vadaa Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 öncelikle herkeze merhaba bi konu hakkında yardımınız lazım şikayetim şöyle ramazan bayramında ipek mobilyadan anneme bi salon takımı aldım bayram izni bitince işime geri döndüm fakat kurban bayramı izninde eve geldiğimde koltukların arızalı olduğunu derilerinde yırtıldığını farkettim oylece bırakıp gitmişler sonra inceledim koltukların ayaklarınıda takmamışlar resmen kusurlu mal satmışlar bize şimdi ben bu adamları kime şikayet edebilirim nasıl dava açabilirim teknik servislerini aradım karşıma çıkan kadın mobilyalar geldiğinde siz nerdeydiniz diyor iznim bitimce işime döndüm diyorum bu seferde daha once neden aramadınız diyor anneme supriz yaptım hangi subenizden alındığını bile bilmiyor dedim bunlara ne gibi bi yaptırım uygulanabilir arkadaşlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 yözdil yazısı gibi olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SirWinstonPee Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html bi göz gezdir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infantor Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 1 ay dolduysa, servis de ilgilenmiyorsa genel müdürlüğüne şikayet et ama tamir etmeye kasacaklardır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Selam, Kaymakamlıklarda tüketici hakem heyeti olması gerek. Oraya dilekçe ile başvuruyorsun. Yalnız ürünün faturası elinde olmalı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Belli bir tutardan sonra tüketici heyeti yetmiyor, tüketici mahkemesi bakıyor. Konu koltuk takımı olunca o tutarı öğrenmekte yarar var. Adamlar da çok haksız değil. Türkiye gibi bir ülkede "ben 3 ay önce mal almıştım sizden, 3 aydır sesimi çıkarmadım ama bu baştan beri bozuktu bak valla, hadi yenisini/parasını verin" dersen şüpheyle yaklaşılır doğal olarak. Keşke en azından annene sorsaydın, sakat bir yeri var mı, düzgün hizmet verdiler mi diye. Yine de başvurmakta yarar var, tüketici heyeti/mahkemesi baya baya tüketici lehine karar veriyor genelde. Bayramdan bayrama geldiğini de bir şekilde belgelersen lehine karar çıkabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vadaa Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 teşekkür ederim arkadaşlar adamsınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vadaa Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Baggio said: Belli bir tutardan sonra tüketici heyeti yetmiyor, tüketici mahkemesi bakıyor. Konu koltuk takımı olunca o tutarı öğrenmekte yarar var. Adamlar da çok haksız değil. Türkiye gibi bir ülkede "ben 3 ay önce mal almıştım sizden, 3 aydır sesimi çıkarmadım ama bu baştan beri bozuktu bak valla, hadi yenisini/parasını verin" dersen şüpheyle yaklaşılır doğal olarak. Keşke en azından annene sorsaydın, sakat bir yeri var mı, düzgün hizmet verdiler mi diye. evet çok doğru tespit fakat ayakları zaten gizli olarak tasarlanmış olmadıgını farketmek gercekten zor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esnaf Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 aynı şeyi bizede yapmışlardı gerçi biz 3 gün içinde şikayet etmiştik eve gelip değiştirmeleri 1 saat sürmüştü :) oysa mobilyaları eve getirmeleri 1 hafta sürmüştü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 tr de malı teslim alırken kontrol edeceksin kusurlu ise teslim almayacaksın aksi takdirde baya ugrasirsin sen yine de markanın en ust yetkililerine falan yardır belki bisey cikar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Firmadan birini tanıyan eş dost bul, işin kolay hallolur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GwindonSurion Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 firmaya git sonra olmadı avukatına sor abi sorsana adama direk şurdan dava açarız der Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smyrnas Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2012 İlk olarak aldıgınız yer ile konuştugunuzu düşünüyorum muhtelemelende degişim yapmadılar .gelip bakalım vs. demişlerdir. kabul etmeyiniz ,ürünü alıp yan sanayi yaptırıp geri verirler. ikinci olarak bölge müdürlügüne ulaşınız çözüm alma ihtimaliniz düşük te olsa bazen bizim istikbalde çözüm bulunabiliyordu. son olarak arkadaşlarında bahsettigi gibi, İş tüketici mahkemesine gidecek 3 ayda sonuç alırsınız! genelde tüketiciden yana karar alınıyor,aldıgınız ürünü ipe ipe degiştirecekler.sadece biraz sabretmeniz gerekiyor. Aslında bu işler tamamen mobilya sektöründe bayilik sisteminin olmasından kaynaklanıyor. fabrika mağazaları ile yayılmış çok az şirket vardır. bayiler yaygın oldugu içinde kurumsallık falan yok tabi. Aldıgınız ürün evinize gelirken ,henuz işe yeni başlamış taşımacılar getirir bu işin kalifiyesi pek azdır,sürekli eleman degişir. satıcılar baskı altında dır çunkü bayi oldugu için patron sürekli baştadır. teşhir üründe satılır,defolu üründe her yol ile kakalanır.aynı şekilde bende yapıyorum malesef. mobilya alacaklara mobilyacı olarak benden tavsiye. ürün için aceleniz yok ise sipariş çektirin,çektirdiginiz siparişin evinizde açıldıgından emin olun ( her türlü paketleriz yoksa ) kutulu olması yetmez aynı şekilde naylon ilede kaplı olmalıdır. en azından içiniz biraz daha rahat olmuş olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar