Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Araba tavsiyesi?


massosoit

Öne çıkan mesajlar

Undisclosed said:

said:
So what’s underneath the new Giulietta? A Fiat Bravo chassis? Hardly going to battle for top honours with that arsenal!

That’s why Alfa left it in the parts bin, instead developing an all-new lightweight steel platform that will underpin the next wave of Alfa Romeos – plus the next Fiat Bravo. Using high-strength steel means the finished car weighs 1365kg, little more than the smaller 147 and much less than Vauxhall’s porky Astra. It bodes well...

kaynak


said:
Giulietta’s bad idea that is actually a Fiat Bravo . It has some common parts, but mechanics is radically different. For example, the Alfa rear suspension is independent, while Fiat’s semi-independent.

Read more: http://athingforcars.com/autos/alfa-romeo-giulietta-review/#ixzz1VLAUI7Jy

kaynak


var öyle birşey.

alfa genelde kendi içinde bu ortak parça işini hallederdi.fiat ta onların ama ne yazıkki çok alt segment alfaya göre. mesela GT de 147nin coupesi bir nevi. çok ortak parçaları var. kısaca var öyle bişey çatır çatır fiat bravoyla aynı şasi var. diğer suspansiyon ıvır zıvırı tabikide farklı olacak.. ama platform aynı.. kalitede aynı..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gerçekten de Bora güzel arabaydı. Bu arabayı neden üretmeyi kestiler, anlamadım? Bayağı da satılmıştı. Belki bizim bilmediğimiz bir sıkıntı yaşamış olabilirler. Aynı şekilde ben kendi adıma Renault'nun eski kasa Megane'larını da çok beğeniyordum, adamlar kaldırdılar o kasayı da. Ben mi eski kafalıyım yoksa acaba arabada tutmuş bir modeli klasikleştirmek yani yıllar geçse de hep aynı şekli ile muhafaza etmek neden olmuyor ya da olmaz mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Yeni ve bir önceki Jetta = Passat'a param yetmedi ama onun 1 boy küçüğünü aldım arabası

İnsan biraz farklılık yaratır yahu. İnsana bunu düşündürtüyorlar direkt olarak. Bora ne güzel bir kasaydı yahu! Kaba ama farklı.

Saygılar.


2 sinede binersen farkı anlarsın tasarım ı benziyo evet

passat patron arabası şöförlü kullanım için

jetta da aile arabası daha düşük fiyatlı

en az 2 ay sırası var 2. eli yok araba çok çok başarılı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şakirt ilçe belediye başkanları falan onlar, kendilerini kral zannetmek için yapıyolar genelde.

Loex said:


2 sinede binersen farkı anlarsın tasarım ı benziyo evet

passat patron arabası şöförlü kullanım için

jetta da aile arabası daha düşük fiyatlı

en az 2 ay sırası var 2. eli yok araba çok çok başarılı


Tam bir vw fanboy postu olmuş. Öyle halk areabası patron arabası diye gitmiyo segmentler. Passat = large family car, jetta = small family car. Aile arabası sonuçta, şöförlü kullanım ne yaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Large_family_car

Dikkat ederseniz audi bmw mercedes alfa jaguar vs yok bu sınıfta, abartmayın vosvogeni
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yenerk85 said:

Undisclosed said:

said:
So what’s underneath the new Giulietta? A Fiat Bravo chassis? Hardly going to battle for top honours with that arsenal!

That’s why Alfa left it in the parts bin, instead developing an all-new lightweight steel platform that will underpin the next wave of Alfa Romeos – plus the next Fiat Bravo. Using high-strength steel means the finished car weighs 1365kg, little more than the smaller 147 and much less than Vauxhall’s porky Astra. It bodes well...

kaynak


said:
Giulietta’s bad idea that is actually a Fiat Bravo . It has some common parts, but mechanics is radically different. For example, the Alfa rear suspension is independent, while Fiat’s semi-independent.

Read more: http://athingforcars.com/autos/alfa-romeo-giulietta-review/#ixzz1VLAUI7Jy

kaynak


var öyle birşey.

alfa genelde kendi içinde bu ortak parça işini hallederdi.fiat ta onların ama ne yazıkki çok alt segment alfaya göre. mesela GT de 147nin coupesi bir nevi. çok ortak parçaları var. kısaca var öyle bişey çatır çatır fiat bravoyla aynı şasi var. diğer suspansiyon ıvır zıvırı tabikide farklı olacak.. ama platform aynı.. kalitede aynı..


Aksini iddia eden kaynak varken "çatır çatır aynı şasi" demek de ne crt kafası heralde. eteğini mi kaldırıp baktın arabaların?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

0216 587 98 55 birmot küçükyalı muammer beyin telefonu bu aktiftablet. kendisi komple alfa servisin başındaki adam. yetersiz ingilizce kafanı ve araba etek EHEHEHEH saçmalamalarını trollüğüne veriyorum. o kadar içine dert olduysa ara sor bilgi edin.

fiat genel anlamda baya sağlam bi para harcayıp bi şasi imal ediyor.. sonra lan hazır imal etmişiz başka nerde kullanırıza çekip olayı fiat bravonun şasisini alıp alfa giulietta da kullanıyor.

ben fiat sevmiyorum. içerisinde fiatın arabalarında kullandığı parçayı alfa alıcaksam içerisinde istemem.

tekrar söylüyorum bak, ara bilgi al rahatla.. yetmez dersen 2 tane ingilizce bilen arkadaş edin, yukarda verdiğim 2 kaynağı okuttur.

yemin ediyorum full arıza dolu forum ya
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Walla gayet rahatım, açıkçasi şahin şasisi de olsa umurumda değil zaten yakın zamanda araba almak falan gibi bi derdim de yok.

Üstteki postu atmadan önce arayıp sormuş muydun o Bey kimse, (ki küçükyalı servisinin daha araçların filtre dahil ve filtre hariç olarak ne kadar motor yağı aldığını bile bilmediklerine bizzat şahit olmuş adamım, yani rahatsız olsaydım o Beyefendi de rahat ettiremezdi beni), madem aramıştın neden postunda o şekilde belirtmedin, çünkü gayet kaba etten uydurma duruyo.

İngilizce bilen arkadaşlarıma da güvenemedim google translate ile bold yazılan yerleri çevirdim. Aynen şu şekilde:

said:

Alfa yerine tamamen yeni bir hafif çelik platform geliştirme, parça bin sol neden budur.


said:
Bazı ortak parçalar var, ama mekaniği kökten farklı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...