Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

-2 silindirli makina titreşim olayı nasıl
-2012 model buldum kronik sorun kalmamıştır sanırım
-16.000 tl ye 10k km de normal mi fiyat
-bakım aralığı nasıl servisinden memnunmusun
-yakıt için herkes kafasına göre bişeyler söylüyor 100-140 arası kullanımda nedir 100km/lt si

olmadı cbf600 mü alsam 2006 model falan. konfor açısından sanırım cbf daha önde. hoş karbüratörlü makina almaktansa konfordan taviz verip er6 alınır (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

moriQ said:

ER-6 F sahibi kim vardı burda. kafama takılan 1 2 soru var sormak istediğim.


haydi sor sor...


moriQ said:

-2 silindirli makina titreşim olayı nasıl
-2012 model buldum kronik sorun kalmamıştır sanırım
-16.000 tl ye 10k km de normal mi fiyat
-bakım aralığı nasıl servisinden memnunmusun
-yakıt için herkes kafasına göre bişeyler söylüyor 100-140 arası kullanımda nedir 100km/lt si

olmadı cbf600 mü alsam 2006 model falan. konfor açısından sanırım cbf daha önde. hoş karbüratörlü makina almaktansa konfordan taviz verip er6 alınır (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

moriQ said:

aktiftablet said:

moriQ said:

ER-6 F sahibi kim vardı burda. kafama takılan 1 2 soru var sormak istediğim.


haydi sor sor...


moriQ said:

-2 silindirli makina titreşim olayı nasıl
-2012 model buldum kronik sorun kalmamıştır sanırım
-16.000 tl ye 10k km de normal mi fiyat
-bakım aralığı nasıl servisinden memnunmusun
-yakıt için herkes kafasına göre bişeyler söylüyor 100-140 arası kullanımda nedir 100km/lt si

olmadı cbf600 mü alsam 2006 model falan. konfor açısından sanırım cbf daha önde. hoş karbüratörlü makina almaktansa konfordan taviz verip er6 alınır (:


Bence ABSsiz alma, fiyat bayağı uygun aslında, zıplayan euro ile birlikte arttı fiyatlar.

4 silindirliye alışıksan titreşimli gelir alet, ama sürüş konforunu bozucak bir titreşim yok.
Bakım aralığı 5bin km, 200 - 250 arası tutuyor. Servis elemanları iyi (kartal z-moto) her gittiğimde muhabbet ediyoruz vs, ama z-moto'yu seven yok, benim işim düşmediği için kötü bir deneyimim olmadı.
Kronik sorun falan hiç duymadım ben, insan gibi gidilirse gayet ekonomik. 90km ile 3,8lt, 120km ile, 4,2lt falan yakıyor. Ben abanabildiğim kadar abanıyorum, 4,7 falan gösteriyor yol bilgisayarı.
Güç/sportiflik-konfor-ekonomik tüketim olarak en orta, ideal noktayı yakalamış bir makine. Kimle konuştuysam Kawasaki z-moto'dan başka bir firmaya geçse zilyon tane satar bu motor diyor, z-moto hakikaten hiç sevilmiyor ama dediğim gibi bunu tecrübe edicek kötü bir durum yaşamadım çok şükür.

edik: bu arada 2 silindirli olmasını avantajı, bayağı torklu makine, en düşük devirlerde bile gazı açnca uzuyor, yoğun trafikte vites değiştirme sıklığını azalttığı için daha az yorucu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark said:

pazar gunu bırı babalık edıp benle gelebilir mi ya :/ ikinci elden anlamıorm hiç
leventteymıs adam




Şehir dışında olmasam geliyim derdim, ama bende motorun sesinden iyi çalışıyor mu anlamam. Tavsiyem yakınlarda bir usta varsa rica et, birlikte bakmaya gidin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...