Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

Revangelis said:
depth mapi vardır haritanın gölge de ona göre şekilleniyodur falan
olmayada bilir fgd

o kadarını ben de salladıydım ehueh. forumda sağda solda görüyorum unityci, bilen buyursun.

ben hobolo kukara oldum bittim. yalnız hiç humble değilim. bundleını da almadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eheh, golgelendirme eksik, ama daha erken birsey demek icin. Eger aydinlatma (torch, spells, etc) guzel etki ederse, golgelendirmeyide adam gibi yaparlarsa oyun oynarken kaynar gider kimse takilmaz.

Fakat sunu ekliyeyim, kickstarter butceli oyunlardan cigir acacak grafik beklemek cok dogru degil sanki, cunku o paraya o olmaz. Olursa ancak bir sekilde olur, cidden sanat ekibinin agzi ile kus tutmasi gerek. Teamfortress2'nin artworku gibi. (Karikaturize anlaminda demedim, gunun sartlari ve piyasanin geneline nah ceker gibi, kendi dunyasinda cillop, performans dostu bambaska bir sanat pakedi sunmaktan bahsediyorum)

Divinity de yani jelibon grafik motorunu realistik olarak denemis ama gene jelibon neticede, hakkini vereyim dinamik gozukuyor. Ote yandan Path of Exiles D2 tadinda yapmis, oda kalantor kaciyor gunumuz standartlarina. (raw, choppy, out of date vsvs)

PE nin videosuda jelibona kacmadan, eski sprite grafik tadina sadik kalip bir sekilde zekice kurtarma durumu, eger aydinlatma/golgelendirme gelistirirlerse gayet guzel olur kimseni endisesi kalacagini sanmam.

Fakat mindblown olamadim, "neguzel keske HD remakeleri de bu ozenle yapsa herkes" dedim...

Kickstarter'da ki butcelerle olacak is degil, ya hatta gectim kickstarteri, genel firmalara baktiginda artwork de tokezlemeye basladi, hani DA:Originsin kamerasini izometrik zoom out cek sabitle, ac efektleri, bide yansima efektlerini ekle guncelle bitti gitti piyasayi burusturup atar, ha artworku orjinal mi? butce kiyaslanabilir mi?

i ih.

O nedenle Kickstarter olaylarindan grafik konusunda cok birsey beklemeyin. Icerik onemli o olsun yeter. Artwork butun produksyon aleminin en pahali kalemidir, gerek 3d, gerek efekt vs.

Ha dedigim gibi tf2'nin artwork dalinda attigi gol gibi bir oyun gormek isterim bende, ama yani...kolay is degil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mono zaten kickstarter oyunundan ustun grafik bekleyen yok. adamlar en basta infinity engine gibi pre-rendered 2d background uzerine 3d model olacak oyunda dediler, bunu bilen kisiler ya videoyu izleyip, gune nasil uyarladiklarina bakip "olmus" diyor yada daha ilk bastan bilmelerine ve o zamanlardan beri "hayir 3d olmaliydi" demelerine ragmen video'yu izleyip "aa bu 3d degil" diye yine yeni yeniden sasirip trip atiyor, olay bundan ibaret :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ha o halde benim oyum "yeterli" gozuktugu yonunde olur hehe, keza daha orada kullanilmayan bir dolu efekt var, oyun bile yok ortada ..yani pre-alpha, yi gectim, ileride close-beta da bile bir cok efekt vs kapali olacaktir release edilene dek.

"yeterli" dedigim sey release gunu "gayet yeterli" durumuna cikar en fazla...yani cok kanirtirsam illa laf edecek yer bulurum, ama hem daha cok erken, hemde vaad ettikleri yenilikci o kadar sistem/hikaye arasinda haksiz yere ustune gitmis olurum oyunun heheh, ama artwork olarak Torment 1 adim onde gozukuyor. Su son PE videosunda ki grafik uzerine heyecan anca nostalji heycani olur grafik acisindan.

Cidden cok erken henuz birsey demek icin. Hani ancak kamera rotate ediliyor mu yoksa fix izometrik mi gibi gereksiz birsey tartisilabilir.

Bir iki video daha ciksin, iste melee, spell casting, vs ciksin sonra dirdir ederim eheh..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu update i faq olarak yaptılar http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/456460?ref=email&show_token=df257b880fc6aa10

Benim gözüme yeni çarpan kısımlar :

"Slow Combat" said:

Like the Infinity Engine games, Project Eternity will support auto-pause features that allow players to establish conditions under which the game will automatically pause (e.g., if a party member becomes unconscious). It will also feature a slow combat toggle that can be used with or in lieu of the pause feature. In slow combat, players can manage the flow of combat without needing to halt the game entirely.


http://forums.obsidian.net/topic/63123-crazy-idea-real-timeslow-mo/#entry1297916 demiş josh, sanırım bildiğin bullet time olacak bu. Pause-combat-pause-combat olayı hiç sıkmadı beni ama bi deneriz.

Races said:

Aumaua are large, semiaquatic humanoids with a diverse array of skin patterns, elongated heads, and semi-webbed hands and feet.


6. ırk aumauaymış (diğerleri Human, elf, dwarf, orlan (hobbit/goblin), godlike (aasimar/tiefling). Bu da concept. Meh

http://hydra-images.cursecdn.com/eternitywiki.com/d/d7/AumauaWizard.jpg

Story said:

The story takes place in a small nation in the world's southern hemisphere called the Dyrwood (DEER-wood). The Dyrwood is a heavily forested, coastal region where colonial powers from across the ocean have settled and formed an uneasy relationship with the local residents, tribes of orlans and elves who are protective of the ancient ruins of Eír Glanfath on the forest's interior. Eír Glanfath was an ancient melting pot of races that built elaborate, often massive, structures out of a living shell-like substance called adra. Though the fate of the ancient Glanfathans is unknown, their dangerous and complex ruins show evidence they possessed extensive knowledge of how souls work. For this reason, all of the surrounding colonial powers aggressively fight for the chance to explore and plunder Glanfathan structures, often bringing the local tribes into conflict with their relatively new neighbors -- and the neighbors into conflict with each other.


Hmm hernan cortezin gerçek büyüyle karşılaştığı brave new world konsepti çıkar mı acaba burdan? Lionheartın hep olmasını istediğimiz hali
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Yeni update gelmiş, monk mekanikleri açıklanıyor

http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/474740?ref=email&show_token=463b248d68c36839

said:
"Monks in Eternity are different than you might expect. There are no restrictions on armor and weapons – you could wear plate and use a sword, if you wanted to, and the talent system is flexible enough so you could build a great monk that specialized in that gear. But at the core of this class is a little rule about how monks take damage. You see, when a monk gets hit, only part of the damage is inflicted on him or her immediately. The rest is redirected to a Wound, which is an effect that causes damage over time (called a DoT effect) to the monk. That slowly-ticking Wound would only seem to be delaying the inevitable result except for one thing: the monk can get rid of that Wound by using special attacks. The monk gets all kinds of cool special attacks that do extra effects beyond simply damage and, as a side effect, also eliminate his Wounds. Some of their special attacks include:

Torment’s Reach - this ability increases the range of melee attacks by 200% for a short duration. Enemies between the monk and his or her target are also attacked. Costs 1 Wound to activate."



Böyle devam ediyor abilityler, damage alıp dota çevirip sonra dot burnle damage vermek baya iyi tank mekaniğiymiş.

Ha bide yeni racial culture konsepti var. Niggaları fransız yapmışlar ahahahah

http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0052/pe-cultures-1200x657.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bayağı iyi tank mekaniğiymiş derken?

Direk World of Warcraft monk u kopyalamışlar lol.

Stagger
Instant
You shrug off physical attacks, causing 80% of the damage to happen instantly and the remaining 20% to be divided over 10 sec.


Buff

Purifying Brew
1 Chi
Instant cast 1 sec cooldown
Requires Monk (Brewmaster)
Requires level 75
Requires Ox Stance
Instantly purifies all of your staggered damage
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...