reyou Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/37694/fici-katliami-cuneyt-arkin_ref=facebook while(cuneytInFici) { kill(enemy); }
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 bide olduğu yerde sağa sola dönüyo fıçı, ama 4 oku aynı anda attığı yerde kapattım.
Genwa Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Son derece yaratıcı bir aksiyon sahnesi
sostizm Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 http://2.bp.blogspot.com/_irWjshCRmds/TSqg22GmY2I/AAAAAAAAA7Q/Vi6prcZO5SM/s1600/Respect.jpg
reyou Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 enemy.kill diye fonksyon olmaz cunku kendi kendini yok eden object yapisi diye bisi yok, zaten dusman niye kendi kendini destroy etsinki? kill fonksyonu orda object aliyo yani kill(enemy), kill(animal) vs gibi seyler olabilir. otur. sifir.
Ardeth Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 cuneyt.kill(enemy) de olur videoyu izleyebilsem argümanı daha detaylı yazcam ama açılmıyo vidyo
di Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 reyou said: enemy.kill diye fonksyon olmaz cunku kendi kendini yok eden object yapisi diye bisi yok, zaten dusman niye kendi kendini destroy etsinki? kill fonksyonu orda object aliyo yani kill(enemy), kill(animal) vs gibi seyler olabilir. otur. sifir. Enemy'yi bir hazirladigin struct'tan nesne olarak yaratiyorsan enemy.kill gayet olur. Enemy'nin state'i/alive degeri de true false olarak set edilir ki gercege en yakini bu olur. Zira oldurulen varlik ole puff diye yok olmaz. otur. sifir. n00b.
reyou Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 di said: reyou said: enemy.kill diye fonksyon olmaz cunku kendi kendini yok eden object yapisi diye bisi yok, zaten dusman niye kendi kendini destroy etsinki? kill fonksyonu orda object aliyo yani kill(enemy), kill(animal) vs gibi seyler olabilir. otur. sifir. Enemy'yi bir hazirladigin struct'tan nesne olarak yaratiyorsan enemy.kill gayet olur. Enemy'nin state'i/alive degeri de true false olarak set edilir ki gercege en yakini bu olur. Zira oldurulen varlik ole puff diye yok olmaz. otur. sifir. n00b. offf , obdusman olsam sana hayatta proje vermem, cok kotu bi data structre anlayisin var. oturma, direk git burdan. Newbie.
Mirage Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Üçünüzün dediğini kombine etmek lazım. reyou'nun dediği gibi, semantik olarak enemy.kill() anlamsız oluyor. Ardeth'in dediği cuneyt.kill(enemy) nesne yönelimine daha duygun. O kill metodu da di'nin dediğin gibi enemy nesnesinin alive state'ini değiştirir. Kombo. Win. Hepiniz geçtiniz.
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 hoca anlayisli cikti, ben hepsini birakirdim.
Sereglin Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 mount and blade oynamak istedim asfasd.
Öne çıkan mesajlar