Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Age of Empires II HD Edition


razzRaziel

Öne çıkan mesajlar

ayarlanacak birsey yokki..menuler falan nerdeyse bombos ehueh. 1900x1080 onda suphe yok..sadece unit menu ve butonlari biraz fazla kucuk genele gore..bakim multi deniyim onda hiz nasil.

edit: fps multide singledan daha iyi. Game speed de multide daha iyi..cunku singleda gamespeed ayari yok slow-normal arasi takilmaca...ama genede multide bile, fast speedde, garip garip tekleyebiliyor animasyon.

edit2: Cozunurlugu degistirmek istiyorsaniz...err..uzgunum oyun icinde oyle bir menu yok. Windowsdan degistiriyorsun ehueh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aceace said:

Aman diyim scroll bozuldu zaten.

Bu arada ahaa dedim aldım direk. DL bitsin de gireyim.. Çok özledim ya. Dınıııı dınınıınınıııı. Öyle aylar yıllarca oynayacakta değilim ama ne biliyim.

Param var alıyom işte anaaa.


param var deme lan. sequo gelip araba resmi koyucak buraya dfghdfgd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 teuton knight 17-18 tane halberdi alıyodu dimi :)

Ama yok benim açık ara sevdiğim ünite troşbenk(mahallede eycuf oynayan kafe sahibi ağbimiz trebucheti inatla troşbenk diye telaffuz ettiğinden çok eğlenirdik. Paranızı troşbenk'e yatırın zaaaa diye:) )

Anaa ne nostalji yaptım lan.

Bu arada çok alakasız not: Köpeğim ne zaman bir koyuna tıklasam gelen "Mee" sesi nedeniyle ragee giriyor. Alttaki komşu gelcek. Ahuahuahaauuah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saatlik multi maratonun ardından deneyimleri yazayım. oyun aynı oyun (yeni müzikler gelmiş ama sanırım), içeriğe hiç ellememişler hala işçiler mal mal buildinglerin arasında sıkışıyo veya üniteler L şeklinde yürüyo pathfinding fos. 500 population yapmışlar da ulaşamadık o kadarına lol kaynak maynak kalmıyo.

3 maç açtık hiç biri bitmedi (3vs3 4vs4). altyapı sorunları var sanırım biri sync sorunu nedeniyle kopuyo oyun yarım kalıyo. restore diye bi olayı var tekrar herkesi tek tek topluyabiliyosun ve kaldığın yerden devam ediyosun. ama public oyundaki adamları bi daha nah bulursun. anca friend listtekilere inv atıyosun.

lag olayı hat safhada, bildiğin 1-2sn geriden oynuosun çoğu zaman.

son iki olayı çözerler büyük ihtimalle ki zaten şu an problem olan o, yoksa oyundan çok keyif aldık bitmese bile. oyunu public açıyosun çat çat adam dalıyo zaten o yüzden multi her türlü uzun süre oyalar aoe2 sevenleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya arkadaşlar şöyle bi sorun var: pek de kötü sayılmayacak bi notebook'um var. ( i5 işlemci- 540m ekran kartı - 4gb ram) fakat oyun hiç akıcı değil sanki kasıyor :S eski age oftaki akıcılık ile alakası yok. hızlı hızlı oynayamıyorum resmen bi ağırlık var oyunda :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

POP LIMIT 500 E ÇIKMIŞ
POP LIMIT 500 E ÇIKMIŞ
POP LIMIT 500 E ÇIKMIŞ
POP LIMIT 500 E ÇIKMIŞ
POP LIMIT 500 E ÇIKMIŞ

http://userpatch.aiscripters.net/guide.html
Age Of Conquerors 1.2 Patch Release Notes said:

Population caps have been extended up to 250, or optionally 1000.

...

Introduction
This is a feature and bug-fix update for Age of Empires II: The Conquerors Expansion. Its primary focus is to correct several long existing issues with the game, the AI system, compatibility, and related elements.
Core Features of v1.2
Population caps have been extended up to 250, or optionally 1000.
All available video resolutions, including widescreen, are selectable.
Choose between the standard centered interface or the spanning alternative.
Mirror player civilizations with the new Team Random civ option.
Select a maximum age for advancement using the "Starting Age" dropdown.
Each map script generates 4,294,967,296 unique maps from 32,768 in v1.0c.
Single player mode now operates at 60fps instead of 20fps in v1.0c.
The patrol system responds like The Age of Kings with little to no delay.
New Random button above game settings for new styles of play.
Flares are now larger and more bold on the mini-map display.
New higher resolution 1:1 and 1:2 full map captures with "Ctrl+F12".
Age advancement notifications are now shown in each player's color.
Restored games can now be recorded in all game modes.
The vote panel/serial sync bug has been fixed for multiplayer.
New auto-save if a problem occurs to ensure that resuming is possible.
Optional multiple building queue to auto-distribute unit training.
Many bug fixes for the core game and improvements for the AI system.
The installer will correct any color problems on Windows Vista and later.
Windowed Mode
Select a resolution lower than your desktop resolution to enable.
Your chosen resolution will take effect once gameplay begins.
Press "F7" to toggle displaying the window on top of other windows.
Press "F8" to toggle running even when the window is not focused.
Thanks to menopem for d3dhook, and veg for wndmode.
Port Forwarding
Install with admin privileges to automatically setup your firewall.
Forwarding ports is only necessary to connect outside a LAN.
Ports will be forwarded dynamically as required when installed.
UPnP must be enabled on your router for this feature.
M3U Music Playlists
Set your favorite tracks as background music during gameplay.
Create a "music.m3u" playlist in the "Sound" folder of the game.
Please see the Music section of the guide for more information.
Scenario Editor
Press "Ctrl+S" once to disable grid placement of non-building objects.
Enable free placement of all objects by pressing "Ctrl+S" a second time.
Fill new maps or modify existing maps with any available terrain.
Create maps using custom rms scripts directly in the scenario editor.
Trees, mines, and more are now properly replicated by the map copy feature.
Change the names of units in a specific area, without having to preselect.
Use negative numbers more freely with trigger conditions and effects.
AI & RM Scripts
New maps can use team positioning for a different experience.
Start your civilization on maps with new elevation attributes.
AIs are selectable in multiplayer (direct ip or lan games are most stable).
Multiplayer games can be started with only AI players for practice.
AIs can now choose to close openings created in their walls.
Boar hunting and luring is now fixed and operational for AIs.
Ungrouped AI players will not ally themselves against humans.
Download UserPatch: 20130405-200000 (Final Release v1.2)
Select the build that you would like to download: Standard | Compatibility
The standard build is recommended for most systems.
Installation Guide
Please click here to learn more about the features of UserPatch v1.2.
You can find troubleshooting and other information, as well.
Related Software
To fix the colors for various 256-color games, please see DirectDrawFix.
You can find many advanced AIs and unique maps here.


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

metexl said:

ya arkadaşlar şöyle bi sorun var: pek de kötü sayılmayacak bi notebook'um var. ( i5 işlemci- 540m ekran kartı - 4gb ram) fakat oyun hiç akıcı değil sanki kasıyor :S eski age oftaki akıcılık ile alakası yok. hızlı hızlı oynayamıyorum resmen bi ağırlık var oyunda :S


kurşun döktür
göz var göz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...