Sypro Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 voxel engine projesi ile uğraşan sendin di mi :) ne durumda proje, var mı gelişmeler? topic'i görmüyorum bir süredir üstlerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 sadece harika fikirler para kazandırmıyor, pazarlamanın çok daha büyük bi rolü var o oyunların satmasında. şu an angry birds gibi kalburüstü oyunlar developerlarına milyon dolarlar kazandırmakla meşgulken, çok çok çok çok daha iyi fikirlere sahip oyunlar belki anca 100-200 kişiye satıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nedanko Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2012 nedanko said: tam icinde degilim flash kismin, fakat unity haytta gitmezdim. hobi icin ayri, ugras. ama kurs demissin onu acik mi demissin, onu acik olsa bile cok erken. unity ile yapilmis buyuk uygulamalar yok (cok kullanicili). oldukca erken onu aciksa bile. ben ugrasilmasi kisminda degilim, hobi ugrasilir dedigim gibi, ama soru hobi diye gelmedi daha prof dusunuyo arkadas ondan dedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 4 çıkmış herhalde -Create awesome animation for any character or object with the new Mecanim animation system. Retarget animations to reduce production time and increase performance; set up state machines and blend trees for total creative control, and polish every detail of your animations with Pro IK rigs. -Port your Pro game to Adobe Flash and Linux desktop -Create Pro real-time hard dynamic shadows for mobile games -Render efficiently any character set at any resolution with dynamic fonts -Profile GPU on Android devices with the Pro Profiler -Get richer details in Pro lightmapped scenes -Create awesome special effects with Shuriken's new world collision feature and Pro updated Image Effects Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 4'ü daha tam olarak denemedim işlerin yoğunluğundan ama 1.5 senedir hobi olarak uğraşıyorum. Unity oyun geliştirmeye başlamak için ideal bir platform ama bazı kısıtları yok değil. Mesela scene büyüdükçe ve scene'deki kameranın gördüğü dinamik öğeler, particle sayısı filan arttıkça performans düşmeleri oluyor. Mesela deneme için bir uzay simülasyonu yapmıştım, LOS'da belli sayıdan fazla obje olunca performans düşüyordu.Ayrıca native GUI çözümü olarak biraz basit. Ama izlediğim bir videoda geliştirileceği filan anlatılıyordu. Düzelene kadar başka GUI çözümleri(çoğu paralı) kullanmak gerekiyor. Bir de Unity'de çok büyük scene'ler yapmak mümkün olmuyor fizik motoru sapıtıyor belli bir büyüklükten sonra. Artıları da yok değil tabi. Kullanımı çok basit, sağlam bir community'si var, bir sürü plug-in vs var(Özellikle visual shader editor çok güzel). Maya, 3dmax, Blender gibi programlardan direk model/animasyon importu drag/drop şeklinde basitçe yapıyor. Bir çok script dili var. Özellikle iOS ve Android oyunları yapmak için çok kullanışlı. Unity 4 ile gelen özellikler PC platformuna da baya bir güç getirdi, dx11, mecanim filan gibi. Bence oyunlarda önemli olan orjinal fikirdir. Mainstream AAA oyunlarla yarışmak imkansız ama güzel fikirler ve ortalama grafiklerle bence başarılı olunabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Açıkçası mainstream AAA oyunlarıyla cryengine bile kullansan yarışman imkansız çünkü işin çok büyük bir kısmı model, texture gibi artiste bakan işlerde bitiyor. LOS'da çok fazla obje olunca takılma durumu da bütün oyun motorları için geçerli bir durum. Objelerinin tipine göre değişik fake etme yöntemleri kullanmak şart. Ama GUI sistemiyle ilgili çok haklısın. Boktan ötesi bir default GUI sistemi var. Hem yavaş, hem kullanışsız. Immediate mode deniyor sanırım bu sisteme. Tuşların işlevlerini bile dizayn yaptığın yere yazmak zorundasın. Zaten GUI'nin şeklini oyunu başlatmadan görememek de ayrı komik. Yeni bir GUI sistemi çıkaracaklar ama 3.5 versiyonu için tanıtımını yapıp, 4'e bile yetiştirememeleri de ayrı bir şüphe konusu. Eğer ciddi uğraşacaksan asset store'unda NGUI diye bir sistem var 95$, default GUI'den çok daha kullanışlı ve performans açısından daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 NGUI güzel, hatta plug-in'i var direk photoshop'da gui tasarlayıp otomatik bölüyor vs ama işte şimdilik ciddi ticari birşey yapmadığımdan dolayı beklemedeyim. Eğer yeni söz verdikleri GUI sistemini yetiştiremezlerse bir süre daha, NGUI'yi alabilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 peki unitynin alternatifleri neler, ios icin ozellikle ? iki kisi caliscagiz bu defa ben programci olmak uzere, daha once yaptigim cogu sey %99 kod ustunden gittigi icin tasarim kisminda orta yol olarak direk gorebildigimiz scenelerdir, iosa deploy etmeden fikir sahibi olabilmektir (ve de remote play de var sanirim) cekici gelmisti o yuzden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 yani ciddi oyun motoru olarak UDK'nin da iOS exportu var. Bir iki tane sadece iOS icin olan sistemler de var ama ben hic kullanmadim onlari. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2012 Fly said: peki unitynin alternatifleri neler, ios icin ozellikle ? iki kisi caliscagiz bu defa ben programci olmak uzere, daha once yaptigim cogu sey %99 kod ustunden gittigi icin tasarim kisminda orta yol olarak direk gorebildigimiz scenelerdir, iosa deploy etmeden fikir sahibi olabilmektir (ve de remote play de var sanirim) cekici gelmisti o yuzden en iyisi unity. torque ve cocos var. torque kaliteli baya. ios versiyonu: http://www.garagegames.com/products/torque-2d/iphone Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 hm cocosbuilder cikti da gui vs olarak yanindan gecemiyor unitynin, en azindan designer acisindan bakinca koda cok bulastirmadan kafasi agrimasin diyorum zira windows oyunu gibi bakacak kabaca nasil oldugunu gormek icin, ben ana test surumlerini paketleyip paylasacagim cihazda test icin shiva diye bisey buldum, o nasil ? lisansi da daha ucuz gibi verdigi izinlere gore Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 unity ile kıyaslayacaksan rakibi torque abi bitek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 unity developer ihtiyacimiz var bizim her daim. londra'dan bildirdi. (ozel mesaj gelmeye basladigi icin net olarak belirteyim. Ingiltere'de yasal olarak oturma ve calisma hakkiniz yoksa mesaj atmayiniz. Firma Londra'da ve sadece Londra'da ikamet edenleri ise aliyor yani evden calismak falan mumkun degil) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 4 ü deneyemedim ama incelediğim kadarıyla güzel şeyler getirmişler. en azından artık cursor için farklı resimleri köylü gibi ekrana resim çizdirip mouse pos. ile senkronlamayacağız. ama ben bu sürümden plug-in e neyim gerek kalmadan, ses kaydetme, video import edebilme, oynatabilme, video kaydedbilme gibi daha çok medya desteği bekliyordum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2012 ben preorder aldigimdan betadan beri deniyodum. hardware cursor olmasi guzel bisey ama yeni animasyon sistemi cok iyi. hem yeni ozellikleri hem de animasyon gecislerini ayarlama vs.. muthis kolay ve kullanisli olmus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 hm ben de simdi 4'u deneyemeyecegim de monodevelopun yenisiyle mi geliyor ? 3.6 ile geleni gorunce boyle icim fenalasti uc dort sene onceki okul lablarinda kullandigim ideler kivaminda olunca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ben visual studio kullanıyorum ya mono develop onun yanında word vs notepad gibi kalıyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 osx ana platformum ama vim soyle iyi boyle iyi dediler ana editorum olarak benimsediysem de gentoo kurar gibi plugin kurmadikca autocompletion bile popoma benziyor, xcode'da zaten olmaz, pek alternatifim yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Ben Unity'de C# kullanmayı pek sevmediğimden Mono kullanmak zorunda kalıyorum. Visual Studio'da windows form yada asp ile filan uğraşırken C# süper ama unity için gereksizce karmaşık. Unityscript'le 3 satırda yazılan bir kod C# de 10 satır oluyor çoğunlukla, pek verimli değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 başlangıç seviyesinde js yeterli ve daha hızlı olabilir ama ileri seviyelerde c# ezer kesinlikle. zaten visual studio + resharper yüklü olunca iki tuşla bi satır yazıyosun. hız olarak mono develop'un çok daha önündedir ama ona ek olarak js'yle kullanamadığın bir sürü özellik var. genericler, LINQ, delegateler vs... tabii ki bunlar olmadan da aynı işlevi görecek şeyi yazabilirsin ama tekerleği tekrar tekrar icat etmek zorunda kalıyosun :D edit: son olarak visual studio'da js için de auto complete falan var. ekstra birşey yüklemek gerekiyormuydu tam emin değilim ama olduğunu biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Kasım 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2012 adam dilleri satır sayısına göre karşılaştırdı ya.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 içinizde Unitye hakim c# bilen var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 bu arada blizzardın yeni oyunu hearthstone unity tabanlı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
El-Barto Mesaj tarihi: Haziran 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2013 RRa said: içinizde Unitye hakim c# bilen var mı? ben biliyorum, sorabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Szopen Mesaj tarihi: Haziran 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2013 İstanbulda eğitim veren yer var fakat kalitesi hakkında bir fikrim yok biraz araştırıp gidenlerden fikir edinebilirsin. 3d Akademi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar