SenariouS Mesaj tarihi: Ocak 31, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2014 cikisi hakkind abir bilgi varmiydi bunun. Sadece 2014 mu diyorlar hala Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Şubat 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2014 http://forums.obsidian.net/topic/65115-update-72-death-godlike-and-expected-ship-date/#entry1417193 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 11, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2014 spring 2015. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Şubat 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2014 Reddit AMAyeni update Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Şubat 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2014 o resim nedir ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2014 yazı çok iyi ehueh iyi eğlenmiş eleman. ben de okurken epey güldüm. AMA'in hepsini okumadım oradan yeni bi bilgi çıktıysa buraya bi zahmet koyuverin. önemli sorulara verilenler hep böyle yuvarlak, üstü kapalı bile diyemeyeceğim cevaplar, dansöz gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Obsidian Entertainment Announces Partnership with Paradox Interactive Paradox to Support Obsidian’s Upcoming Release of Pillars of Eternity SAN FRANCISCO — March 18, 2014 — Obsidian Entertainment, the developer of Fallout: New Vegas and South Park: The Stick of Truth, today announced that they are entering into a partnership with Paradox Interactive to launch their upcoming role-playing game (RPG), Pillars of Eternity. Pillars of Eternity, an RPG inspired by classic titles such as Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment, was funded via Kickstarter in late 2012, raising $4.5 million through both backer pledges on Kickstarter and Obsidian’s own website. Feargus Urquhart, CEO of Obsidian Entertainment, stated that every dollar raised through the crowdfunding campaign will be spent solely on the game’s development. “This game would not have happened if not for the passion and generosity of our backers, and their faith in us to create the game they wanted,” said Urquhart. “How we are developing Pillars of Eternity has not, and will not be, changed; we will deliver the game we promised to our backers, and we will deliver it this year. Having Paradox as a partner, with their expertise in independent games like Pillars of Eternity, lets us put all of our focus on making an incredible game.” Paradox will assume key marketing and distribution responsibilities for the title, which will support Obsidian by allowing them to concentrate entirely on development. “When we signed this partnership we called it two independent players in the games industry supporting each other to stay independent by doing what we do best,” said Fredrik Wester, CEO of Paradox Interactive. “The fans backing this game—many of us included—are looking forward to a classic RPG as envisioned by the designers at Obsidian, and that’s exactly what they’re going to get.” http://forum.paradoxplaza.com/forum/content.php?1874-Paradox-and-Obsidian-partner-up-for-Pillars-of-Eternity Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 işte bu çok iyi olmuş, obsidian ihya olur nihayet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darklight1903 Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 yazmaya gelmistim. super haber ya, sevindim bayagi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 asil update Wizard ve druidler uzerine bu arada http://www.youtube.com/watch?v=00RcPKEWk60 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 lan dağıtımı zaten steamden yapılacak oyun paradoxun "marketing"i = lel ne alaka bu partnership çözemedim ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 marketinge yanlış bir açıdan bakıyorsun sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 şu açıklama bile marketinge + işte :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 outsourcing iste, wasteland 2 de deep silver la yapti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 yok ne olduğunu biliyorum tamam kendi oyunlarınız dahil daha önce hiç publisherlık yapmamış olabilirsiniz de paradox ne ya paradoxun yapıcağı distribution ve marketingi siz de yaparsınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2xlFwph7STo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Kaede said: yok ne olduğunu biliyorum tamam kendi oyunlarınız dahil daha önce hiç publisherlık yapmamış olabilirsiniz de paradox ne ya paradoxun yapıcağı distribution ve marketingi siz de yaparsınız ea yapsaydı daha mı iyiydi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 napsin ea ile activision ile falan mi anlaşsın adamlar? ama sonra QQ yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 bir backer olarak bu tarz hareketleri etik bulmuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 arcane said: bir backer olarak bu tarz hareketleri etik bulmuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2014 Bir backer olarak bu tarz hareketler seni nasıl etkiliyor? Adamlar "100% sizin paranızla yapılacak ve/veya sizin paranızın sağladığı imkanlar dışında hiç bir imkan devreye sokulmayacak" diye bir taahhütte mi bulundular? Eğer oyunun devamının gelmesi veya bu oyunun bile elimize daha çabuk veya daha iyi ulaşmasını sağlayacaksa ne güzel ne hoş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Crowd fund etmek bu konuda bir taahhüttür. Oyunun devamı gelirse backer fiyatına değil tam fiyata sahip olacaksın. Aceleye getirilmiş bugfest veya kesip atılmış içerik seni bekliyor olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Benim crowdfund dan anladığım oyunun temelini oluştururken, oyunun ana gidişatına yön verirken gündeme gelen önemli kararların backer ların isteği doğrultusunda verilmesidir. Bunun haricinde pazarlama aşamasında falan başkasından destek almış vs. crowdfunding mantığına aykırı olmadığını düşünüyorum, aksine, herhangi bir marketing faaliyetini başka şirkete devredebilirse eğer adamlar bu senin onlara sağladığın bütçenin daha fazla bir kısmını oyunun cilalanmasına ayırabilmeleri demektir, yoksa oradan gidecekti o para. Devamının bugfest vs. olması yönündeki yorumlara ise cevap vermeye çok gerek yok şu aşamada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 quixef said: Benim crowdfund dan anladığım oyunun temelini oluştururken, oyunun ana gidişatına yön verirken gündeme gelen önemli kararların backer ların isteği doğrultusunda verilmesidir. Devreye publisher girerse bu kararlarda backerları sallayıp publisherın hangi mali dönemde kar göstermek istediğine bağlı olarak oyunun çıkış tarihi değişiyor, hence buglar ve cut content. Obsidian daha ilk oyunundan bu konuda antremanlı, aynı hataya düşeceklerini sanmıyorum ama backer olmamızın nedeni zaten bu tür olayların önüne geçebilmek. ÇOK NET bi mesaj vermeleri lazım bununla ilgili, tek yapacakları kutu ve harita basmak reklam yapmak vs. diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 onu dediler zaten IP ve oyunun haklari hala obsidian'da, paradox yapim icin mali kaynak saglamiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar