Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

gemi kazası


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/46109/0/1/turk-gemisi-singapur-korfezinde-carpisti.aspx

lavuk bildiğin üstüne üstüne kırıyor dümeni. sigortadan para mı almaya çalışıyor, kafası mı iyi anlamadım. izleyin, siz de anlamayın.
Mesaj tarihi:
anlarım ben(:P)

kimliğim ifşa olmayacak olsa, yani videoyu editleyecek kabiliyetim olsa koyardım yazdan bi video, anlardın nasıl anladığımı lol
Mesaj tarihi:
devasa ve hantal iki geminin deniz gibi biryerde birbirlerini bulup çarpışması kadar fail bi durum yok agalar. bana kimse bunu açıklayamaz.

ayrıca coco'nun kimliği bana ifşa olsa ne olacak olmasa ne olacak? belkide kimliğini zaten bildiğim için yolla ben editleyim diyebiliyorumdur? gereksiz yere testesteron sıkmayın abi her konuya.
Mesaj tarihi:
Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu.

1- biz buna "Overtaking" durumu deriz. Tum sorumluluk arkadan yetisen hizli gemide, yani Turk gemisindedir.
2- Singapore kanali cok yogun trafigin oldugu bir yerdir. Buyuk ihtimalle Turk gemisi, karsidan gelen trafik sebebiyle sancagina kacmak zorunda kalmis, yetisilen gemi ile yakin dusmus. VTS raporlarinda hersey gorunur.
3- Bir sure sonra yapacak fazla birsey kalmamis. Tek cozum yavaslamak, ki sanirim Turk gemisi Stop Engine durumunda veya pek agir yola dusmus. Bu durumda da dumen dinlemez gemiler fazla. Yani caresizlik icinde yavaslamayi ummus yetisen gemi, ama yetmemis.
4- ondeki gemi ustune kirmis diyorsunuz ama geminin donme noktasi ortadan basa dogru biryerdedir. Yani dumen basinca kic taraf aksi yone hareket eder. Adam gemisinin kic tarafini kurtarmak icin mecburen iskele basmis. Tersini yapsa kic taraf daha siddetli carpabilirdi yetisen gemiye.
5- ondeki gemi zamaninda yer acsaydi yetisen gemiye, kaza onlenebilirdi. Bu video suresince izledigimiz durum is istengecmis durum maalesef. Freni yok bu kocaman tasitlarin.
Mesaj tarihi:
bence öndeki gemi bişey unuttu geri dönücekti, dedi en kolay nasıl dönerim şimdi burdan manevra yapsam 10dk sürer su kadar yakıt harcarim, hoop kendini fordlattı ve 10 saniye içinde 180 derece dönup unuttugu seyi almaya gitti win-win
Mesaj tarihi:
bourbon said:

sostizm said:

Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu.


Niye bulasmiyosun ne var gemi haberlerinde


Benim mesleğim bu. Eve iş getirmek gibi yani.
Mesaj tarihi:
sostizm said:

Genelde paticikde gemi haberlerine pek bulasmam ama burada yazayim ne oldugunu.

1- biz buna "Overtaking" durumu deriz. Tum sorumluluk arkadan yetisen hizli gemide, yani Turk gemisindedir.
2- Singapore kanali cok yogun trafigin oldugu bir yerdir. Buyuk ihtimalle Turk gemisi, karsidan gelen trafik sebebiyle sancagina kacmak zorunda kalmis, yetisilen gemi ile yakin dusmus. VTS raporlarinda hersey gorunur.
3- Bir sure sonra yapacak fazla birsey kalmamis. Tek cozum yavaslamak, ki sanirim Turk gemisi Stop Engine durumunda veya pek agir yola dusmus. Bu durumda da dumen dinlemez gemiler fazla. Yani caresizlik icinde yavaslamayi ummus yetisen gemi, ama yetmemis.
4- ondeki gemi ustune kirmis diyorsunuz ama geminin donme noktasi ortadan basa dogru biryerdedir. Yani dumen basinca kic taraf aksi yone hareket eder. Adam gemisinin kic tarafini kurtarmak icin mecburen iskele basmis. Tersini yapsa kic taraf daha siddetli carpabilirdi yetisen gemiye.
5- ondeki gemi zamaninda yer acsaydi yetisen gemiye, kaza onlenebilirdi. Bu video suresince izledigimiz durum is istengecmis durum maalesef. Freni yok bu kocaman tasitlarin.


olayın tüm heyecanı kaçtı şimdi kendini gemici sananlar teorilerde bulunup tartışamayacak. Joy Killer.
×
×
  • Yeni Oluştur...