wastyrx Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 400 km az bir yol değil yalnız ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2012 sym'lere bakıyorum, hiç duymamıştım bu markayı ama kalitelidiyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2012 iyidir sym.hatta baya iyidir. yok ya bizim yollarda motor sürülmez.çukurlardan düşücem bi gün ama ne zaman bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2012 kymco downtown300 olabilir, zaten daha düşük motor hacmi otobanda sıkıntıya sokar. Eğer bütçe yeterlisye maxiscooterın kralı Suzuki Burgman tabii kide, bütçe yazmamışsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2012 bugün iftarı bekleyip ilk trafik sürüşümü gerçekleştirdim. yazlık mont 80km de kesinlikle insanı donduruyor. yollar bomboştu çevirme olacak diye 3.5 attım (ehliyet yok ruhsatı gidip almadım emniyetten) 90kmye ulaştım mükemmel zevkliydi 32dişim sayıldı bütün yol boyunca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2012 Öğrenmeden çok hız yapmanı tavsiye etmiyorum otoban/çevre yolu falan değilse yol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 Ehliyeti ruhsatı almadan trafiğe çıkmaman daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 zipzip said: iyidir sym.hatta baya iyidir. yok ya bizim yollarda motor sürülmez.çukurlardan düşücem bi gün ama ne zaman bakalım. sizin iş yerin orda bi çukur var mazgalların biri çökmüş.. yeminlen ayaklarımla durdurum zor o geçen gün.. 3 karışta derinlik var ön tekeri bırakıcaktım içinde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 ruhsatı aldım ama çokkk çalışmam gerek çokkk 4yol agzında stop ettirip ortada panik olup zar zor kaldırdım asdhahsda allahtan sabırlı arabalar ezip geçmediler XD Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2012 ya bnm motorun ilk sahibi venox yazısını falçatayla çıkarmış.baya derin kalkmış boyası.öyle pasta cilalık bişey değil.boyatayım diyorum da gözüm yemiyo.ne yapsam bilemedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2012 CBR250R'ımın zincir kutusu çatladı veya açıldı galiba. Oldukça yoğun gres yağı her yere akmış. Çalışırken falan tıkır tıkır ses geliyor. Bayram sonrası servise gidecek artık, bayram süresince dinlenecek, umarım garantiden hallederler. Olay da şöyle oldu, otoyolda düzlükte 150'yle giderken bir anda hız 110'a düştü, öne çöktüm. En iyi frenlemeyi yapsam bu kadar hızlı yavaşlayamazdı. Şok oldum başta ama gaz verince yine hızlanıyor falan, pis benzin denk gelmiştir diye düşünüp biraz daha yavaş hızla devam ettim. Boğaziçi köprüsüne gelince trafik durdu, anca orada motordan acayip bir ses geldiğini fark ettim. Sonrasında da direkt eve geri döndüm :(. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Hiç yakışmadı hondaya. Neyseki düzlükte olmuş. Virajda olsa düşebilirdin de. Geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Aynı gün bir arkadaşın başına aynısı gelmiş :S, Çanakkale yolunda ani hızı kesilmiş. Servisin dediğine göre motor kilitlemiş, biraz daha sürmeye devam etse kol çıkarıyormuş, garanti kapsamında motoru değiştirecekler. Benimkiyle ilgili servis yoğun olduğu için yarına kaldı ama aynı şey söz konusu diye düşünüyorum. Daha önce de forumda görmüştüm, cbrların kusuru galiba bu. Virajda falan olsa ne olurdu bilemiyorum, şansım varmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Motor kilitlenmesi ne ya? İlk defa duyuyorum. Bi de böyle genel birşeyse tam skandal. Vallahi komple yeni motor bile verseler gider satarım hemen, hayatta güvenip binemem ben bi daha. Japon motorlardan komple soğudum. Kymco, Hyosung gibi markalarda olsa bi daha yüzüne bakılmaz o markaların. