prozzak Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Daha önce verildi mi bilmiyorum: Buyrun fotolar. Yeni Golf bu platform üstünden üretilecek. Açıkcası tipi pek beni cezbetmedi. PS: Bu Audi merakı bir haftadır mevcut. Kendime hakim olamıyorum :) Fotolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Porsche gibi olmaya başladı bunlar da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Selam, Hani karşındaki adama kafa göz dalmadan önce hafiften gözlerini kısar pis pis bakarsın ya, işte o tarz bir bakışı var aracın. Bana Golf daha mantıklı geliyor Golf vs A3 kıyaslamasında. +$$$ hak etmiyor A3 bence. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
saplashaman Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 golf, vw grubu içinde en saygı duyduğum araçtır,hiç çizgisini bozmuyorlar valla helal Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 golf hakikaten çok rahat şamaroğlanı yapar bu aracı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 prozzak said: Yeni Golf bu platform üstünden üretilecek. Açıkcası tipi pek beni cezbetmedi. Bu yeni platform vw nin bagimsizligi adina altin degerinde olmali. Araclar arasinda cok fazla cesitlilik sagliyor, maliyetleri kismalarina yardimci olup diger kalite unsurlarina egilmelerine yardimci olucak. ortak kullanilan parcalar ve ayni uretim bantlari dusunuldugunde maliyet 1/3 azalicak, bunu yaparken su anki golf ve a3 den daha ucuza , daha ekonomik, daha iyi yol tutuslu ve daha guclu ve daha cok oyuncakli(nvidia islemcili infotainment sistemleri mesela =P) arabalar gorucez vw den. Modular Transverse Matrix {MQB platform) http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-05.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-00.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-04.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-03.jpg (V motorlarda cyclinder deactivation normalde yapilmayan bisey degil ama sirali motorlarda uygulanmasi ilk galiba , emin degilim) http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-02.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-01.jpg Bunlar isiginda yeni a3 tasarimini cok begenmis biri olarak yeni arabanin su an ki a3 gibi sunduklarina gore absurd fiyatlarda satilmayacagini umarak yeni aracin mukemmel olacagini dusunuyorum. Ama audinin BMW dan ornek almasi gereken seyin ayni tasarim ogelerini kullanirken dahi siniflar ve kullanim alanlari gozetilerek farklilastirilmasi oldugu konusuna katiliyorum. bilmeyen birisi icin dikiz aynasinda a6 avant ile a1 in , a4 sedan in , veya a3 sportback in farki yok. =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 baya yeniymiş gerçekten sdfsfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 VW nası kar rekoru kırıyo sanıyosunuz :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Selam, Ah o dediğin modeller arası farkı düzgünce yaratabilseler. Gerçi farlarda oynayarak bunu yapmaya çalışıyorlar şu an. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 2003'ten beri aynı arabayı makyaj, makyaj, ağır makyaj yaparak satıyorlar. Platformu falan fasa fiso. Bana ne kendisi bir çok modelde kullanılabilecek yeni şasi üretip cost-reduction'a gidecekse. Gerçekten inanıyor musunuz insanlara aynı paraya daha fazla oyuncak sunacaklarına? Bence hayalperestliği geçelim bu gibi konularda. İnsanı hiç heyecanlandırmayan sıkıcı arabalar olmaya başladı VW grubu tamamiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Görsel olarak da yaptıkları A3'ü kasa formu olarak daha fazla A1'e benzetip, A6 far ve stop grubunu takmışlar. İç mekanı da geriye gitmiş ve A1'de olduğu gibi daha basit bir hal almış. Ha, kötü mü olmuş? Bence tasarım olarak güzel bir araba. Daha agresif bir görünüme kavuşmuş. 1.2 TSI 105 HP'lik motoruyla mükemmel olacaktır! :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Düz A3 kesinlikle dünyanın en abartılmış araçlarından biri. Fiyatını bu kadar hak etmeyen bir makina daha olamaz. Sırf şekil. BMW 1 serisi bile en azından arkadan itiş gibi farklı bir kişilik sahibi, hani en fakir bmw vay efendim içinin lada nivadan farkı yok falan diyorlar, arkadan itiş var 'en azından'. A3'ün hakkaten orta sınıftan farkı ne dört yuvarlak dışında çözemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Allure- Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2012 e a1'in aynısı olmuş bu neredeyse? hoş gerçi audi'nin bütün arabaları birbirine benziyor ya, neyse eheh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 arkadaşlar hazır yeri açılmışken a3 lere lpg takılıyormu ? Yakıt sorunundan bari kurtulalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 takılır tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Madem öyle o zman birkaç soru sorayım 1-Lpg li bir audi ile benzinli arasındaki fark ne olur ? 2-Yakıt ekonomisi ciddi oranda artarmı ? 3-Ciddi bir performans kaybı yaşanırmı ? 4-Kabaca tabirle burdan izmir'e kaç paralık lpg ile gidilir ? (Klasik Türk zihniyeti kusura bakmayın :)) Birde hangi markalar audi lerle uyumludur? Brc ve Levoto (Yanlış yazmış olabilirim) iyi diye duydum en azından enjeksiyon başlıkları plastik değilmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Selam, 1.8T 20v motora ben BRC taktırmıştım. Şehir içi kullanımda fark yok gibi sadece ara hızlanmaları çabuk yapmak istersen hissediyordun. Şehir dışı kullanımda ise >160km/h yapmak istediğinde araç güzel ivmelenmiyordu. +%10 gibi litre bazında tüketim artışı söz konusu oluyor. Sonrası da matematik ;) Ben stepnenin yerine depo koydurmuştum. Habire gaz doldurmaktan usanmıştım. Bir de stepneyi bagajda taşıma işkencesi de eklenince... şu an 1.5dci Grand Scenic kullanıyorum biliyor musun :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 eski a3ü sevmediğim gibi yenisini de sevmedim. sevmeme nedenim cost/benefitte bu kadar başarısız başka araç görmedim de ondan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Vodan said: Platformu falan fasa fiso. Bana ne kendisi bir çok modelde kullanılabilecek yeni şasi üretip cost-reduction'a gidecekse. Gerçekten inanıyor musunuz insanlara aynı paraya daha fazla oyuncak sunacaklarına? Bence hayalperestliği geçelim bu gibi konularda. İnsanı hiç heyecanlandırmayan sıkıcı arabalar olmaya başladı VW grubu tamamiyle. elbette adamlar kendileri maliyet kisip kar arttiriyorlarsa bize ne diyebiliriz de, hem burada hem avrupada vw grubunun diger ureticilerde denk dusen modellerine gore fiyatlari yuksek oldugu gibi bir gercek var. Diger ureticiler de armut toplamayip golf gibi sinifinda cok saglam bir aracin karsisina ici tamamen dolu ve yine de golf den ucuz arabalarla cikiyorlar. vw nin kendi arabalarinda bu kadar kalite yukseltirken albeniyi de koruyabilmesi icin fiyatlara ve teknolojiye dikkat etmesi gerekiyor ki , bu degisimler de bu yoldaki adimlar sonucta. Vodan said: Ha, kötü mü olmuş? Bence tasarım olarak güzel bir araba. Daha agresif bir görünüme kavuşmuş. 1.2 TSI 105 HP'lik motoruyla mükemmel olacaktır! :) Tasarim olarak da xerox terk oldugu bi gercek. ama yine de bu sefer ki nispeten daha iyi bir kopyalama operasyonu olmus. 2003 de ki a3 den sonra en iyisi heralde. 1.2tsi i c wut u did thar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Katibim said: 1-Lpg li bir audi ile benzinli arasındaki fark ne olur ? 2-Yakıt ekonomisi ciddi oranda artarmı ? 3-Ciddi bir performans kaybı yaşanırmı ? 4-Kabaca tabirle burdan izmir'e kaç paralık lpg ile gidilir ? (Klasik Türk zihniyeti kusura bakmayın :)) Birde hangi markalar audi lerle uyumludur? Brc ve Levoto (Yanlış yazmış olabilirim) iyi diye duydum en azından enjeksiyon başlıkları plastik değilmiş prins, ve brc disinda bisey dusunulmemesi lzm bu sinif ve ustu araclara. prins takili bir cok arac da hic hissedilir performans kaybi gormedim ben, dyno larda da %5 falan fark ediyordu. Yine de sonucta bu uygulanan motora ve uygulayan ustaya gore cok degisen birsey. en iyi sistem de olsa kotu iscilikle , en kotu sistemden fazla ugrastirir. yakit tuketimi para nin da dedigi gibi artiyor, fakat lpg fiyatindan kurtariyor. kabaca tabirle sordugun soruya en azindan kabaca cevap verebilmek icin hangi motora uygulanacagini bilmek lzm. aracin tuketimini bildikten sonrasi herturlu basit matematik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Audi işte bu modelden birisini alacağım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2012 Konu da ne güzel trollendi ya. Keşke yeni bir topic açsaydın da orada götürseydin bu LPG muhabbetini. Yeni kasa A3 alıp takmayacaksan yani.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nedanko Mesaj tarihi: Şubat 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2012 konu aciyom baltalamiyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Şubat 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2012 Ön farların alt kısmının yukarı doğru eğimi bana BMW 1 serisini hatırlattı. Arka kısmın a1'den alındığını ilk söyleyen değilim. İç tasarım da a1'in 2007de ortaya çıkan konseptine çok benziyor. Vw grubun yeni teknolojileri cidden çok başarılı ve bu modellerin özgün olmadığını düşünen arkadaşlara ilk hatchback'ın golf olduğunu hatırlatmak gerek :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 29, 2012 ne alırsan al da o kapak jantlarla alma =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar