Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

NTV Neden Yandaş??


Uzun

Öne çıkan mesajlar

dusuncelihayvan said:

abi karası yok bu işin marmaray dediği sadece tüp geçit değil, adapazarından silivri ye kadar hızlı tren projesi. Tüp geçit yapılırken bağlantı yolları hallediliyor bir yandan işte.


hızlı tren olsun abi ne farkeder?? sen yap bu taraf kullanmaya baslasın? yap bi kac istasyon, gerisi öbür tarafa dogru sonra yaparsın.

bunu düşünebilmek hakkaten cok mu zor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

erzuruma kadar hızlı trenin gideri var
sivasta ray çalışması görmüştüm ama ne bileyim şüpheleniyor insan
yer altı kazılarından dolayı duruyordu bir aralar çalışmalar

Estel_Anorien said:

odatv yazdı diye inanma peki ama sözcü'de de necati doğru bu konuyu 30 defa yazdı. ki forumdan birisinin babası olur kendisi.

inanmamız mı lazım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=6026&start=4310
http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/yazili_sozlu_soru_sd.onerge_bilgileri?kanunlar_sira_no=89807
http://www2.tbmm.gov.tr/d23/6/6-2352s.pdf (cevap bekleniyor)
http://www2.tbmm.gov.tr/d23/7/7-5292c.pdf

ihalelerde teminat alınır
iş yapılmaması durumunda ağır şartlar içerir

http://www2.tbmm.gov.tr/d23/7/7-18983s.pdf

tüp geçiti bitirip buraları yapamama gibi bir durum komik olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bahsedilen süre kadar (yaklaşık 1 sene) önce Doğuşta çalışan inş. müho arkadaşım bu olayı söylüyodu. (sonra da işten çıkarıldı zaten para yok diye) ama dediğine göre devlet doğuşun çalışmasına taş koyuyor (kazılacak tünel yol vs. için gerekli alanın verilmemesi gibi) ve baya bi uzun süre debeleniyorlar Doğuş tarafında. Ciddi maliyet oluyo tabi bi noktadan sonra, işten çıkarmalar başlıyor. Yurt dışı teklifi veriyolar çoğu iyi mühendislerine. Mahkemelik de oluyolar haşmetli hökümet ile. bayadır ilerlemediği doğru yani, marmaray'ın denizaltı kısmı yapıldı, gerisi ilerlemiyor.

bu da böyle bi anımdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mr_Hand said:

bahsedilen süre kadar (yaklaşık 1 sene) önce Doğuşta çalışan inş. müho arkadaşım bu olayı söylüyodu. (sonra da işten çıkarıldı zaten para yok diye) ama dediğine göre devlet doğuşun çalışmasına taş koyuyor (kazılacak tünel yol vs. için gerekli alanın verilmemesi gibi) ve baya bi uzun süre debeleniyorlar Doğuş tarafında. Ciddi maliyet oluyo tabi bi noktadan sonra, işten çıkarmalar başlıyor. Yurt dışı teklifi veriyolar çoğu iyi mühendislerine. Mahkemelik de oluyolar haşmetli hökümet ile. bayadır ilerlemediği doğru yani, marmaray'ın denizaltı kısmı yapıldı, gerisi ilerlemiyor.

bu da böyle bi anımdır.


doğuş ve fransız ortağı 1.5 milyar doları almış keşke devlet de beni böyle debelendirse
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kimse sütten çıkmış ak kaşık demedi, bu zamanda bu hükümet ile iş yapılıyosa dürüst bi iş olacağını düşünmek saflık olur zaten.

içerden bi çalışanın bildiklerini söyledim ben sadece. iki taraflı da pisleşmiştir işler belki de...

sonuç olarak senin benim param bi takım şerrolar yüzünden çar çur oluyo üstüne E5'te iğrenç bi trafik çekiyosun. kim bilir sırf o trafik yüzünden nasıl bi maliyet çıkıyodur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

e önce bi karaya cıkartslardı, neden işe sonundan baslıyolar? cıkartsınlar akraya önce bi isntaubl kullansın.

marmaray trenleri izmit istasyonda bekliyor. hazır gitmişken komple yapacaklar herhalde.
bi de göztepe denmiş ama ben direk gebze'den başlayacak diye biliyordum yanlış biliyormuşum demek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...