Promenader Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 osmanlı yerine turkey kullanılması konusunda baya ağlandı ama pek takan olmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Turkey olmaz osmanlı yerine. Ama mesela constutional repuclice geçince Osmanlı kalıyo onu sevmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 olur olur, çokta güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Dediğim şey 1453 den önce constantinople sonra istanbul demek gibi bir şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 tam olarak değil aslında. türkiye devlet ismi olurken osmanlı hanedan ismi oluyor. ha bi de imparatorluğun çöküşüne kadar resmi olarak konstantiniyye deniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Ne biliyim bir sürü Tarih kitabı okudum hep Ottoman ve 1453 den sonra İstanbul diyorlardı. Hani böyle akedemik bir bilgim yok. Fatih Sultan Mehmetin ve I. Osman'nın kalbini kırmamak lazım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 müslüman devletlerin hanedan isimleriyle anılması tarihte çok yaygın olan bir durum, ck2'de bile paradox müslüman devletlerin isimlendirilmesini o şekilde değiştirdi. ama eu4'te bu ayarı devam ettirmediler bildiğim öyle hanedan ve kişi sistemi olmadığı için. o sistemi bütün oyunlarına taşımaları lazım, başka türlü olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 sonradan farkettim bende, 10.yy kadar uzanıyomuş istanbul ismi. belli bi dönemden sonraki akademik kitapların öyle olması normal, biz muzlu devleti diye tanıtsaydık öyle kalacaktı ismi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Bu hanedan ismini yapmazlar bence EU4 de, Hordeda felan ikide bir hanedan değişebiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 noble isyanlarında sartları kabul edip degistirirsin zırt pırt : p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2013 tabi 19.yy da dahi konstantiniye şehrin adı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 Mercenarylerin normal askere göre daha çabuk recruit edilmeleri dışında bir avantajı var mı? Fiyatları ve maintenanceları daha yüksek değil mi? Bir de mercenaryler teknolojiden geri kalabiliyor sanırım, ben Mauritzian infantry yapabiliyorum ama alabileceğim mercenaryler Tercio infantry. Gerçi Tercio savunmada daha iyi. Neyse benim merak ettiğim, 1-2 provinceli land forcelimiti küçük bir ülkeysek mercenarye mi abanalım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 manpower en önemli artısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 ekonomiyi eline alacaksan hiç girme manpowerden harca daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Kasım 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2013 Sam said: onu victoria'da yapın, zamanı değil. :p zaten yahudilerin, bizansçıların filan gönlü olsun diye fantaazi devletler koymaları büyük hata alakasız dönemlere. Bu arada oyunda yahudi devleti var mı? Ben yahudi religionu görmedim hiç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Kasım 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2013 yok abi, zaten o dönemlerde yahudiler küçük köyler halinde yaşıyo öyle aha yahudi şehri diyebileceğin pek yer yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 http://forum.paradoxplaza.com/forum/content.php?1641-First-Expansion-for-Europa-Universalis-IV-Offers-a-New-World-to-Conquer New “Conquest of Paradise” Expansion Adds Randomized American Continent, Colonial Nations, and Native American Nations to Empire-building Game NEW YORK – November 4, 2013 – Paradox Interactive, a publisher of games that never settles down, today revealed details on the first expansion to Europa Universalis IV, the award-winning empire building game developed by Paradox Development Studio for Windows, Mac, and Linux. Are you ready to explore a brave new world? The new expansion, Europa Universalis IV: Conquest of Paradise, allows you to send your ships off to the west to discover a new world, unlike any you’ve seen before. For the first time ever in a Paradox Development Studio game, players are given the chance to discover a completely randomized American continent, where no playthrough will ever be the same. Europa Universalis IV: Conquest of Paradise makes it possible for you to play as a Native American nation and master the federation mechanics, as well as unique national ideas, buildings and events. You may also take command of a Colonial Nation, declare colonial war, or even strive for liberty from your motherland. Read the first developer diary for the expansion here: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?733017-Europa-Universalis-IV-Conquest-of-Paradise The changes to exploration will be explored in a live stream on November 7, featuring Europa Universalis IV Project Lead Thomas Johansson and Studio Manager Johan Andersson. To see Conquest of Paradise firsthand, join the stream at 8 p.m. CET / 11 a.m. PST on Paradox Interactive’s Twitch.tv channel at www.twitch.tv/paradoxinteractive. Europa Universalis IV: Conquest of Paradise will release on all major digital-download portals on December 11th, 2013. Europa Universalis IV is the critically acclaimed strategy game that allows players to tell their own stories, determining the course of international events as they see fit. Whether they’re growing a sprawling nation across the sea to the shores of a new world, or trying to survive an invasion by overseas explorers, Europa Universalis IV offers enough options to satisfy colonialists and imperialists alike. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 random map gördüğüm en kötü tasarım kararı paradox'tan ama en azından kapatılabiliyormuş. yine de koloni meselesi hiç ilgimi çekmediği ve eu4 de zaten sorunlu oyun olduğu için heyecanım sıfır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Ben tam tersine random map fikrini çok sevdim, hatta daha önce keşke olsa diye düşündüğüm bir şeydi. Çünkü harita random olmayınca Amerika'yı keşfetmek gerçek anlamda bir keşif hissi vermiyor. İleride dünyanın tamamını random yapma seçeneği getirirler umarım. Ama elbette Eski Dünya için böyle bir şey yapmaları çok daha zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 random güzel bir deneyim olabilir bence de. Bu arada yeni dünya kaynakları random mı oluyordu eskiden yoksa sallıyor muyum bunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Kolonilerdekiler random çıkıyor da, koloni olarak başlamayan bölgelerin kaynakları fix bildiğim kadarıyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 koloni kaynakları hep sabitti, şeker, tütün, altın hep aynı yerlerde ve aynı miktardaydı. civcileri hedeflemeye başlarsa paradox son düzgün grand strateji yapımcısını da kaybettik demek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2013 Kolonilerde çıkan kaynaklar koloni büyüyünce belirleniyor. Etkileyen belli faktörler var, yani her bölgede her şey çıkamıyor ama o kriterler dahilinde rastgele belirleniyor. Haritayı random yapma seçeneği oyunu Civilization'a çevirmez. İsteyen gerçek dünya haritasında oynar yine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Kasım 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2013 Belli bölgelerde koloni kurulurken % şansla belirleniyor. Güney afrikada Altın %5 Köle %10 % balık %15 tahil %70 gibi. Bunların dışında bir şey çıkmıyor. Mesela ingiltere koloni kuruyor tahil çıkıyo sanşına, gidip koloniyi yıkıp kendi kolonizi kurarsanız balık yada altın felan çıkabiliyor. Koloni kurulduktan sonra değişmiyor yalnız. Köle hariç, köleleği yasaklarsanız şanşınza göre bir ley veriyor EU3 de böyleydi. Eu 4 de ilk cümleden emin değilim dikkat etmedim ama gerisi aynı. Ama production altın değilse pek bir anlamsız. Tahıl çıkmış üzüm çıkmış pek fark etmiyor. Tax ve trade rulz. @komutan Modları vardı eu3'ün civilization tadında. 4 dede yapar birileri belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Kasım 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=WvktvCQqwk4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar