arcane Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 daha dün dediydim bu adamlar kendilerini geliştiriyorlar diye. haksız çıkarmadılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bliksem Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 dragonfall orijinal campaign'den çok çok daha iyiydi, SNES'teki oyunun kafasına daha yakındı, hub da çok güzeldi. şimdi de böyle bir şey yapmışlar. bu adamların Shadowrun lisansını aldığı iyi olmuş aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 bu adamlar bir de "desktop first" mentalitesi edinebilirlerse şahane olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2014 Shadowrun lisansı dediğin harebrained zaten shadowrun settingini yaratan firma. Daha doğrusu o adamların kurduğu firma. Lisans da bi süredir ellerindeydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2014 Dead Man's Switch'i henüz bitirdim. 2. senaryoya başlarım yakında. Çok güzeldi. Epey beğendim (tu) Jessica'yı hapse gönderdim. Telestrian'ların güvenlik şefi oldum. (:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2014 şu oyunu da steam summer sale da aldım daha yüzüne bakmadım ha. nası iyi mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2014 Iyı.ben bıtırmeme rağmen saleden aldım basei saygidan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 director's cut vardı hani, dragonfall sahiplerine belej. onu tanıtmışlar. yeni ui ve armor sistemi: http://www.harebrained-schemes.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/08/DFDC-001.jpg ölüm animasyonları: http://www.harebrained-schemes.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/08/DFDC-002.jpg janjan: http://www.harebrained-schemes.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/08/DFDC-003.jpg detayları okumak isteyenler buraya baksın: https://www.kickstarter.com/projects/1613260297/shadowrun-returns/posts Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 the Director’s Cut said: Today, I'd like to tell you about some of the brand new content we've added to the Director’s Cut. Don’t worry, I’ll keep this post spoiler-free; it’s safe to read on, even if you haven’t played through Shadowrun: Dragonfall yet. Companion Story Missions - From the very beginning of our work on Dragonfall, we wanted to include missions that would tie directly into the back stories of the game’s major companion NPCs - Glory, Eiger, Dietrich, and Blitz. Unfortunately, during the development of the campaign, it became obvious that we weren’t going to have enough time to really do justice to the concept. Ultimately, we decided that if we couldn’t do these missions right, we shouldn’t do them at all.* After Dragonfall was released, it became clear to us that our players wanted to experience these missions as much as we wanted to write and design them. This is why, when we decided to move forward with the Director’s Cut, companion story missions were at the top of our to-do list. A location from Glory's mission. A location from Glory's mission. In Shadowrun: Dragonfall - Director’s Cut, you will find three new full-length missions that tie directly into the personal stories of Glory, Eiger, and Blitz. These stories range from supernatural horror to techno-thriller to dark comedy, and each mission touches on a different aspect of the Shadowrun universe. Your companion characters can also earn unique rewards for completing their story missions. Blitz, for example, can gain the ability to corrupt hostile IC in the Matrix, forcing it to fight with him rather than against him. There are two different rewards for each story mission, but you’ll only be able to obtain one of them on any given playthrough. These rewards are separate from those gained in the Crew Advancement system (see below). *The only concession to this idea that made it into Dragonfall was Dietrich’s involvement in an early mission of the game. By the way, don’t worry - we’re adding a unique reward for him, too. Crew Advancement - You wanted more control over how your companion NPCs progressed in Dragonfall, and in the Director’s Cut, we’re delivering! Because Eiger, Glory, Dietrich, and Blitz are their own people, we aren’t giving you complete control over their character sheets; Eiger will always be a deadly ranged combatant, and Dietrich will never decide to give up magic and embark on an exciting new career as a decker. Instead, we’re implementing a system that will allow you to choose one of two all-new, unique enhancements for each of your companion characters every time they advance in skill. For example, on a skill-up you might choose to grant Eiger the ability to fire a Dragon’s Breath round from her shotgun, penetrating armor and setting opponents on fire. Or you could give her the ability to fire an Interdiction round from her sniper rifle: a discarding-sabot HTI shot that completely ignores armor. Under this system, you will have the flexibility to choose how you would like to specialize your characters within their existing roles. We’re also giving you the ability to customize the weapon, spell, and consumable loadouts for your companion characters, but I’ll leave the details on that for a future Dev Diary. Additional Missions - In addition to the Companion Story Missions detailed above, two other full-length missions have been added to the game. In “Trial Run,” you will undertake a mission for the mysterious Lodge, one of the side factions in Shadowrun: Dragonfall. Over the course of the run, you’ll learn how the organization conducts its business… but the Lodge will learn even more about you. In “Lockdown,” you’ll get the opportunity to delve into the checkered past of the Kreuzbasar’s resident cybersurgeon, Dr. Xabier Ezkibel. Successfully completing this mission will unlock a variety of bleeding-edge bioware upgrades in Ezkibel’s clinic. Ever taken serious damage while out of range of a healer? Those shiny new Platelet Factories are just what the Doctor ordered… assuming, of course, that you have a big enough wad of nuyen to afford them. Additional Endings - Without delving into spoiler territory, I can say that we’ve always wanted to explore some “what if?” scenarios related to Shadowrun: Dragonfall’s ending. There are two additional endings in the Director’s Cut; these new endings have been designed to give players even more agency in deciding how the story should unfold. More Character Development - Several side characters from Shadowrun: Dragonfall have had their roles significantly enhanced, from the enigmatic Absinthe to the anarchistic Lucky Strike. More Lore - There’s even more great Shadowrun lore in the Director’s Cut, including more easter eggs for long-time fans of the pen-and-paper game. And that’s not all! But I’ll save the rest for our upcoming Dev Diaries. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 ciksin hadi de oynayayim, tam baslayacakken DC cikaracaz diye haber geldi ertledim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=eyUktyFHrb4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 combattan çıkma olayını eklediler mi acaba? aslında oyunun en büyük eksiği o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Claiborne Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 bu oyunun kontrollerinde bi sıkıntı yok mu? npclerle konuşmaya çalışırken, menülerde geçiş yapmaya çalışırken acı çekiyorum. bir de mekanı gezicem combattan çıkarmıyor. 4 karakteri tek tek 1km yürüttüm abv. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 su anda dragonfall oynuyorum haritada herkes olunce otomatik combattan cikiyor, DMS'deki gibi bos haritada hala turn ile hareket etmeye daha rastlamadim ama cok ilerlemis degilim belli olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 3. campaign Hong Kong icin kickstarter geliyor https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/003/054/041/116b640930cb4a8353edb1f6b0dddc8d_large.png?1418756114 http://abload.de/img/unnamed8ts4a.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 gelsin gelsin. dragonfall da vanilla da kötü ne varsa düzeltmişlerdi. bundan daha da ümitliyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Oh mis mis geldiği gibi gömelim paraları. DMS>Dragonfall gelişimini görmek yeterli oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 desteklerim. iyi gidiyor bu adamlar. "mobile first" kafasından sıyrılmaya başladılar. şu an bu seriye isteyeceğim ilk değişiklik item ve inventory sistemlerine revamp olur. mevcut olan oyunun geri kalanına yakışmıyor. stretch goal olarak da kesinlikle voice acting olmalı. ama öyle gidip celebritye dünyanın parası şeklinde değil. kendi çaplarında yapsınlar işte. o da olursa atmosfer 12/10 olacak çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2015 https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/shadowrun-hong-kong acildigi gibi fundlandi zaten heh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 şimdi TL'den sonra pahalı geldi 15 dolar ahaha. sadece 100k dolar istemeleri ama hedeflerin 50 50 artması garip olmuş. hedeflerin bir kısmının bedava veya garanti gelmesi lazım artık. mesela o magic bıdısı, multiple ending falan. director's cut falan uğraşmasınlar bir de. baştan ona göre yapsınlar pliz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 THIS!!! arcane said: şu an bu seriye isteyeceğim ilk değişiklik item ve inventory sistemlerine revamp olur. mevcut olan oyunun geri kalanına yakışmıyor. Bu olursa direk game time 4 katına çıkar. Bütün narrationu felan okumak oyunun game timein, oluşturuyodu zaten bi de başka biri okursa tam olur asfasfas. arcane said: stretch goal olarak da kesinlikle voice acting olmalı. ama öyle gidip celebritye dünyanın parası şeklinde değil. kendi çaplarında yapsınlar işte. o da olursa atmosfer 12/10 olacak çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ocak 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2015 We’re now over $550,000 and have unlocked the Expanded Magic funding goal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 6, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2015 Shadowrun: Returns'ü bitirdim simdi Dragonfall'i cekiyorum. Kickstarter'a da pledge bastim, 842k olmus, 10 gunu var hala. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Hong Kong'un fundingi 1 milyonu geçti, high level için ek 4-5 saatlik ek bi mini campaign de ekleyecekler. https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/shadowrun-hong-kong Bu adamlar tam olarak hak ediyordu iyi oldu valla. https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/003/287/083/8bb79cabdc63f55c7d77036a20ceff50_large.jpg?1423986615 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Abi adamlar çok güzel oyun yaptı da geliştirilmesi lazım.Hala majör eksiklikler var. Potansiyeli çok yüksek.İşi bilen bir firma şu oyunu alıp geliştirse rekor kırar satışta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar