Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Epeydir GDocs kullanıyorum. Referans olaylarını da Zotero ile hallediyorum. Office kullanıyor etrafımda herkes ama. Mahalle baskısı var yani üzerimde =) Ne dersiniz? İkisi arasında çok fark var mıdır sadece sosyal bilimler alanında makaleler yazıp sunumlar hazırlayan biri için - ki sunum için Prezi'ye geçeceğim yakında, öğrenme aşamasındayım. Outlook kullanmıyorum, Gmail'ın ve Google Calendar'ın (Android desteği çok iyi) online clientlerini kullanıyorum. OneNote iyi görünüyor ama web erişimi ve Android desteği ile Evernote daha iyi gibi. Excel ile işim yok zaten ama bazı konularda gerekebilir yakın gelecekte. Özetlersek: Outlook, OneNote, PowerPoint ve Word için değer mi almaya? Benim kullandıklarıma ne üstünlükleri var sizce? Alırsam Home and Business alacağım.
Klapaucius Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 http://office.live.com/ Web Office kullan derim
ahmedinejad Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 şu 2 dolara win7 satan eleman ucuza ms office de satıyordu
senko Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 ne is icin alcan? word bildigin standart gibi bisi bilion. outlook pek uber bisi degil sanirsam, bi ara kullandiydim thunderbird cok daha guzel benim icin. onenote aslinda tam tabletler icin uygun bisi, ama ben cok seviyorum, resimleri direk koyma ses kaydi vs guzel ozellikler excel ayri bi dunya zaten, baska bir alternatifi yok.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Ne için alacağımı yazdım işte. Makale yazma, referans verme (build-in sistemi varmış), sunum hazırlama, makale yazarken ve derste not alma, takvim ve e-mail için. Klapaucius said: http://office.live.com/ Web Office kullan derim Bu Google Docs'un yanında inanılmaz ilkel ama.
Deathblade Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Şu programlara verdiğin paralar yüzünden, yakında okulu bırakıcam. Kodlama öğrenip, seni can damarından ( open source ) vuracak programlar yazarak parayı kırıcam. Abi git okul ağından falan kur çek. Çoğunda var. Office olsun bilgisayarında, excel'in ne zaman yarıcağı belli olmuyor.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Niye işte? Herkes öyle diyor, çok büyük ne farkı var? İnternette bulduğum eleştirilere güvenemiyorum, size soruyorum ben de.
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2011 eleştrisi falan boşver gerge. şimdi sana dosya atsam excel, hemen açamıyorsan, işleyemiyorsan, işlerken sorun yaşıyorsan tamam iş bitti. tek geçerli sebep bile budur. bir de dışarıda karşılaştığında excel'i, arayüzünü komutlarını bilmiyorsan falan "bu ne be!" diye kalma olayı olabilir kısa bi süre. bende tamamı var. open office vs de kurulu, ama ms office pro kullanıyorum. ötekilerden gelen olursa kendi programları ile açıyorum. dark soul 20tl'ye mi ne satıyor. aldım, güzel. çalışıyor. garantisi benim =D
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 tek bilgisayar kullaniyorsan ve bu bilgisayar uzun sure acik kaliyorsa outlook > all onun disinda prezi kullanma. ben denedim, motion sickness olayi cok buyuk sorun.
Deathblade Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Powerpoint'un efektleri son sürümde (2010) güzel olmuş, eskisi kadar sıkıcı olmuyor slaytların, sevdim. Not : Ayrıca niye kimse beni iplemiyor. Abi okul ağlarında oluyor, bu programlar. Bizim yıldız'da var, win7'sinden office2010'una. Niçin dinlemiyorsunuz, niçin görmemizlikten geliyorsunuz, niçin beni es geçiyorsunuz, illa içimdeki faşist kişiliği çıkartıp doğrayım mı yarınızı.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Korsan istemediğim için. Okuldan çektiğine de lisans gerekiyor bizde.
Deathblade Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Nası yani ? Git bir sor bilgi işleme, hangi okul bilmiyorumda, yok yani *.iso dosyasını koyup, şifre vermemesi saçma, gidip alıyorsundur bir yerden. Nerdeyse bütün üniversitelerde kendi lisans olayı vardır yazılımlarda öğrencilere dağıtılmak üzere. Birde sürekli 1-2 haftada update ediyorum office'i, orjinalinden daha orjinal.
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 okullar anlaşmalı veriyor olması lazım.. dark soul'un verdiği de temiz. sadece word doc işleri için vs kullanıcaksan ama git latex öğren.. en temizi vallahi. ha millete götüremezsin o formatla.. allaşkına kaç kişi latex kullanıcak? pdf yapıp falan çıktı alırsın dışarıdan vs. cep.tel.den acil durumda edit imkanın olmaz sanırım. hadi oldu sonra pdf yapabilir misin cep tel ile? sanmıyorum.. vector grafik falan yaptın mesela.. bi değişiklik yapıcaksan sıçtın.. yok abi word en bi iyisi söz konusu işlem/performans olduğunda. ama yine de latex de düşün bence
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mum_Chamber said: tek bilgisayar kullaniyorsan ve bu bilgisayar uzun sure acik kaliyorsa outlook > all E-mail için genelde Android ile bilgisayarı karışık kullanıyorum, daha çok Android kullanıyorum. Aralarında iyi bir iletişim kurabilirler mi? Dosya açma açısından pek sorun yaşamadım ben ama. %95 dosyalar e-mail ile geliyor, gmail'ın arayüzünden gdocs ile açılıyor hemen. Kötü açılan bir şey görmediğim daha. GDocs docx dosyaladını epey iyi açıyor. Format, header, referans, font herşeyi aktarıyor. Referans sistemi nasıl? MLA kullanırım genelde ben. Word'ün built-in sistemi benim kullandığım Zotero'nun yanında daha iyidir sanırım.
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 citation için zotero'nun integration'ı olması lazım.
kozalak Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 abi kur deneme sürümünü bak tadına. beğenirsen alırsın, beğenmezsen silersin olur biter.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 dasaa'nin dedigi gibi citation icin word add-in var. endnote ya da mendeley gibi cok user friendly degil ama cok guzel is goruyor. gmail exchange desteklemiyor aslinda, calendar filan nasil olur imapla bilemedim simdi.
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 word dışarıdan gdocs destekliyor. outlook'un da gcal'a ayarı olması lazım ama outlook kullanmadım hiç para verecekseniz eğer desktop'ta en kral cal programı da vuecalendar'dır.. onu da belirteyim..
senko Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 LaTeX <3 LaTeX ile yazilmamis makaleye makale demem ben hem
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2011 millete yazın ya da sene başında latex diyeceksin ama abi.. öğrenmesi click click click enter değil nihayetinde. ha bu arada http://www.verbosus.com/ rep
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 sosyal bilimlerde latex gerekli degil, hatta makale yollarken zarari bile oluyor. yolladigi editor eski bir office surumu kullandigi ve dosya abuk subuk bir sekilde ekraninda ciktigi icin desk reject alan makaleler gordum.
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 o_O abi latex ile mektup yazsan o bile iyi olur diyordum ben de yahu. dökümlü böle. düşündüm de niye şaşırdıysam.. çok saçmaymış. adam haklı yaw
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 Mum_Chamber said: tek bilgisayar kullaniyorsan ve bu bilgisayar uzun sure acik kaliyorsa outlook > all gmail online client > outlook Artık sürükle bırakla dosya attachleme, resim ekleme bile var, ayrıca bir milyon tane mail gelsede yavaşlamaması priceless.
Öne çıkan mesajlar