Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

garanti bankasının...


barbu

Öne çıkan mesajlar

devamını istediğiniz gibi doldurun. kibar olması açısından saçmalığı diyim.

1 hafta kadar önce hesap açtırdım. bana sorulmadan anne kızlık soyadı farklı girilmiş, oradaki kişi tarafından. benim bundan haberim bile yok. nitekim bana sormadı bile girerken.

internet bankacılığı şifremi sıfırlarken bu bilgi isteniyor. ben de doğru bilgiyi girdiğim için sistem bloke etti hesabımı. ve bunu açtırmam için banka şubesine gitmem gerektiği söylendi. sırf bu yüzden işlemim p.tesine kaldı. neyse dedim gittim. dilekçe verdim, bilgiyi de güncellemelerini söyledim.

bugün telefon bankacılığı ile internet şifremi almak için bu bilgileri gene verirken sistem gene kitlendi. sebebi ne? tabiki sabah verdiğim bilgi güncellenmemiş. sistem kitlenmiş gene şubeye git denildi. şikayet etmek için garantinin ayrı numarasını aradım. oradaki kadın "3 defa sizin yanlış girmeniz doğrultusunda sistem kitlenir" diyor. e diyorum ki "bırakın 3 defayı. 1 defa bile girmedim ben bu sabah blokeyi açtırdıktan sonra. sadece sizin çalışanınız telefon bankacılığı üzerinden girdiyse 1 defa girmiştir. (eğer 3 defa spamlemediyse hata görmesine rağmen). bana açıklarmısınız nasıl kitleniyor tek seferde" dedim. boyle bir bilgi veremeyiz diyor. e daha yetkili kişiyi bağlayın diyorum. hayır diyor.

adamlar hem suçlu hem güçlü. nasıl çözücem ben bu sorunu. acayip taktım. üç kuruşluk iş için gerekirse işimi gücümü bırakıp uğraşıcam. kendi şilayet sistemleri(genel müdürlükmüş kadının dediğine göre) bile böyle saçma sapan, her hangi bir bilgi vermeden kapatıyorsa telefonu nasıl çözecem ben.

acaiyip kıl oldum ya. internetteki şikayet sitelerini mi denesem dedim ama sonradan okuduğum yazılar vazgeçirdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vaperon said:

barbu desene kimsin sen bana hayır diyorsun. Hemen supervisor'unu bağla bana de. Bu konuşma kaydediliyor, haddini bil, bağlamak için 5 saniyen var de. Hemen yola geliyorlar. :D

Haklı olduğun konuda diret. Öyle saçmalık olmaz. Ne demek hayır...


dedim zaten yetkili kişiyi bağla diye. telefon bankacılığındaki kadın tamam dedi. bağlamadı, kapattı(ya da telefon o sırada düştü, şana bak!).

sonra gene aradim. şikayet etmek için ayrı numara verdiler işte. ordaki de genel bilgi verdi 3 defa yanlış girip kitlemişsiniz diye. bir defa bile girmedim ne 3 u diyorum. cevap yok. öyle işteye getirip kesti konuşmayı.

şikayet edilen yer bile boktan. şubeye gitcem mecburen. müdürü ile konuşcam bu sefer. gerçi bu bokları başıma açan da şube ya ilk seferinde yanlış bilgi girip.

silkeyim böyle işi ya. üç kuruş için uğraşıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Maaşım bu bankaya yatığını için kaçamıyorum kendisinden :(

Internet bankacılığında tam idiotlar.
Bunun haricinde bir ton evrak doldurdum, ATM ve kredi kartım bir olsun diye bunu yapmadıkları gibi kayıp etmişler. Internet bankacılığı içinde aynısı geçerli.Hele güvenlik önemleri beni benden alıyor... Tek yaptığım paramı hemen başka hesaplara yollamak oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ülkemizde ne yazıkki adam gibi tüketiciyi koruyan yasalar olmadığı için firmalar(banka olması farketmiyor) aldıkları insanların insan mı yoksa öküz mü olduğuna dikkat etmiyorlar. Aldıkları çalışan insan da olsa tüketici nasıl olsa istendiği gibi parmakta oynatılabilecek bir zavallı olduğundan yada firmanı çalışanına da aynı bakış açısıyla bakmasından bir süre sonra insan olan çalışan da öküze doğru evrim geçiriyor. Biz de benzer problemleri İş bankasıyla yaşamıştık. Firmaların büyüklüğüne göre bu oran değişir.

Muhatap olduğunuz kişi öküzse "Ya sabır!" deyip insana denke gelene kadar numarayı tekrar çevirmekten başka çareniz yok. Buradaki banka olayındaysa ne yazıkki bu düzeltmeyi sadece şubeden yapabilirsiniz. Bilgilerinizi güncelledikten sonra şubeden(telefonla arayarak tabi) şifre almayı denerseniz belki şansınız biraz artar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sizin birçoğunuz halen tüketici hakem heyetinin ZERRE farkında değilsiniz...
O heyet sizin bizim gibi öğretmen öğrenci mahallede kim varsa onlardan oluşuyor ve haksız firmanın topuğuna sıkıyolar deyim yerinde ise...

O yüzden read more, gogo rmk.
Bağlı olduğun ilçenin tüketici hakem heyetine(hatta dilekçeni e-devlet şifren varsa oradan oluşturabilirsin) ilet. Sonra arkana yaslanıp rahatına bak...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

barbu said:

şubeye gitcem mecburen. müdürü ile konuşcam bu sefer.


Yanlış girilen bilgi için olur da, çağrı merkezinin bu çirkin tavrına şube müdürü kılını bile kıpırdatamaz. Genel Müdürlük'te yüksek birilerine bir şekilde ulaşmak, bizzat gitmek, sikayetvar.com'u kullanmak, gerekirse Tüketici Mahkemesi'ne gitmek gibi çözümlerle uğraşabilirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rotweiler'a katılıyorum.
tüketici hakem heyetini bilmiyordum ben mesela ama;
avukat arkadaşlarımın gazı değilse tüketici davaları çok kolay sonuçlanan ve tüketici haklıysa karşı tarafın canını oldukça yakan durumlarmış.
çoğu durumda firmalar mevcut durumu kabul ettirtmeye çalışıyor eğer diş göstermezseniz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mardox said:

http://www.sikayetvar.com/
buradaki şikayetlere bir kaç defa büyük firmaların çözüm sunmak zorunda kaldığını gördüm.


Bazı firmalar için sikayetvar.com 'da çözüm bulunamıyor. Hallettik diye işaretleyip geçiyorlar ama hiç bir şey olduğu yok. Garanti de bunlardan birisi. sikayetvar.com 'a Garanti'yi şikayet edip boşuna sinirlerinizi germeyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rotweiler said:

Sizin birçoğunuz halen tüketici hakem heyetinin ZERRE farkında değilsiniz...
O heyet sizin bizim gibi öğretmen öğrenci mahallede kim varsa onlardan oluşuyor ve haksız firmanın topuğuna sıkıyolar deyim yerinde ise...

O yüzden read more, gogo rmk.
Bağlı olduğun ilçenin tüketici hakem heyetine(hatta dilekçeni e-devlet şifren varsa oradan oluşturabilirsin) ilet. Sonra arkana yaslanıp rahatına bak...

bunu bir inceliyim. bu olay hadi neyse ama benzeri bir çok olay gelebilir başıma.
Baggio said:

barbu said:

şubeye gitcem mecburen. müdürü ile konuşcam bu sefer.


Yanlış girilen bilgi için olur da, çağrı merkezinin bu çirkin tavrına şube müdürü kılını bile kıpırdatamaz. Genel Müdürlük'te yüksek birilerine bir şekilde ulaşmak, bizzat gitmek, sikayetvar.com'u kullanmak, gerekirse Tüketici Mahkemesi'ne gitmek gibi çözümlerle uğraşabilirsin.


bir şey olmıcağının farkındayım müdür ile konuşurken. ama bazen toplantılarda bu sorunları ilettiklerini duydum. olur da iletirse üst düzey birisine iyi olur. onun dışında 3 kuruşluk hesabım için kıllarını kıpırdatmaz genel müdürlük filan.

anca işte dernekler filan uğraşır ama bu işin peşinden gidecek zaman lazım az bile olsa. o işte yok. az bir zamanımı da buna ayrımak istemiyorum. aslında bi yandan da uğraş diyor ama işte..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
Kredi kartı limiti doldu, bir şeyler için harcama yapmam lazım. İnternet sitesinden girip dönem içi limiti arttırmak için ödeme yaptım karta. Limit açıldı. Harcama yaptım.

Herşey iyi hoş, aynı işlemi 2. kez yapamıyorum. Max. limit koymuş zeki insanlar.

Telefon ettim, telefonla yapıyoruz internetten kapadık o olayı dediler. Telefonla yaptım ödemeyi.

Sonra yine yapmam gerekti. İnternetten kurcalarken başkasının kredi kartını öder gibi kendi kartımı yazıp ödedim. Sorun çıkmadı. Yine hallettim işimi.

Bugün yine aynı şeyi yapmak istedim. İnternetten yapamadım hiç bi yolla. Telefon ettim. Oradan da yapamadı. Ne bu niye böyle dedim, 'sistem bazen izin veriyor bazen vermiyor' diye bi bankanın verebilceği en gerizekalı cevabı aldım. Israrla soruyorum yok mu bunun bi şartı, koşulu; sistem neye göre karar veriyor diyorum. Sabırla aynı şeyi tekrarlamaya devam ediyor karşımdaki cahil.

Bıktım şu bankalarla uğraşmaya, ardından da Akbank delirtti de burası Garanti'nin başlığı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...