seigen Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2013 Koş paypal'dan al, 4.5 milyon olması lazım :P.
Spyro Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 https://twitter.com/BrianFargo/status/323881909224603650
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=WWSGWmRjrLQ
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Numenara Players Guide ın dijital versyonu yayınlanmış, pledge inizide varsa http://rpg.drivethrustuff.com/index.php sayfasından mailda gelen kodla beleşe alabiliyorsunuz.
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 mailda guideın kendisi gelememiş mi nasıl yetersizlik bu sdfs
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 İsimden para götürmek isteselerdi Kickstarterla uğraşmadan bir Publisherla anlaşırlardı. Şu an oyunlar 100 milyon dolara maloluyormuş. Kickstarterdan topladıkları paralar anca 1-2 milyon dolar civarında oluyor. Mesela Torment'i EA çatısı altında yapıyor olsalar çat diye 50 milyon dolar alırlardı, parayı götürürlerdi. Şimdiyse zar zor 4 milyon dolar topladılar.
HellHound Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 tabii canim EA'de 3rd party studio gelsin de Torment pitchlesin hemen 50m verelim diye bekliyordu, sirf prensipten kickstarter'a gitti inxile :P
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Ks den 4 e ea dan 50.. oh yes fazla pembe.
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Wasteland 2 kampanyasını başlatırken, publisherlarla çalışmanın çok zor olduğunu, eski oyunları umursamadıklarını, sadece başarılı oyunların benzerini yapmayı istediklerinden vs anlatıyordu. Publisherlar çok ağır şartlar koştuğundan, "küçük olsun bizim olsun" düşünerek Kickstarter'a girişiyor. Wasteland 2 kampanyası başarılı olduktan sonra bu sefer direk Publisherlardan teklifler yağmaya başlamış, ama Torment için "biz böyle mutluyuz" diyerek tekrar Kickstarter kampanyasına başvuruyor. Yani Torment'i başlatırken sırf prensipten Kickstarter'a gittiğini söylemişti.
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Kanuni said: Ks den 4 e ea dan 50.. oh yes fazla pembe. Pembe felan değil mesele, büyük bütçeli oyun yapmak için 50-100 milyon dolar gibi bir para gerekiyor. inXile'ı sırf 200 bin dolarlık cep telefonu oyunu yapmaları için çağırcaklarını mı zannediyorsun. Mass Effect gibi bir oyun yaptırırlar (EA, Activision gibi büyük firmalardan bahsediyorum), o da 4 milyon dolara olmaz işte.
bck Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 publisher a bir tarafları yemedıklerı ıcın gıremezler..publisher sana bitmemiş oyunu yayınlattırmaz.. Ama editorumuz cok kuvvetli falan anlamaz o publisher. içerik ve sonrası muamma olamaz bir oyunda.. ama bu şekilde hem içerik yalan hem sonrası yalan adı torment biz parayı her turlu kaparız mantıgında hepsi..hele EA gibi firmalar gözünün yaşına bakmaz..
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 adam olana 4m yeter de artar dragon's crown 1m papele patladı ve resmen sanat var oyunda
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 50milyonluk oyunun kabaca 2milyon pc satisi olmali tum giderleri cikarip kar etmesi icin farkindamisin warhero.. tarihte kimler satmis ac bak. Nerden cikti bu bir kac oyunun yapim maliyetini genele vurmak ?
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Kimse 1 milyondan fazla oyun satmıyor haklısın.
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 satmiyor degil ama buyuk risk. ciddi bir fani olmali oyunlarin. kolay degil oyle onune gelen oyuna 50milyon yapistirmak. ki zaten onune gelen oyunun 50 milyon luk bir uretim beklentiside yok acikcasi. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_PC_games 1975 lerden beri cikan onbinlerce oyundan pc de milyon ustu satanlar surada sirali iste.
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Warhero said: Kanuni said: Ks den 4 e ea dan 50.. oh yes fazla pembe. Pembe felan değil mesele, büyük bütçeli oyun yapmak için 50-100 milyon dolar gibi bir para gerekiyor. inXile'ı sırf 200 bin dolarlık cep telefonu oyunu yapmaları için çağırcaklarını mı zannediyorsun. Mass Effect gibi bir oyun yaptırırlar (EA, Activision gibi büyük firmalardan bahsediyorum), o da 4 milyon dolara olmaz işte. o isin cogunlugu marketing masrafı. oyunun kendisi o kadar tutmuyor. ornegin witcher 3 un tahmini maliyeti bittiginde 35-40 milyon dolar olacak. bunun sadece 15 milyon dolarının yapım maliyeti oldugu açıklanmış, ki kullanılan motor, teknolojiler, oyunun buyuklugu ve dallanıp budaklanan birbirini etkileyen quest zincirleri, 3d olması vs gibi tonla etkenle torment in kat kat uzerinde maliyeti var dogal olarak. torment zaten kendi marketingini yaptı sayılır ve meraklısı zaten alacak, en fazla 500 bin dolar falan harcarlar marketing icin.
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 yıl 2013 ne marketing'i ya oyun için. sıfır para harcarlar bu oyuna marketing adına söylim. koyacak steam'e, gog'a zaten büyük ilgi çekti herkes review yapacak millet alacak sonuçta cod gibi 10 milyon satma peşinde değiller. satacak işte 100 bin 200 bin yeter ona.
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 bck said: publisher sana bitmemiş oyunu yayınlattırmaz. O_o
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Namessar said: o isin cogunlugu marketing masrafı. oyunun kendisi o kadar tutmuyor. ornegin witcher 3 un tahmini maliyeti bittiginde 35-40 milyon dolar olacak. bunun sadece 15 milyon dolarının yapım maliyeti oldugu açıklanmış, ki kullanılan motor, teknolojiler, oyunun buyuklugu ve dallanıp budaklanan birbirini etkileyen quest zincirleri, 3d olması vs gibi tonla etkenle torment in kat kat uzerinde maliyeti var dogal olarak. şu çok saçma karşılaştırma. herkes cdpr gibi fıstıkla codemonkey besliyemiyor
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Kaede said: Namessar said: o isin cogunlugu marketing masrafı. oyunun kendisi o kadar tutmuyor. ornegin witcher 3 un tahmini maliyeti bittiginde 35-40 milyon dolar olacak. bunun sadece 15 milyon dolarının yapım maliyeti oldugu açıklanmış, ki kullanılan motor, teknolojiler, oyunun buyuklugu ve dallanıp budaklanan birbirini etkileyen quest zincirleri, 3d olması vs gibi tonla etkenle torment in kat kat uzerinde maliyeti var dogal olarak. şu çok saçma karşılaştırma. herkes cdpr gibi fıstıkla codemonkey besliyemiyor tek maliyet coder degil ki? torment tum alt hikayeleri ile birlikte bile wc3 ün tek zone u kadar metin ve quest icermeyecek. izometrik olacak. daha mutevazi bir grafik motoru kullanılıyor olacak. hakikaten 4 milyon doların uzerinde bir geliştirme maliyeti olacağını mı zannediyorsunuz?
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Seru said: yıl 2013 ne marketing'i ya oyun için. sıfır para harcarlar bu oyuna marketing adına söylim. koyacak steam'e, gog'a zaten büyük ilgi çekti herkes review yapacak millet alacak sonuçta cod gibi 10 milyon satma peşinde değiller. satacak işte 100 bin 200 bin yeter ona. onu diyorum bende zaten. kickstarter oyunlarının cok daha ufak marketing butcelerine ihtiyaçları var. word of mouth ile hype yaratıyorlar zaten. o muthis maliyetleri var diye lanse edilen konsol sisirmelerinin hepsinin asıl maliyeti publisherin marketing maliyetleri.
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Namessar said: torment tum alt hikayeleri ile birlikte bile wc3 ün tek zone u kadar metin ve quest icermeyecek. Şu biraz fazla iddalı bi açıklama olmuş. Tamam witcherın da arkasında koskoca kitap serisi var ama sırf daha fazla yazar daha fazla yazsın diye Patrick Rothfuss ı ekibe dahil eden bi projeden bahsediyoruz. said: izometrik olacak. daha mutevazi bir grafik motoru kullanılıyor olacak. hakikaten 4 milyon doların uzerinde bir geliştirme maliyeti olacağını mı zannediyorsunuz? Bahsedilen tormentın 4m tutması değil, ki tutmaz evet. Konu polonyada işçiliğin amerikaya göre ucuz olması. Da tartışmanın başlangıç noktası biraz saçmaydı, kimse torment gibi "niche" bi ip için o kadar para dökmez ortaya. Ancak numenera boyutunda projeler yapılır işte. Onlar da bize yetiyor.
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 ben yeni tormentla karşılaştırmıyorum, tek maliyet de coderlara falan demedim. daha önce o bilgi ilk açıklandığında burada muhabbeti geçmişti ona gönderme yaptım gene de dediğim şey doğru. polonyanın yaşam standartlarına göre o kadar para yetebilir ama dünyanın gerisi için o büyüklükteki bir proje için imkansız ayrıca wc3 diye wowu kastettiğini varsayarsak dediğin bayağı bayağı yanlış
Öne çıkan mesajlar