Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Andımız boykotu


kermit

Öne çıkan mesajlar

said:
Van'ın Başkale ilçesi BDP'li Belediye Başkanı İhsan Güler'in İçişleri Bakanlığı'nca görevden alınması kararına, BDP Van Milletvekili Özdal Üçer tepki gösterdi. Üçer, "Türk milleti adına karar veren mahkemenin böyle bir karar vermesi bizim için hiçbir bağlayıcılığa sahip değildir" diyerek İçişleri Bakanlığı tarafından gönderilen karar yazısını yırttı.


savunun bakalım daha çok savunun azınlıkmış ezilmişmiş. onlara yapılanlar az bile kalıyor ama işte neyse
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte dokunulmazlıklar kalksa böyle istenmeyen olaylarlar yaşanmaz aslında..


güzel, temiz, hızlı ve kati sonuçlar çıkartabilen bir yargı aslında çoğu sorunu da çözebilirdi.

diğer yandan adamın açık sözlülüğü konusunda memnunum ben.

adam neyse, onu söylüyor. öyleydi de böyleydi de.. aslında bizim amacımız bu da demiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Turgut vs. Japon" said:

Artısıyla eksisiyle bir döneme damgasını vuran devlet adamlarımızdan merhum Turgut Özal,
milli değerlerine sıkı sıkıya bağlı olan Japonların Batı'ya meydan okuyan ilerleyişi karşısında,
1980'li yıllarda Japon eğitim sistemine ilgi duyar.Bu sebeble inceleme ve araştırma yapmak
üzere bir Japon Pedagog heyetini Türkiye'ye davet eder.

Alanında uzman olan bu Japon heyeti,ülkemizin çok değişik yerlerinde inceleme ve araştırma
yapar.Görüşme ve temaslarda bulunur.Sonra da bütün bu faaliyetlerin sonuçlarını takdim etmek
üzere,zamanın Eğitim Bakanı Vehbi Dinçerler'le birlikte Başbakan Turgut Özal'ın huzuruna çıkar.

Eğitim alanında uzman olan Japon heyetinin kararı kısa ve kesindir.Derler ki:
-''Sizin gençlerinizde milli şuur yok.''

Bu karar;Başbakanlıkta bulunan Türk yetkililer üzerinde bomba tesiri meydana getirir ve büyük
bir şok yaşatır.Biraz şaşkınlık,biraz da hayret içinde:
-''Nasıl yani...?''
diyerek şu soru sorulur:
-''Peki siz Japonlar,gençlerinize milli şuur verme adına ne yaparsınız? Hangi programı,nasıl
uygularsınız?''

Bunun üzerine Japonlar ilginç,ilginç olduğu kadar da bizim açımızdan acı acı düşündürücü olan
şu cevabı verirler:
-''Biz,sizden aldığımız ''AMİN ALAYI'' (Osmanlılarda çocuğun yaşı 4 yıl,4 ay,4 gün olunca Amin
Alayı denen bir törenle eğitime başlatılırdı.Anlaşılan Japonlar bunu alarak kendilerine
uyarlamışlar) ile eğitime giriş yaparız.Ve ilk eğitime şok testler uygulayarak başlarız.Bu çocukları
uçak kadar hızlı giden trenlere bindirir ve çok katlı yollardan geçiririz.En üstün teknolojiyle ve
robotlarla çalışan dev fabrikalarımızı gezdiririz.Bu baş döndürücü teknoloji karşısında sarsılan ve
şok olan çocuklarımıza deriz ki:

-''Gördüğünüz bu hızlı trenleri ve üstün teknolojiyi sizin atalarınız yaptı.Eğer siz daha çok
çalışırsanız,daha hızlı giden ulaşım araçları yapar,daha üstün teknoloji meydana getirir,daha
gelişmiş ve modern fabrikalar kurarsınız.''

