dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Metrobüs'ün savunulacak tek bir yanı yok. - O hatta ne yaparsan yap hangi projeyi geliştirirsen geliştir tabiki yolda geçen süreyi kısaltacak. Yıllar önce yapılması gerekilen bir şeydi o hatta metro,tramvay vs. İstanbul'un en işlek yolu. -Metrobüs sürücüleri eğitimsiz,bilgisiz düz yolda otobüs kullanmayı bile beceremiyorlar. -Durakların hepsi berbat vaziyette. Baştan yenilemek düzenlemek yerine her sorun için yeni bir şey ekleniyor hal böyle olunca duraklar beton yığını labirent şekline dönüyor. Bi bakın enteresan üst geçitlere sahip. Çünkü işin kolayı bu. - Yağmur yağınca metrobüs iptal zaten. Durak altlarına su gideri yapmaktan bile aciz adamlar. Bakın o kadar baştan savma yapılıyor ki bu iş. Haliç köprüsündeki durağa dikkat edin. Cam yaptılar otoyolla durak arasına. Neden? Hızlı geçen arabalar eskiden su sıçratıyordu. Şimdi onu engellediler. Zaten otobüsten inip bir an önce kaçmazsanız yağmur anında ilk gelen metrobüs sizi sırılsıklam ediyor. -Zincirlikuyu metrobüs durağı, daracık. Binlerce kişi yığılıyor iş saati. Çok komik. Herkes birbirinin üzerinde yer kapmaya çalışıyor. - Engellier mi? Gebersinler. Ben mi dedim engelli doğun engelli olun diye? Umrumda olmaz. Çıksın 200 merdiveni tek başına. Höhö engelli ansansörü var orda ama! Bi sorsana anahtarı varmıymış? Metrobüsü aktif kullanmayan bunları bilemez. Bu kadar saçma, yaratıcılıktan uzak, düz bir proje olamaz. 10 yaşındaki çocuğa çizdirirsin bu projeyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Mighty_THoR said: yeni bir metrobüs tartışmasına gerek yok bence ; daha önce metrobüsün nasıl bir çile olduğu aktif kullananlar tarafından anlatıldı. Abi haklisin sonuna kadar ama o kadar bilmis sekilde ahkam kesiliyor, o kadar bilmis konusuluyorki, hadi oradan deyip kafayi cevirmek imkansiz hale geliyor resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Subroutine Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Bütün sorun istanbulun nüfusunun istanbulun kapasitesinden fazla olması Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Son bir sey yazip isime doneyim. Size yeterli geliyor olabilir ya da kullanirken cok rahat ediyor olabilirsiniz ama sizin bu sekilde rahat etmeniz, bizim iskence cekmedigimizi, bos yere sikayet ettigimizi ya da yalanlar uydurdugumuzu gostermez. Sadece sizin icin oyledir o. Daha buyuk bir kitlenin ne dedigine kulak verirseniz, haberdar olmadiginiz ve ihtimal vermediginiz rezilligin farkina rahatca varabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Joker said: leş gibi kokan adamların suçu iett mi yani? parfüm hizmetimi istiyorsun. milletçe pisliğiz işte. halkı adam etmedikten sonra iett ne yapsın. koku dedektörümü koysun. tıkış tıkış olayıda tercih meselesi. ben mesela hiç ayakta gitmiyorum. ama şaşırılacak derecede 1 dk bekleyip sıradaki metrobüse binmek istemeyen (neye yetişiyorlar merak ediyorum) enteresan bi toplumuz. aslında 1000 kişi değil 600 kişi binilse süresi geldiğinde metrobüs seve seve kalkacak nasılsa. yoğunluk olduğunda da yeni metrobüs göndericekler hertürlü. ama bizim millet eski alışkanlık balık istif binmeyi tercih ediyor senin gibi... Ahahaha. Sen bi iş saatinde binmeyi denesene? Bak merter'den biniyorum zincirlikuyu ya gidiyorum. 4 ay boyunca 2 ya da 3 kere oturdum. Onlarda da geç gidip geldiğim için. Ayakta durmayı bırak. İşe en az 15-20 defa metrobüste bi götümlük yer bulamadım diye geç kaldım. 30dk metrobüs beklediğimi bilirim. Ayrıca yoğunluk var diye metrobüs gönderirer lafı koca bir yalan. Edirnekapı durağına bak. Bütün metrobüsler boş yatıyor sıra gelince çıkıyor. Ben böye rezillik çekeceğime 2 saat trafikte yolculuk ederim arabamda klimayı açıp müziğimi dinleyerek. Bilmeden konuşmayalım lütfen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Subroutine said: Bütün sorun istanbulun nüfusunun istanbulun kapasitesinden fazla olması Kapasite mi? İstanbul'un 70 milyon insanı sığdıracak kapasitesi var. En çok kazanan belediye. En çok kaynak ayrılan belediye. İETT gibi bir kurum İstanbul Ulaşım A.Ş gibi bir kurum gelir bakımından sektörde dünya birincisi. Yaratıcılıktan uzak projeler, günü kurtarmak adına yapılan bu tarz projelerle İstanbul'da hiç bir bok değişmez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Subroutine Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Bence fazla kalabalık istanbul. işi olan olmayan istanbula yerleşmiş belki birşeyler olur umuduyla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Accolade Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 sence fazla kalabalık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 hahaheaharfeafrhsf istanbul en çok kazanan belediye, peki giderler? durun durun az kaldı, ido satıldı, iett igdaş felan da satılcak bütün istanbulun şirketleri tek tek özelleşince, fiyat tarifeleri işinize gelirse seviyesine çekilince görcem insanları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Subroutine Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Accolade said: sence fazla kalabalık evet fikirlerimi dayatmaya çalışmadan fikirlerimi söylüyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 yoğun saatler dışında metrobüs çok büyük rahatlık, buna itiraz eden yok. ama o yoğun saatlerde kullanmak zorunda kalıyorsan eğer "olmasın daha iyi" dersin. demiyorsan ya yalan söylüyorsundur yada yine yalan söylüyorsundur; çünkü o saatlerde kullanıp da "çok rahat yeaa" diyebilen aklı başında bi insan olamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 birde metrobüs e zam yaptılar dimi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Aluriel said: yoğun saatler dışında metrobüs çok büyük rahatlık, buna itiraz eden yok. ama o yoğun saatlerde kullanmak zorunda kalıyorsan eğer "olmasın daha iyi" dersin. demiyorsan ya yalan söylüyorsundur yada yine yalan söylüyorsundur; çünkü o saatlerde kullanıp da "çok rahat yeaa" diyebilen aklı başında bi insan olamaz. ehehahah üçüncü ihtimal (en kötüsü) kendini kandırıyosundur. metrobüsün ihalesini komple otobüsünden durak demirine ben almış olsam gene de sabah-akşam çok rahat diyemem yani. göz var nizam var ulan. biraz süreleri kısalttı işte, yoksa arka sokaktan esnaf otobüsüne binmekle aynı kalabalık, aynı hücum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Aylık akbil öğrenci 70 tl oldu. Akıllara zarar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 dusuncelihayvan said: Kapasite mi? İstanbul'un 70 milyon insanı sığdıracak kapasitesi var. En çok kazanan belediye. En çok kaynak ayrılan belediye. İETT gibi bir kurum İstanbul Ulaşım A.Ş gibi bir kurum gelir bakımından sektörde dünya birincisi. Yaratıcılıktan uzak projeler, günü kurtarmak adına yapılan bu tarz projelerle İstanbul'da hiç bir bok değişmez. IETT uzun zamandır hiç kar etmedi bu sırada... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Accolade Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 kazanç ve kar farklı şeyler be annem demek istediği adamlar birbirlerine o kadar çok para aktarıyor ki, insanlar metrobüste zorunlu seks yapmak zorunda kalıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 yahu hergün metrobüs'ü bende kullanıyorum ve iş çıkışı saatlerinde kullanıyorum. Biraz avantajlı duraklardan bindiğim doğrudur. metrobüs ve durakalrın ufak tefek eksiklikleri olduğuda doğrudur. kusursuz bişey yok hayatta (ben hariç). yavaş yavaş düzelteceklerdir. sizde gördüğünüz çarpıklıkları toplu mail ile bildirin belki dikkate alan olur. e peki bu yoğunluk başka yerlerde olmuyor mu? ingiltere metrosunda 5 metro'nun arka arkaya gelip 1 kişinin binemediğini bilirim. hatta telefonla kaydetmiştim bi kere. yada japonyada milleti metro'nun içine iten görevliler videosunu hatırlatırım. bakın zimbwawe den filan bahsetmiyorum. dünyayı yöneten ülkeler bunlar. o yüzden eleştiri getirin ama yiğidi öldür, hakkını ver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
akinci Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Hahaha peki o full ceken ingiliz ve japon metrosu olmasa yukardaki trafigi düsünebiliyor musun? Örnek verirken azicik destekli salla. Ne yigidi ne hakki yahu, en yogun metropol yollarini metrobüs hattiyla bölerek mi trafige care bulmus senin yigit? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Sparkcaster said: hahaheaharfeafrhsf istanbul en çok kazanan belediye, peki giderler? durun durun az kaldı, ido satıldı, iett igdaş felan da satılcak bütün istanbulun şirketleri tek tek özelleşince, fiyat tarifeleri işinize gelirse seviyesine çekilince görcem insanları olm akbilin falan yoksa tek binimlik kartlar 3 lira lan daha ne diyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 @sparkcaster işinize gelirse fiyatlarına çekilemez öyle, muhtemelen satış sırasında bişilere imza atılmıştır. Yok atılmadıysa, devlet istediği an "höt" der. Öle parayı verdim düdüğü çaldım yapamazsın bu tarz şeylerde,severler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Milletini daha fazla open bir devlet bulamadim ben daha. O yuzden yeterince rusvet ile yeterince rant ile her sey yapilir. Yormayin kafanizi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 o fiyatlar kurullardan geçiyor, en olmadı danıştaydan dönüyor. işletmeci kafasına göre koyamıyor fiyat. hatta yakın zamanlarda ankara'da olmuştu diye hatırlıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Millet sesini cikarirsa oluyor onlar da ama hemen olmuyor. Yine oyle bir sey olana kadar zaten dunyanin parasini kaldirmis oluyorlar, troll face ile yapiyorlar resmen geri indirimleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 hadi metrobüsü yaptın, e güzel, peki o hattaki otobüsü niye toptan kaldırıyorsun. kaldıracaksan bile bari en azından yoğun saatlerde koy 4-5 sefer bi alternatif olsun isteyen. yok mu böyle çalışan başka hat sanki. dolmaz mı? her türlü dolar. amaç nedir yani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Suark said: @sparkcaster işinize gelirse fiyatlarına çekilemez öyle, muhtemelen satış sırasında bişilere imza atılmıştır. Yok atılmadıysa, devlet istediği an "höt" der. Öle parayı verdim düdüğü çaldım yapamazsın bu tarz şeylerde,severler. evet tam olarak bu yuzden turk telekom tarafindan baya bir "seviliyoruz" her ay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar