Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Benzin 4,5 liraya yaklaştı


Loxias

Öne çıkan mesajlar

Metrobüs'ün savunulacak tek bir yanı yok.

- O hatta ne yaparsan yap hangi projeyi geliştirirsen geliştir tabiki yolda geçen süreyi kısaltacak. Yıllar önce yapılması gerekilen bir şeydi o hatta metro,tramvay vs. İstanbul'un en işlek yolu.

-Metrobüs sürücüleri eğitimsiz,bilgisiz düz yolda otobüs kullanmayı bile beceremiyorlar.

-Durakların hepsi berbat vaziyette. Baştan yenilemek düzenlemek yerine her sorun için yeni bir şey ekleniyor hal böyle olunca duraklar beton yığını labirent şekline dönüyor. Bi bakın enteresan üst geçitlere sahip. Çünkü işin kolayı bu.

- Yağmur yağınca metrobüs iptal zaten. Durak altlarına su gideri yapmaktan bile aciz adamlar. Bakın o kadar baştan savma yapılıyor ki bu iş. Haliç köprüsündeki durağa dikkat edin. Cam yaptılar otoyolla durak arasına. Neden? Hızlı geçen arabalar eskiden su sıçratıyordu. Şimdi onu engellediler.
Zaten otobüsten inip bir an önce kaçmazsanız yağmur anında ilk gelen metrobüs sizi sırılsıklam ediyor.

-Zincirlikuyu metrobüs durağı, daracık. Binlerce kişi yığılıyor iş saati. Çok komik. Herkes birbirinin üzerinde yer kapmaya çalışıyor.

- Engellier mi? Gebersinler. Ben mi dedim engelli doğun engelli olun diye? Umrumda olmaz. Çıksın 200 merdiveni tek başına.
Höhö engelli ansansörü var orda ama! Bi sorsana anahtarı varmıymış?

Metrobüsü aktif kullanmayan bunları bilemez. Bu kadar saçma, yaratıcılıktan uzak, düz bir proje olamaz. 10 yaşındaki çocuğa çizdirirsin bu projeyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mighty_THoR said:

yeni bir metrobüs tartışmasına gerek yok bence ; daha önce metrobüsün nasıl bir çile olduğu aktif kullananlar tarafından anlatıldı.


Abi haklisin sonuna kadar ama o kadar bilmis sekilde ahkam kesiliyor, o kadar bilmis konusuluyorki, hadi oradan deyip kafayi cevirmek imkansiz hale geliyor resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Son bir sey yazip isime doneyim.

Size yeterli geliyor olabilir ya da kullanirken cok rahat ediyor olabilirsiniz ama sizin bu sekilde rahat etmeniz, bizim iskence cekmedigimizi, bos yere sikayet ettigimizi ya da yalanlar uydurdugumuzu gostermez. Sadece sizin icin oyledir o. Daha buyuk bir kitlenin ne dedigine kulak verirseniz, haberdar olmadiginiz ve ihtimal vermediginiz rezilligin farkina rahatca varabilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Joker said:

leş gibi kokan adamların suçu iett mi yani? parfüm hizmetimi istiyorsun. milletçe pisliğiz işte. halkı adam etmedikten sonra iett ne yapsın. koku dedektörümü koysun. tıkış tıkış olayıda tercih meselesi. ben mesela hiç ayakta gitmiyorum. ama şaşırılacak derecede 1 dk bekleyip sıradaki metrobüse binmek istemeyen (neye yetişiyorlar merak ediyorum) enteresan bi toplumuz. aslında 1000 kişi değil 600 kişi binilse süresi geldiğinde metrobüs seve seve kalkacak nasılsa. yoğunluk olduğunda da yeni metrobüs göndericekler hertürlü. ama bizim millet eski alışkanlık balık istif binmeyi tercih ediyor senin gibi...


Ahahaha. Sen bi iş saatinde binmeyi denesene? Bak merter'den biniyorum zincirlikuyu ya gidiyorum. 4 ay boyunca 2 ya da 3 kere oturdum. Onlarda da geç gidip geldiğim için.

Ayakta durmayı bırak. İşe en az 15-20 defa metrobüste bi götümlük yer bulamadım diye geç kaldım. 30dk metrobüs beklediğimi bilirim. Ayrıca yoğunluk var diye metrobüs gönderirer lafı koca bir yalan. Edirnekapı durağına bak. Bütün metrobüsler boş yatıyor sıra gelince çıkıyor.

Ben böye rezillik çekeceğime 2 saat trafikte yolculuk ederim arabamda klimayı açıp müziğimi dinleyerek.

Bilmeden konuşmayalım lütfen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Subroutine said:

Bütün sorun istanbulun nüfusunun istanbulun kapasitesinden fazla olması


Kapasite mi?

İstanbul'un 70 milyon insanı sığdıracak kapasitesi var. En çok kazanan belediye. En çok kaynak ayrılan belediye. İETT gibi bir kurum İstanbul Ulaşım A.Ş gibi bir kurum gelir bakımından sektörde dünya birincisi.

Yaratıcılıktan uzak projeler, günü kurtarmak adına yapılan bu tarz projelerle İstanbul'da hiç bir bok değişmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yoğun saatler dışında metrobüs çok büyük rahatlık, buna itiraz eden yok. ama o yoğun saatlerde kullanmak zorunda kalıyorsan eğer "olmasın daha iyi" dersin. demiyorsan ya yalan söylüyorsundur yada yine yalan söylüyorsundur; çünkü o saatlerde kullanıp da "çok rahat yeaa" diyebilen aklı başında bi insan olamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aluriel said:

yoğun saatler dışında metrobüs çok büyük rahatlık, buna itiraz eden yok. ama o yoğun saatlerde kullanmak zorunda kalıyorsan eğer "olmasın daha iyi" dersin. demiyorsan ya yalan söylüyorsundur yada yine yalan söylüyorsundur; çünkü o saatlerde kullanıp da "çok rahat yeaa" diyebilen aklı başında bi insan olamaz.


ehehahah

üçüncü ihtimal (en kötüsü) kendini kandırıyosundur.

metrobüsün ihalesini komple otobüsünden durak demirine ben almış olsam gene de sabah-akşam çok rahat diyemem yani. göz var nizam var ulan.

biraz süreleri kısalttı işte, yoksa arka sokaktan esnaf otobüsüne binmekle aynı kalabalık, aynı hücum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dusuncelihayvan said:

Kapasite mi?

İstanbul'un 70 milyon insanı sığdıracak kapasitesi var. En çok kazanan belediye. En çok kaynak ayrılan belediye. İETT gibi bir kurum İstanbul Ulaşım A.Ş gibi bir kurum gelir bakımından sektörde dünya birincisi.

Yaratıcılıktan uzak projeler, günü kurtarmak adına yapılan bu tarz projelerle İstanbul'da hiç bir bok değişmez.

IETT uzun zamandır hiç kar etmedi bu sırada...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yahu hergün metrobüs'ü bende kullanıyorum ve iş çıkışı saatlerinde kullanıyorum. Biraz avantajlı duraklardan bindiğim doğrudur. metrobüs ve durakalrın ufak tefek eksiklikleri olduğuda doğrudur. kusursuz bişey yok hayatta (ben hariç). yavaş yavaş düzelteceklerdir. sizde gördüğünüz çarpıklıkları toplu mail ile bildirin belki dikkate alan olur. e peki bu yoğunluk başka yerlerde olmuyor mu? ingiltere metrosunda 5 metro'nun arka arkaya gelip 1 kişinin binemediğini bilirim. hatta telefonla kaydetmiştim bi kere. yada japonyada milleti metro'nun içine iten görevliler videosunu hatırlatırım. bakın zimbwawe den filan bahsetmiyorum. dünyayı yöneten ülkeler bunlar. o yüzden eleştiri getirin ama yiğidi öldür, hakkını ver.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

hahaheaharfeafrhsf istanbul en çok kazanan belediye, peki giderler?

durun durun az kaldı, ido satıldı, iett igdaş felan da satılcak bütün istanbulun şirketleri tek tek özelleşince, fiyat tarifeleri işinize gelirse seviyesine çekilince görcem insanları

olm akbilin falan yoksa tek binimlik kartlar 3 lira lan daha ne diyim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark said:

@sparkcaster
işinize gelirse fiyatlarına çekilemez öyle, muhtemelen satış sırasında bişilere imza atılmıştır. Yok atılmadıysa, devlet istediği an "höt" der.
Öle parayı verdim düdüğü çaldım yapamazsın bu tarz şeylerde,severler.


evet tam olarak bu yuzden turk telekom tarafindan baya bir "seviliyoruz" her ay
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...