huun Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 http://webtv.hurriyet.com.tr/2/46109/0/1/turk-gemisi-singapur-korfezinde-carpisti.aspx lavuk bildiğin üstüne üstüne kırıyor dümeni. sigortadan para mı almaya çalışıyor, kafası mı iyi anlamadım. izleyin, siz de anlamayın.
coco Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 bu ne la!!! edit: bi daha izledim, anladım; dümeni boşalmış bizimkinin, diğerinde ki sorun nedir onu anlamadım, yo. lol.
imamizer Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 coco said: edit: bi daha izledim, anladım; dümeni boşalmış bizimkinin, videodan dümeni boşaldığını nasıl anladın?
coco Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 anlarım ben(:P) kimliğim ifşa olmayacak olsa, yani videoyu editleyecek kabiliyetim olsa koyardım yazdan bi video, anlardın nasıl anladığımı lol
Claiborne Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 e diğeri niye uzaklaşmıyor onu anlamadım hiç
imamizer Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 devasa ve hantal iki geminin deniz gibi biryerde birbirlerini bulup çarpışması kadar fail bi durum yok agalar. bana kimse bunu açıklayamaz. ayrıca coco'nun kimliği bana ifşa olsa ne olacak olmasa ne olacak? belkide kimliğini zaten bildiğim için yolla ben editleyim diyebiliyorumdur? gereksiz yere testesteron sıkmayın abi her konuya.
sostizm Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu. 1- biz buna "Overtaking" durumu deriz. Tum sorumluluk arkadan yetisen hizli gemide, yani Turk gemisindedir. 2- Singapore kanali cok yogun trafigin oldugu bir yerdir. Buyuk ihtimalle Turk gemisi, karsidan gelen trafik sebebiyle sancagina kacmak zorunda kalmis, yetisilen gemi ile yakin dusmus. VTS raporlarinda hersey gorunur. 3- Bir sure sonra yapacak fazla birsey kalmamis. Tek cozum yavaslamak, ki sanirim Turk gemisi Stop Engine durumunda veya pek agir yola dusmus. Bu durumda da dumen dinlemez gemiler fazla. Yani caresizlik icinde yavaslamayi ummus yetisen gemi, ama yetmemis. 4- ondeki gemi ustune kirmis diyorsunuz ama geminin donme noktasi ortadan basa dogru biryerdedir. Yani dumen basinca kic taraf aksi yone hareket eder. Adam gemisinin kic tarafini kurtarmak icin mecburen iskele basmis. Tersini yapsa kic taraf daha siddetli carpabilirdi yetisen gemiye. 5- ondeki gemi zamaninda yer acsaydi yetisen gemiye, kaza onlenebilirdi. Bu video suresince izledigimiz durum is istengecmis durum maalesef. Freni yok bu kocaman tasitlarin.
applev0dka Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 bence öndeki gemi bişey unuttu geri dönücekti, dedi en kolay nasıl dönerim şimdi burdan manevra yapsam 10dk sürer su kadar yakıt harcarim, hoop kendini fordlattı ve 10 saniye içinde 180 derece dönup unuttugu seyi almaya gitti win-win
marksman Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 sen koca makinayı yap fren koyma olacak iş mi
bourbon Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 sostizm said: Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu. Niye bulasmiyosun ne var gemi haberlerinde
Fistan Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 koca tanker dümeni kırsa da bilmem kac metrede anca döner o hızda heralde iş işten geçmiş girmiş direk işte
sostizm Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 bourbon said: sostizm said: Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu. Niye bulasmiyosun ne var gemi haberlerinde Benim mesleğim bu. Eve iş getirmek gibi yani.
aktiftablet Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 minibüsçü gibi karşılılı korna çalışıyolar bi de
Masakari Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 R ye alsa halbuki kaza filan olmayacak. Titanikte bunların yüzünden battı zaten.
sostizm Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 http://www.denizhaber.com.tr/images/news/55500.jpg İşte bu yüzden yorum yapmıyorum. Resim altı yazıya bak.
forgiver Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 Mesaj tarihi: Mart 4, 2013 kaza hatalı sollamadan www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Rte2GDGbymo#t=133s
Rasmon Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 çarpma sonrası kaptan haydarla atlamış suya
xieon Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 sostizm said: Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu. 1- biz buna "Overtaking" durumu deriz. Tum sorumluluk arkadan yetisen hizli gemide, yani Turk gemisindedir. 2- Singapore kanali cok yogun trafigin oldugu bir yerdir. Buyuk ihtimalle Turk gemisi, karsidan gelen trafik sebebiyle sancagina kacmak zorunda kalmis, yetisilen gemi ile yakin dusmus. VTS raporlarinda hersey gorunur. 3- Bir sure sonra yapacak fazla birsey kalmamis. Tek cozum yavaslamak, ki sanirim Turk gemisi Stop Engine durumunda veya pek agir yola dusmus. Bu durumda da dumen dinlemez gemiler fazla. Yani caresizlik icinde yavaslamayi ummus yetisen gemi, ama yetmemis. 4- ondeki gemi ustune kirmis diyorsunuz ama geminin donme noktasi ortadan basa dogru biryerdedir. Yani dumen basinca kic taraf aksi yone hareket eder. Adam gemisinin kic tarafini kurtarmak icin mecburen iskele basmis. Tersini yapsa kic taraf daha siddetli carpabilirdi yetisen gemiye. 5- ondeki gemi zamaninda yer acsaydi yetisen gemiye, kaza onlenebilirdi. Bu video suresince izledigimiz durum is istengecmis durum maalesef. Freni yok bu kocaman tasitlarin. olayın tüm heyecanı kaçtı şimdi kendini gemici sananlar teorilerde bulunup tartışamayacak. Joy Killer.
sostizm Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 Mesaj tarihi: Mart 5, 2013 Bi daha yapmam. Daha önce yapmıyordum zaten. Hatta okumuyordum gemi başlık başlıklarını.
Öne çıkan mesajlar