goldbären Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 sık duyduğumuz bir argümandır başlıktaki, ancak videoda nedense dağılıyor yahu? hani sokaktaki adam bilmez, günümüze arabanın sağlam kalması değil çarpışmada ortaya çıkan G'yi absorbe etmesi şeklinde tasarım yapılır. ama ben yine eski araçlar rigid kalır içindekiler eylemsizlikten ölür iç yırtılma kanama vs. olur diye bekliyordum. bi aydınlatırsanız
Myshkin Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 "Crash test: 1959 Chevy Bel Air The Insurance Institute for Highway Safety conducted a unique crash test to demonstrate the advances in motor vehicle safety over the last 50 years." said: Bu yüzden
goldbären Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 yani şimdiki alüminyum alaşımlar, şasisiz gövde bol plastiğe rağmen tasarımın önemi şeklinde yorumladım ben ama? tampon kazalarında işe yarar ama heralde? he?
Marty Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 valla hic suna ragmen ya da tasarim falan demiyo direkt arac guvenligindeki gelisme demis.
goldbären Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 abi ben gelişmedi, kötüleşti demiyorum ki. sokaktaki kanının aksine sağlam falan değilmiş diyorum ne bu atar dfs ben said: ama ben yine eski araçlar rigid kalır içindekiler eylemsizlikten ölür iç yırtılma kanama vs. olur diye bekliyordum. myshkin ve marty said: gelişmeler oldu bu yüzden günümüzdeki daha sağlam.
Myshkin Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Şimdi şöyle ki amerikan alacaksın, sağlam oluyor derken burdan kastedilen sağlam zaten arabanın güvenlikli olmasından çok daha az sorun çıkaran, güçlü olmasından ileri geliyor. Onun dışında abd nin bu konudaki öncülüğünden dolayı da başka ülke arabalarına göre daha sağlam tabi. Videoda aralarında 50 yaş bulunan 2 araba çarpıştırılmış, onu sorman çok da mantıklı değil. Araba güvenliği ile ilgili çalışmalar zaten 1950lerin sonunda başlamış 1959 model araba ne güvenlik olacak? 70-80lerdeki modellerin testlerine bakmak lazım.
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Airbags save a lot of lives. But they also put you out long enough to get your hands cable-tied to the steering wheel.
Fistan Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 basit bir düz mantıkla 50 yaşında bir aracın güvenlik açısından kötü olabileceğini çocuklar bile söyleyebilir.
Marty Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 atar degil ya, sanki "iyy aluminyumdan yapmislar, iyy plastikten araba yapmislar, bi vurdun mu icindekiler sumuk gibi yapisir etrafa" gibi bi anlam cikarmistim ilk dediginden.ona cevapti.
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3l4YBf2tjag 70lerde yapılmış arabalarla çarpıştırsalar da sonuç farklı olacaktır.
aktiftablet Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Sağlam olmasından ziyade neresinin sağlam olduğu daha önemli.
pinkporing Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2011 hala oğlu tokat yolunda kaza yapmıştı,mercedesle yan yoldan çıkan kamyona 180 le,kum kamyonuna çarpmıştı,kamyon devrildiği halde,araçtakilere hafif yaralanma dışında şükürki birşey olmamıştı,diğer kardeşi de 0 aldığı toyota yı 3 ay sonra satıp ,94 e 200 almıştı,inanılmaz sağlamlar canlı şahidiyim,mercedesin boku olsa yeter bence
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Selam, Grand Scenic sonrası için Espace düşünüyordum, içim rahatladı azcık :) Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Espace ve Grand Scenic gibi Renaultlar çok güvenli. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 THAT'S TOAST!1 sdfgsdfg eneee sayfa sonuymuş yau.
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Selam, Desene eski kasası yandan çarpmalarda pek güvenli değil :P Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 eh 100 km civarı hız yapan 80 tonluk bi lokomotife anca bu kadar dayanıyo yan darbelerde.
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Selam, Önde o babalar olmasa daha az hasar alırdı bence (fizik yoksunluğunun hâkim olduğu anlardan biri) Saygılar.
pinkporing Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2011 sonunA kadar izleyin bence,yıldız herşeye bedel:D
roket adam Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 ABİ MÜKEMMEL. Okulu bırakıp otomotiv mühendisi olmak istedim. O derece.
barnacle Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 olm mühendise test yaptırmıyolar zevksiz işleri yapıyoruz bi ton hesap simülasyon.
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 28, 2011 Mr_Hand said: Espace ve Grand Scenic gibi Renaultlar çok güvenli. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI Abi Renault dandik tamam da tam gaz gelen bilmemkaç ton tren dediğin gibi, kamyonun bile olsa ölebilirsin :p
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 29, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 29, 2011 Selam, Yine de o babalar olmasa ve araç da kum beji olsa bu kadar hasar olmazdı. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar