Komutan Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Premade karakterlere çok talep var mı ki? Rpglerde karakte yaratmak işin en hoşuma giden kısımlarından biri. Premade hiç kullanmam.
Sam Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 aynen, zaten diğer bütün oyun türleri pre-made neredeyse.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Ya bi kere yaptim bi daha iki saat harcamiyim dedim iste. Ama oynamicam heralde, oynayasim kacti sdgh
axedice Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Weapon balance ne alemde var mı deneyen? Eskisi gibi AR>all durumu kalmamış diyorlar hatta handgun bile iyi bi perkleri kötü vs muhabbet var.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 ar cidden cok op tu ya, bi sure sonra 7+AR için enerjiye dönmüştüm ben gerçi.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2015 yine coordination u 2 liyo muyuz mesela? 4 ya da 10 int kuralı geçerli mi? minimum 6 str falan
Esh Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 dcde de aynı tas aynı hamam. brawling aldım bi elemana, lvl 10 oldu 20-30 critliyo, sniper o kadar vurmuyo abi. bu nasıl mekanik ya
axedice Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 200-300 mü critliyor hala? Bladed > blunt > brawling diyorlardı, denedin mi diğerlerini?
Esh Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2015 blunt o kadar vurmuyo henuz. lvl 10 değil charlar. bladed da eh işte. aslında int only grup yapmak lazım ya, galiba oyundaki en op stat.
BonePART Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 Az önce bitirdim oyunu. Yorumlarm şu şekilde. Oyun inanılmaz uzun. Ben LA'ye uçarken aha bitti oyun demiştim o derece uzun onun 2 katı kadar daha content varmış. bu kadar dolu dolu bi oyun görmek resmen gözlerimi yaşarttı. Skill sistemi. Mehhh. En sıkıcı şey açık ara grup skill mantığı olmaması.Grupta Smart Ass 10 adam var. İlla onu seçmeen tıklanmıyor o olaya. Yada lock pick için illa lockpickli admaı seçmek bence gereksiz. Birde trinket değiştirme olayı cok sıkıcı lockpick gerektikçe o trinketi tak normalde bunu tak felan yorucu daha basit bi sistem olabilirmiş. Özellikle oyunun sonu her bi bok trapped locked şeklinde. Scothmo ve kendi charımda demo ve lp olduğundan sorun olmadı da 3 tane kurşun için 5 dakka uraşmak yorucu. Hane normal kutular açık içinde deyicek bişi olan kutular kitli olsa eyvallahta. Combat güzel elenceli ilk defa ranged combat cidden rangeddi. Ektanın bi ucundan bi ucuna ateş etmek fantastik. Ama AI gerizekalı mal mal etrafta koştular bol bol. Ben dersime çalışmış olsamda NPC'lerin skill treelerini bilmediğinden gene overlap eden çok skill oldu. En sonlarda Rose da 30 skill felan vardı kullanamadığım. Son olarak bir de invantory ekranı çok yorucu bence. Bezmişim ben tek tek tek tek seçmekten. Onu ona at bunu buna at sürekli kurşun medpack düzenlemekten için ezildi. Ama genel olarak güzel oyundu. 1 ay süğrdü nerdeyse bitirmem.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 abi directors cut oynasaydin keske. cok daha iyiydi ben de gecen hafta bitirdim. simdi olmus dedim
Esh Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2015 en basitinden ai o kadar da salak degil ranger oynarsan.
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Director's Cut'da skiller için doğru adamı seçmene de gerek yok. Hangisininki en yüksekse otomatik kullanılıyor. Director's Cut'daki en temel değişiklikler şunlar: Graphical overhaul and update to the Unity 5 game engine. Expanded voice-over with thousands of newly-voiced lines for key characters and scenes. Precision Strikes system allows you to target individual body parts on enemies in combat, which lets you inflict negative status effects on them. Perks system lets you pick bonuses for your characters as they level up. Quirks system lets you pick a personality trait for each custom created Ranger during character creation, with a gameplay-modifying positive and negative quality.Rebalanced gameplay, including virtually all combat encounters, weapons, loot drops and containers. Controller support on PC and console. Director's Cut'ın yanında orijinal versiyon beta gibi kalıyor. Tabii bunun tam tersi bir açıdan yaklaşıp oyunun betasını full sürüm olarak sattıkları da söylenebilir.
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Precision Strikes system allows you to target individual body parts on enemies in combat, which lets you inflict negative status effects on them. Perks system lets you pick bonuses for your characters as they level up. Oha bu ne lan? Bildiğin apayrı bi oyunmuş eauheuha. Ne saşma iş lan.
Esh Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 cidden cok iyi geldi dc. perkler traitler falan eglenceliydi
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 directors cut ayrı alınamadğına göre zor. zaten Shadow Run'a başladım.
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Kickstarter'ı desteklemiş olmaya gerek yok. Oyunu PC'de alan herkese bedava.
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Hadi ya steamden aldım sanırsam ben bunu. KS'den mi aldım hatırlamıyorum. Direk DLC'ler kısmında mı DC?
Sam Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 library'deydi, en aşağıya bak gruplanmamış oyunlara.
Norak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 DC zaten bastan baslamayi gerektiriyor, eski saveler calismiyor orda.
Daesu Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 yeni başlıyorum bende adam olmasını bekledim şimdiye kadar. bismil
Daesu Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 kesin yarısı çöp dimi bu skillerin perklerin adasd
Öne çıkan mesajlar