Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

nokia 3210 appreciation thread


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
piyalepiyale said:

abin on sekiz ?


ilk telefonum. sabah gazetesi muhabbet hatla veriyordu bunu. bir kısa mesaj 2 kontördü o zamanlar çok acayip günlerdi.

asıl kral budur ama

http://www.compu-seite.de/handys/ericsson-gh688-1996.jpg
Mesaj tarihi:
http://forum.paticik.com/thumbnails/f6c/ed5/794/db1/14a/ece/d06/771/bb1/3b6/3c_450xNULL.jpg

oha, direk babam aklima geliyo bu telefonda
×
×
  • Yeni Oluştur...