Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Sam

Öne çıkan mesajlar

ai her zaman senin nerde oldugunu biliyor, birim uretme sureci seninkinin yarisi kadar ve resourcelari senden 2 kat cabuk elde ediyor

bunlar olmadan sana karsi bi sansi olmayacagi icin her single player campaign'de bu var

strateji multi oynanir bence

wc3, sc2 single olarak zevkliydi ama o ai yuzunden degil tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

6-7 saatlik impossible tecrübelerime dayanarak söylüyorum; oyun bozuk. ben paramı geri istemeye karar verdim asdfdasdf. sectiod midir neyse onlar rank 5 sniperin vuramadığı yerlerden full coverdaki adamlarıma critliyorlar devamlı. hele son görevde artık zıvanadan çıktı işler, ragequit çektim.


ha bu arada ilk impossible denemem de yalan oldu, konseyi alyenler ele geçirdi :D

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scouting için support kullanıcam o zaman anlaşıldı. ki daha mantıklı aslında, 3 click fazla ilerleme perkleri var. bu arada, daha önceleri de konuşulmuştur eminim ama söylemeden edemiycem; heavynin aim evlere şenlik. nerdeyse ilk görevden beri kullandığım heavynin kill sayısı 20 oldu anca ki yarısından fazlası roket killi, sniper ve assaultların 70-80 arasında değişiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne bılıyım immersionı bozmıyım dedım.

benmı yanlsı hatırlıyorum yoksa eskiden xcoma ciddi lojistik sorun ucekerdik, para yetmezdi adma yetmezdi malzeme yetmezdi falan, burdan ondan cok missionlar zor, butce yetistirmek değilde.
banamı ters geldi?


hani chapter master zorlkuğunda wh40k chaos gate gibi son bölümlerde koca gemide 10 marine kalalım demiyorumda, bana xcom'ım asıl mevzusu mission dısındaki kısım gibi gelirdi hep.


bi tane kickstarter vardıya xeno bilmemne diye, o o havayı daha iyi yakalamıstı mesela.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...