seigen Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Havalar düzeldi gibi artık o yüzden sürekli motosikleti kullanıyorum, araba yerine. Köprü trafiği kalmadı müthiş bir artı bence :D. 500 km'lik şu "rodaj" süresi de bitti, 6k'nın üzerinde çıkmamaya özen gösteriyordum, o yüzden pek hızlı viraj alamıyordum. Çünkü 4k-5k arası dönerken arka tekerlek kayar gibi oluyor, güvensiz hissettiriyordu. Şimdi viraj alırken fln 6k-7k arası en yüksek tork ve güce sahip olduğu için şu an o devir aralığında kullanıyorum, çok daha iyi yol tutuşuna sahip oluyor haliyle. Yalnız uzun yol yapma fırsatım olmadı, günlük 40-50 km düzenli sürüyorum şu an için. Sonuç olarak memnunum, başlangıç motoru olarak iyi seçim bence, 125 sonra 250 sonra 500-600 yapmak yerine, 250 ile başlanabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Mart 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2012 Biraz dikkat edildiğinde gayet güvenli, ulaşım açısından müthiş, zevk açısından ise seksten üstün. maddi manevi kendini müsait hisseden herkez bence bu zevki tatmalı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 Selam, 2 teker için bunu söylüyorsan eğer, 4 tekerde olay ne?! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2012 4 tekerde pek bir heyecan yok, altındaki bir ferrari değilse. 4 tekerin tek artısı konfor ve güvenlik, başkada bir artısı yoktur bir motorsiklet sever için. Gerçi ferrari ve 848 ikileminde 848 i seçerim her türlü :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Selam, Bence MX-5 zevklidir ve daha güvenlidir. Hayatta 2 tekerli ve motorlu bir şeye binmem, güvenemem abi :) Hiç otomobil olmasa tamam ama onlar varken delilik :O Bir otomobil sürücüsü olarak son cümlemden sonra utandım : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 4 tekerlekle bedenimi 2 tekerlekle ruhumu taşırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 paramecium said: Selam, 2 teker için bunu söylüyorsan eğer, 4 tekerde olay ne?! Saygılar. 4 tekerin yarattığı his : 2 tekerin yarattığı his : Bence böyle :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 paramecium said: Selam, Bence MX-5 zevklidir ve daha güvenlidir. Hayatta 2 tekerli ve motorlu bir şeye binmem, güvenemem abi :) Hiç otomobil olmasa tamam ama onlar varken delilik :O Bir otomobil sürücüsü olarak son cümlemden sonra utandım : Saygılar. Güvenilmeyecek şey motosiklet değil de, trafikteki motosikletten habersiz sürücüler. Elimde olsa bütün bu sürücü kursu sistemini değiştiririm. İnsanlar B ehliyeti alıyor, hiçbirine motosikletler de trafikte var, gelen var mı diye bakarken ona da dikkat edin diye birşey söyleniyor mu? A2 ehliyetini yakın zamanda aldım, her kursun motosiklet veya scooter'ı olması lazım kanun gereği. Adamlar yandaki pideci'nin scooter'ını kendi üzerlerine kaydettirmiş. Sınav günü pideci arka çantaları oluyor ya beyaz, onu çıkardılar, haydi sınav yerine gidiyoruz dediler. Sınav yerinde de 2-3 sınıf öğretmeni önünde tur attım. Ehliyet alma süreci bu. İngiltere'deki sistem çok iyi bence, ona benzer bişey uygulamak lazım. Merak eden için youtube'da açıklamışlar süreci. http://www.youtube.com/view_play_list?p=7E47CAC6320C820D Bir de şu reklamı çok beğenmiştim. http://www.youtube.com/watch?v=8o-u0RFtyGY Öyle işte, neyse ki honda vb.'nin eğitim programları var da onlara katılabiliyoruz. edit: quote'ladım çünkü "hiç otomobil olmasa" derken otomobil diye bişey olmasa gibi anlamışım, şimdi tekrar okuyunca trafiği kast ettiğini fark ettim. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Abi motoru kullanıyormuş gibi korktum çarparken çarptıktan sonra falan gidip bi su içeyim ben O_o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 birde scooterli tipler neden büyük makine görünce kapışma phase ine giriyor anlamıyorum. ağır ağır gidiyorum yandan scooter yardırarak geçiyor dibimden, çok iş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2012 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sorunsuz-temiz-muhendisten-gv-250-64178959/detay şu motor için yorumlarınız neler?5-6k bütçem var.venoxa yetemiyorum.yedek parça muhabbeti de sıkıyor biraz.land cruiser fiyatları uçmuş durumda.kararsız kaldım çok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2012 Selam, Reklam abartılı, ilk sahnede adamın kafası motoru görmemizi engelliyor :P Lakin oldukça güzel özetliyor olayı. Bence tüm araçlar farlarını park değil, kısa far şeklinde yakmalı. Motorlar da 'nasıl olsa küçüğüm geçerim' zihniyetinden kurtulup, yol önceliklerine uymalı. Her zaman için büyük motor kullananlar çok daha sorunsuz oluyor. Sıkıntı scooter gibi şeye binenlerde : Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mart 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2012 seigen said: Adamlar yandaki pideci'nin scooter'ını kendi üzerlerine kaydettirmiş. Sınav günü pideci arka çantaları oluyor ya beyaz, onu çıkardılar, haydi sınav yerine gidiyoruz dediler. Sınav yerinde de 2-3 sınıf öğretmeni önünde tur attım. Ehliyet alma süreci bu. ahaha bu sene a2 alıcam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2012 but ktm ler iide 125 biraz az değil mi ya? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 Bu Hyo'nun stock Shinko lastikleri için ön arka kaç psi/bar hava basılmalı ? Netten baktım biraz da net birşey göremedim. Yabancı forumlarda 33-36 arası basın demişler sanki ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 tekerleğin üstünde yazar ne kadar hava basıcağın... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2012 İyi sotelemişler o zmn , ya da kirden pastan kapanmış göremedim. Günışında bir daha bakayım o zaman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 kitapciginda yaziyor abi, elinde yoksa netten bul ordan kesin ogrenirsin benim hatirladigim on 29 arka 32 yolcun varsa 34 falan gibi biseydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Abi ehliyet için nisanın kaçı son gündü bilen hatırlayan var mı aceba? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mart 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2012 Nisan 14 ündeki yazılı sınav için, bankaya sınav harcını yatırma son günü 23 mart diye ibliyorum. Sonraki sınav haziranda olması lazım. Bende gireceğim A2 için :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2012 Buyrun, bu da ben ve cbr250r :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Nisan 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2012 Kask güzelmiş. Yahu bende kararsız kaldım iyice, 10 bin tl yi honda cbr ye yatırmak istemiyorum. Cbf 150 yada tvs apache rtr 150 alsam, 4 bin sıfırları. Onlarla 1 yıl takılsam sonra doğrudan 600 mü yapsam ? Gerçi motordan başka herşeye benziyorlar teneke kutuya iki teker takmışlar. cbf 150 gerçi saat gibi motor 200.000 km leri devirenler var, sağlam makina. Çok kararsızım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 ya bu arka tekeri kocaman harley gibi çok güzel motorlar var görüorm hep nedir onlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 seigen said: Buyrun, bu da ben ve cbr250r :). yorumlar hocam, alıcam yakında inşallah. Nasıl? ilk motorum olacak. Ama şöyle şahsına münasır yorumlar istiorm :p bide kaç yakıo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Kullanımı çok güzel, rahat. 160+ km/h üst hızı var, yani sağ şeride hapsolmuyorsun. Arabadan sonra 0-100 km/h'lik kısmı acayip süratli geliyor insana. Yani 250 cc olmasına rağmen, kırmızı ışıkta full gaz basarsan yanında ferrari yoksa pek yaklaşabilen olmuyor. Tabi defansif sürdüğüm için emin olduğum yollarda yapıyorum bunu :P. Benzin tüketimi litre başına ort. 30 km diyorlar ama güç aralığında (o da 6k - 8k rpm arası) sürdüğüm için, bu yüzden diye tahmin ediyorum :P, ort. 25 km gidiyor. Yani full depo 13 * 25 = 325 km benim için bu çıkıyor. Bu arada full depo mantığı arabadaki gibi değil, benzinciler anlamadıkları için litre bazında alıyorum, yani sonuna kadar dolduramadım daha :D. Bence bir kötü yanı, bu eğitimlerdeki düşük hız manevralarını yapmak istiyordum, yani çok az gaz açıp, 18" u dönüşü, 18" keyhole çalışıyordum ama rölantiye yakın gazı hafif kapatırsan pgm-fi devre dışı kalıyor, çıt edip ani bir durma eğilimi gösteriyor. Yabancı forumlarda da okudum, bazıları pgm-fi programını değiştirmiş, ben de bi ara servise sorucam. Yani manevraları bu yüzden pek yapamıyorum, ordaki motorlar karbüratörlü olduğu için böyle bir olay yoktu. Bu açıdan karbüratörlü bir ilk motor daha iyi olabilir. Onun da kendi dertleri var gerçi. Başka başka, motordan çok İstanbul trafiği baya kötü, arabadan çok yayalar problem oluyor. Gerizekalılar, 1) yoldan yürüyor, 2) geçmek için yola çıktıklarında motoru görünce ya duruyorlar yolda, o zamanda ben o yöne dönersem yattığım için çok yaklaşıyorum bu yüzden korkan falan oldu :D ya da hiç istiflerini bozmadan devam ediyorlar. Geçen gün, yaya yolda yürüyor, ben korna çalınca kaldırıma çıktı, tam geçicem yanından yine atıldı yola, gittim koluna çarptım sağ aynayla, acayip düşük hız olduğu için hiçbir şey olmadı ama elinde telefon varmış, yere düştü :D, herşeyi saçıldı. Adam bildiğin kıro çıktı ama kasklı fln korkutucu gördü herhalde yoluna devam etti 1-2 söylenip. Resimde bu arada sadece sol yanı görülüyor :D, çünkü aldığımın ilk haftları hava inanılmaz rüzgarlıydı, bu gerizekalı aldığım yerdeki kadın, motosiklet kullanmıyor, gitmiş XL branda vermiş. Rüzgarla birlikte yelkenli gibi sağ tarafına doğru devrilmiş, sonra bizim avanaklar düzeltmiş güya, ama brandayı çıkartmak akıllarına gelmemiş, 2 kere daha devrilmiş. Söylediklerinde resmen canım yanmıştı :S. Sağ yan grenajları kırık + egzost koruması da feci çizikti. Bu hafta neyse ki parçaları geldi, değiştircem. İlk motor olunca illaki çiziliyor, düşüyor o yüzden kafaya takmamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar