Namessar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 her neyse,trollugu birakip konuya donersek eger benim merak ettigim sey normalde A serisi ile voice command/sesli text okuma/iphone full entegrasyonu gelecekti(ingiltere de 500 poundluk ek paket bunlar, az once baktim netten) iphone entegrasyonu derken sadece muzik calmaktan bahsetmiyorum, telefonun tum ozelliklerini kullandiriyor. MB nin kendi navigasyon paketi ornegin 2000 euroluk paket, onun yerine iphone u takiyorsun navigasyon dahil her seyini kullanmana izin veriyor. ya da sosyal medya mesajlarini falan okutuyor. mercedes a serisinde turkiye de sunuluyor mu bunlar? bir de turkiye deki donanim listesini cok merak ediyorum. hangileri eklenebiliyor siparise? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 hacı ne trollü yahu, foto koysanızaaaaa pic or didn't happen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 fiyati biraz fazla sanki 1 serisi tercih ederim sahsen 1.18 ozellikle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/Assets/PhotoGallery/Pictures/0000377489.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 standart ve opsiyonel donanimlar http://www.mercedes-benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/a-class/w176/facts_/equipment/standardoptional.0003.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 yurt disinda standart olan multimedya ekrani bizde opsiyon mu olmus? yanlis mi anladim? full iphone entegrasyonu da gormedim, sadece surus kiti var gibi duruyor, yoksa o entegrasyon ekran varsa zaten var mi demek? sormak ogrenmek lazim fuarda denk getirirsem. benim izledigim videolarda adam twittera giriyordu, navigasyon acip kullaniyordu telefondan vs vs vs. full entegrasyondan kastim bunlar. sadece bluetooth tan rehber aktarip gsm uzerinden arama yapmak ya da video/mp3 acmak degil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 full paket 100 kusur olur o zaman bu listeye bakinca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Nekro said: full paket 100 kusur olur o zaman bu listeye bakinca turkiye de distributorlerin/bayilerin klasik taktigi mevcut paketlere ek olan opsiyon listesini hic bir zaman kullandirtmamaktir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2012 1 serisinin içi, resimdekinden çok daha iyi. Gerçekten çok üst sınıf her şey, sırıtan tek bir detay bile hatırlamıyorum. Hele ki otomatikse. Çok etkilenmiştim ben. Donanımhaberde sağda solda falan ise A sınıfı 2012'nin içinin her tarafının plastik olduğunu, gıcırdadığını okuyorum ara ara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 1 vs a class da 1 daha mi iyi diyosunuz ? ille top gear falan tokatlicak oyle akıllanacaksınız di mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 karalama onlar plastik falan, öyle olsa ne olur ayrıca? şekli güzel oldukça. 3 serisi c serisinden ne kadar güzelse, a serisi 1 den o kadar ileri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Selam, Sırf yorum yapabilmek için fuara gidesim geldi :) Mercedes'in kucağa almadan A serisini satacağını sanmam. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 bide yeni ford mondeo gelmiş, aston martin resmen yahu http://cdn.pocket-lint.com/images/HPzA/ford-mondeo-pictures-and-hands-on-0.jpg?20120928-170314 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 A klasse vs 1 serisi icin ezbere konusmaya gerek yok. 70-100k bandinda premium hatch aliyorum. Ben bu arabanin iyi surmesini beklerim. bu kadar. A yi savunanlar bana ayni hacimde , hadi ayni fiyatta da olur: bir tane bmw nun sundugu motorlardan guclu motor gostersin?? 50:50 agirlik dagilimini , agirlik merkezinin yerden ne kadar yuksekte oldugunu gostersin? yuruyeninin malzeme kalitesinden bahsetsin? driver's car kulvarinda onden cekisli , hem yerden hem tavan yuksekligi boyle bir aracin 1 serisinden iyi olmasina imkan yok. Anlamak icin profesor olmaya da gerek yok. Sunun hakkini teslim ediyorum; merc yapabildigi araclarda her zaman konfor oncelikli davranmistir. Audi haric cogu zaman bu alanda rakipsiz isler yapiyorlar. (c klas da haric, laguna bile daha iyi) Ben henuz inceleme firsati bulamadim ama A da boyle olabilir. Insanlar da merc yildizinin prestijine ve konforuna veriyorlar parayi zaten. Peki bu araclari nasil kiyaslariz durum boyleyse? 1 serisi , A klasse ye konfor olarak alternatif mi, yolcusuna nasil hissettiriyor: tartisiriz. marka arasi prestij, dis gorunum, styling ogelerini: tartisiriz. surus, motor ve sofore verilen hissiyati tartisamayiz. kisaca, 1 serisi A ya kiyaslanir , A 1 e kiyaslanamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 yarışçı değilsek bence kıyaslanır he? sen belki beklersin 70-100k arası para verdiğin arabadaki tek üstünlüğün sürüş keyfi ve motor gücü olmasını, ama insanların geri kalanı bekler mi? Ben yarışçı değilim, arabam kırmızı ışıkta biraz hızlı kalkması evet benim hoşuma gider ama sonuç olarak her daim tokatlayacak bir araba çıkacak ( kaldı ki arabanın içinde ki inasn sayısı bile etkiler durumu ). Zaten performans isteyen adam kalkıp 70-100k verip böle arabalar almaz. Gider doğru dürüst bir performans arabası alır. Ha yol tutuşu dersen, bak işte o zaman mantıklı demiş olursun, oturur onu kıyaslarız. Öte yandan ,içi standart ( 2012 için ) dışı baya vasat olan bir arabadan insan nasıl bir keyif alabilir ki? Eğer mesele sadece arkadan itişli güçlü bir araç ise http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQN-Sls73PvWs42LSBuf1cyJBpXP3GfCCTcbZX1DhTcuyxVksoxj4Dv3yon muhtemelen çok daha ucuza gelir. Döşetirsin içini güzel kaplama rahat koltuklar, takarsın güzelinden bir motor. Bu mantığa göre şahin A serisi ile kıyaslanabilir, a serisi şahinle kıyaslanamaz oluyor. BMW 1 serisi kötü. belki aldınız, onun için savunuyorsunuz belki BMW aşkı var onun için savunuyorsunuz. Bu durumlar haricinde, bmw 1 serisi, bmw tarihinde üretilmiş en vasat dış görünüşlü arabadır. Ve iç tasarımı, a3 ve golf gibi eskimiş 2012 nin gerisinde kalmıştır. BMW 1 serisi, x3 ler gibi, dünyanın en kötü tasarımına sahip. Daha çirkin bir araba, zorlasak anca buluruz. Konfor vs olayına girmiyorum bile, bu konularda mersolar genellikle lider zaten. Ama değilse bile ufak farklılıklar olacaktır. Oturur kıyaslarız, araba çirkinde olsa evet bmw 1 ler çok rahat deriz. Mesela Ladalar çok rahat arabalar, hiç haklarını yemem. ama yok 1 serisi a serisiyle kıyaslanır, a serisi 1 ler kıyaslanamaz demek, fenerbahçe gs den daha büyük takım demek gibi bi fanboyluk. Mantıklı, tutarlı hiç bi tarafı yok. Araba çirkin bir kere. Hem çirkin, hem yaşlı işi, hem memur arabası hem pahalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Namessar said: o izgaralar ve o spastik dedigin direksiyon 5 serisinde de ayni acikcasi. ayrica aliminium brush ya da gloss black ic kaplama, invidiual gloss dis kaplama ve dakota deri elektrikli isiticili spor koltuk alindiginda antrasit tavanla beraber ici 5 serisinden farksiz oluyor. görmemişim dünkü editi Zaten yanlış yapılan bu, 5 serisi ile 1 serisi neden aynı? hitap ettiği kitle aynı mı? tamamen kafa hatası o bmw de, ucuza getireyim seri üretimden kar edeyim kafası. Genç işi olabilecek hafif spor olması gereken bi arabaya yaşlı arabası ekipmanı takmak. A serisi öyle mi? bak bakayım ızgaraları hangi modelinden örnek almışlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Suark said: Zaten performans isteyen adam kalkıp 70-100k verip böle arabalar almaz. Gider doğru dürüst bir performans arabası alır. Suark said: Eğer mesele sadece arkadan itişli güçlü bir araç ise http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQN-Sls73PvWs42LSBuf1cyJBpXP3GfCCTcbZX1DhTcuyxVksoxj4Dv3yon o kadar para verionuz aga, güç ve sürüş zevki diyosan bütün 70bintl li şahine yatır, o da arkadan itişli, taktın mı güzelinden bi bmw motoru, yaptınmı ayarını gider işte. Suark said: BMW 1 serisi kötü. Suark said: ama yok 1 serisi a serisiyle kıyaslanır, a serisi 1 ler kıyaslanamaz demek, fenerbahçe gs den daha büyük takım demek gibi bi fanboyluk. Mantıklı, tutarlı hiç bi tarafı yok. Araba çirkin bir kere. Hem çirkin, hem yaşlı işi, hem memur arabası hem pahalı. Goreceli seyleri kiyaslariz, matematigi ise kanitlariz. Bu acidan soyledigim onermenin fanboi lukla pek alakasi yok. Zira kendim de soyluyorum, aracdan beklentisi prestij, gorunus ve konfor olan icin secenek bir anda cogaliyor zaten. A klasse de buna bir alternatif. Kimine gore iyi alternatif , kimine gore sadece alternatif. Fakat arac performansini kiyaslarken dusunulen ve akla gelen ilk sey arkadan itis fiyyy diye kayar, isikda uzar giderse zaten 1 serisini begenecek profilde kafadan degilsiniz demektir. Araba dedigin sey kompozisyondur. Bir cok parametre, bir cok parca bir araya gelir bi kompozisyon olusturur. Sen sahine istersen corvette motoru tak, istersen focus a 6 litre v12 tak, farketmez. O kompozisyon da arabanin agirlik dagilimi, agirligina gore amortisorlerin yola verdigi tepki, lateral kuvvetlere karsi tepkisi, gucunu nasil urettigi, gucunu nasil aktardigi, aktarilan gucun ne kadarini kaybettigi, bunu yola nasil yansittigi. hissiyat olarak; nerede oturdugun, arabanin etrafinda buyuyor mu kuculuyor oldugu, (7 serisine binip sanki bir astra boyutlu arac kullaniyormus kadar rahat olmak bu kompozisyonun basarisina ornektir) konsolun bilmem kac derece biraz daha surucuye donuk olmasi, arabanin icindeki ve disindaki proportionlarin ayni olmasi, dashboard un , direksiyonun durusu, yolu hissetmek, arabanin guven vermesi: ister bunlar kompozisyondur. Dolayisiyla bir araci bi anda 4 ceker yapmak, 400 beygir motor koymak, 1000 kilo yapmak, genis lastik takmak vs gibi seylerle o arac iyi olmaz. Tum kompozisyonun uyumu kadar iyisindir. Bmw de bu isi arabanin motor diziliminden, direksiyon hissiyatina (yeni electric steeringler haric, sanirim birakicaklar zaten) kadar ince eleyip sik dokudugu icin bu isi iyi yaptigini iddia ediyorum. Aksini iddia etmek icin ise cidden araba denen aractan hic birsey anlamiyor olmak gerekiyor dogrusu. Dolayisiyla sahine bmw motoru savini sadece flame olarak kabul etmek istiyorum. 1 serisi tasarim anlayisi olarak tartismali bir arac. Seveni oldugu kadar sevmeyeni olan; fakat bunun ortasina sahip olmayan bi tasarim. love it or hate it kafasinin doruklarinda. Kimse sevmek zorunda degil. 1 serisine kotu demek ise bambaska bi mevzu. sevmiyorum demek serbest. Suark said: Namessar said: o izgaralar ve o spastik dedigin direksiyon 5 serisinde de ayni acikcasi. ayrica aliminium brush ya da gloss black ic kaplama, invidiual gloss dis kaplama ve dakota deri elektrikli isiticili spor koltuk alindiginda antrasit tavanla beraber ici 5 serisinden farksiz oluyor. görmemişim dünkü editi Zaten yanlış yapılan bu, 5 serisi ile 1 serisi neden aynı? hitap ettiği kitle aynı mı? tamamen kafa hatası o bmw de, ucuza getireyim seri üretimden kar edeyim kafası. Namessar in vurguladigi sey yeni 1 sreisinde eskisinde yapilan cost cut lara gidilmemis, ve tamamen ayni kalitede malzemeden tamamen custom, fakat bmw genel cizgisinde tasarim elementleri kullanilmis oldugu. (di mi namessar ? =P) Haliyle kirpilmis bir bmw degil de, konsantre bir bmw ile karsilasmis oluyoruz. Senin anladigin gibi tamamen ayni parcalari tum arabada kullanmak gibi bisey yok, dacia degil bu. Suark said: Genç işi olabilecek hafif spor olması gereken bi arabaya yaşlı arabası ekipmanı takmak. Tam tersine bu hatayi senelerdir yeni tasarim anlayisiyla mercedes yapiyor. Elegant , konforlu ve guvenli olan imajini tamamen gereksiz kromaj, buyuk ve detaysiz tasarim elementleri, ne olacagini bilememis "spor" anlayisi... Ayni 55 yasina gelmis, fakat yaslandigini kabul etmek istemeyen; bunun icin bej kanvas pantolon, pembe dar polo, sari fashion spor ayakkabisi, kulakda bt kulaklik, kolda omega saat kombosuyla gezenler gibi bi goruntusu var. S , C, CL, CLS, A ; hepsinde ayni kimliksizligi goruyorum ve senelerdir hosuma giden arabalarinin giderek gozlerime aci vermesini iyi bir gidisat olarak gormuyorum. Suark said: A serisi öyle mi? bak bakayım ızgaraları hangi modelinden örnek almışlar. lol http://www.mercedes-benz.com.tr/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars_ng/new_cars/models/b-class/w246/model_navigation_library/mercedes-benz_b-class_w246_model_navigation_960x298_12-2011_jpg.object-Single-MEDIA.tmp/mercedes-benz_b-class_w246_model_navigation_960x298_12-2011.jpg http://www.mercedes-benz.com.tr/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars_ng/new_cars/models/a-class/w176/model_navigation_library/mercedes-benz_a-class_w176_model_navigation_960x298_05-2012_jpg.object-Single-MEDIA.tmp/mercedes-benz_a-class_w176_model_navigation_960x298_05-2012.jpg http://www.mercedes-benz.com.tr/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars_ng/new_cars/models/r-class/_w251/model_navigation_library/mercedes-benz_r-class_w251_model_navigation_960x298_12-2011_jpg.object-Single-MEDIA.tmp/mercedes-benz_r-class_w251_model_navigation_960x298_12-2011.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 tl:dr someone was wrong on the internet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Selam, Kromajdan nefret eder oldum artık. lüks = kromajjj hem de plastik olandan!!! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 eskinden okuduğum bir makaleye de, s ve e serisi veya muadili harfler harici mercedeslerin gerçek mercedes olmadığı, kalite dahil bir çok kalemden kısılarak rakiplerinden pazar çalmak için çıkan modeller olduğundan bahsediyordu, yorum sizin amerikan pazarına hitap eden modelleri saymıyorum bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 KHaRoN said: tl:dr someone was wrong on the internet ezmenin lüzumu yok sdfsdf paramecium said: Selam, Kromajdan nefret eder oldum artık. lüks = kromajjj hem de plastik olandan!!! Saygılar. +1 bi de mondeo +1 çok güzelmiş be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Suark said: Namessar said: o izgaralar ve o spastik dedigin direksiyon 5 serisinde de ayni acikcasi. ayrica aliminium brush ya da gloss black ic kaplama, invidiual gloss dis kaplama ve dakota deri elektrikli isiticili spor koltuk alindiginda antrasit tavanla beraber ici 5 serisinden farksiz oluyor. görmemişim dünkü editi Zaten yanlış yapılan bu, 5 serisi ile 1 serisi neden aynı? hitap ettiği kitle aynı mı? tamamen kafa hatası o bmw de, ucuza getireyim seri üretimden kar edeyim kafası. Genç işi olabilecek hafif spor olması gereken bi arabaya yaşlı arabası ekipmanı takmak. A serisi öyle mi? bak bakayım ızgaraları hangi modelinden örnek almışlar. şunu atlıyorsunuz 7 serisi çok güzel ama benim şoförüm yok ve araba çok, ne yapağım sevdiğim arabaya iç geçirim artık. mercedes olsa doğru ama bmw biraz da olsa yukarıdan aşağıya o hissi vermeyi başarmış fenamı, öğrenci adamsın ve maaşın yaşantın ona uygun ama 5 serisine de için gidiyor, ne yapacaksın 3 veya 1 de alabileceksin tabi tr genelde 3 ün 1 ni alırsın bu vergilerle o ayrı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SirWinstonPee Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 abi 1 serisinin tasarımı çok şık be nesini beğenmiyosun. Konu bariz Suark faktöring olmuş. Gw2 deki tutumun birebir şu araçlar için yazdığınla aynı. Ben sadece şunu merak ediyorum, araç üretimlerinde maliyet yüzdesi nasıl dağılıyor kategorilere göre bilen var mı? misal iç kaplama + donanım işçilik maliyeti % şu kadar, dış kaporta % şu kadar, motor, yürüyen aksam vb % şu kadar diye yaklaşık? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 SirWinstonPee said: Ben sadece şunu merak ediyorum, araç üretimlerinde maliyet yüzdesi nasıl dağılıyor kategorilere göre bilen var mı? En buyuk cost development. Ondan sonra son urune kadar bir cok farkli strateji var. Taseron a urettiriliyor (orn. magna steyr) , marka kendisi uretim bandi aciyor vs gibi. Hepsinde farkli. burada da en buyuk cost reduction development cost ve manufacturing cost un urun gami butununde paylastirilmasi. geri kalan detaylarini merak ediyorsan su paper a goz gezdirebilirsin. http://in3.dem.ist.utl.pt/master/thesis/98files/6thesis.pdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 ızgaradan kasıt iç tasarımdı, yanlış telaffuz etmişim. BMW 1 serisi dede arabası 5 ten 7 den kopyalarken bakalım a serisi kimden kopyalamış http://modificationlines.com/wp-content/uploads/New-Mercedes-SL-65-AMG-2012-interior1.jpg (sl serisi) yani biri emekli ama parası olmayan emekli arabası, diğeri genç dinamik araba. e serisi konusunda haklısın, hele fuardaki hali iyice ufalmış sıradanlaşmış bi araba olmuştu. normalde mersolar klasik, bmw ler spor takılırdı, roller epey değişmiş. ama burda genel bi merso bmw kıyaslaması yapmıyoruz, burda olay a serisinin üstünlüğü. Henüz yol tutuş durumu, denge dağılımı vs bunları bilmiyoruz ve tecrübe ettikçe oturacak bunlar. Faraziden çıkıp ps kıyaslaması falan da yapmamız anlamsız, şu aşamada bakacağımız tek şey, arabanın tasarımı. BMW den bmw amblemini sök, skoda yap arabayı ya da ne bileyim osman yap, kimse o arabaya o parayı vermez. Çünkü BMW den beklenenin çooook altında bir tasarım. http://gomotors.net/pics/BMW/bmw-320-i-cabrio-02.jpg şu güzelliği çıkarabilen adamların, http://www.ukcardeal.co.uk/wp-content/uploads/BMW-I-Series-Finance-Offers.jpg bunu çıkarmaları ayıp. ha alan alır, bir şekilde kendini kandırır; sen kompozisyon dersin, steve jobs tasarım der;converse tarz der malını satar bi şekilde markayı yapıştırdımı, ama şu araba standart görüntünün çook altında. Bi dacia edası var resmen. Bu a ile alakalı değil, 1 serisinin berbatlığı ile alakalı. Mesela x3 de öyle, gayet çirkin araba. Sök amblemi, düşür fiyatını; kimse suratına bakmaz. A serisini konuşacak olursak, bu araba aile arabalarının arasında adeta bi şirokko. Daha napsın adamlar yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar