Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yeni Polo


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Esh said:

Evet , cunku istanbulda araba kullanma olayi bitmis. Bodrumda da yollar berbat, belki ileride cip alirim bilmiyorum.


Istanbul' da bitti valla ben 2 tekere geçiş yapıcam en azından yazın ve haftasonu kafam rahat olur.

Ee sattın nasıl idare ediyorsun?
Mesaj tarihi:
Taksi (:

Bi de transporter var, sehirler arasinda onu kullaniyorum, bazen pederin megane i. Ama genelde toplu tasima ve taksi. Zaten her gun taksiye binsen bile araba masrafindan ucuza gelir (:
Mesaj tarihi:
Esh said:

Taksi (:

Bi de transporter var, sehirler arasinda onu kullaniyorum, bazen pederin megane i. Ama genelde toplu tasima ve taksi. Zaten her gun taksiye binsen bile araba masrafindan ucuza gelir (:


Metro olsaydı iş - ev - spor güzergahımda araba sahibi olmayı düşünmezdim. Fakat mesafeler icabı taksi - dolmuş - minibüs zorlar.

Seninkisi iimiş :)
Mesaj tarihi:
Selam,

Laguna'yı satıp Polo mu alsam diye düşündüm babam için. A4 sonrası daha iri geldi kasa ona. Polo daha kıvrak ve ekonomik bir araç neticede. Araç ile dolanmayı da seviyor.

Senede 2 kere İstanbul-Bigadiç yapacak, onun haricinde şehir dışında da kullanmaz (Tuzla veya Bayramoğlu'na otobandan gidip gelir ki o da sayılmaz).

Saygılar.
Mesaj tarihi:
paramecium said:

Selam,

Laguna'yı satıp Polo mu alsam diye düşündüm babam için. A4 sonrası daha iri geldi kasa ona. Polo daha kıvrak ve ekonomik bir araç neticede. Araç ile dolanmayı da seviyor.

Senede 2 kere İstanbul-Bigadiç yapacak, onun haricinde şehir dışında da kullanmaz (Tuzla veya Bayramoğlu'na otobandan gidip gelir ki o da sayılmaz).

Saygılar.


Bizimkiler 2 senede 56k km yaptılar. Istanbul' dan çıkıp Ege kıyı şeridinde gidip geldi. Bende bir defa Bozcaada ya gidip geldim. Şehir içi ve dışında gayet makul.

Tavsiye ederim.
Mesaj tarihi:
Polo 1.2tdi trendline sahibiyim,

yakıtta felaket cimri bir araç, ibre oynamıyor yerinden o derece.

edit 2: ibre diyorum ama göstergeler dijital tamamen. Baya hoş bir konsol var.

edit:
Ama şunu da unutmayın; 4-5 kişi arabaya doluşunca, 1.2'nin hezimetine uğruyorsun. Özellikle rampalarda. Düz memleket arabası yani.
Çok inişli çıkışlı bir yerde yaşıyorsanız araba kalabalıkken 1.2 motorun sıkıntısını yaşarsınız.
Mesaj tarihi:
Selam,

Zaten babam annem ile seyahat edeceği için arka koltuk pek önem arz etmiyor aslında. İşte birilerini bir yere götürmek icap ederse falan ki o da şehir içinde. Bluemotion'da parçalı arka koltuk olsa keşke :

Saygılar.
Mesaj tarihi:
paramecium said:

Selam,

Zaten babam annem ile seyahat edeceği için arka koltuk pek önem arz etmiyor aslında. İşte birilerini bir yere götürmek icap ederse falan ki o da şehir içinde. Bluemotion'da parçalı arka koltuk olsa keşke :

Saygılar.


parcali arka koltuk montesi cok kolay birsey degil mi ya? cok mantiksiz geliyor herhangi bir donanimi olmayan duz minderin problem olmasi.
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Arkadaşlar geçen ay aileme ait polo' yu sattık. Satmadan evvel 60bin bakımına soktuk. Gayet temiz kazasız bir araçtı. Bir tek bize geçen bir yıl kadar önce DSG den kaynaklı mekatronik arızası yaşattı. 5000 küsür lira lık bir masraf çıkarmışlardı neyseki garanti kapsamında degişmişti.

Konuya dönmem gerekirse yeni alan arkadaştan haber geldi bir hafta önce vites yatagı sarmış, gene mekatronik arızası toplamda 17 - 18 binlik bir masraf çıkarmış servis ve garanti süresi bittigi için bedelini yeni sahibinden almaya çalışıyorlar. Açıkcası tam sebebini bilemiyorum altını mı vurmuş yoksa gene mekatronik arızası yaşanmış neticesinde mi yatak sarmış.. Bir tek bildigim bu DSG lerde ciddi sıkıntılar söz konusu. Mümkün mertebe uzak durmaya çalışın.

Bu arada bir uyarı: garanti kapsamı dışında yaşanacak mekatronik arızalarında parça ve işçilik bedelinin 70% ini VW, 30% nu da sahibi ödüyor. Ikinci el aldıgınız DSG lik VW lerde bile 1 2 binlik bir masraf karşınıza her an çıkabilir.
Mesaj tarihi:
Selam,

Yatağın sarması için yağsız çalışması gerek veya aşırı bir ısınma/yük oluşması gerekli.

a)Yağlama sisteminde bir arıza oluşmuştur
b)Rutin değişmesi gereken yağlama sistemi elemanı değiştirilmemiştir (servis hatası)
c)Altını vurdu falan ve sistem yağ kaçırdı

Yatak sarması denilince aklıma bir tek bunlar geliyor :

Alan kişiye kötü bir sürpriz olmuş desene!

Saygılar.
Mesaj tarihi:
paramecium said:

Selam,

Yatağın sarması için yağsız çalışması gerek veya aşırı bir ısınma/yük oluşması gerekli.

a)Yağlama sisteminde bir arıza oluşmuştur
b)Rutin değişmesi gereken yağlama sistemi elemanı değiştirilmemiştir (servis hatası)
c)Altını vurdu falan ve sistem yağ kaçırdı

Yatak sarması denilince aklıma bir tek bunlar geliyor :

Alan kişiye kötü bir sürpriz olmuş desene!

Saygılar.


30 binlik bir arabada çok kötü bir sürpriz ama bizim tahminimiz altını vurdu büyük bi ihtimalle.
Mesaj tarihi:
Ufff çok fenaymış 17-18 bin TL ne demek ya? Şanzıman dersin alt tarafı.

Böyle şeyler duydukça benim arabanın da bir gün başına bu tarz bişey gelmesinden çok korkuyorum :)
Mesaj tarihi:
duzenli olarak yetkili serviste bakim gormus araclari iyi niyet garantisine aliyo dogus genelde. yani garanti bitse dahi boyle bi problemde hic para odemeden cikanlar var :)
Mesaj tarihi:
Vodan said:

Ufff çok fenaymış 17-18 bin TL ne demek ya? Şanzıman dersin alt tarafı.

Böyle şeyler duydukça benim arabanın da bir gün başına bu tarz bişey gelmesinden çok korkuyorum :)


Valla r56 yi baya hor kullanmıştım. Countrymani de zorlamıştım. Ikisi de otomatikti. Uzun zamandır aynı otomatik şanzımanı kullanıyor Mini. Şu güne kadar kronik bir problem hiç duymadım.
Mesaj tarihi:
Şu DSG'lerden çekinmeye başladım ben açıkçası. Bi arkadaşın TSI Golf'ünün de şanzımanı da gitti yakın zamanda. Yakın çevremdeki herkes çekiniyo DSG'lerden.

Şu Blue Motion Polo'larda durum nasıl? Yakıt olsun şanzıman olsun. Ortalama 90 kiloluk 5 adamı yokuşta çekebilir mi, ya da yere çok vurur mı altını? VW'de en alınası araba Golf diyodum da Polo da olabilir gibi geldi tekrar düşününce.
Mesaj tarihi:
Şimdi okuduklarım kadarı ile durum şu:


Mekatronik arızası eger garanti kapsamında degisirse, 8 9 bin TL' lik faturayı ödemiyorsunuz fakat degisen parçalar 2 yıl garantili degil, arabanın garantisi bitene kadar ( yerseniz )

Mekatronik arızası eger garanti kapsamı dışında degisirse, size direkt olarak 8 - 9 bin lik faturayı elinize veriyorlar. Garanti kapsamında daha önce degistirdiyseniz ağlayıp dava açıcam yalanı ile 70% ni servise ödetebiliyorsunuz.

Benim şahsen midem bulandı.
×
×
  • Yeni Oluştur...