Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İstanbul'un Çılgın Projesi


toggie

Öne çıkan mesajlar

vaperon said:

Düz bir kanalda yapabileceğin hız belli, bu kadar fazla manevra yapılan istanbul boğazındaki yaptırılan hız belli. Ya bu kadarını da düşünün be arkadaşım...


kanal düz de olsa gemiler kara ve yerleşim yeri yakınlarında belli hız sınırlarına uymak zorundalar, "otobana çıktım basayım gaza" mantığı yok yani. Evet "bir miktar" daha hızlı geçerler, ama öyle çok aşırı bir fark olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
boğazda bir geminin tankerin gelip de binaya çarpması çok zor bir ihtimal, ve tabii ki olmasını hiçkimse istemez ama olması durumunda da götürüsü bu projeden kat kat daha düşük olacaktır.


Şu gün daha haber izlesen en az 2-3 geminin Sarıyer ve İstinye'de milletin yatak odasından içeri girdiğini duyardın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

balon said:

said:
boğazda bir geminin tankerin gelip de binaya çarpması çok zor bir ihtimal, ve tabii ki olmasını hiçkimse istemez ama olması durumunda da götürüsü bu projeden kat kat daha düşük olacaktır.


Şu gün daha haber izlesen en az 2-3 geminin Sarıyer ve İstinye'de milletin yatak odasından içeri girdiğini duyardın.


Bu korkular için kanal yapılıyorsa nükleer santral neden yapılıyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ooo ne diosun abi akıcak o kanal. Kanalı ağlatacak gemiler, drift yapmak isteyen boğaza, kapışmak isteyen kanalistanbul'da alacak soluğu.

Ne hızı abi? Gemi geçiş hızında bu projeye yapılacak yatırım kadar bir getiri olmayacak. Basbayağı saçmalık bu proje. Evet Boğaz yükü hafifletilmelidir ama bu şekilde değil. Önce boğaz güvenliğini sağla denetimsiz geçiyor gemiler hala. Ayrıca montre anlaşmasına ne şekilde uyum sağlayacaklar belli değil. Onu hala merak etmekteyim.

Bu proje sadece RANT sağlama amaçlıdır. Farklı bir istanbul oluşturma amaçlı. Kendi kafalarında ki istanbul'u. Düpedüz boğaz rantı sağlayacaklar cemaatçi tayfaya. Öteki Türkiye'ye ilk kapıdır bu. Finans kaynağıdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

150 metrelik kanal acilinca karadeniz-marmara arasi gecen gemi sayisinda artis olmiycak, kanal olsa da ayni gemiler gecicek, olmasa da.

bu kanal sadece etrafindaki arsalarin fiyatini yukseltir, oralarin sahiplerine para kazandirir bir de bu iste calisicak sirketlere.

baska bi gelir goremiyorum.

istanbulun trafigine, carpik-duzensiz kentlesmesine, istanbulun herhangi bir sorununa nasil bir cozum olucak aklim almiyo kusura bakmayin yandas arkadaslar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

balon said:

said:
boğazda bir geminin tankerin gelip de binaya çarpması çok zor bir ihtimal, ve tabii ki olmasını hiçkimse istemez ama olması durumunda da götürüsü bu projeden kat kat daha düşük olacaktır.


Şu gün daha haber izlesen en az 2-3 geminin Sarıyer ve İstinye'de milletin yatak odasından içeri girdiğini duyardın.


Gemi kaptanları salak mı? Kılavuz gemiler boşuna mı var? İki gemi kaptanı kılavuz gemileri takip edemiyor diye kanal mı açalım?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

NolaxThensbane said:

balon said:

said:
boğazda bir geminin tankerin gelip de binaya çarpması çok zor bir ihtimal, ve tabii ki olmasını hiçkimse istemez ama olması durumunda da götürüsü bu projeden kat kat daha düşük olacaktır.


Şu gün daha haber izlesen en az 2-3 geminin Sarıyer ve İstinye'de milletin yatak odasından içeri girdiğini duyardın.


Bu korkular için kanal yapılıyorsa nükleer santral neden yapılıyor?


thread
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

balon said:

Yeterli güvenlik önlemi alınamadığı takdirde nükleer projeyi savunan kim zaten


yeterli güvenlik önlemi alınmadığı için boğazda olan kazalar sebebiyle yeni bir boğaz mı açalım ama?

zaten nükleer santralde yeterli güvenlik önlemi diye bir şey yok görüldüğü üzere
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nükleerde istediğin kadar güvenlik al en ufak bir yanlışlıkta dünyanın sonu geliyor iki kere geldi dünyanın başına tanker patlasa alt tarafı bölgesel zarar verir aynı değerlendirmek bile aptalca.
Kaldıki boğazdan geçen tankerler "isterlerse" kılavuz kaptan çağırabilirler gemiye.Bir çoğuda çağırmıyor olan kazalardan bundan dolayı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aga gemi dediğin sonuçta makine, boğazda kritik bi yerde geçerken dümen kitlense bişe olsa al sana en güzelinden kaza işte.

bi de daha önce de yazdım, rusya ile ilişkilerde pek göz önünde olmasa da büyük sıkıntı şu anda. rusya güney akım projesini hayata geçiremezse karadeniz kıyısına doğal gaz için çevrim santralleri kurup gemiyle taşıyacak doğal gazı. al sana muhtemel bir problem daha. ya savaş çıkartıp kazanıp boğazlarla ilgili anlaşmaları değiştireceğiz ya da ver 10 milyar olsun bitsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bırakın desteklemesinler bu projeyi. Ben sadece benim için olumlu bir proje olduğunu savundum. Siz argümanlarınızı belirttiniz, ben de belirttim. Bitti. Benim için hala Türkiye'de GAP sonrasındaki en iyi projelerden biri. Daha iyisi varsa, diğer parti liderleri de çıksın açıklasın. Proje üretsin. Kaynağını belirtsin.

Durum ne? Fıs. Anca tiriviri edip karşı çıkarlar. Bir projesi var mı bu adamların? Ankara konya hızlı tren projesi varmış. Ahahahhaa şaka gibiler cidden. :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dusuncelihayvan said:

Madem boğazı bu kadar, milyarlarca dolarlık yatırım yapacak kadar önemsiyoruz da İnönü stadının arkasında ki o tabutun dikilmesine kim izin verdi?


Ben tam olarak bilmiyorum ama sanki Anıtlar yüksek kurulu gibi bir fikir geliyor aklıma.

Sence kim izin vermiş olabilir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...