Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ai dandik oldugu icin zorlugu oyle numaralarla arttiriyolar

kac tane adamim bala gote uzun mesafeden gelen critlerle oldu

strateji oyunlari single oynaninca zevk vermiyo bu yuzden
Mesaj tarihi:
ai her zaman senin nerde oldugunu biliyor, birim uretme sureci seninkinin yarisi kadar ve resourcelari senden 2 kat cabuk elde ediyor

bunlar olmadan sana karsi bi sansi olmayacagi icin her single player campaign'de bu var

strateji multi oynanir bence

wc3, sc2 single olarak zevkliydi ama o ai yuzunden degil tabi
Mesaj tarihi:
6-7 saatlik impossible tecrübelerime dayanarak söylüyorum; oyun bozuk. ben paramı geri istemeye karar verdim asdfdasdf. sectiod midir neyse onlar rank 5 sniperin vuramadığı yerlerden full coverdaki adamlarıma critliyorlar devamlı. hele son görevde artık zıvanadan çıktı işler, ragequit çektim.


ha bu arada ilk impossible denemem de yalan oldu, konseyi alyenler ele geçirdi :D

Mesaj tarihi:
neden normalden impossible'a geçtin ki classic oynamak varken? :p

bu arada ufo xt gold 2,5$ şu anda steam'de, bununla tatmin olmayan varsa direkt alsın. eski oyuna en yakın deneyimi sunuyor config'ini yapınca.
Mesaj tarihi:
elerium çıkması lazım ufo görevlerinden, öyle bug duymadım ama çıkmıyorsa bir yanlışlık vardır. forumunda bakmak lazım.
Mesaj tarihi:
ghost armor giydirdiğim (perkin adını unuttum şimdi) 3 tik yakında alyen varsa otomatik ateş etme perkli assaultlarım stealthi bozup duruyor bu perk yüzünden. var mı çözümü?
Mesaj tarihi:
scouting için support kullanıcam o zaman anlaşıldı. ki daha mantıklı aslında, 3 click fazla ilerleme perkleri var. bu arada, daha önceleri de konuşulmuştur eminim ama söylemeden edemiycem; heavynin aim evlere şenlik. nerdeyse ilk görevden beri kullandığım heavynin kill sayısı 20 oldu anca ki yarısından fazlası roket killi, sniper ve assaultların 70-80 arasında değişiyor.
Mesaj tarihi:
ne bılıyım immersionı bozmıyım dedım.

benmı yanlsı hatırlıyorum yoksa eskiden xcoma ciddi lojistik sorun ucekerdik, para yetmezdi adma yetmezdi malzeme yetmezdi falan, burdan ondan cok missionlar zor, butce yetistirmek değilde.
banamı ters geldi?


hani chapter master zorlkuğunda wh40k chaos gate gibi son bölümlerde koca gemide 10 marine kalalım demiyorumda, bana xcom'ım asıl mevzusu mission dısındaki kısım gibi gelirdi hep.


bi tane kickstarter vardıya xeno bilmemne diye, o o havayı daha iyi yakalamıstı mesela.
×
×
  • Yeni Oluştur...