Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Grimnax said:

Namessar said:

Divin said:

Ev yaparken, 2 adult için bir ev yapın. Ev sayısını arttırırsanız diğer evlerde çift olmamış adultlar aile olup kendi içlerinde üremeye başlıyorlar.


ha ben nufus arttıkca eyvah kısın dısarda kalacaklar ıs gucu kaybı olacak dıye ev basıyordum. loopa sokuyordum food olayını. sebep belli oldu.


bende fazla ev yapmadığım için üreyemeden hepsi yaşlılıktan öldüler ahah


aynısı bana olmak uzereydi. ucundan döndüm. ayarını iyi tutturmak lazımmış.
Mesaj tarihi:
kömür steel tool yapmak için lazım ama steel tool'u trade ile almak çok daha kolay iron + coal çıkartmaktan. hatta benim demir madenimde coal çıkmıyordu bile.

ilk köylülerin ölmeyecek. bol bol yemek basıcan. gatherer mesela öbürlerinden çok yemek üretiyor. ondan sonra gerisi gelir.

ben yemek harcamasını gözlemlemedim stokta çok yemek var diye sdfsdf. bir anda tükendi. bir anda 50 köylüm öldü. ona rağmen kolay toparladım. sırf o ilk başlar zor yani. sonrası vız. hem mezarlar dolunca köy daha estetik oluyor sdfds.
Mesaj tarihi:
bence asıl zoruluk 15. yıl civarı, yaşlananlar oluyor. Disaster girerse çok riskli. Bir de ilk nüfusunuz eğitimli, onlar ölünce bi iş gücü kaybı oluyor.

bir de dağlık olması ve map'i küçültmek bayaa etkiliyor zorluğu.
Large dağlık haritada, orta düz harita kadar boş alan var nerdeyse.
Mesaj tarihi:
3-4 senede bir yemek depolayıp nüfus artışı için ev yapınca oyun loopa bağladı üzüldüm :( hard 200-250 arası nüfus yaptım, aynı taktikle devam etsem üst üste felaketler gelmezse 1000e kadar çıkar böyle.

taktik olarak bence en iyisi gatherer/herbalist/forester üçlüsü baya iyi oluyor, başta 4 köylüyü forester verip her tarafı ağaçlandırıyorum sonra kapatıyorum log gerekmediği sürece, yaşlı/sağlıklı ağaçlar bol olunca gatherer çok iyi yemek çıkartıyor. Bu üçlünün yanına birde forester toplama mesafesine teğet hunter (nehir kıyısına denk gelecek şekilde olursa uber). Farmer/fisher dengesi kurarak gittim, kışın hepsi balıkta, yazın gerektiği kadarı farm.

bir an önce mod çıkarsalar yolumuzu bulsak.
Mesaj tarihi:
Yil yas olayi farkli degil mi 15 yilda 80 yasina geliyor adamlar, varmidir bir orani hesabi, aksam kalem kagitla nufus memuru gibi oynicam oyunu, kim dogdu kim oldu kaydetcem kiz erkek ayrimi gozeterek max populasyonu zorlarim amac o.
Mesaj tarihi:
benim genel durumum
http://i.imgur.com/tkiY2kZ.jpg

3 kere dysentry, 3 mumps, 2 crop infection birkerede fire yasadim su anda gayet iyi ilerliyorum heh. total 83 tane nomad aldim bide disardan
Mesaj tarihi:
http://i.imgur.com/CvEyn6K.jpg

bende de durum şu. nufus 120, 2 farm, odun sıkıntı oluyor ara ara. şu taş evlerin efficiency'si ne kadar anlayan var mı? değiyor mu upgrade etmeye?
Mesaj tarihi:
eco sistemi bozmamak için çok ağaç kesmiyorum dolayısıyla firewood sıkıntısı çıkabiliyor, ben hepsini taşa çevirdim uzun vadede kaynak ihtiyacını azaltıyor baya. zaten stone quarry sayesinde sonsuz bir kaynak neredeyse
Mesaj tarihi:
980 kisiye birden cıktım. hayvan yemek uretiyorum. her sey mukemmel. biraz forester, quarry ve mine sorunu vardı. birer tane daha yapayım dedim. ne olduysa ondan sonra oldu. 2 yıl icinde birden yemek reservi eridi. halbuki yemek uretimi yapan kimseyi kısmadım. sonra butun koy aclıktan oldu. 1000 goremedik.
Mesaj tarihi:
ben yaslı agaclar olan bir alanı ayırıp gatherer, herbalist ve hunterları oraya yıgıyorum. baska bir alanı daha belirleyip oraya da foresterları yapıyorum. sehrin etrafında kalan ne varsa agac, iron, stone acımadan temizliyorum.
Mesaj tarihi:
SIKYAHONAW said:

bende 200 kişiyken iron bitti,iron bitince tool yetmedi, tool yetmeyince düzgün yemek gelmedi, sonra 12 kişi kaldı kasaba asdad


tool cok fena loopa sokuyor. bir yolunu bulup blacksmith calıstırmaya baslasamda tool biterse kurtaramıyorum nedense. en dikkat ettigi sey oldu yakacak odun ile tool zaten.
Mesaj tarihi:
Off 980 cokmus ben 60 i gecemedim daha ama aksam nasipse dogal efetleri acip hardda kasicam peki 980 e cikana kadar kac adam oldu yaklasik kac kisilik mezarlik yaptin, birde bu mezarlari kasabanin icine yapinca mutluluga yada sagliga etkisi oluyor mu
Mesaj tarihi:
arcane said:

taş evleri boşver, önce tool versene adamlara.


ss için zamanlama öyle geldi ya

bu arada oyun steam'de en çok satanlarda birinci. adam kasmış yapmış haketmiş hll

simcity'nin boşluğunda herkes buna gömüldü.
Mesaj tarihi:
calvaria said:

Off 980 cokmus ben 60 i gecemedim daha ama aksam nasipse dogal efetleri acip hardda kasicam peki 980 e cikana kadar kac adam oldu yaklasik kac kisilik mezarlik yaptin, birde bu mezarlari kasabanin icine yapinca mutluluga yada sagliga etkisi oluyor mu


asıl zorluk hard da değil, ufak harita dağlık aç kolaysa :D.
Mesaj tarihi:
çocuk: 12 yaşında öğrenci, kız 19 yaşında işçi, 1 yaşında çocukları var

bu arada, forrester yaşılı ağaçlar kendiliğinden yok olmadan kesip yerine yenilerini dikmiyor mu?
×
×
  • Yeni Oluştur...