Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ship Rebalance


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
aslında skill değişiklikleri :/
umarım çıkmaz çünkü

said:
Split Destroyers and Battlecruisers skills into 4 racial variants, and turn them into requirements for training upper classes. Amarr Battleship would now require Amarr Battlecruiser at 4.

gerçi allahtan şu gelicek
said:
If and when such changes occur, we would remove the generic Destroyer and Battlecruiser skills, reimburse the skill points (and possibly the cost) not to penalize players. Due to the way nested requirements work, it would also mean pilots would not need to re-train anything to fly Battleships or Cruisers. All of this is work in progress of course and subject to change, especially since we are still discussing skill reimbursement options.

Yani atıorm şu an bc5 ve t2 bclere binebiliosak reimbursement öle bi gelicekki tüm racial bc leri 5 leyebilicez

bu güzel ama
said:
Cut needless requirements for tech 2 ships across classes. Tech 2 philosophy is all about specializing into a specific hull and role, thus, requiring players to train for Assault Ships, then Heavy Assault Ships when aiming for Field Command Ships, is quite redundant.


bu da güzel olabilir

said:
In practice however, after assessing ship slots, EHP, speed, fitting potential and role overlap, we estimate almost half of our currently available ships to have suboptimal use, or are just be plain not worth it at all for pilots looking to min-max.

There are many reasons for that, one is due to the way we balance ships according to the tier system. Indeed, because the tier system dictates raw slots and hit points, it directly impacts ship performance, and thus affects balance. This is most obvious with the tier 1 versus tier 2 battlecruiser comparison, or even with the cruiser class as a whole. Battleship hulls, for having comparatively more base slots to play with, are less affected by this problem than their smaller counterparts.

Introducing ship lines

That is why we want to remove ship tiers altogether, then refocus our balancing philosophy to be based on role. That means finding common themes, or lines that fit ships with the same purpose, then adjusting slot layout, HP and fittings within each class to support this goal.


infernoyla işte bizim amaçsız ve gereksiz bulduğumuz gemilere tierler kalkıp rebalance gelicek. Yani oyunda ki her geminin kullanılabilir olcak olması güzel - eğer düzgün yapılırsa -.

http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=9129
Mesaj tarihi:
dün baktım biraz. zaten hali hazırda train etmiş olanların bi kaybı yok gibi. sıfırdan train edeceklerin t2 gemilere ve daha yüksek gemilere erişimi biraz daha kolaylaşmış gibi duruyor
Mesaj tarihi:
BC reimburse unu nasıl yapacaklar simdi tam anlamadım. BC skill i gidecek yerine her ırkın BC skilli basılı olarak mı gelecek yoksa birini secme sansi falan mı verirler. Yazıda hepsi gelecek gibisinden yazmıslar gerci de o zaman +3-4 mil sp eklenmesi lazım. Keske sp verseler direk istedigimize bassak onu
Mesaj tarihi:
kaybımız olmıcakmış. Ya fazladan sp verirler ya da, racial BC lerin timerlarını kısa tutarlar
yani bc5 e train etme zamanıyla, racial tüm bc5 lerin train etme zamanı bir olur. Aynı sp ye hallederiz.

ben rebalancı merak ediorm, özellikle cruiser ve frig sınıfında belirgin olucak bu.
Mesaj tarihi:
remap şuan perc/will şeklinde. Eğer sp olarak verirlerse bunları destroyer 5 lerim. Battlecruiser skilli zaten 5.
Gelen sp yi, remap ın uygun olmadığı skillere veririm, sonra otururum yeniden bc leri çalışırım =).
×
×
  • Yeni Oluştur...