sunthewhich Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 SenariouS said: param olsa walla rat7 alacağım. Trde satan yer yok sanırım. Burada var. http://www.sanalmarketim.com/urun/cb3c2e084ddff1f7e997af95e2b43e76/CYBORG-R.A.T.-7-Gaming-Mouse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 "Tatar Ramazan" said: ShadowFax said: fatura sormuyorlar. SN'den hallediyorlar her şeyi. Şimdi email geldi, fatura da istiyorlar o yazdığım seri kodlarının yanında maalesef. Mecbur İstanbul'dan evden buldurttum faturayı scanleyip yollayacaklar bana Faturayı falan da yollayınca onay verdiler bugün yola çıkmış mouse, ama adresi yazan İzabella karısı eksik yazmış, blok ve daire nosu yok UPSte lol neyse mail attım tekrar Logiteche düzeltirler sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auberon Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Mouse fln bakmadan yenisini mi gönderdiler? Nasıl oldu gönderme işlemi? Bende eve tekrar bi bakim ama attım sanırım faturayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Auberon said: Mouse fln bakmadan yenisini mi gönderdiler? Nasıl oldu gönderme işlemi? Bende eve tekrar bi bakim ama attım sanırım faturayı Evet direk yenisi yola çıkmış, müşteri memnuniyeti odaklı adamlar çingen değil bizim firmalar gibi Aldığım Vatan'a gitsem kesin bilmemkaç gün kontrol edecez diye süründürürlerdi beni. Faturayı scan ettim, kablosunda stickerı zaten var ordan bakıp seri noyu falan yazdım, direk onaylanmış, adresi eksik yazmış İzabel ama mail attım düzeltirler sanırım. Sen garanti kağıtlarını bulabilirsen onları scanle belki kabul ederler, daha olmazsa aldığın yere götürecen mecbur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 ayni sorunu benim g700'de yapmaya basladi. bu topici okuyunca ve yazilanlari gorunce "vay anasini demek yenisini yolluyolar he" diye umitlendim ama logitech'e mail atmamla "turkiye distributorune goturun baksinlar" tarzinda bir cevap almam bir oldu. cenabetligin boylesi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 TR distribütörü yardım etmiyor falan diye mail at, ben öyle yapmıştım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 abi tam onu yapayim dedimde gelen mail... "kadir b" said: Kind Regards Kadir B Logitech Europe S.A. Customer Care - Europe, Middle East and Africa , buna atsam simdi aa olur mu hic oyle logosoft candir falan diye cevap verir bana ya hay... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 logitech eu headquarters ile konustum telefonda, benim istegimin turk servisi tarafindan reddedildigini soylediler. tekrar onlarla iletisime gecmemi eger tekrar rededdilirsem direkt eu headquarters ile gorusmemi tavsiye etti adam. eger tekrar reddedilirsem, ki turk firmasi beni yaniltmaz reddeder, ozellikle mouse ile ilgili magdur olupta replacement alan arkadaslar bana case numarasini yazabilir mi? emsal teskil etmesi icin logitech'e yazacamda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 110531-002170 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Dynun said: büyük el var diye deathadder aldım. beklentimden büyük çıktı. çokgzel karar verebilmişsin sonunda, güle güle kullan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 hay allam logitechi aradim simdi de almanmidir nedir o baglandi yok biz degistirmiyoruz zaten illa distributore yollaman gerekiyor diyo. nasil is ben anlamadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Disappear said: logitech eu headquarters ile konustum telefonda, benim istegimin turk servisi tarafindan reddedildigini soylediler. tekrar onlarla iletisime gecmemi eger tekrar rededdilirsem direkt eu headquarters ile gorusmemi tavsiye etti adam. eger tekrar reddedilirsem, ki turk firmasi beni yaniltmaz reddeder, ozellikle mouse ile ilgili magdur olupta replacement alan arkadaslar bana case numarasini yazabilir mi? emsal teskil etmesi icin logitech'e yazacamda. ben aramadım, sadece mail atarak hallettim geçen sene. mailden sonra 3 gün sürmüştü gelmesi. tekrar dene bence mail ile. case numarasına da bakayım bulabilirsem yollarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 evde butun aldigim logitech urunlerinin faturalri duruyo bunlarlar beraber case numaralarini da yazip yollayasim geliyo da gene cingene turk musteri hizmetlerinin eline gecmeyecegini nerden kesinlestirebilirim abi sinir oldum. burda okuyorum, eksi'de okuyorum millete hollandadan yolluyorlar bana gelince garantiye yolla hay anasini arkadas ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 bu form disinda direkt mail atabilecegim bir adres var mi acaba onu merak ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 English EMEA Support Logitech o formda buraya atıyor gerçi ama maille daha gösterişli yazarım dersen işe yarayabilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 case no bulamadım malesef. yalnız şurdan gelmiş bana gelen 2 mail de [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 oha Aluriel direk Kanada Tüketici mahkemesine başvurmuş, adamlar korkup 2-3 kutu yollamışlardır lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 valla bilmiyorum. 30/06/2010 ben mouse bozuldu, teknik servis değiştirmiyor diye mail atmışım, 01/07 cevap gelmiş g5 yok artık g500 yollayacaz onaylarsan diye. 02/07 de ups tracking number yollamışlar bana maille. ya 2 yada 3 temmuzda da ulaşmıştı zaten mouse bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 mail banada tatar'a gelen yerden gelmis ama Kadir B. diye birinden geldigine gore sistem benim adresimdeki turkiye'yi falan gorup oraya mi yonlendirdi acaba anlamadim. logosoft'a yollayacam mouse'u seve seve yenisini verecekler dert o degilde 30 gun bekletir simdi herifler ya peeeeh... edit: son bir kez sansimi deniyecem de seyi merak ettim sizden hic bir sekilde eski mouse'u istemeden yenisini yolladilar cart diye di mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2012 stimpak said: Dynun said: büyük el var diye deathadder aldım. beklentimden büyük çıktı. çokgzel karar verebilmişsin sonunda, güle güle kullan :D saol abi eyv :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 bugun logitech sagolsun yeni g700 yolladi da uplamak istedim topici. musteri hizmetleri servise goturun yapicak bisi yok dedikten sonra servise yolladim (tabi bunu demeleri ve benim yollamam arasinda aylar gecen bi zaman farki oldu). sol tusunda sorun vardi ve g8-9-10 tuslari calismiyodu, servisten geldikten sonra g8-9-10 tuslari hala ayni, sol tus yapilmis ama asiri hassas bir hale gelmis, ekstradan ileri ve geri tuslari calismaz hale gelmis ve bir de kaygan taban zedelenmis halde bulunca mouse'u dosedim de dosedim maili logitech'e. gene bir turkle konustuk ama kendisi servisin verdigi hizmetin kabul edilemez oldugunu itiraf edip yeni mouse yolladi bir gun icerisinde hollandadan. tesekkurler logitech, allah belani versin logosoft. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 logitech candır ya. Mükemmel firma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
erucalavera Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 logitech kesinlikle çok iyi ya, g5’imi değiştirmişlerdi benim de. kablosundan dolayı bir sıkıntı vardı mouseun, durup durup bağlantısı kopuyordu bilgisayardan, vatandan almıştım onun garantisi de bitmişti. mail attım ben de logiteche, önce ürünü onlara kargolamamı istediler yarım saat geçmedi neyse yollamanıza gerek yok adresinizi verin size g500 yollayalım diye mail attılar, hollandadan 2 günde geldi yeni mouseum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2012 evde z-5500 var kontrol unitesinin isigi patladi ve garantisi bitti, onun icinde mail atsam mi acaba yollarlar mi yenisini sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar