Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

seigen said:

Sadece o da değil, ön süspansiyon düz, ön arka rebound ayarı yok. Bildiğimiz cbr250r süspansiyonu :P. Ön fren 3 yerine 2 piston bir de.


Yarış motorları hariç honda hep düz çatal kullanıyor artık, muhtemelen düz çatalın askılanmamış ağırlık dezavantajını bir şekilde bertaraf ediyorlar artık. 250lik Çin motorlarında ters çatal görmeye başladıktan sonra buna takılmamaya başladım artık. 650deki ön çatal düz de olsa 600den iyidir muhtemelen.

Mesela yeni vfr800de de radyal bağlantılı kaliperler olmasına rağmen düz çatal var ki ilk defa görüyorum bu şekilde bir ön takım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sonuçta Showa süspansiyon kullanıyor ve ürün yelpazesi belli. Upright fork'lar bildiğin eski sistem :P. Şu nokta doğru ama ters maşa da eski sistem olabilir. Yine de ters maşa olması gelişmiş olması için ön şart :D.

Ayarlama şansının olmayışı bariz şekilde süspansiyonlardan kıstıklarının göstergesi mesela.

edit: Aynı şeyi ikinci kere yazmışım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ha 650nin süspansiyonunda ayar yoksa belli ki maliyet kısılmış. Ancak sana 125lik apachedeki gaz doldurmalı ayarlı amortisörleri örnek veririm. Yani ayarlı amortisör direk olarak daha iyidir diyemeyiz.
Yani özet olarak ben Honda'nın yeni motora eskisinden daha kötü amortisörler takacağına inanmıyorum. Daha ucuzunu takmış olabilir ama bu daha kötü olduğu anlamına gelmez, teknoloji gelişiyor sonuçta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-model-orjinal-hatasiz-cbf-600-enjeksiyonlu-139002559/detay/ motoru deneyeceğim haftasonu. beğenirsem benim cbr 250 + 7500 tl verip alırım diyorum. da sizce nasıl.
kronik sorunu varmıdır. şunu mutlaka kontrol et dediğiniz bişey falan ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim motorun arka fren kampana

cıkvcıkvkcıvk diye ıslık çalıyor 1000 bakımına götürdüğümden beri başladı bu

1 hafta sonra götürdüğümde herif yokuş yaptı bakımdan bakıma temizlenir hede hödö ara sıra yapıyosa yapçak bişey yok vs.

yine korna çalışmıyor herif bırakman lazım 1 gün bağlantıları incelicez vs. halbuki sorun düğmede besbelli temassızlık var düğmede hissedebiliyorsun. ardından babam aramış aynı servisin sahibinin bi arkadaşını herif yaa söyleseydi 2 dk lık işti o niye söylemediniz yaa diyor herif bi de yokuş yapıldığını kabul ediyor açıkça

ne yapmalıyım? yamaha tr'yi mi arayayım?

cidden bu yamaha izmir servisi o kadar kötü ki sanırım bir daha yamaha marka motor almayacağım izmirde yaşadığım süre boyunca. sırf bu yüzden honda tercih edicem yamahaları daha çok sevmeme rağmen. gerçi motoru ilk satın alırken anlaşılmıştı tutumlarından ama nefret ettirdiler her safhada, eminim çok müşteri kaybedecek yamaha izmir bölgesinden, honda bu kadar önem veriyor müşteri ilişkilerine yamaha ise allaha emanet bırakmış satış sonrası müşteri memnuniyetini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...