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 CBR250R'ların bazılarında yağ yakma problemi var. Owner's Manual'da her 12 bin km'de yağ değişimi yapın ve bakıma sokun denmesine rağmen burdaki servisler her 3 binde yağ değişimi ve 6 binde bakım istiyor. Bu problemi bildiklerinden muhtemelen. Arkadaş de 3 binde bir yağ değiştirmemiş, 4800 km'deyken de yağ azalmış, 400 ml yağ kalmış içinde, o yüzden piston ileri geri hareket ederken sürtünmesinden dolayı kilitlenmiş, motorun parçaları hasar almış. Bense servisin dediklerine harfiyen uyuyordum, 9 binde yağ değişti, 12 binde de bakıma girecekti, bayram olmasa. İçinde de yeteri kadar yağ olmasına rağmen birşeyler oldu. Yarın ne çıkacak merak içerisindeyim :(. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LordVithar Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2012 Aynen dediğin gibi, bende motoru aldigim gün, abi 12k yazdigina bakma 6k da getir dediler. Ancak yağ seviyesi kontrolü, rutin kontroller çerçevesinde her sürüş öncesi, güvenli sürüş için yapılmalıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 seigen said: CBR250R'ların bazılarında yağ yakma problemi var. Owner's Manual'da her 12 bin km'de yağ değişimi yapın ve bakıma sokun denmesine rağmen burdaki servisler her 3 binde yağ değişimi ve 6 binde bakım istiyor. Bu problemi bildiklerinden muhtemelen. Arkadaş de 3 binde bir yağ değiştirmemiş, 4800 km'deyken de yağ azalmış, 400 ml yağ kalmış içinde, o yüzden piston ileri geri hareket ederken sürtünmesinden dolayı kilitlenmiş, motorun parçaları hasar almış. Bense servisin dediklerine harfiyen uyuyordum, 9 binde yağ değişti, 12 binde de bakıma girecekti, bayram olmasa. İçinde de yeteri kadar yağ olmasına rağmen birşeyler oldu. Yarın ne çıkacak merak içerisindeyim :(. Yağ yakma bir sorun demek değil her zaman. Motor tasarımı gereği biraz yap yakıyor olabilir. Servis kitapçığı 12bin diyosa 12bin götürmesi lazım ama. Tarif ettiğin şeyi krankın yatak sarmasına benziyo ama bu pistonda diil krankta olur tabi adı üstünde :) Her şekilde affedilebilecek bi kusur değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 Yenisini verirlerse insta sat abi sen zaten baya bi yol yaptın biliyorum daha güzel bir şeyler alırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2012 Honda çok nazlı bir makina üretmiş. Kitapçık ayrı diyor servis ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 vallla ben olsam kitapçığa inanırdım, capon abi bunlar onlardan iyi mi bilcek bizimkiler. sdsfsds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Dün servisi arayıp sorduğumda 1 lt yağ çıkmış motordan, yağı azalmış diyorlar. Pazartesi belli olacakmış, Honda Türkiye'den eksper gelecekmiş. Sürüş öncesi sıvıları, lastik ve zinciri her zaman kontrol ediyorum. Yağ seviyesi lower'ın üzerindeydi. 250 km kadar gittim o gün, bu başıma geldi :P. Yabancı forumlarda da rastladım, yağ azaldığı gibi motor pert oluyormuş, şaka gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Yağ nasıl azalır abi? O kadar yağ yakarak azalmaz. Bir yerlerden atıyo olsa sen farkederdin zaten. Bence yağ motor arızalandığı sırada akmıştır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Hondanın bazı modellerinde vardı o sorun honda cbr 1000rr da var mış, mesela honda cbf 150 kullanan biri 1000km de 400ml yağ eksiltiğini söylemişdi altınelbiseliadamın programında. @seigen Ne kadar yağ alıyor senin motor ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2012 Yağ değişimlerinde boşaltıp 1.5 lt ekliyorlardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2012 Yarım litre eksiltmiş demek. Ama yinede bir sorun çkarmaması lazımdı, çok sıkıştımadıynsa tabi. Bende bugün 2500 bakımına soktum, yağ, yağ filtresi değişdi, hava filtresi temizlendi, zincir temizlendi (yağ sökücüde satın aıdlım servisde) ve yağlandı. Toplam masraf 58 tl, şaka gibi. 150 cc motorun tek artısı bu oluyor işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar