Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Audi - Yeni A3


prozzak

Öne çıkan mesajlar

prozzak said:

Yeni Golf bu platform üstünden üretilecek. Açıkcası tipi pek beni cezbetmedi.


Bu yeni platform vw nin bagimsizligi adina altin degerinde olmali. Araclar arasinda cok fazla cesitlilik sagliyor, maliyetleri kismalarina yardimci olup diger kalite unsurlarina egilmelerine yardimci olucak.

ortak kullanilan parcalar ve ayni uretim bantlari dusunuldugunde maliyet 1/3 azalicak, bunu yaparken su anki golf ve a3 den daha ucuza , daha ekonomik, daha iyi yol tutuslu ve daha guclu ve daha cok oyuncakli(nvidia islemcili infotainment sistemleri mesela =P) arabalar gorucez vw den.

Modular Transverse Matrix {MQB platform)


http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-05.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-00.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-04.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-03.jpg
(V motorlarda cyclinder deactivation normalde yapilmayan bisey degil ama sirali motorlarda uygulanmasi ilk galiba , emin degilim)
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-02.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/02/volkswagen-modular-architecture-01.jpg



Bunlar isiginda yeni a3 tasarimini cok begenmis biri olarak yeni arabanin su an ki a3 gibi sunduklarina gore absurd fiyatlarda satilmayacagini umarak yeni aracin mukemmel olacagini dusunuyorum.

Ama audinin BMW dan ornek almasi gereken seyin ayni tasarim ogelerini kullanirken dahi siniflar ve kullanim alanlari gozetilerek farklilastirilmasi oldugu konusuna katiliyorum.
bilmeyen birisi icin dikiz aynasinda a6 avant ile a1 in , a4 sedan in , veya a3 sportback in farki yok. =P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2003'ten beri aynı arabayı makyaj, makyaj, ağır makyaj yaparak satıyorlar.

Platformu falan fasa fiso. Bana ne kendisi bir çok modelde kullanılabilecek yeni şasi üretip cost-reduction'a gidecekse. Gerçekten inanıyor musunuz insanlara aynı paraya daha fazla oyuncak sunacaklarına?

Bence hayalperestliği geçelim bu gibi konularda. İnsanı hiç heyecanlandırmayan sıkıcı arabalar olmaya başladı VW grubu tamamiyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Görsel olarak da yaptıkları A3'ü kasa formu olarak daha fazla A1'e benzetip, A6 far ve stop grubunu takmışlar.

İç mekanı da geriye gitmiş ve A1'de olduğu gibi daha basit bir hal almış.

Ha, kötü mü olmuş?
Bence tasarım olarak güzel bir araba. Daha agresif bir görünüme kavuşmuş. 1.2 TSI 105 HP'lik motoruyla mükemmel olacaktır! :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Düz A3 kesinlikle dünyanın en abartılmış araçlarından biri. Fiyatını bu kadar hak etmeyen bir makina daha olamaz. Sırf şekil.

BMW 1 serisi bile en azından arkadan itiş gibi farklı bir kişilik sahibi, hani en fakir bmw vay efendim içinin lada nivadan farkı yok falan diyorlar, arkadan itiş var 'en azından'. A3'ün hakkaten orta sınıftan farkı ne dört yuvarlak dışında çözemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Madem öyle o zman birkaç soru sorayım

1-Lpg li bir audi ile benzinli arasındaki fark ne olur ?
2-Yakıt ekonomisi ciddi oranda artarmı ?
3-Ciddi bir performans kaybı yaşanırmı ?
4-Kabaca tabirle burdan izmir'e kaç paralık lpg ile gidilir ? (Klasik Türk zihniyeti kusura bakmayın :))

Birde hangi markalar audi lerle uyumludur? Brc ve Levoto (Yanlış yazmış olabilirim) iyi diye duydum en azından enjeksiyon başlıkları plastik değilmiş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

1.8T 20v motora ben BRC taktırmıştım. Şehir içi kullanımda fark yok gibi sadece ara hızlanmaları çabuk yapmak istersen hissediyordun. Şehir dışı kullanımda ise >160km/h yapmak istediğinde araç güzel ivmelenmiyordu.

+%10 gibi litre bazında tüketim artışı söz konusu oluyor. Sonrası da matematik ;) Ben stepnenin yerine depo koydurmuştum. Habire gaz doldurmaktan usanmıştım. Bir de stepneyi bagajda taşıma işkencesi de eklenince... şu an 1.5dci Grand Scenic kullanıyorum biliyor musun :P

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vodan said:

Platformu falan fasa fiso. Bana ne kendisi bir çok modelde kullanılabilecek yeni şasi üretip cost-reduction'a gidecekse. Gerçekten inanıyor musunuz insanlara aynı paraya daha fazla oyuncak sunacaklarına?

Bence hayalperestliği geçelim bu gibi konularda. İnsanı hiç heyecanlandırmayan sıkıcı arabalar olmaya başladı VW grubu tamamiyle.


elbette adamlar kendileri maliyet kisip kar arttiriyorlarsa bize ne diyebiliriz de, hem burada hem avrupada vw grubunun diger ureticilerde denk dusen modellerine gore fiyatlari yuksek oldugu gibi bir gercek var. Diger ureticiler de armut toplamayip golf gibi sinifinda cok saglam bir aracin karsisina ici tamamen dolu ve yine de golf den ucuz arabalarla cikiyorlar.

vw nin kendi arabalarinda bu kadar kalite yukseltirken albeniyi de koruyabilmesi icin fiyatlara ve teknolojiye dikkat etmesi gerekiyor ki , bu degisimler de bu yoldaki adimlar sonucta.

Vodan said:

Ha, kötü mü olmuş?
Bence tasarım olarak güzel bir araba. Daha agresif bir görünüme kavuşmuş. 1.2 TSI 105 HP'lik motoruyla mükemmel olacaktır! :)


Tasarim olarak da xerox terk oldugu bi gercek. ama yine de bu sefer ki nispeten daha iyi bir kopyalama operasyonu olmus. 2003 de ki a3 den sonra en iyisi heralde.
1.2tsi i c wut u did thar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Katibim said:

1-Lpg li bir audi ile benzinli arasındaki fark ne olur ?
2-Yakıt ekonomisi ciddi oranda artarmı ?
3-Ciddi bir performans kaybı yaşanırmı ?
4-Kabaca tabirle burdan izmir'e kaç paralık lpg ile gidilir ? (Klasik Türk zihniyeti kusura bakmayın :))

Birde hangi markalar audi lerle uyumludur? Brc ve Levoto (Yanlış yazmış olabilirim) iyi diye duydum en azından enjeksiyon başlıkları plastik değilmiş


prins, ve brc disinda bisey dusunulmemesi lzm bu sinif ve ustu araclara.
prins takili bir cok arac da hic hissedilir performans kaybi gormedim ben, dyno larda da %5 falan fark ediyordu. Yine de sonucta bu uygulanan motora ve uygulayan ustaya gore cok degisen birsey. en iyi sistem de olsa kotu iscilikle , en kotu sistemden fazla ugrastirir.

yakit tuketimi para nin da dedigi gibi artiyor, fakat lpg fiyatindan kurtariyor.

kabaca tabirle sordugun soruya en azindan kabaca cevap verebilmek icin hangi motora uygulanacagini bilmek lzm. aracin tuketimini bildikten sonrasi herturlu basit matematik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ön farların alt kısmının yukarı doğru eğimi bana BMW 1 serisini hatırlattı. Arka kısmın a1'den alındığını ilk söyleyen değilim. İç tasarım da a1'in 2007de ortaya çıkan konseptine çok benziyor. Vw grubun yeni teknolojileri cidden çok başarılı ve bu modellerin özgün olmadığını düşünen arkadaşlara ilk hatchback'ın golf olduğunu hatırlatmak gerek :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...