tiLi Mesaj tarihi: Ocak 9, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2012 yunusemre said: Wow un son donem add on larinda boss taktigi okumana nerdeyse gerek kalmiodu.. Su spell e 5 sn kaldi interrupt et, yok efenim buyu atio arkani don yok efenim, yok efenim bunda curse var dispel et vs vs Desem de bi dpsmeter olmali bence, ben gruplarda dps im iyi mi surunuyo mu anlamiorum yada gruplarda kim yatmis kim calismis vs. gorebilmek lazim dpswhoreluk da kötü ama, iki ucu boklu değnek
aquila Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 ui icin biseyler sart, gerisi onemli degil.
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Herkes oyunu bırakacak bu salaklar addonları getiremedi hala.
Wolas Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 yunusemre said: Wow un son donem add on larinda boss taktigi okumana nerdeyse gerek kalmiodu.. Su spell e 5 sn kaldi interrupt et, yok efenim buyu atio arkani don yok efenim, yok efenim bunda curse var dispel et vs vs Desem de bi dpsmeter olmali bence, ben gruplarda dps im iyi mi surunuyo mu anlamiorum yada gruplarda kim yatmis kim calismis vs. gorebilmek lazim wow çıkalı 10 yıl oldu elbet bundada bişiler çıkar wow kadar pokunu çıkarmasınlarda
bemre Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Sanki wow a addonkar 10 sene sonra gelmiş gibi konuşuyorsunuz. En baştan beri macro desteği vardı ei
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Ya anlatamıyorum derdimi. SWTOR piyasaya 2005te çıkan bir oyun değil. 2011 sonunda çıkan bir oyun ve haliyle beklentileri de 2005te çıkan oyun ile bir değil. Haliyle de insanların alışkanlıklarından vazgeçip SWTOR oynamaları için belkide kusursuza yakın olması lazım. Fakat ne yazık ki bundan çok uzakta şu anki görüntüsüyle. Ve açıkcası yeni çıkmış da zartta zurtta igilendirmiyor beni. Eğer dünyanın en çok oynanan mmo oyunua rakip çıkıyorsan bu piyasaya adam gibi çıkacaksın yani oyunu etkileyen ana buglar varken, grafik sorunlarını halletmemişken, PvP içler acısıyken, spell animasyonları sıkıntılıyken, addonlar belirsizken, UI problemlerin varken vs vs vs vs çıkarsan daha ilk aydan bir sürü insanı kaybedersin ki bence de ilk ay sonu olacak olan budur. Bir kesim oyuncu (ki bende bunlardan biri olucam büyük ihtimal) ilk ay veya 2. ay sonunda üyeliğini dondurup hele buglar bi düzelsin sonra gene denerim dite düşüneceklerdir ki kesinlikle buna hak veriyorum. Beta süresinde yapılması gereken düzeltmeleri neden benim paralı oyunum süresinde yapıyorlar.
Seru Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Ben iptal ettim zaten 21'inde son. Bug'ları düzeltseler pvp ortamları ekleseler bile benim hayalimdeki sw oyunundan çok çok uzakta bir oyun bu.
saplashaman Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 katılıyorum bende ama sırf oynama sebebim hala bir 50 charımın olmayışı 50 yapayım %70 ihtimal end game hoşuma gitmezse kapatcam ragnarok oynarım daha derinlikli en azından
RRa Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Bir oyunun tüm oyunseverleri mutlu etmesi zaten mümkün değil. Bazı oyuncular ilk ay sonunda accountlarını kapatıp; her expantion ve major patchde rotasyona sokuldukları, tekrardan gear dizmek zorunda kaldıkları, anılarında korkunç zor olarak hatırlamak istedikleri bossların çoluk çocuğa maskara olduğu, op class rotasyon mantığı ile balans dengesi yapılan bir oyunada dönmeyi tercih edebilirler. Tercih meselesi.
Red Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 dün heroic questin ortasında durduk yere boşluğa düştüm.ölmedimde.ne denediysem olmadı filan saçma sapan bugunde 50k hp li bi champ mob kesiyordum 10k ya inmiş hpsi hop mob takıldı.benim compta kayboldu falan fu
bck Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 bu oyuna bu kadar para harcandıysa bioware in acil çıkış kapısı bulması şart. Oyunun patlaması çok yakın.
Seru Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Red said: dün heroic questin ortasında durduk yere boşluğa düştüm.ölmedimde.ne denediysem olmadı filan saçma sapan bugunde 50k hp li bi champ mob kesiyordum 10k ya inmiş hpsi hop mob takıldı.benim compta kayboldu falan fu orada yanındaki eleman sana duel teklif edecek, sonra knockback olan bir skill kullansın kurtuluyorsun. dün de benim yanımdaki herifin başına geldi stuck yazdı falan yemedi, duel teklif ettim öyle çözdük.
barbu Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 ben de dün wz girdim. kapı bir türlü açılmadı. sonra deserter diye attı beni wz den. üstüne hoth gezegeninden imperial fleet'e ışınladı. çok canım sıkılmıştı sdfs.
Dengesiz Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Bu oyunu uzun zamandır bekleyenlerden biriydim. 2009 başında siteye üye olmuştum. Ayrıca büyükte bir SW fanıyım ancak burada bazı eleştirilerin çok sert olmasına rağmen genel olarak doğru yazıldığını düşünüyorum. Ne olursa olsun bu oyun bu kadar ağır buglu olmamalı bu safhada. Tamam bazı glitchler olacak yada terran problemini anlayabilirim. Ancak client optimizasyon çok kötü. Gereksiz bir memory leak var oyunda. Ability animasyondan kaynaklanan delay olayları. End Game’de hemen hemen bütün instanceların oynanamayacak derecede buglu olması. Bioware’in bütün oyunlarını oynadım ve gerçekten büyük keyif aldım. Bu oyunun herhalde şu anda görsel şölen ve class quest olayı dışında yetersiz olduğunu düşünmeye başladım. Clean Launch olayını Rift bize gösterdi. Her zaman bug olacak ama game breaking olanların çoktan temizlenmesi gerekirdi. Her zaman theme park oyunlarını sevmişimdir ondan oyunun gerçekten potansiyelinin yüksek olduğunu düşünüyorum. Ancak Bioware’in çok yavaş ve başına buyruk iş yaptığı izlenimine kapıldım (forumları ve geribildirimleri çok ciddiye almıyorlar, çoğunlukla geçiştirme). Bu konudaki tecrübesizlikleri de bir ton saçma sapan işlere sebep oluyor. Şu an tek beklentim ilk aydan sonra belli bir kesim bıraksa Bioware’in etekleri tutuşsa. Şu anda çok atarlılar çünkü. Baskı gelince işler hızlanır gibi geliyor. Bu arada da ben her classın story line’ının oynayacam coop rpg misali. Bu oyundan; - World PvP - Balanced Warzone PvP - End Game Content - Bug free gaming - Addon - Theorycraft bekiyorsanız 6 ay bekleyip oyunun son durumuna bakın. Zaten ya patlar ya da domine eder o zaman. Şu an üstde saydığım şeylere takılırsanız sadece kendinizi eskitirsiniz çünkü işler çok yavaş yürüyor dediğim gibi. Benim gibi fanboysanız bütün storyleri oynamanızı tavsiye ederim.
olorin84 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 patlar, patlıyacak hatta patlamısta olabilir. şaka bir yana dün akşam raidte buglanmayan boss olmadı her bossun garip bugları var ve bunlara yakalanmanız tamamen şans işi bazıları combat içerisinde, bazıları combata girerken daha bossun onunde bekliyoruz taktik vs falan anlatırken millet ninja ölüyor. şu an end-game tamamlamak ve farmlamak tam bir sabırtaşı content cok basit olmasına karşın buglar ciddi derecede işimizi zorlaştırıyor :S
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 RRa said: Bir oyunun tüm oyunseverleri mutlu etmesi zaten mümkün değil. Bazı oyuncular ilk ay sonunda accountlarını kapatıp; her expantion ve major patchde rotasyona sokuldukları, tekrardan gear dizmek zorunda kaldıkları, anılarında korkunç zor olarak hatırlamak istedikleri bossların çoluk çocuğa maskara olduğu, op class rotasyon mantığı ile balans dengesi yapılan bir oyunada dönmeyi tercih edebilirler. Tercih meselesi. en azindan oyunda customer service filan var, 3 gun cevaplanmamis ticketim var benim swtor da lulz blizzardin cenazesi bile bu heriflerden 324324 kat iyidir, her yeni cikan oyunda yeniden goruyoruz bunu ne yazikki
Red Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Seru said: Red said: dün heroic questin ortasında durduk yere boşluğa düştüm.ölmedimde.ne denediysem olmadı filan saçma sapan bugunde 50k hp li bi champ mob kesiyordum 10k ya inmiş hpsi hop mob takıldı.benim compta kayboldu falan fu orada yanındaki eleman sana duel teklif edecek, sonra knockback olan bir skill kullansın kurtuluyorsun. dün de benim yanımdaki herifin başına geldi stuck yazdı falan yemedi, duel teklif ettim öyle çözdük. acaip bi bugdı ya ben baya zemine falan düştüm onlar baya yukarda kaldı.mecburen ilerlediler. 8 gün kaldı ztn.subs iptal etmiştim.o zaman lvl bi 45 olur işte.ilerde oyun adama benzediğinde hazır bi karakterim olmuş olur. biyover babamın oğlunun dğeil hayrına 30 lira vereyim :).
quixef Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Oha şu sayfadaki troll miktarına bak. Hayalimdeki SW oyunu bu değil, Ragnarok daha derinlikli (AHAHAHAHA, spell i dik atarsam daha fazla damage veriyo oyunundan bahsediyor şair burada)...Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya. Abi craft ı mantıklı, combat sistemi mantıklı, grafikleri güzel oyun, sorunlu mu sorunlu, sorunsuz olması gerekli mi elbette ama QQ nun bir sınırı var, bir noktadan sonra "la yörü" territory başlıyor. Ben de misal virtual reality de Kinect in çok gelişmiş versiyonuyla bizzat lightsaber duel yaptığımız bir SW oyunu hayal ediyorum ama oyun benim hayalimin uyarlaması olma iddiasında değil ki ben oyunu hayallerime göre yargılayayım, kitabın oyunu olur, kitaba uygun değil dersin, ama hayalime uygun değil?
guernica Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 quixef said: Oha şu sayfadaki troll miktarına bak. Hayalimdeki SW oyunu bu değil, Ragnarok daha derinlikli (AHAHAHAHA, spell i dik atarsam daha fazla damage veriyo oyunundan bahsediyor şair burada)...Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya. şu kısım hislerime tercüman oldu. şukuladım seni hocu.
Sotto Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Bence bu oyun theme park türünün sonu olur. Artık oyuncular themepark MMO türünden sıkıldılar bakın dikkat edin, çünkü yapacaklarınız tamamen dev'ler tarafından çiziliyor ve sınırlı. Themepark MMO'ların sorunu content'e odaklı olmak zorunda olması herşeyin, ama asıl sorun bu content'in dev'ler tarafından sağlaması gerekmesi. Bu oyun zaten Themepark olacaktı ne bekliyorsun güzel bir argüman değil. Ben de sana ne yenilik getirdin, veya farklı ne sunuyorsun derim. Çünkü eğer insanları kendine çekmek istiyorsan bir önceki yapılandan farkların olmalı, demekki sadece SW evreni bile yetmeyebiliyor. Aslında oyun Themepark türünde bile ilerleme kaydetti quest sistemiyle ama oyuncunun ne beklediği önemli burada. Oyuncular artık sıkılıyorlar, buna katılmayabilirsiniz tabii.. Çünkü content eklemek zorundasın durmadan, e bu zaten mümkün değil. Eklediğin content'te hep belli sınırlar 2-3 instance, 3-4 bg cinsi oluyor. E bu zaten yapıldı, ve o zaman başarılı olmasının sebebi WoW'un yaptığı bir sür yeniliğin ilk olmasaydı. Bu WoW'un herşeyi ilk yapıldı demek değil, ancak themepark konsepti içinde adamlar durmadan birşeyler eklediler, ancak sonunda balon bir yere kadar dayanıyor, çünkü yapabileceklerin sınırlı. Umarım artık sandbox MMO'lara daha fazla önem verilir. Bunu oyuncu yavaş yavaş anlıyor, artık kendi dünyasında daha sosyal olmak istiyor, ben trendi böyle yorumluyorum. UO'da content eklenmesine gerek yoktu çünkü content'i oyuncular yaratırdı. Bu özgürlüğü elinden alınca maalesef kutuya sıkışıyor MMO'lar ve bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyorlar... DPS/Tank bilmemne ayrımı olmayan (GW2), daha fazla open world content içeren oyunlar daha başarılı olacaklardır, yeterki basit hatalar yapmasınlar.
quixef Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 [2012'de Ultima Online'ı Örnek Göstermenin İncelikleri] ISBN: 232-30920-2392 Fiyat: 49,99 TL Bunu alan bunu da aldı: [Vanilla WoW gibisi gelmedi azizim] _________________________________________________________ Demem o ki, adamların uğraşıp koyduğu raid content e vb. göre ilerleyen oyunlar artık yeni trend, oyuncunun kendi content yaratması dediğin, yapacak bir şey bulamayan insanların birbirlerine ya da şehirlere dalmasıydı Ultimada, bunu isteyenler halen açık UO serverları vardır elbette, buralarda devam edebilirler. Ben şahsen, sene olmuş 2012, hala saldım çayıra mevlam kayıra'dan zevk alan var diyor ve şaşırıyorum.
Öne çıkan mesajlar