Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ipek mobilyayı şikayet etmek ve tazminat


vadaa

Öne çıkan mesajlar

öncelikle herkeze merhaba bi konu hakkında yardımınız lazım

şikayetim şöyle
ramazan bayramında ipek mobilyadan anneme bi salon takımı aldım
bayram izni bitince işime geri döndüm
fakat kurban bayramı izninde eve geldiğimde
koltukların arızalı olduğunu derilerinde yırtıldığını farkettim
oylece bırakıp gitmişler
sonra inceledim koltukların ayaklarınıda takmamışlar
resmen kusurlu mal satmışlar bize
şimdi ben bu adamları kime şikayet edebilirim
nasıl dava açabilirim
teknik servislerini aradım karşıma çıkan kadın
mobilyalar geldiğinde siz nerdeydiniz diyor
iznim bitimce işime döndüm diyorum
bu seferde daha once neden aramadınız diyor
anneme supriz yaptım hangi subenizden
alındığını bile bilmiyor dedim
bunlara ne gibi bi yaptırım uygulanabilir arkadaşlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Belli bir tutardan sonra tüketici heyeti yetmiyor, tüketici mahkemesi bakıyor. Konu koltuk takımı olunca o tutarı öğrenmekte yarar var.

Adamlar da çok haksız değil. Türkiye gibi bir ülkede "ben 3 ay önce mal almıştım sizden, 3 aydır sesimi çıkarmadım ama bu baştan beri bozuktu bak valla, hadi yenisini/parasını verin" dersen şüpheyle yaklaşılır doğal olarak. Keşke en azından annene sorsaydın, sakat bir yeri var mı, düzgün hizmet verdiler mi diye.

Yine de başvurmakta yarar var, tüketici heyeti/mahkemesi baya baya tüketici lehine karar veriyor genelde. Bayramdan bayrama geldiğini de bir şekilde belgelersen lehine karar çıkabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Belli bir tutardan sonra tüketici heyeti yetmiyor, tüketici mahkemesi bakıyor. Konu koltuk takımı olunca o tutarı öğrenmekte yarar var.

Adamlar da çok haksız değil. Türkiye gibi bir ülkede "ben 3 ay önce mal almıştım sizden, 3 aydır sesimi çıkarmadım ama bu baştan beri bozuktu bak valla, hadi yenisini/parasını verin" dersen şüpheyle yaklaşılır doğal olarak. Keşke en azından annene sorsaydın, sakat bir yeri var mı, düzgün hizmet verdiler mi diye.


evet çok doğru tespit fakat
ayakları zaten gizli olarak tasarlanmış
olmadıgını farketmek gercekten zor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk olarak aldıgınız yer ile konuştugunuzu düşünüyorum muhtelemelende degişim yapmadılar .gelip bakalım vs. demişlerdir. kabul etmeyiniz ,ürünü alıp yan sanayi yaptırıp geri verirler.

ikinci olarak bölge müdürlügüne ulaşınız çözüm alma ihtimaliniz düşük te olsa bazen bizim istikbalde çözüm bulunabiliyordu.

son olarak arkadaşlarında bahsettigi gibi, İş tüketici mahkemesine gidecek 3 ayda sonuç alırsınız! genelde tüketiciden yana karar alınıyor,aldıgınız ürünü ipe ipe degiştirecekler.sadece biraz sabretmeniz gerekiyor.

Aslında bu işler tamamen mobilya sektöründe bayilik sisteminin olmasından kaynaklanıyor. fabrika mağazaları ile yayılmış çok az şirket vardır. bayiler yaygın oldugu içinde kurumsallık falan yok tabi.

Aldıgınız ürün evinize gelirken ,henuz işe yeni başlamış taşımacılar getirir bu işin kalifiyesi pek azdır,sürekli eleman degişir. satıcılar baskı altında dır çunkü bayi oldugu için patron sürekli baştadır. teşhir üründe satılır,defolu üründe her yol ile kakalanır.aynı şekilde bende yapıyorum malesef.

mobilya alacaklara mobilyacı olarak benden tavsiye. ürün için aceleniz yok ise sipariş çektirin,çektirdiginiz siparişin evinizde açıldıgından emin olun ( her türlü paketleriz yoksa ) kutulu olması yetmez aynı şekilde naylon ilede kaplı olmalıdır.

en azından içiniz biraz daha rahat olmuş olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...