Dworgian Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 BabacumMostors said: sistem çöktüyse eğer müşteri temsilcisi "şu an teknik bir sıkıntı yaşıyoryuz lütfen daha sonra tekrar ileiştime geçin" diyeiblirdi çok zor bir şey değil this 15 dakika bekletmek ne ya
Memphis7 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 ben adamdan cok sana güldüm :p elinin altında internet varken turkcelle sizden nasıl kurtulurum diye soru sorman cevap gelmeyince 20dk telefonda cevap beklemen cevap gelmeyince bak ben buldum diye telefondan random birine karsı tribe girmen diye gidio
Mayhem Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 ne alaka telefon değil orası web canlı destek :) ayrıca online işlem merkezinden iptal edilecek biryeri olmadığı için direkt oraya bağlanayım sorayım diye şey ettim ama web sitesinde girip bir çalarkendinlet yazmama bakıyormuş olay.
Laorx Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 telefon değil bu arada, internetten canlı yardım alıyor galiba.
Memphis7 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 ok yanlış okuyum götümden senaryo sıçıp sana yüklendim baktım sana inceden çökmeye calısıolar dgfhdf
reampage Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 abi web arayüzünde bekletmiş, telefonda olsa kötüde webde sonuçta giren çıkan yok
zeper Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mayhem said: zeper said: müşteri kalitesi hoş olmuş.Lakin senli hitap ettiğine emin misin?Türkcell'de olmaz o çok,ne kadar işleri batırsalardıı kibarlıktan vazgeçmezler. gnctrcl ayağına adamın ismini gencaver koymuş zaten baksana abi hehe ahha onu sen öyle yazdın sandım=)
Mayhem Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 hehe yok ya direkt öyle herifin ismi.
nordlydian Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 abi adamın önünde ki sistemin kusuru yüzünden kezban gibi trip atmalar, ''çk msglsn glb ok kib bye'' triplerine girmen çok yanlış hele karşında ki günde en az 12 saat çalışan ve asgari ücretin biraz üstünde maaş alan bir emekçiyse yapman yakışmamış...
fede Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 http://lmgtfy.com/?q=%C3%87alarkendinlet+aboneli%C4%9Fimi+iptal+
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Bu tür callcenterlarda o konuştuğunuz elemanlara öyle herşeyi yapabilecekleri bir windows yüklü bilgisayar vermiyorlar. Çok çok düşük enerji tüketimi olan, baya güçsüz işlemcisi olan hddsi olmayan, RAM'i de baya kısıtlı olan makinalar oluyor. (Bunlar thin veya zero client diye geçer) Böyle donanım da sanallaştırma gibi çözümlerle çalışır. Yani adamın bilgisayarı bi sunucu kümesinden çalışır ve sadece adamın yapacağı işi görür, başka hiç birşey göremez. Windows'un start butonunu bile göremez orada. Tamamen kullandıkları altyapının mühendislik kalitesine bakıyor yani olay. Madara olmuşlar o ayrı.
di Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Kusura bakma nedir ya? Sanirsin ki ahbabin.
0ne Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mayhem said: ne alaka telefon değil orası web canlı destek :) ayrıca online işlem merkezinden iptal edilecek biryeri olmadığı için direkt oraya bağlanayım sorayım diye şey ettim ama web sitesinde girip bir çalarkendinlet yazmama bakıyormuş olay. ahaahh hakan...web tasarımcı adamsın, önce google'a sorman gerekirdi.. bide yıl 2013 hala türkcell mi kaldı, kalitesine bişey dediğim yok ama bi insan bu kadar göz göre göre kazıklanmaya çalışılmaz yani. p.s: bi ara görüşelim cnms.
forgiver Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Dworgian said: BabacumMostors said: sistem çöktüyse eğer müşteri temsilcisi "şu an teknik bir sıkıntı yaşıyoryuz lütfen daha sonra tekrar ileiştime geçin" diyeiblirdi çok zor bir şey değil this 15 dakika bekletmek ne ya 15 dakka beklemek nedir ya
Lectre Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 ya gitmiş bulmuş bir pleb laflar sokmuş sırf hava atmak içinde topik açmış. cidden bak kesin aramadan biliyordu. ayrıca çalarken dinletme ne olur, neden açtın ki o özelliği asdasd
di Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Ha bir de call center elemani zaten ucuz is gucunden olusuyor, insan yerine bile koymuyorlar adamlari. Buna ragmen artan musteri sayisi ve memnuniyetsizligi, call center anlaminda baya saglam is maddi yuk yaratiyor Turkcell gibi sirketlerde. Haliyle sirket onu da kismaya calisinca, musteri donup dolasip iki kelimeyi bir araya getiremeyen, nasil konusacagini bilmeyen tiplere kaliyor. Ismi lazim degil bir sirketle en son konustugumda cikan tipin cumlesi "Arrrkadasslarim yanlis yapmis. Hic merak etmeyin. Sizin olayiniz bende! Simdi sikayet kaydi acmiyorum ben, yarin bizzzat takkip edicem, yine olmazsa ararsiniz zaten acariz sikayet kaydini tamam?"
fenn Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Sen vodafone geçmemişmiydin mayhem şu 19 tl 500dk+1000 sms +1 gb
di Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Lan Mayhem'mis ya. Kazandigi onca hediye icin yedigi gereksiz beddualar sonunda ise yaramaya baslamis demek ki. sdf
forgiver Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Lectre said: ya gitmiş bulmuş bir pleb laflar sokmuş sırf hava atmak içinde topik açmış. cidden bak kesin aramadan biliyordu. ayrıca çalarken dinletme ne olur, neden açtın ki o özelliği asdasd ayda 1-2 lira tırtıklıyor işte turkcell
Dworgian Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 forgiver said: 15 dakka beklemek nedir ya bu ayrı evet
Lectre Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 fenn said: Sen vodafone geçmemişmiydin mayhem şu 19 tl 500dk+1000 sms +1 gb this. buradan yürüyün. yürüyün :D bende şikayetçiyim vodafonedan ya aveaya geçesim var ama çok tırt.
Suark Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 Mesaj tarihi: Mart 27, 2013 bişi diyemedim ama demek istemiştim halbuki. yazık la call centercılara
Öne çıkan mesajlar