Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pre-Load Başladı


Sparkcaster

Öne çıkan mesajlar

Ben 5 Aralık'ta redeem yapmış biri olarak hiç ağlamıyorum ancak bir mantıksızlık çok ayyuka çıkmış durumda bence. Az önce tekrar sipariş vermiş olduğum amazon.com ile de görüştüm. Bazı arkadaşların daha önce konuşmuş olduğu gibi CD-Key gönderme gibi bir hareketlerinin olmayacağını, kutunun elime ulaşmasını beklemem gerektiğini açıkça söylediler. Yani 5 Aralık'ta almış olan ben en kötü ihtimal 19 Aralık'ta early access ile oynayacağım ve sonra estimated arrive date olan 28 Aralık'a kadar bir daha oynayamayacağım oyunu. Bu gerçekten çok kötü bir pazarlama stratejisi gibi geldi bana. Early Access olayı artık pek tın açıkçası. Bir ya da maksimum 2 gün oynayacağım diye stress yapamam hiç. Beklerim 28 Aralık'ta gelir oyun, paşa paşa oynarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

barbu said:

ben de sordum daha geçen gün. konuştuğum kişinin adı da var mailimde. cd key kutu yollandığı an size mail olarak atılacak dedi. ısrarla sordum 2-3 defa, aynı cevabı aldım. adam hatta demiştir salakmıdır nedir anlamadı diye.

başka birisine de sor istersen.


Vallahi bugün gün içinde, ayrı saatlerde iki farklı kişiyle konuştum. Bana aynen söylediği oyunu çıktığı gün gönderecekleri ve box ile beraber gönderilecek olan cd-key'i e-mail yoluyla göndermek gibi bir otoritelerinin olmadığı. İkiside bunu söyledi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

abi gayet net anlattim iste.

> swtor sitesinden key register edildi
> code redemption historyde gorunmedi register edilen key
> meraktan origin download edildi oyun orada gorunuyor
> customer support ise redemption edilen key yok bsg dedi
> originde gorunen preorder ss i verildi customer supporta
> customer support cevab veremedi

bekliyoruz bakalim ama early access patladi benim sanki. kismet.
aynı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hey everyone.

We absolutely understand you want to get in and play the game early. It's one of the reasons we expanded our Early Game Access from a maximum of five days to a maximum of seven days. However, there are a couple of important points to realize about today's opening salvo of invites, and the procedure in general for Early Game Access and launch.

First, Early Game Access and launch is not supposed to be a stress test. In our previous Beta Testing Weekends we got up to very large concurrent number of players and brought invites into the game at a very high rate. That was done to stress test every aspect of our systems and servers, and essentially to see if they broke. In some cases, they did, but that helped us improve for launch.

For us, launch isn't just about stuffing our servers with as many people as possible. As anyone who's been through a large MMO launch can tell you, that experience can be painful. Our aim with this launch was to ramp things up gradually, to spread our player population out amongst a variety of servers, to maintain all server types, and to keep queuing to a minimum (although we expect that to happen as we head towards December 20th). So far, all that has been successful for us on Day One.

The second thing to realize is scale. We invited more people to play Star Wars: The Old Republic today than many other MMO launches manage in their entire head-start process. As I mentioned earlier today, when we opened pre-orders we had a huge spike in numbers - far more than most MMOs capture at launch. That was the initial rush. After that, our pre-orders settled down.

What this means is that tomorrow, you'll effectively start to see the pre-order timeline expand. You'll see people who have pre-ordered later than July getting invites. The day after that, more people will be invited. We're actually planning to invite more tomorrow than today, and invite the same number again on Thursday - at which point we'll be into the original 'five days of Early Game Access'.

Last thing. Why aren't we continuing to send waves over time? Two main reasons - one, because we need to see that the servers are maintaining stability over time; adding a lot of players in a short period (in other words, stress testing) can cause stability issues.

Two, our plan is to continue to add servers - but carefully, and in response to demand. We need to monitor that demand and role out servers accordingly. A long-term recipe for MMO failure is to add a lot of servers early on, and then when population decreases, have to close those servers and merge them together.

Our aim is for Star Wars: The Old Republic to be around for a long time to come. Today's just the first step in that - an early step, too - and we'll be running smoothly, with a stable population, before too long.


demiş stephen o niye böyle bu niye böyle az çok açıklıyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yaw early access adı altında bildiğin oyuna maze şeklinde giriş yapmış bioware.20'sinde tek seferde bu kadar adamın girişinin altından kalkamıycağını adı gibi biliyormuş zaten belli.Early access muhabbetine 100K 100K alırım aldıkça maintanance basarım kimseninde gıkı çıkmaza getirmiş bariz.Yani bütün bu early access geyiği pre-ordercılara kıyak değil kendilerine kıyak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...