Daha sonra bu çocukları Hiroşima ve Nagazaki'ye götürüp gezdiririz. II.Dünya savaşında atom
bombasıyla yerle bir edilen bu bölgeleri biz,gelecek nesillere ibret olsun diye aynen koruruz.
Buraları çeşitli bilgiler vererek onlara gezdirir ve gösteririz.Atom bombasıyla hiçbir canlının ve
bitkinin yaşayamaz hale geldiği bu yerleri çocuklarımız büyük bir dikkat ve hayretle seyrederler.
Bu gördükleri şeyler onların taze hafızalarında hiçbir zaman silinmeyecek derin izler bırakır.
Ve yine deriz ki:

-''Eğer siz çalışmazsanız,vatanınızı korumaz,milletinizi sevmezseniz,birlik ve dirlik içinde olmazsanız;
işte böyle düşmanlar sizin ülkenizi bombalar,yakar,yıkar ve yaşanmaz bir hale getirirler.Ama
çalışırsanız,güçlü olursanız düşmanlar size saldırmaya cesaret edemezler.Vatanınız yücelir,milletiniz
yükselir.Dünyadaki bütün insanlar size saygı duyarlar.Artık çalışmak ve çalışmamak konusunda
kararınızı siz verin...''

Bu ikinci şokla çocuklarımız kendilerine gelerek iyi ve çalışkan bir Japon olmaya doğru ilk adımı
atmış olurlar.Böylece de MİLLİ BİR ŞUUR kazanırlar.''

Tam bu sırada orada bulunan Türk yetkililerden biri:
-''İyi de bizim Hiroşima ve Nagazaki'miz yok ki!'' der.

Bunun üzerine Japonlar der ki:
-''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli
tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin
düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için
yeter de artar bile...

Dünyanın en gelişmiş ve en güçlü ordularına karşı ve üstün teknolojiye rağmen Türkler olmazları
olduruyor ve bütün dünyayı hayretler içinde bırakan bir zafer kazanıyorlar.İmanın,azmin ve
iradenin tekniği yendiğini ispatlıyorlar.Bütün dünyaya meydan okuyorlar.

İşte sadece bu olay,bu bölge ve bı zafer dahi gençlerinizin milli şuur kazanmalarına yetecek
mahiyettedir.Bu sebeble gençlerinizi gruplar halinde Çanakkale'ye götürüp gezdirmelisiniz.Her
Türk genci Çanakkale savaşlarının olduğu bölgeyi mutlaka gezerek görmeli ve öğrenmelidir.
Daha sonra onlara demelisiniz ki:
-''Sizler birlik ve beraberlik içinde çalışmazsanız,güçlü ve kuvvetli olmazsanız,düşmanlar yine
Çanakkale'ye gelirler,ülkenizi işgal eder ve özyurdunuzda hür yaşamayı size çok görürler.Ama
çalışırsanız,birlik ve dirlik içinde olursanız,teknolojiyi yakalarsınız.Ülkenizi kalkındırır ve müreffeh
bir hale getirirsiniz.

-Gençlerinize bunları telkin ettikten sonra,bu zaferin destanını en iyi şekilde ifade eden
Mehmet Akif'i ve Safahatı'nı okutmalısınız...''

Japonların verdikleri bu ibretli ve acı ders,bizim için çok manidardır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bunun üzerine Japonlar der ki:
-''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli
tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin
düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için
yeter de artar bile..


japon yapıyo abi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

insan hakkı ihlali olarak görüyorum.


demiş e o zaman gayet insan haklarına basvursun kabul edılırse ne ala yapmasın ama kabul edilmezse bir serefsiz pkklı daha okuyup adam olucam ayagına ulkeye sokucak demektir sadece.

edit:ne olursa olsun ister kafkas ister cerkez ister rum gocmenı yıne turkıyeye saldıran olursa yabancı turkler gerı püskürtücektir türkiye bır ırak degil (bir alexte degil ayrıca) ama boyle bir dusman saldırısına ugrarsak kürtler anca kendini dusunucektır .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Napolyonn said:

kürtleri boşverinde şurda andımızın bi işe yaradıını idda eden bi kişi bile yok. her sabah colukcocuk dikiliyo bos bos dogruyum cart curt dikte ediliyo kafaya biseyler. onun yerine o saatte o cocuga egitim vermen lazım.



sacma sacma konusmayın bu ınsanların egıtım almalarının tek sebebi pkklı degıl politikacı olup boyle sacmalamak ıstemelerı babaları gibi. Obur tarafta (ki salakları saymıyorum sımdı kürt-türk-japon farketmez salak salaktır zekilerden sadece bahsedıyorum) türk adam bı yerlere gelırse ya kendi icin gelir ya ulke ıcın gelır (tamam cogu kendı ıcın) ama bırılerıne zarar verme amacıyla degıl.

Kac senedir andımız okutulurken ANDIMIZ YUZUNDEN INSAN ÖLDÜ dıye haber gordunuz mu sen pedagog degılsın ben degılım bunu yapan ınsanlar milliyetci ruhlarla yapmıs gereksız dıye laf atılan ama bugun burda yasamamızı saglıyan mılyonlarca ölü ınsanın bana Yunan degil bana İngiliz degil de Türk denilmesini saglıyan onlarca ŞEHİT için bir ant fazla olmasa gerek dıye dusunuyorum .

Ayrıca sacmalamasınlar andımız pazartesi baslangıcta ve cuma bitişte okunur 7 farklı ilkokulda okudum (cok tasındık kabul) hepsınde aynen boyleydı bır pazartesi sabahi bir cuma cıkışı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu sıralar japonyaya giden arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla baskı ve disiplinden bıkıp haytı koyveren japon gençler sebebiyle japonlar da amerika gibi yurtdışından öğrenci alıyormuş baya doktora vs için.

Bi de binlerce hiroşima değerinde bişey ancak bütün dünyayı yok edecek bir atom bombası olabilir heh


reyou said:


"Turgut vs. Japon" said:

Artısıyla eksisiyle bir döneme damgasını vuran devlet adamlarımızdan merhum Turgut Özal,
milli değerlerine sıkı sıkıya bağlı olan Japonların Batı'ya meydan okuyan ilerleyişi karşısında,
1980'li yıllarda Japon eğitim sistemine ilgi duyar.Bu sebeble inceleme ve araştırma yapmak
üzere bir Japon Pedagog heyetini Türkiye'ye davet eder.

Alanında uzman olan bu Japon heyeti,ülkemizin çok değişik yerlerinde inceleme ve araştırma
yapar.Görüşme ve temaslarda bulunur.Sonra da bütün bu faaliyetlerin sonuçlarını takdim etmek
üzere,zamanın Eğitim Bakanı Vehbi Dinçerler'le birlikte Başbakan Turgut Özal'ın huzuruna çıkar.

Eğitim alanında uzman olan Japon heyetinin kararı kısa ve kesindir.Derler ki:
-''Sizin gençlerinizde milli şuur yok.''

Bu karar;Başbakanlıkta bulunan Türk yetkililer üzerinde bomba tesiri meydana getirir ve büyük
bir şok yaşatır.Biraz şaşkınlık,biraz da hayret içinde:
-''Nasıl yani...?''
diyerek şu soru sorulur:
-''Peki siz Japonlar,gençlerinize milli şuur verme adına ne yaparsınız? Hangi programı,nasıl
uygularsınız?''

Bunun üzerine Japonlar ilginç,ilginç olduğu kadar da bizim açımızdan acı acı düşündürücü olan
şu cevabı verirler:
-''Biz,sizden aldığımız ''AMİN ALAYI'' (Osmanlılarda çocuğun yaşı 4 yıl,4 ay,4 gün olunca Amin
Alayı denen bir törenle eğitime başlatılırdı.Anlaşılan Japonlar bunu alarak kendilerine
uyarlamışlar) ile eğitime giriş yaparız.Ve ilk eğitime şok testler uygulayarak başlarız.Bu çocukları
uçak kadar hızlı giden trenlere bindirir ve çok katlı yollardan geçiririz.En üstün teknolojiyle ve
robotlarla çalışan dev fabrikalarımızı gezdiririz.Bu baş döndürücü teknoloji karşısında sarsılan ve
şok olan çocuklarımıza deriz ki:

-''Gördüğünüz bu hızlı trenleri ve üstün teknolojiyi sizin atalarınız yaptı.Eğer siz daha çok
çalışırsanız,daha hızlı giden ulaşım araçları yapar,daha üstün teknoloji meydana getirir,daha
gelişmiş ve modern fabrikalar kurarsınız.''

Daha sonra bu çocukları Hiroşima ve Nagazaki'ye götürüp gezdiririz. II.Dünya savaşında atom
bombasıyla yerle bir edilen bu bölgeleri biz,gelecek nesillere ibret olsun diye aynen koruruz.
Buraları çeşitli bilgiler vererek onlara gezdirir ve gösteririz.Atom bombasıyla hiçbir canlının ve
bitkinin yaşayamaz hale geldiği bu yerleri çocuklarımız büyük bir dikkat ve hayretle seyrederler.
Bu gördükleri şeyler onların taze hafızalarında hiçbir zaman silinmeyecek derin izler bırakır.
Ve yine deriz ki:

-''Eğer siz çalışmazsanız,vatanınızı korumaz,milletinizi sevmezseniz,birlik ve dirlik içinde olmazsanız;
işte böyle düşmanlar sizin ülkenizi bombalar,yakar,yıkar ve yaşanmaz bir hale getirirler.Ama
çalışırsanız,güçlü olursanız düşmanlar size saldırmaya cesaret edemezler.Vatanınız yücelir,milletiniz
yükselir.Dünyadaki bütün insanlar size saygı duyarlar.Artık çalışmak ve çalışmamak konusunda
kararınızı siz verin...''

Bu ikinci şokla çocuklarımız kendilerine gelerek iyi ve çalışkan bir Japon olmaya doğru ilk adımı
atmış olurlar.Böylece de MİLLİ BİR ŞUUR kazanırlar.''

Tam bu sırada orada bulunan Türk yetkililerden biri:
-''İyi de bizim Hiroşima ve Nagazaki'miz yok ki!'' der.

Bunun üzerine Japonlar der ki:
-''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli
tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin
düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için
yeter de artar bile...

Dünyanın en gelişmiş ve en güçlü ordularına karşı ve üstün teknolojiye rağmen Türkler olmazları
olduruyor ve bütün dünyayı hayretler içinde bırakan bir zafer kazanıyorlar.İmanın,azmin ve
iradenin tekniği yendiğini ispatlıyorlar.Bütün dünyaya meydan okuyorlar.

İşte sadece bu olay,bu bölge ve bı zafer dahi gençlerinizin milli şuur kazanmalarına yetecek
mahiyettedir.Bu sebeble gençlerinizi gruplar halinde Çanakkale'ye götürüp gezdirmelisiniz.Her
Türk genci Çanakkale savaşlarının olduğu bölgeyi mutlaka gezerek görmeli ve öğrenmelidir.
Daha sonra onlara demelisiniz ki:
-''Sizler birlik ve beraberlik içinde çalışmazsanız,güçlü ve kuvvetli olmazsanız,düşmanlar yine
Çanakkale'ye gelirler,ülkenizi işgal eder ve özyurdunuzda hür yaşamayı size çok görürler.Ama
çalışırsanız,birlik ve dirlik içinde olursanız,teknolojiyi yakalarsınız.Ülkenizi kalkındırır ve müreffeh
bir hale getirirsiniz.

-Gençlerinize bunları telkin ettikten sonra,bu zaferin destanını en iyi şekilde ifade eden
Mehmet Akif'i ve Safahatı'nı okutmalısınız...''

Japonların verdikleri bu ibretli ve acı ders,bizim için çok manidardır.


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...