Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wasteland 2


Norak

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
Az önce bitirdim oyunu. Yorumlarm şu şekilde.

Oyun inanılmaz uzun. Ben LA'ye uçarken aha bitti oyun demiştim o derece uzun onun 2 katı kadar daha content varmış. bu kadar dolu dolu bi oyun görmek resmen gözlerimi yaşarttı.

Skill sistemi. Mehhh. En sıkıcı şey açık ara grup skill mantığı olmaması.Grupta Smart Ass 10 adam var. İlla onu seçmeen tıklanmıyor o olaya. Yada lock pick için illa lockpickli admaı seçmek bence gereksiz. Birde trinket değiştirme olayı cok sıkıcı lockpick gerektikçe o trinketi tak normalde bunu tak felan yorucu daha basit bi sistem olabilirmiş.

Özellikle oyunun sonu her bi bok trapped locked şeklinde. Scothmo ve kendi charımda demo ve lp olduğundan sorun olmadı da 3 tane kurşun için 5 dakka uraşmak yorucu. Hane normal kutular açık içinde deyicek bişi olan kutular kitli olsa eyvallahta.

Combat güzel elenceli ilk defa ranged combat cidden rangeddi. Ektanın bi ucundan bi ucuna ateş etmek fantastik. Ama AI gerizekalı mal mal etrafta koştular bol bol.

Ben dersime çalışmış olsamda NPC'lerin skill treelerini bilmediğinden gene overlap eden çok skill oldu. En sonlarda Rose da 30 skill felan vardı kullanamadığım.

Son olarak bir de invantory ekranı çok yorucu bence. Bezmişim ben tek tek tek tek seçmekten. Onu ona at bunu buna at sürekli kurşun medpack düzenlemekten için ezildi.

Ama genel olarak güzel oyundu. 1 ay süğrdü nerdeyse bitirmem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Director's Cut'da skiller için doğru adamı seçmene de gerek yok. Hangisininki en yüksekse otomatik kullanılıyor.

Director's Cut'daki en temel değişiklikler şunlar:



Graphical overhaul and update to the Unity 5 game engine.

Expanded voice-over with thousands of newly-voiced lines for key characters and scenes.

Precision Strikes system allows you to target individual body parts on enemies in combat, which lets you inflict negative status effects on them.

Perks system lets you pick bonuses for your characters as they level up.

Quirks system lets you pick a personality trait for each custom created Ranger during character creation, with a gameplay-modifying positive and negative quality.Rebalanced gameplay, including virtually all combat encounters, weapons, loot drops and containers.

Controller support on PC and console.



Director's Cut'ın yanında orijinal versiyon beta gibi kalıyor. Tabii bunun tam tersi bir açıdan yaklaşıp oyunun betasını full sürüm olarak sattıkları da söylenebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...