Sam Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Hype meşin kendi kendini besliyor işte, divinity grafikleri daha iyi ama sahneye bra çıkarıp fırlatanı yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Revangelis said: depth mapi vardır haritanın gölge de ona göre şekilleniyodur falan olmayada bilir fgd o kadarını ben de salladıydım ehueh. forumda sağda solda görüyorum unityci, bilen buyursun. ben hobolo kukara oldum bittim. yalnız hiç humble değilim. bundleını da almadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 yalnız karakter animasyonları da şahane olmuş. kaymak gibi akıyor adamlar resmen infinity 2013 yapmışlar. helal olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 övgüler devam ediyordu. forumcritic 95/100. sam perişan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 birisinin çıkıp "kral cıbıl cıbıl" demesini bekliyordu insanlar. ben zaten forlorn hope adamıyım forumun, önden gittim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 eheh, golgelendirme eksik, ama daha erken birsey demek icin. Eger aydinlatma (torch, spells, etc) guzel etki ederse, golgelendirmeyide adam gibi yaparlarsa oyun oynarken kaynar gider kimse takilmaz. Fakat sunu ekliyeyim, kickstarter butceli oyunlardan cigir acacak grafik beklemek cok dogru degil sanki, cunku o paraya o olmaz. Olursa ancak bir sekilde olur, cidden sanat ekibinin agzi ile kus tutmasi gerek. Teamfortress2'nin artworku gibi. (Karikaturize anlaminda demedim, gunun sartlari ve piyasanin geneline nah ceker gibi, kendi dunyasinda cillop, performans dostu bambaska bir sanat pakedi sunmaktan bahsediyorum) Divinity de yani jelibon grafik motorunu realistik olarak denemis ama gene jelibon neticede, hakkini vereyim dinamik gozukuyor. Ote yandan Path of Exiles D2 tadinda yapmis, oda kalantor kaciyor gunumuz standartlarina. (raw, choppy, out of date vsvs) PE nin videosuda jelibona kacmadan, eski sprite grafik tadina sadik kalip bir sekilde zekice kurtarma durumu, eger aydinlatma/golgelendirme gelistirirlerse gayet guzel olur kimseni endisesi kalacagini sanmam. Fakat mindblown olamadim, "neguzel keske HD remakeleri de bu ozenle yapsa herkes" dedim... Kickstarter'da ki butcelerle olacak is degil, ya hatta gectim kickstarteri, genel firmalara baktiginda artwork de tokezlemeye basladi, hani DA:Originsin kamerasini izometrik zoom out cek sabitle, ac efektleri, bide yansima efektlerini ekle guncelle bitti gitti piyasayi burusturup atar, ha artworku orjinal mi? butce kiyaslanabilir mi? i ih. O nedenle Kickstarter olaylarindan grafik konusunda cok birsey beklemeyin. Icerik onemli o olsun yeter. Artwork butun produksyon aleminin en pahali kalemidir, gerek 3d, gerek efekt vs. Ha dedigim gibi tf2'nin artwork dalinda attigi gol gibi bir oyun gormek isterim bende, ama yani...kolay is degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 pronoit said: temple of elemental evil grafigi gibi süper Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 mono zaten kickstarter oyunundan ustun grafik bekleyen yok. adamlar en basta infinity engine gibi pre-rendered 2d background uzerine 3d model olacak oyunda dediler, bunu bilen kisiler ya videoyu izleyip, gune nasil uyarladiklarina bakip "olmus" diyor yada daha ilk bastan bilmelerine ve o zamanlardan beri "hayir 3d olmaliydi" demelerine ragmen video'yu izleyip "aa bu 3d degil" diye yine yeni yeniden sasirip trip atiyor, olay bundan ibaret :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 "sarsılarak boşaldım" diyen bir kitle ve "meh" diyen bir kitle var, düzeltelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 said: temple of elemental evil şu oyunu da hiç sevemedim lan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 cunku motoru guzel hikayesi kotuydu. cok istedim ayni motorla hikayesi rpg oyeleri daha duzgun bisey ciksin ama cikmadi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Ha o halde benim oyum "yeterli" gozuktugu yonunde olur hehe, keza daha orada kullanilmayan bir dolu efekt var, oyun bile yok ortada ..yani pre-alpha, yi gectim, ileride close-beta da bile bir cok efekt vs kapali olacaktir release edilene dek. "yeterli" dedigim sey release gunu "gayet yeterli" durumuna cikar en fazla...yani cok kanirtirsam illa laf edecek yer bulurum, ama hem daha cok erken, hemde vaad ettikleri yenilikci o kadar sistem/hikaye arasinda haksiz yere ustune gitmis olurum oyunun heheh, ama artwork olarak Torment 1 adim onde gozukuyor. Su son PE videosunda ki grafik uzerine heyecan anca nostalji heycani olur grafik acisindan. Cidden cok erken henuz birsey demek icin. Hani ancak kamera rotate ediliyor mu yoksa fix izometrik mi gibi gereksiz birsey tartisilabilir. Bir iki video daha ciksin, iste melee, spell casting, vs ciksin sonra dirdir ederim eheh.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Şehir içi köprülü olan Eternity değil Torment. Onun vidyosu da güzeldi ama eternitynin kamera açısı çok daha rahat geldi gözüme. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 eheh evet karistirdim bir an, ninja gibi editledim zaten sagol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Esas benim en cok bekledigim sey orjinal npc/yaratik tasarimlari. Tormentten umitliyim baya bu konuda, umarim PE de geri kalmaz. Cidden yeni yaratiklara ihtiyac var ya. Soyle ne bilim atiyorum Guilermo del toro kafasi da olur yani.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Bildiğim kadarı ile hem PE hem de yeni Torment sabit izometrik olacak. Rotate olmasın da zaten ya. İkisinin de gördüğümüz kısacık videoları gayet yeterli olacak gibi şimdilik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 beklediğimden çok daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Tam istediğim gibi olmuş. Crysis grafiğiyle Baldur mu olur kardeşim? (Ha ama Dragon Eyç olur) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 olur, o motorda da izometrik yapabilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Balduru baldırı çıplak bir kamera açısına indirgeyen bizden değildir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2013 Bu update i faq olarak yaptılar http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/456460?ref=email&show_token=df257b880fc6aa10 Benim gözüme yeni çarpan kısımlar : "Slow Combat" said: Like the Infinity Engine games, Project Eternity will support auto-pause features that allow players to establish conditions under which the game will automatically pause (e.g., if a party member becomes unconscious). It will also feature a slow combat toggle that can be used with or in lieu of the pause feature. In slow combat, players can manage the flow of combat without needing to halt the game entirely. http://forums.obsidian.net/topic/63123-crazy-idea-real-timeslow-mo/#entry1297916 demiş josh, sanırım bildiğin bullet time olacak bu. Pause-combat-pause-combat olayı hiç sıkmadı beni ama bi deneriz. Races said: Aumaua are large, semiaquatic humanoids with a diverse array of skin patterns, elongated heads, and semi-webbed hands and feet. 6. ırk aumauaymış (diğerleri Human, elf, dwarf, orlan (hobbit/goblin), godlike (aasimar/tiefling). Bu da concept. Meh http://hydra-images.cursecdn.com/eternitywiki.com/d/d7/AumauaWizard.jpg Story said: The story takes place in a small nation in the world's southern hemisphere called the Dyrwood (DEER-wood). The Dyrwood is a heavily forested, coastal region where colonial powers from across the ocean have settled and formed an uneasy relationship with the local residents, tribes of orlans and elves who are protective of the ancient ruins of Eír Glanfath on the forest's interior. Eír Glanfath was an ancient melting pot of races that built elaborate, often massive, structures out of a living shell-like substance called adra. Though the fate of the ancient Glanfathans is unknown, their dangerous and complex ruins show evidence they possessed extensive knowledge of how souls work. For this reason, all of the surrounding colonial powers aggressively fight for the chance to explore and plunder Glanfathan structures, often bringing the local tribes into conflict with their relatively new neighbors -- and the neighbors into conflict with each other. Hmm hernan cortezin gerçek büyüyle karşılaştığı brave new world konsepti çıkar mı acaba burdan? Lionheartın hep olmasını istediğimiz hali Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Yeni update gelmiş, monk mekanikleri açıklanıyor http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/474740?ref=email&show_token=463b248d68c36839 said: "Monks in Eternity are different than you might expect. There are no restrictions on armor and weapons – you could wear plate and use a sword, if you wanted to, and the talent system is flexible enough so you could build a great monk that specialized in that gear. But at the core of this class is a little rule about how monks take damage. You see, when a monk gets hit, only part of the damage is inflicted on him or her immediately. The rest is redirected to a Wound, which is an effect that causes damage over time (called a DoT effect) to the monk. That slowly-ticking Wound would only seem to be delaying the inevitable result except for one thing: the monk can get rid of that Wound by using special attacks. The monk gets all kinds of cool special attacks that do extra effects beyond simply damage and, as a side effect, also eliminate his Wounds. Some of their special attacks include: Torment’s Reach - this ability increases the range of melee attacks by 200% for a short duration. Enemies between the monk and his or her target are also attacked. Costs 1 Wound to activate." Böyle devam ediyor abilityler, damage alıp dota çevirip sonra dot burnle damage vermek baya iyi tank mekaniğiymiş. Ha bide yeni racial culture konsepti var. Niggaları fransız yapmışlar ahahahah http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0052/pe-cultures-1200x657.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Bayağı iyi tank mekaniğiymiş derken? Direk World of Warcraft monk u kopyalamışlar lol. Stagger Instant You shrug off physical attacks, causing 80% of the damage to happen instantly and the remaining 20% to be divided over 10 sec. Buff Purifying Brew 1 Chi Instant cast 1 sec cooldown Requires Monk (Brewmaster) Requires level 75 Requires Ox Stance Instantly purifies all of your staggered damage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 ne alakası var, psioniclerin kinetik shield skilleri gibi bişey bu 3rd eddeki, damage yiyip sonra o damage i yansıtmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar