Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fıçı Katliamı


reyou

Öne çıkan mesajlar

reyou said:

enemy.kill diye fonksyon olmaz

cunku kendi kendini yok eden object yapisi diye bisi yok,

zaten dusman niye kendi kendini destroy etsinki?

kill fonksyonu orda object aliyo yani

kill(enemy), kill(animal) vs gibi seyler olabilir.

otur. sifir.


Enemy'yi bir hazirladigin struct'tan nesne olarak yaratiyorsan enemy.kill gayet olur. Enemy'nin state'i/alive degeri de true false olarak set edilir ki gercege en yakini bu olur. Zira oldurulen varlik ole puff diye yok olmaz.

otur. sifir. n00b.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

di said:

reyou said:

enemy.kill diye fonksyon olmaz

cunku kendi kendini yok eden object yapisi diye bisi yok,

zaten dusman niye kendi kendini destroy etsinki?

kill fonksyonu orda object aliyo yani

kill(enemy), kill(animal) vs gibi seyler olabilir.

otur. sifir.


Enemy'yi bir hazirladigin struct'tan nesne olarak yaratiyorsan enemy.kill gayet olur. Enemy'nin state'i/alive degeri de true false olarak set edilir ki gercege en yakini bu olur. Zira oldurulen varlik ole puff diye yok olmaz.

otur. sifir. n00b.


offf , obdusman olsam sana hayatta proje vermem,

cok kotu bi data structre anlayisin var.

oturma, direk git burdan.

Newbie.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Üçünüzün dediğini kombine etmek lazım. reyou'nun dediği gibi, semantik olarak enemy.kill() anlamsız oluyor. Ardeth'in dediği cuneyt.kill(enemy) nesne yönelimine daha duygun. O kill metodu da di'nin dediğin gibi enemy nesnesinin alive state'ini değiştirir. Kombo. Win. Hepiniz geçtiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...