GEd Mesaj tarihi: Eylül 22, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2012 aldım bugun aletı. 4 tane kış tekeri birde bir sene garanti uzattım , toplamda 3 sene yani. 9800 euro hepsi..(faiz maizle işte) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Eylül 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2012 porşede çalışan adam işe clio ile gidiyor. ferdinand porşeyi mezarında döndürdün dayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Eylül 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 23, 2012 Almayı bırak daha kullanmışlığım bile yok :) ilk defa (1yıldan sonra) 2 hafta sonra sürüş eğitimi için 5 saat kullanma fırsatım olacak. Eğitimi almadan herhang bi porscheyi kullandırtmıyorlar zaten. Porsche leasinge girenler var ancak 4 5 ay sonra yakıttı, aylık masraftı direk bıkıp VWye dönüyorlar ^^ İkinci el araç alıcaktım yeni araç almam bile süpriz oldu aslında çünkü ilk aracım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Eylül 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2012 kulak çubukları çok sıkıntı oluyor mu :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Eylül 26, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2012 arabayı az once teslım aldım. Hiç deneme sürüşü falan yapmamıştım ilk şimdi kullandım çok memnun kaldım. Kulak cubuklarında sıkıntı yok. Park ederken bazen sağ aynayı aşağıya dondurme kısmı olmuyor o kadar :) Acemilik zamanı geçsin o na da gerek kalmaz zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ekim 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2012 Park ederken aynaları bile kullanmıyorsun. İçinde navigasyon varmış gibi oluyor. Ben clio kullanıyorum ondan söyliyeyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Araçın içindeki bluetooth hedesi başından beri bozuk diye servise vermiştim, verirkende 2 kere başıma bişi gelmişti onu anlattım. Kontağı çevirmeme rağmen iki farklı seferde motor 3 dk falan çalışmamıştı, öksürmüştü yani sadece, daha ilk aldığım hafta hatta ve sonrasında bir hafta da. Servisten dediler işte lambda sondasını değiştirdik. Arkadakini değiştirdik ama öndekini değil diyede vurguladı ne fark varsa . Sıfır arabada böyle birşey normal mi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maesselam Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Sen almanyadasin ve bmw mersedes harici araca biniyorsun müstehak sana ..o paraya al bi e220 cdi evladiyelik bin 2007-2008.tr ye de gelirsin almancı alamanci Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 maesselam said: Sen almanyadasin ve bmw mersedes harici araca biniyorsun müstehak sana ..o paraya al bi e220 cdi evladiyelik bin 2007-2008.tr ye de gelirsin almancı alamanci bir arkadas almanya da arabanin onunu falan dagittin mi yandin, parca ucuz ama iscilik ucuyor, servise gotur, anahtari ver, al ceketi cik git demisti. dogruluk payini bilemem, abartiyor mu onu da bilemem, hic yasamadim orada. ilk alis fiyatinin ucuz olmasi, ikinci elinin daha da ucuz olmasi anlamina geleceginden, bu arabalarin yurutme masraflari ederine oranla yuksek kalacagindan almak mantiksizlasiyor demektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2012 işcilik pahalı doğru. Herkes kendi işini kendi yapıyor bu nedenle zaten. Araç garantiden sıfır lira ödedik ama daha ilk aydan böyle bişi olması saçmalık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 zaaa benım clıo gene yoolda kaldı. Kontakt donuyor motor calısmıyor. 2 hafta once bu yuzden servise vermiştim, lambda sondayı değiştirmişlerdi. Arabayı tam cektırıcektım 30 dk sonra calıstı motor. Gene verdım servıse. Alman arabası almayan aklımı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Öyle deme reno çok iyi opel tu kaka. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 :) Kazıklanmaktan korkarken bu akla gelmiyor tabii. Bayinin sahibi Türk olabilir mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Bayi Türk değil de. Ordan alırken alman arkadaşlar ordan alma orası salak bir yer falan demişlerdi ^^ Yaşadığım yerdeki en büyük Renault/Opel/Dacia satıcısı oysa bu. 1980 model VW alsam bu kadar sorunlu olmazdı herhalde. Araç 4000 kmde yolda kaldı ya, hayır işede gidemedim. Allahtan önemli görüşmelerim yoktu bugün. Haftaya olsa bu olay patlamıştım direk. Sırf yolda kalmıyım diye yeni araba almıştım, iyi oldu ya hahaha. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Selam, İhtimaller :P [list=a] [*] Alıcı cenabet [*] Alıcı horoz/tavuk kesmeyi unutmuş [*] Alıcıyı uzaktan izleyen bir kutup ayısı mevcut [*] Alıcı esas alıcı değil! [*] Hepsi [*] Hiçbiri [/list] Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 bunun emniyet kemerlerini ben üretiyorum, hergün yetiştirecem diye canım çıkıyor. almayın lan bundan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Selam, Abi hemen sorayım o zaman; Benim öndeki kemerler aktif diye anılıyormuş. Arkadakilerde bu özellik yokmuş. Öndeki mekanizmadan arka koltuklara da takmam mümkün mü? Çocuk koltuğunda kemer aktif gergili olmadığı için düşük kuvvetlerde yanal hareketlere boyun eğiyor. Ama aktif tip olursa bu sorun olmayacakmış. Yar derdime bir derman! Ohh anlattım bitti. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Para ben o özelliği şöyle biliyorum: bir kaza tehlikesi algılandığı anda hava yastıklarının patlamasına eşzamanlı olarak emniyet kemerleri de geri çekiliyor, böylece kemerin o kendinden olan 15-20cm'lik payını da almış oluyor sistem, direkt koltuğa çakılı kalıyorsun anlık olarak, sonra bırakıyor. edit: evet öyleymiş baktım şimdi de http://www.2carpros.com/articles/how-a-safety-belt-works Konuyla alakalı fikrim ise değişmedi :) Porsche olmasa da bari 1 serisi falan, ne bileyim. Almanya yani. Gidip ilk maaşımla takside giresim var :) "roket adam" said: porşede çalışan adam işe clio ile gidiyor. ferdinand porşeyi mezarında döndürdün dayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2012 Geçenlerde üzerinde çalıştığımız Panamerayı araç öğütücüye verdik elektronik aksamını söktükten sonra, yer sıkıntısından. Adamlara dedim 5000 euro ateşliyim verin arabayı ama alamadık :) Bir sonraki araç Renault olmaz herhalde. Çok borca girmek istemeden yolda kalmıyacak birşey istedm ama direk yolda kaldık iyi mi ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 paramecium said: Selam, Abi hemen sorayım o zaman; Benim öndeki kemerler aktif diye anılıyormuş. Arkadakilerde bu özellik yokmuş. Öndeki mekanizmadan arka koltuklara da takmam mümkün mü? Çocuk koltuğunda kemer aktif gergili olmadığı için düşük kuvvetlerde yanal hareketlere boyun eğiyor. Ama aktif tip olursa bu sorun olmayacakmış. Yar derdime bir derman! Ohh anlattım bitti. Saygılar. abi şöyle anlatayım bu mekanizmanın dibindeki zamanzingo mikro gaz jeneratörü olarak geçer ve herhangi bir motor hasarı içeren kaza anında aynı havayastıkları gibi, patlar. ve kemeri gerer. asıl amacı havayastığının surata patladığı anda normal kemerin kitlenmesindeki boşluğu kapatmaktır. bu yüzden tek kullanımlıktır. patlayınca değiştirilmesi gerekir. ancak arka koltuklar için airbag ne derece önemliyse bunlar da o derece önemli. bana sorarsan gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Divin Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Kısmen doğru olsa da, Autoliv - Active Seat Belt kısmından inceleyebilirsiniz. Autoliv pasif ve aktif birçok emniyet teknolojisinin mimarı. İlk emniyet kemerini geliştiren firma ve Volvo ilk müşterilerinden. Yeni aktif emniyet kemerlerinde actuatorler elektrikli. Aktif emniyett kemerleri temelde airbag desteği gibi gözükse de esas önemli nokta Whiplash olarak tabir edilen boyun ve omurga zedelenmeleri. Selamlar, mert Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Divin said: Kısmen doğru olsa da, Autoliv - Active Seat Belt kısmından inceleyebilirsiniz. Autoliv pasif ve aktif birçok emniyet teknolojisinin mimarı. İlk emniyet kemerini geliştiren firma ve Volvo ilk müşterilerinden. Yeni aktif emniyet kemerlerinde actuatorler elektrikli. Aktif emniyett kemerleri temelde airbag desteği gibi gözükse de esas önemli nokta Whiplash olarak tabir edilen boyun ve omurga zedelenmeleri. Selamlar, mert Autoliv de mi calisiyorsun? Zira clioya giden emniyet kemerlerinde mgg sozkonusu. Bu bahsettigin mekanizma clioda kullanilan emniyet kemerlerinde yok bildigim kadariyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Selam, Bilgiyle tokatladınız beni eyvallah :) Lâkin çocuk büyüdüğünde öne bakacak şekilde çevirdiğimde koltuğu isofix yerine kemer ile bağlamam gerekiyor. Kemerin uzunluğu yüzünden tam geremiyorum ve bu da koltuğun üst tarafının virajda veya salınımlarda sallanmasına neden oluyor. Kemeri hızlı çekip de kitleyebileceğim bir sistem olmadığı için kötü. Dediğin gibi Allah korusun kaza anında da laylay loyloy olacak koltuk. O gazlı sistem en azından kaza anında koltuğu sabitler diye güven içinde olmak da güzel olurdu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 paramecium said: Selam, Bilgiyle tokatladınız beni eyvallah :) Lâkin çocuk büyüdüğünde öne bakacak şekilde çevirdiğimde koltuğu isofix yerine kemer ile bağlamam gerekiyor. Kemerin uzunluğu yüzünden tam geremiyorum ve bu da koltuğun üst tarafının virajda veya salınımlarda sallanmasına neden oluyor. Kemeri hızlı çekip de kitleyebileceğim bir sistem olmadığı için kötü. Dediğin gibi Allah korusun kaza anında da laylay loyloy olacak koltuk. O gazlı sistem en azından kaza anında koltuğu sabitler diye güven içinde olmak da güzel olurdu. Saygılar. Acikcasi kemeri clioya nasil monte ettiklerini bilmiyorum. Ancak mggli bir kemer takmalari cok zor olmasa gerek diye dusunuyorum. Servise bir sor istersen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2012 Selam, Ben iyisi mi bir dağıtayım onu :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar