Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mouse


Auberon

Öne çıkan mesajlar

"Tatar Ramazan" said:

ShadowFax said:

fatura sormuyorlar. SN'den hallediyorlar her şeyi.

Şimdi email geldi, fatura da istiyorlar o yazdığım seri kodlarının yanında maalesef.
Mecbur İstanbul'dan evden buldurttum faturayı scanleyip yollayacaklar bana

Faturayı falan da yollayınca onay verdiler bugün yola çıkmış mouse, ama adresi yazan İzabella karısı eksik yazmış, blok ve daire nosu yok UPSte lol
neyse mail attım tekrar Logiteche düzeltirler sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Auberon said:

Mouse fln bakmadan yenisini mi gönderdiler? Nasıl oldu gönderme işlemi?

Bende eve tekrar bi bakim ama attım sanırım faturayı

Evet direk yenisi yola çıkmış, müşteri memnuniyeti odaklı adamlar çingen değil bizim firmalar gibi

Aldığım Vatan'a gitsem kesin bilmemkaç gün kontrol edecez diye süründürürlerdi beni.
Faturayı scan ettim, kablosunda stickerı zaten var ordan bakıp seri noyu falan yazdım, direk onaylanmış, adresi eksik yazmış İzabel ama mail attım düzeltirler sanırım.

Sen garanti kağıtlarını bulabilirsen onları scanle belki kabul ederler, daha olmazsa aldığın yere götürecen mecbur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

logitech eu headquarters ile konustum telefonda, benim istegimin turk servisi tarafindan reddedildigini soylediler. tekrar onlarla iletisime gecmemi eger tekrar rededdilirsem direkt eu headquarters ile gorusmemi tavsiye etti adam. eger tekrar reddedilirsem, ki turk firmasi beni yaniltmaz reddeder, ozellikle mouse ile ilgili magdur olupta replacement alan arkadaslar bana case numarasini yazabilir mi? emsal teskil etmesi icin logitech'e yazacamda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Disappear said:

logitech eu headquarters ile konustum telefonda, benim istegimin turk servisi tarafindan reddedildigini soylediler. tekrar onlarla iletisime gecmemi eger tekrar rededdilirsem direkt eu headquarters ile gorusmemi tavsiye etti adam. eger tekrar reddedilirsem, ki turk firmasi beni yaniltmaz reddeder, ozellikle mouse ile ilgili magdur olupta replacement alan arkadaslar bana case numarasini yazabilir mi? emsal teskil etmesi icin logitech'e yazacamda.


ben aramadım, sadece mail atarak hallettim geçen sene. mailden sonra 3 gün sürmüştü gelmesi. tekrar dene bence mail ile. case numarasına da bakayım bulabilirsem yollarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evde butun aldigim logitech urunlerinin faturalri duruyo bunlarlar beraber case numaralarini da yazip yollayasim geliyo da gene cingene turk musteri hizmetlerinin eline gecmeyecegini nerden kesinlestirebilirim abi sinir oldum. burda okuyorum, eksi'de okuyorum millete hollandadan yolluyorlar bana gelince garantiye yolla hay anasini arkadas ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mail banada tatar'a gelen yerden gelmis ama Kadir B. diye birinden geldigine gore sistem benim adresimdeki turkiye'yi falan gorup oraya mi yonlendirdi acaba anlamadim. logosoft'a yollayacam mouse'u seve seve yenisini verecekler dert o degilde 30 gun bekletir simdi herifler ya peeeeh...

edit: son bir kez sansimi deniyecem de seyi merak ettim sizden hic bir sekilde eski mouse'u istemeden yenisini yolladilar cart diye di mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
bugun logitech sagolsun yeni g700 yolladi da uplamak istedim topici. musteri hizmetleri servise goturun yapicak bisi yok dedikten sonra servise yolladim (tabi bunu demeleri ve benim yollamam arasinda aylar gecen bi zaman farki oldu). sol tusunda sorun vardi ve g8-9-10 tuslari calismiyodu, servisten geldikten sonra g8-9-10 tuslari hala ayni, sol tus yapilmis ama asiri hassas bir hale gelmis, ekstradan ileri ve geri tuslari calismaz hale gelmis ve bir de kaygan taban zedelenmis halde bulunca mouse'u dosedim de dosedim maili logitech'e. gene bir turkle konustuk ama kendisi servisin verdigi hizmetin kabul edilemez oldugunu itiraf edip yeni mouse yolladi bir gun icerisinde hollandadan.

tesekkurler logitech, allah belani versin logosoft.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

logitech kesinlikle çok iyi ya, g5’imi değiştirmişlerdi benim de. kablosundan dolayı bir sıkıntı vardı mouseun, durup durup bağlantısı kopuyordu bilgisayardan, vatandan almıştım onun garantisi de bitmişti. mail attım ben de logiteche, önce ürünü onlara kargolamamı istediler yarım saat geçmedi neyse yollamanıza gerek yok adresinizi verin size g500 yollayalım diye mail attılar, hollandadan 2 günde geldi yeni mouseum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...