Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 Genel Başlık - 2


Sparkcaster

Öne çıkan mesajlar

Alıntı
I know what some boss enrage timers are, but to save spoilers I'll transpose it onto the Skeleton King. So, as an imaginary example, in Inferno if you don't kill the Skeleton King within four minutes he starts spawning three times the amount of skeletons. That creates a much tougher situation, but it's one you could very well handle if played right...




Türkçe mealinin özeti: Blue postta denilmiştki bazı bossların enrage sürelerini biliyorum ama spoiler vermeyeyim. Kısaca Skeleton King üzerinden anlatmak gerekirse Inferno düzeyinde Skeleton King'i 4 dakika içinde öldüremezseniz (bu yaklaşık 15,717,310 HP) Enrenge olmadan çıkarttığı Skeleton sayısınız üç katını çıkartmaya başlıyor ve işinizi daha da zorlaştırıyor. Ama iyi oynarsanız gayette iyi bir biçimde üstesinden gelirsiniz...


Bildiğiniz üzere yada şimdi öğreneceğiniz gibi Inferno zorluk seviyesinde mobların her birsinin ayrı ayrı enrage süreleri var belkide bu yüzden birçok oyuncu daha Leoric'e bile varamadan defalarca ölmesine sebep olan durumdur buna Blizzard çalışanları da dahil...

Belki de survival bir talent ile üstesinden geline bilir ama survival talentların dez avantajı savunma yapıcam diye verilen hasarın düşmesi olacaktır gruplara ihtiyacımız görünenden fazla olacak gibi ne dersiniz..?

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4846824867?page=24
Kaynak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buildden ziyade orda şeyi vurgulamışlar hani armora dayanıklılığa abandın life steal falan destekledin kolay kolay ölmüyorsun infernoda bile exploit etmeye çalışıyorsun işini garantiye almaya çalışrken ama nah enraged olayı var demişler. Madem okadar sağlamsın sağlamlığınıda deneriz olayına getirmişler yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zorluk arttıkça cooperative oyunda hp ler ve yaratıkların hasarıda artıyormuş bu arada :O

Normal
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 175% 100%
3 250% 100%
4 325% 100%

Nightmare
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 185% 105%
3 270% 110%
4 355% 115%

Hell
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 195% 110%
3 290% 120%
4 385% 130%

Inferno
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 210% 115%
3 320% 130%
4 430% 145%

edit: buda demek oluyorki hell ve infernoda çok iyi bir gurubunuz olmadığı sürece single oynamak daha kolay, bye bye pugs

edit2:

...

diablonun inferno'da 76.5 milyon hpsi olacakmış, 4 kişilik partide 329milyın :O

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nasıl zorluğun espirisi yok tek kişide, tablo sadece single ile coop oynamak arasındaki farkı gösteriyor. 4 kişinin birbirine sağlıyacağı bufflar ve rolleri nedeniyle getireceği avantajlar nedeniyle biraz daha zorlaşıyor oyun böylece dengeli oluyor.

yoksa oyunun genel zorluğu normal,nightmare,hell ve inferno olarak tekte oynasan coopta oynasan artıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

örnekle açıklıyayım atıyorum:
Normal zorluk derecesinde act2 bossun 10k canı var 300 vuruyor
Nightmare de 50k hp 1k 1k vuruyor
Hell de 900k hp 15k 15k vuruyor
Inferno da 15m hp 60k vuruyor
Zorluk derecesine göre tek oynadığında durum üstteki gibi

4 kişi cooperative'e gelelim
Normal zorluk derecesinde act2 bossun 37.5k(10k hp x3.75) canı var 300 vuruyor
...
...
Inferno da 64.5m hp (15m hp x4.3) 87k vuruyor


4 kişi'nin hasarı tek kişiye göre mantık olarak %400 olucağına göre hp'lerin 4 kat artması normal yani. Ama blizzard demişki işte party oyunu oynıyacaksınız birbirinize bufflar vereceksiniz efektif değeriniz 4 kişide %400 ün üzrinde olur. o yüzden infernoda mobların canı 4 kat değilde biraz daha fazlası 4.3 katı olsun diyor.

Anlatımım kıt mı oldu gene bilmiyorum -.-
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...