Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wasteland 2


Norak

Öne çıkan mesajlar

RamsesII said:

Axedice yardım için sağol fakat 3 build var orada. Ben 4. build olarak shotgunlu filan güzel bi tech. specialist yaratabilirim... Bu arada shotgunu kimse kullanmayı sevmiyor sanırım, sebebi nedir?

Bir de o kadar az karizma puanı oyunda sıkıntı yaratmaz mı?5 charisma var max. o karakterlerde...
Newbie olarak soruyorum.


Ass. rifle kullanan 2 adam olsun diyor orda, toplamda 4 karakter. Ben mesela o hatayı yaptım, 2 ass yerine 2 sniper açtım. Assault un hem range i sniper kadar var ve neredeyse hiç snipelayamadığı olmuyor, hem de burst gerçekten versatilite sağlıyor. Tek bir sniper yeter.

Shotgun scotchmo diye geyik bi npc var onu aldım kullanıyorum, hani fena değil pat küt bi damage veriyor da diğer silahlara göre zayıf kalıyor range yüzünden. Aoe yi de öyle düşündüğün kadar çok kullanamıyorsun friendly fire var. SMGlerin aslında oyun başında dps i çok yüksek, SMG karakterini ilerde energy weaponsa dönüşecek şekilde ayarlarsan iş yapar.

Başlarken hiç bi karaktere energy alma, düşük armorlı targetlara çok az damage veriyor oyunun ilk yarısında baya anlamsız bi skill. Tech karakter de tabii ki olsun, zaten oyunun olmazsa olmaz skillleri :

- Computer science
- Demolutions
Surgeon x2 (ikinci bir karakterde mutlaka en az 1 puan surgeon lazım, main surgeon bayılırsa diye)
- Medic
- Toaster repair (evet, çıkan itemları da satmayın questleri var)

Bunlardan sonra lockpick ve smartass. Sonra safecrack ve repair.


Bu arada brawling saçma damage vuruyor. Ama direk 8 falan yapmak lazım diğer skilleri pas geçip, brawler yapacaksanız onu dikkate alın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2.4gb lık patch


Wasteland 2 Patch 2 (58154) Release Notes

Patch 2 is here! This update brings over 4300 words' worth of changes and improvements, but we expect most of you will want the most important bits, so here they are!

Highlights

- Large amount of memory optimizations, particularly with audio, to improve performance and stability on lower-spec systems and 32-bit operating systems.
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.
- Extensive improvements and fixes to California questlines, particularly in Hollywood and Griffith Park. May require you to load an older save file before Hollywood to fully benefit.
- Added a travel speed toggle to the world map, allowing you to zip and zoom around if you so please (doesn't affect encounters, only travel speed).
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.
- Custom portraits will now work correctly when Windows account username contains non-English characters.
- Added support for "Very Large" text.
- Added 50 messages to load screens containing gameplay hints and tips.
- Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing.
- Further UI fixes and improvements, such as new and correctly used icons.
- Many localization updates and bug fixes across all languages.

For full release notes, please see: http://wastelandrpg.tumblr.com/post/99930440396/wasteland-2-patch-2-58154-release-notes

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.


aha dediydim bunu. bariz çünkü ya sonic gibi oluyordu raiderlar sdfds.

said:
- Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing.


bu da böyle 26% ile safecrack falan denerken ideal. zaten mazeret de hazır, 10 puanla bile zorlayan yerler var...

yama gayet iyi. ama biraz daha post-release support lazım bu oyuna. sadece bugfix için demiyorum npc portrait olabilir, combat balance, questlere feedback doğrultusunda revamp, itemization sorunları ve açıklayıcı tooltipler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:


SMGlerin aslında oyun başında dps i çok yüksek, SMG karakterini ilerde energy weaponsa dönüşecek şekilde ayarlarsan iş yapar.

Başlarken hiç bi karaktere energy alma, düşük armorlı targetlara çok az damage veriyor oyunun ilk yarısında baya anlamsız bi skill. Tech karakter de tabii ki olsun, zaten oyunun olmazsa olmaz skillleri :

- Computer science
- Demolutions
Surgeon x2 (ikinci bir karakterde mutlaka en az 1 puan surgeon lazım, main surgeon bayılırsa diye)
- Medic
- Toaster repair (evet, çıkan itemları da satmayın questleri var)

Bunlardan sonra lockpick ve smartass. Sonra safecrack ve repair.


Bu arada brawling saçma damage vuruyor. Ama direk 8 falan yapmak lazım diğer skilleri pas geçip, brawler yapacaksanız onu dikkate alın.


SMG'ler oyunun sonuna doğru da epey vuruyor.
Ben de ilk başta göz ardı etmiştim ama Brother Thomas gruba dahil olduktan sonra ciddi fark yaratmaya başladı. AR-Short .45 ile yaklaşık 200 dmg verebiliyor 5-6 armorlu karakterlere dahi mevcut AP ile (2 normal mode shot)

Sniper konusuna gelince çok siçieyşınıl. Yüksek luck yoksa pek bir manası yok gibi gelmeye başladı. Sniper'ın verdiği dmg ile Ak97-G41 damage'ları neredeyse aynı oluyor AP başına. Yani Anti mat. rifle kullanıyorsan ayrı ama 7 AP çok fazla oluyor. 2 sniper tamamen gimp, 1 sniper bile ideal mi emin değilim.

Oyunda handgun çok ciddi damage veriyor ileride Widowmaker .45 ve M1911 ile. Energy weapons ise bir noktadan sonra iki tane kullanmakta yarar görüyorum. Critlemiyor belki ama düz 120-130 vuruyor bazı targetlara.

Melee odaklı bir karakter bir noktadan sonra zorluyor. Yani yüksek armor vermen gerekiyor bu adamlara kırılgan olmamaları için bu sefer de Combat Speed ciddi penaltı yaratıyor. Adama yaklaşamıyorsun. Ammo conserver olarak side arm niyetine kulllanılabilir ki 3-4 skill point yetiyor gibi geliyor bana bu melee'ler için.

Brother thomas ve Rose varken Surgeon/Medic'e çok fazla invest etmeye gerek yok. Ama repair oyun boyunca neredeyse hiç kullanmadım galiba. Bir iki defa sadece safecrack'i crit failure olan safe'lerde kullandım sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi o bir 40 sayfa öncesinin muhabbeti sanırım sdfsd. Silah değiştirmenin hiçbir penaltysi yok. Energy weaponlar düşük armora vuramıyor. Assault ve sniper sıfıra vuramıyor. Biraz self-explaining yani o kısım.

Brother Thomas ben lvl 30+'ken geldi. En temizi Rose'u medice çevirmek.

Rodia'da en azından 3 questi almadan bitirdim. Evet, bildiğiniz questleri vermedi NPCler. Bazısında diyalog menüsü açılmıyordu sadece head over text çıkıyordu. Quest itemları bulunca bu kime lazımdır diye geze geze hallettim.

Satan'ı Virgil'e götürmek. Major'a bira formülünü vermek, ki bu bilmiyorum bug mıdır XP vermedi ödül olarak. Bir de barmen ve doktorda birşeyler vardı sanırım. Major'ı kurtar ve hastalık questi dışında hiçbirini vermediler.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

baştan biçersen thugları hiçbir quest açılmıyo zaten.

arcane said:

Satan'ı Virgil'e götürmek. Major'a bira formülünü vermek, ki bu bilmiyorum bug mıdır XP vermedi ödül olarak. Bir de barmen ve doktorda birşeyler vardı sanırım. Major'ı kurtar ve hastalık questi dışında hiçbirini vermediler.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi 2 assault riflecı bi sniper bi de heavy weapon gidiyorum

heavy weapon + 2 assault rifle 5.56 mermi kullanıyor bayaa bi mermi sıkıntısı oldu. M2 zaten 6şar 6şar mermi yiyo yavaştan birini energyye digerini smgye kaydırmaya basladım tek silaha skill abanmak pek viable değil sanırım mermi işleri belli olmuyor çünkü

bi de bartera verdim 3-4 puan bi adamla ama %4 mü ne indirim yapıyor pek viable değil gibi. Charisma'dan falan etkileniyor mu barter skilli?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunda başta SMG, ilerleyen saffalarda (Vadiden sonra) Heavy Weapons kullanan bir karakter tavsiye ederim. Çünkü çok mermi harcıyor, bir elemanda da Rifle mutlaka olmalı zaten, üzerine bir de Angle'yı alırsan başta mermi yetiştiremezsiz. Vadiden sonra da Heavy Weapons, Energy Weapons gibi olmazsa olmaz.

Bir eleman oyunun başında Blunt veya Blade Weapons + Shotgun (Shotgun kötü ama o kadar mermisi çıkıyor sonuçta ve başta fena değil) verilebilir. Melee karakter elzem, hem mermi yakmıyor hem de koydu mu oturtuyor (özellikle silahların AP değerini bir düşüren bant upgradeleri ile)

Rifle kısmı önemli. Rifle'lar oyun boyunca iş yapan silahlar, mermi/DMG oranı ve menzilleri güzel.

Sniper sadece Sniper kalmalı derim. Gözüm gibi bakar, pamuklara sararım kendisini. Oyunun çoğunda one shot/one kill çekebiliyor crit ile.

Sorun vadiden sonra Energy Weapon gerekiyor, öncesinde elinize dahi almayın derim. Zaten iyi Energy Weaponlar vadide çıkıyor, hem oraya kadar cephane de biriktirirsiniz. Bu noktada yanınıza kimi alacaksınız ona bakacaksın ve ona göre ayarlayacaksın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

bunları normal üstü zorluk için farz ediyoruz galiba


Normalde Pistol sınıfı dahi gayet iş görüyor, pek tatmin edici olmaz ama random bir grupla dahi bitirilebilir oyun. Evet her görevde optimum çözümü bulamaz, her sandığı açamazsın vs. ama bitirebilirsin kaş göz yara yara.

Açıkçası ben oyunun zorluk ayarını oldukça beğendim. Normal'i normal, üstü ise gerçekten ciddi planlama gerektiriyor ve zor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fixed drop galiba çünkü çıktığı yerde antimatter gun da çıktı. veya drop tierı öyledir:

yeri
scavenger eleman var hani iki köpeği olan, zone'un adını unuttum. orada iki tane rubble var böyle beton inşaat yığını gibi. birinden antimatter rifle öbüründen jackhammer çıktı.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok alakasız bir yerden gelmişsin. merhemin burada değil.

ne oyuna süper dendi. ne de yanlış oynuyorsunuz dendi. oyunun fallout değil wasteland devamı olduğunu belirtmek gerekti çünkü böyle birşey yazılmıştı:

bliksem said:
Fallout 1 ve özellikle 2'de bu kadar combata girdiğimi hatırlamıyorum hiç, diyaloglar ise büyük hayalkırıklığı.


sonrasında gelen cevap da çok iyiydi. neymiş bannerda IGN yazarı alıntısında Fallout dediymiş. tamam :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...