremeden yok olmalarınında sebebi aşağıdaki misket gibi şakır şakır yürüyen marauder ordusudur. Zealotların bile güçlükle tutabildiği marauder storma karşı da dayanılkı bir unit. terranın PvT maçlarının en güçlü ünitleri arasında yer buluyor. öyle bir demişssinki sanki protoss colossus, ht,archon filan basınca terran baştan sona mmm ile devam ediyor. Zerg'in tier 3 geçmeside çok zor olsa gerek, 2 tane bina at devam et. Kaldıki mmm kompozisyonu mine yada tank olmadan zergin her türlü ordu kompozisyonuna karşı zayıf. Wol'un son zamanlarında millet alışmıştı 5 queen basıp dakika 12'de broodlord çıkmaya. Şimdi zor geliyor, tabi. 2 prolig maçı izlerseniz, terranın ekonomisini oturmuş ultraya geçmekte olan bir zergi yenmesinin çok çok çok zor olduğunu zaten görürsünüz. Marauder'ada laf etmeyin 2 forcefield 1 zealot karşısında mal olup kalıyolar. Zerge karşı zaten adam ultra'ya filan çıkmadıysa basan yok. Kaldıki oyunda 50 tane parametre var positioning, mobilite filan ıvır zıvır. Marauder bütün armored üniteleri alıyor diye hemen op deyip geçmeyin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
savsatli Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2013_StarCraft_II_World_Championship_Series/Statistics Bütün wcs istatistikleri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyormaynd Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 smartgun said: öyle bir demişssinki sanki protoss colossus, ht,archon filan basınca terran baştan sona mmm ile devam ediyor. Haklısın pampa battlecruiser'a switch ediyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyormaynd Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 smartgun said: 2 prolig maçı izlerseniz, terranın ekonomisini oturmuş ultraya geçmekte olan bir zergi yenmesinin çok çok çok zor olduğunu zaten görürsünüz. Marauder'ada laf etmeyin 2 forcefield 1 zealot karşısında mal olup kalıyolar. Zerge karşı zaten adam ultra'ya filan çıkmadıysa basan yok. Kaldıki oyunda 50 tane parametre var positioning, mobilite filan ıvır zıvır. Marauder bütün armored üniteleri alıyor diye hemen op deyip geçmeyin. Kayting diye bir olay var...Ultrayı çok güzel dövüyor.Asıl bence sen 2 prolig maçı izle de gör. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smartgun Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 inyormaynd said: smartgun said: öyle bir demişssinki sanki protoss colossus, ht,archon filan basınca terran baştan sona mmm ile devam ediyor. Haklısın pampa battlecruiser'a switch ediyor... viking + ghost galiba tier 1 ünitesi sayılıyor. Medivac bile tier 1 ünitesi değilki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyormaynd Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Bilader main army mmm sonuçta.Marine sayısı kadar viking marauder sayısı kadar da ghost mu basıyorsun ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 spartacus protoss böyle iyi diyorsa iyidir dağılın beyler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Ana ordunun MMM olması bir sorun değil, zorunluluk. Terran'ın üretimi ve upgradelerinin işleyişi gereği bioyla başlayan bir oyuncunun (ki bu Toss'a karşı zorunlu) ordu kompozisyonun çekirdeğini oyun boyunca Marine ve Marauder oluşturmalı; ancak destek üniteleri eklenebilir. Medivac, Viking ve Ghost (Protoss'a karşı), Hellbat, Widow Mine, Medivac (Zerg'e karşı) kullanarak onu da ekliyor zaten Terranlar. Irklar arasında sadece ünite farklılıkları yok, bir ton tasarım farklılığı var. O tasarım farklılıklarının da belli sonuçları var. Denge sorunu zaten yok. Protoss'ta Marine-Marauder gibi ünitelerin olmamasından şikayet etmek Protoss'un tasarımını/oyun tarzını sevmemek demek. Kimse kimseyi zorlamıyor tasarımını sevmediğin bir ırkı oynatmaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Az vuruyor, o damage'a kıyasla tanky değil. Attack speed korkunc. Cost hayvan gibi. 5 stalker bastıgın parayla diger iki ırkın ilk tier 1 ünitelerini gelen karsılıgı çok yüksek. Onu anlatamıyorum. tek olayı timing push işte. Protoss'u cheesy olmaya zorluyor. Toss kötü durumda demiyorum, canavar gibi şu an. Çok da güzel. Ama tek üniteden bahsediyorum, buff lazım demiyorum. Bambaşka bi ünite lazım diyorum. Tamamen tankyligini düşürüp attack versen mantıklı bir ünite olabilir Stalker. Böyle Zealot tank line, stalker dps line olur, bi manası olur. Şu an toss'un herşeyi çok tanky ve sadece ya timing push yada Deathball kasabiliyosun. Evet işe yarıyor ama iki taraf için de zevksiz oluyor. Kötü tasarımdan kasıt bu. Bayık ötesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 yahu bir ünitenin rolünü değiştirirsen bu kadar hassas dengeye sahip oyunu, komple bozarsın. ne gereksiz bir istek bu? toss iyiyse tamam işte, nedir derdiniz bu kadar anlamıyorum. hani terran mesela diyor ki raven basmamız gereksiz, bir işe yaramıyor, 10 maçta 1 kere basıyoruz, buna buff lazım. onu anlayabiliyorum. ama "stalker bayık, her build'a giriyor, özel bir görevi yok, değiştirsinler" demek nedir? o zaman terran'da da marine bayık ne o öyle her build'ın temel taşını oluşturuyor, ne tanklık yapıyor ne hayvani vuruyor. storm, fungal dediğin şeylere karşı eriyor. buna karşı dicen ki medivac, tank desteği yok mu? ben de sana dicem ki colossus, ht desteğin yok mu da stalker'ın az vurmasından şikayetçisin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Raven bayık değil ki, çok eglenceli abi Raven. Keşke opsiyonu olsa basmayıp devam edebilsek işte stalkerı. Zealot az yukarı sıcrasa basmam zaten, charge-a-lot all day everyday. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Yahu Stalker full DPS, Zealo sırf tank olsa bunun Roach Hydra'dan ne farkı olacak? Öyle oynamak isteyen Zerg oynasın. Protoss'un tasarımı bu yani. Başlangıçtaki gateway üniteleri tek başlarına güçsüz ve ancak yüksek teknoloji ünitelerle birleşince belli bir rolde işe yarıyor. Stalker'ın rolü de belli: dropları engellemek, Collossus'ları Viking ya da Corruptor'lardan korumak, blink kullanarak cost-efficent olmak. Roach-Hydra ordusunun Zealot-Stalker ordusuna karşı savaşmasından çok daha çeşitli ve zevkli bir oynanış sunuyor bu da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2013 Roach çok vuruyor ki, dfg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 stalekr daha cok dps olsa kötü olur. yapılcak sey en iyisi, range daha yüksek cost ve en önemlisi böle %50 daha yüksek build time olur. azcık bufflarlar overlla tamam işte. yah 3/3 roach'u 3/3 stalker sadece ilk vurusu yaptığı ıcın dövüyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Therru Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 yab he he. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 range 7, yapılacak en iyi şey olur? yok artık... bi de build time 20 saniye gecikse, terran mara opening ile zorlamaz mı baya? mümkün diil şöyle değişiklikler la resmen. stalker vs roach sırf dps olarak bakarsan stalker daha iyi bu arada (armored'a karşı) ama muhtemelen regen sayesinde roach durumu eşitliyordur diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 bence bin roach on bin stalkerı yok eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyormaynd Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2013 Oyun hassas dengeye mi sahip ? Hahahaha arkadaş nasıl bir gözleminiz var allah aşkına. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar