knox Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 http://forums.totalwar.com/showthread.php/94255-Battle-and-Unit-teams-What-we-are-working-on guzel guzel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 dediği gibi durumlar görüyorum ben de, yoksa yapay zeka bazen akıllıca hareket ediyor. ama bazen de on adım arkasında duran adam sanki orada yokmuş gibi hareket ediyor. sorun buymuş demek ki. klavyeyi kırmamak için bastım alt + f4'ü deniz savaşında. gemiler mal gibi kalıyor hareket etmiyor düşman ileri geri ram kasarken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 1400 vs 9500+ 3.dkdan başlayın: http://www.youtube.com/watch?v=WgFqKbIsp8g Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 2400vs7400'de 30 kayıp filan veriyorum artık alıştım ehu yalnız upgrade binalarına ve tech'lerin verdiği upgrade'lere nerf lazım herhalde. 49 melee attack'ı alıp 85'e dayayabilmek fabrika çıkışında aşırı saçma sonuçlar veriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 militia dısındaki herseye limit gelmezse böle devam eder bu iş. ben bu kuralı koyduğumdan beri anlamlı oldu oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 limitli oynuyorum zaten, yoksa 150 ataklı praetorian stack yapsam hepten anlamsız olacak. ama upgrade binalarıyla - TUAREEEEEEEEEEEEEGGGGGGSSSSS, WHAT IS YOUR PROFESSSION?!!!! - HOU!! HOU!! HOU!! yapılabiliyor, alıp adamın yazan statlarını %75 arttırabiliyorsun. marangozu alıp duke nukem yapıyorsun. farketmiyor neci olduğu. ha bir sonraki campaign'de artık bilinçli olarak upgrade binalarını filan yapmayacağım herhalde, başka çözüm göremiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 champion direk broken, roma binalarına hiç bakmadım, ama parthlarda icenide cok abartı deildi bonuslar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 %20 smith, %20 trainer, %20-30 civarı tech tree. bütün uygarlıklarda benzer bir durum var gibi demin açtım baktım ansiklopediden biraz. değişiyorsa da fazla değil. tabii üstüne valor yığılacak daha bunun, %100'e ulaşıyorsun sonunda. 157 attack gladyatör çıkartabiliyorum, buna komutan bonusu, ordu bonusu filan da gelecek daha. 200'e varır. bir de bazı kıt görüşlü, scaling'in gücünden bihaber sözümona inceleme yazarları "sadece %5 artıyor bonuslar çok anlamsız olmuş" filan yazdı ya, yıl 2013'te hala basit yüzde hesabı yapamayan insanların iş bulabilmesi oyun gazeteciliğinde üzücü bir olay. eski oyundaki gibi +1 +1 değil de yüzde olarak hesaplanması güzel birşey ama sanırım daha da düşürülmesi lazım bu değerlerin. skyrim'deki gibi kırılıyor yoksa oyun, yapay zeka dünyanın en iyi oyununu sergilese gene yenemez raiding flaskları çekmiş ordularımıza karşı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Caladorn Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Feamer said: ayrıca, 13 BEST INFANTRY OF ALL TIME[NO ORDER] abi efsane hazırlamış adam, 4.sayfada verdiği kaynak siteler falan (tu) misal http://www.theartofbattle.com/battle-of-gallipoli-1915-1916.htm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2013 hmm empire olunca bu ailelerin falan bi önemi kalmıyor sanırım hangi aileden olduğu vs? adopt falan seçenekleri de kayboldu zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 o şekilde olsun , dünya para ve slot harcadığın talim yerleri, silahçılar falan bir işe yarasın, çünkü iyi silah fark yaratıyor tam ordu doldurmuyorum, az asker yapıyorum legendry de roma ile oynuyorum, galya ve germenyayı, işgal etiğim 1 legionda ortalama, 6 düz legioner, 4 equites -ne cefekar ama işe yaramıyan atır, ama borusu can- 2 balista, 4 velites bir galyalı kavim kamıştı belçıkada, son yamadan sonra 4-5 tane oathsword gönderdi, ağır atlar, balistalar falan güzel oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 ben numidia'yı aldım dün gece en son, numidian noble infantry vardı bayağı, praetorian sokaklarda 500 adam kestikten sonra geri çekmeye çalışırken shatter oldu, toplamda 350 kayıp verdim ama rakip 8000 kişiydi ve gene yetmiyor adamların en elit birliği etkili tehdit olmaya çünkü yeterince upgrade'li değil. o upgrade'i çıkarabilecek ai devleti oluşamıyor çünkü devamlı isyanla toprak kaybediyorlar. uzmanlaştırsa bir region'u ancak kafa tutabilir. %100 arttırmak bir birimin kapasitesini çok fazla, tamam uğraştım onun için ama gene fazla. ya da eskisi gibi yüksek zorluk yapay zekaya savaş alanında tonla stat basacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 o isyan ve bina sistemi ayarlamadımı son yama, yeni bina yaparken onu gözetebilir belki roma piyadesi çok güçlü ona rakip olacak, kelt elit adamları var anca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 spartanın bazı askerleri de güçlü baya hatta gladyatorler lejyondan daha iyi dayanıyor bunlara, ama benim haritamda sparta ufacık bir tek şehre sıkışmış durumda mısır tarafında bi yerde :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 lejyonerlerle kapışabilecek piyadeler var, lejyonerlerin zırh ve atak iyi ama savunması düşük. sorun şu ki ben upgrade ile iki katına katlıyorum, adamın karşıma kimi çıkardığı farketmiyor o yüzden. yamadan bağımsız olay çünkü ai'ın benim kadar uzmanlaştırabilmesi tek region mümkün değil. bütün italia askeri buff veren bina dolu. ama yemek filan hep dışarıdan geliyor. ai bunu yapamıyor, yapamaz yani hile yapmadan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 oyunu gerçekçi yapınca maalesef böyle oluyor, kaçınılmaz tek şehre, mecburen farm yapıyor adam bunu engellemek lazım, aslında biraz daha iyi adam yapsa sorun olmayacak veya aslında piyadenin/savaşların daha uzun sürüp, manevra yapmaya vakit kalması lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 ya gerçekçilikten kopuyor aslında default ünitenin kabiliyeti böyle ikiye katlanabilince. yani training binası buff veriyorsan o zaman tech tree'den buff verme. veya swordsmith melee attack vermesin de weapon dmg versin. tradition ve ancillary onu vermesin, başka şeyleri etkilesin. kartopu çığa dönüşüyor çünkü. moral filan da uçup gidiyor, praetorian'lar 140 moralde, adamlar 3 kişi kalana kadar dövüştüler her taraftan sarıldıkları halde. bu kadar buff alınırken savaşlar daha yavaş hale gelemez çünkü sıcak temas sağlandı mı eritiyoruz düşmanı. stat bonuslar mecbur düşmek zorunda veya ben kendime house rule koyacağım ve buff binaları yapmayacağım ai ezilmesin diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 şöyle düşünmek lazım, binlerce altın veriyorsun, en iyi demircilerden üstün kalite silah ve zırhlarla adamları donatıyorsun, devamlı yeni zırhlar falan geliştiriyor, yeni taktik ve dövüş sitilleri buluyorsun, romanın yaptığı gibi... 3 kere saplayınca körelmeyen kılıç, kalkanı delecek temren, düşmanın silahından sağlam kalkanla savaşa girmek gerçekten fark yaratan şeyler veya romalı askerlerin techizatlerını anlatan bir video vardı arkada orada kalkan dövüş sitilini anlatıyordu, bu gibi şeyler direk atağı ve defansı artıran şeyler. eb ve rs2 de savaşlar uzun sürüyordu, hatta sparta atina savaşı yapmıştım, savaş dakikası yetmiyordu oderece bir bu sorun var, düzgün bina ve asker yapması var ki düzeldi, birde devamlı düzgün saldırması lazım, yine teker teker saldırıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 abi şimdi iyi silahın etkili olması değil olay eyvallah olsun ama, ai'da yapsınki bi kapısalım. ama sam'in dediği gibi ai yapmıyo, o kadar grand strategy kurmuyo ne yazıkki. Yalnız yüzde bonus konusunda ben memnun değilim, militia ile elit arasındaki farkı iyice acıyo bu durum. flat bonus olsa, en azından ai'ın dizdiği cer cop ordular ile elitler arasındaki fark kapanır. EB'de greek savasları cok iyidi ya, böle dakikalarca hopleilar birbirini itiodu, peltastlarla kim kimi flankliycek diey kose kapmaca oynayıp duruyoduk güzeldi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 eb'de çünkü atak aynıydı ama defans ve zırh neredeyse iki katına çıkarılmıştı. onlar gene öyle yapsa birşey farketmez çünkü biz buff binalarıyla gene tereyağı gibi keseceğiz. o dediğin olaylar adamın default halinin üzerine hadi %30 olsun ama %60 dedin mi o adam lejyoner değil zaten başka bir üiteye dönüşüyor ehu. ben de upgrade yapmayı çok severim, oyun o açıdan beni ihya etti ama gameplay dengesi follofoş oluyor, skyrim'de 500dmg kılıçla adam doğramak gibi durum, legendary açıyordum gene one hit. haliyle mecbur house rule orada da burada da olacak ya da adamlar ayar çekecek yamayla bethesda'nın yapmadığı gibi. cüce, yapay zeka düşünse yapsa demiyorum yani nasıl yapacak adam o kadar binayı zaten, bir bölgeyi kaybedecek sonra food bitecek aç eriyecek adamları. zaten görmüşsünüzdür bazı ordular attrition yemiş kalmış öyle başka bölgeyi kaybettiği için. yüzde konusunda katılmıyor ama bence iyi. neden dersen eskiden peasant'a altın upgrade yapıp elinde bıçaklı adam gladius attack'a ulaşıyordu, o da saçma ve komikti. böyle bozulmuyor dengeler, dandik adam gene aşık atabiliyor upgrade edilmemiş adamla ama. gene slinger altın upgrade'le composite bow attack alıyordu filan değeri kalmıyor düzgün ünitelerin eski rtw1 sistemiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 bu arada daha pratikte denemdim ama archerların armor ponnı arttırmıslar, slingerla esit olmus. hanı yine atıs hızı ve menzili daha düsük ama az cok aynı derecede etkili olucaklardır zırhlı unitelere Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 aslında düz hastatai ile de full legionerin yaptığ işi yapabiliyorsun, olay sadece %n lerde bitmiyor bende onu diyorum, ai de yapsın ama tek şehir adam nereye hangi para ile yapacak, sonra ordusu acından ölüyor, ama son yama ile ona denge gelecekti ne oldu acaba? bu yamadan sonra biraz daha fazla zorluyorlar ve oto. daha fazla kayıp veriyor-bazı durumlar hariç- ayrıca bu slinglerin bir menzili birde etkili menzili olması lazım birde atıklarının düz gitmesi lazım, aşırma yapmamaları lazım, bunu düzeltmeliler böyle çoook saçma güçlü, elit adam elit adamdır, bunu aşa indirmek yerine, basit ve saçma birimleri etkisizleştirip bunlar kullanılsa daha iyi olur. ayrıca hani silahları falan biz seçecektik o ne oldu?, o olursa belki dengeli işler olabilir son olarak ingiltere adası nedir öyle arkadaş, bu kadar bonus bina bir arada, ama birtonlarda da adam yok düzgün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 friendly fire cok az var zaten. daha dogrusu, ilk rome'da safkarı sık dizersen aradaki okcualr ondeki 2 metre onlerindeki adamların enselerinden şişliyolardı, burda hiç yok öle bişi nerdeyse, medievalda egik atıys yapıyolar etkileri azalıyodu vsvs, burda slignerlar bile catır catır abanıyo evet haklısın. hanı, rome'da range'i ekili kullanmak için aman önümde adam olmasın aman dusmanın sag kadanından oklıyım kalkansız yakalayım vs (ki 2 katı fakr ediyodu net bir sekilde) gibiydi durum burda right click focus fire olmus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 frendli fire burada var galiba, ateşli mızrak atınca ölenler oldu, ayrıca kaçan adamı kovalarkende kayıp veriyor, ama şu menzilli işi halledilmeli, okçular geçekten anlamsız sırf atlı okçu ile giden adamdım ben şimdi kullanmıyorum bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2013 yandan vurmak hala farkettiriyor, çok net kalkana fiziksel olarak mühimmatın vurması ile vurmaması arasında fark var. testudo'da önden sallayan kule adam indiremezken yandan sallayan indiriyordu yanlara tutmadıkları için kalkanları. burada friendly fire daha az çünkü braindead idi eski total war birimleri, bunu atıyorum ama nereye gidecek düşüncesi yoktu. burada otomatik olarak ateş etmeyi kesiyor birimler dost birimlerin vurulma tehlikesi varsa. en iyi yeniliklerden biri çok rahat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar