Aket-Atum Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Nasıl yok? Herkes kafasına göre kelime mi sıralıyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Klapaucius Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 said: Van'ın Başkale ilçesi BDP'li Belediye Başkanı İhsan Güler'in İçişleri Bakanlığı'nca görevden alınması kararına, BDP Van Milletvekili Özdal Üçer tepki gösterdi. Üçer, "Türk milleti adına karar veren mahkemenin böyle bir karar vermesi bizim için hiçbir bağlayıcılığa sahip değildir" diyerek İçişleri Bakanlığı tarafından gönderilen karar yazısını yırttı. savunun bakalım daha çok savunun azınlıkmış ezilmişmiş. onlara yapılanlar az bile kalıyor ama işte neyse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 işte dokunulmazlıklar kalksa böyle istenmeyen olaylarlar yaşanmaz aslında.. güzel, temiz, hızlı ve kati sonuçlar çıkartabilen bir yargı aslında çoğu sorunu da çözebilirdi. diğer yandan adamın açık sözlülüğü konusunda memnunum ben. adam neyse, onu söylüyor. öyleydi de böyleydi de.. aslında bizim amacımız bu da demiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 kürtleri boşverinde şurda andımızın bi işe yaradıını idda eden bi kişi bile yok. her sabah colukcocuk dikiliyo bos bos dogruyum cart curt dikte ediliyo kafaya biseyler. onun yerine o saatte o cocuga egitim vermen lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Gozunle takip edersen gayet gorursun ne ise yaradigini. Acik acik yazdim bir sayfa once. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 dogruyum calıskanım diyo bi üniversite affı cıktı ülkenin yarısı üniversiteli oldu gercekten cok ise yarıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 "Turgut vs. Japon" said: Artısıyla eksisiyle bir döneme damgasını vuran devlet adamlarımızdan merhum Turgut Özal, milli değerlerine sıkı sıkıya bağlı olan Japonların Batı'ya meydan okuyan ilerleyişi karşısında, 1980'li yıllarda Japon eğitim sistemine ilgi duyar.Bu sebeble inceleme ve araştırma yapmak üzere bir Japon Pedagog heyetini Türkiye'ye davet eder. Alanında uzman olan bu Japon heyeti,ülkemizin çok değişik yerlerinde inceleme ve araştırma yapar.Görüşme ve temaslarda bulunur.Sonra da bütün bu faaliyetlerin sonuçlarını takdim etmek üzere,zamanın Eğitim Bakanı Vehbi Dinçerler'le birlikte Başbakan Turgut Özal'ın huzuruna çıkar. Eğitim alanında uzman olan Japon heyetinin kararı kısa ve kesindir.Derler ki: -''Sizin gençlerinizde milli şuur yok.'' Bu karar;Başbakanlıkta bulunan Türk yetkililer üzerinde bomba tesiri meydana getirir ve büyük bir şok yaşatır.Biraz şaşkınlık,biraz da hayret içinde: -''Nasıl yani...?'' diyerek şu soru sorulur: -''Peki siz Japonlar,gençlerinize milli şuur verme adına ne yaparsınız? Hangi programı,nasıl uygularsınız?'' Bunun üzerine Japonlar ilginç,ilginç olduğu kadar da bizim açımızdan acı acı düşündürücü olan şu cevabı verirler: -''Biz,sizden aldığımız ''AMİN ALAYI'' (Osmanlılarda çocuğun yaşı 4 yıl,4 ay,4 gün olunca Amin Alayı denen bir törenle eğitime başlatılırdı.Anlaşılan Japonlar bunu alarak kendilerine uyarlamışlar) ile eğitime giriş yaparız.Ve ilk eğitime şok testler uygulayarak başlarız.Bu çocukları uçak kadar hızlı giden trenlere bindirir ve çok katlı yollardan geçiririz.En üstün teknolojiyle ve robotlarla çalışan dev fabrikalarımızı gezdiririz.Bu baş döndürücü teknoloji karşısında sarsılan ve şok olan çocuklarımıza deriz ki: -''Gördüğünüz bu hızlı trenleri ve üstün teknolojiyi sizin atalarınız yaptı.Eğer siz daha çok çalışırsanız,daha hızlı giden ulaşım araçları yapar,daha üstün teknoloji meydana getirir,daha gelişmiş ve modern fabrikalar kurarsınız.'' Daha sonra bu çocukları Hiroşima ve Nagazaki'ye götürüp gezdiririz. II.Dünya savaşında atom bombasıyla yerle bir edilen bu bölgeleri biz,gelecek nesillere ibret olsun diye aynen koruruz. Buraları çeşitli bilgiler vererek onlara gezdirir ve gösteririz.Atom bombasıyla hiçbir canlının ve bitkinin yaşayamaz hale geldiği bu yerleri çocuklarımız büyük bir dikkat ve hayretle seyrederler. Bu gördükleri şeyler onların taze hafızalarında hiçbir zaman silinmeyecek derin izler bırakır. Ve yine deriz ki: -''Eğer siz çalışmazsanız,vatanınızı korumaz,milletinizi sevmezseniz,birlik ve dirlik içinde olmazsanız; işte böyle düşmanlar sizin ülkenizi bombalar,yakar,yıkar ve yaşanmaz bir hale getirirler.Ama çalışırsanız,güçlü olursanız düşmanlar size saldırmaya cesaret edemezler.Vatanınız yücelir,milletiniz yükselir.Dünyadaki bütün insanlar size saygı duyarlar.Artık çalışmak ve çalışmamak konusunda kararınızı siz verin...'' Bu ikinci şokla çocuklarımız kendilerine gelerek iyi ve çalışkan bir Japon olmaya doğru ilk adımı atmış olurlar.Böylece de MİLLİ BİR ŞUUR kazanırlar.'' Tam bu sırada orada bulunan Türk yetkililerden biri: -''İyi de bizim Hiroşima ve Nagazaki'miz yok ki!'' der. Bunun üzerine Japonlar der ki: -''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için yeter de artar bile... Dünyanın en gelişmiş ve en güçlü ordularına karşı ve üstün teknolojiye rağmen Türkler olmazları olduruyor ve bütün dünyayı hayretler içinde bırakan bir zafer kazanıyorlar.İmanın,azmin ve iradenin tekniği yendiğini ispatlıyorlar.Bütün dünyaya meydan okuyorlar. İşte sadece bu olay,bu bölge ve bı zafer dahi gençlerinizin milli şuur kazanmalarına yetecek mahiyettedir.Bu sebeble gençlerinizi gruplar halinde Çanakkale'ye götürüp gezdirmelisiniz.Her Türk genci Çanakkale savaşlarının olduğu bölgeyi mutlaka gezerek görmeli ve öğrenmelidir. Daha sonra onlara demelisiniz ki: -''Sizler birlik ve beraberlik içinde çalışmazsanız,güçlü ve kuvvetli olmazsanız,düşmanlar yine Çanakkale'ye gelirler,ülkenizi işgal eder ve özyurdunuzda hür yaşamayı size çok görürler.Ama çalışırsanız,birlik ve dirlik içinde olursanız,teknolojiyi yakalarsınız.Ülkenizi kalkındırır ve müreffeh bir hale getirirsiniz. -Gençlerinize bunları telkin ettikten sonra,bu zaferin destanını en iyi şekilde ifade eden Mehmet Akif'i ve Safahatı'nı okutmalısınız...'' Japonların verdikleri bu ibretli ve acı ders,bizim için çok manidardır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 said: Bunun üzerine Japonlar der ki: -''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için yeter de artar bile.. japon yapıyo abi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 insan hakkı ihlali olarak görüyorum. demiş e o zaman gayet insan haklarına basvursun kabul edılırse ne ala yapmasın ama kabul edilmezse bir serefsiz pkklı daha okuyup adam olucam ayagına ulkeye sokucak demektir sadece. edit:ne olursa olsun ister kafkas ister cerkez ister rum gocmenı yıne turkıyeye saldıran olursa yabancı turkler gerı püskürtücektir türkiye bır ırak degil (bir alexte degil ayrıca) ama boyle bir dusman saldırısına ugrarsak kürtler anca kendini dusunucektır . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Napolyonn said: kürtleri boşverinde şurda andımızın bi işe yaradıını idda eden bi kişi bile yok. her sabah colukcocuk dikiliyo bos bos dogruyum cart curt dikte ediliyo kafaya biseyler. onun yerine o saatte o cocuga egitim vermen lazım. sacma sacma konusmayın bu ınsanların egıtım almalarının tek sebebi pkklı degıl politikacı olup boyle sacmalamak ıstemelerı babaları gibi. Obur tarafta (ki salakları saymıyorum sımdı kürt-türk-japon farketmez salak salaktır zekilerden sadece bahsedıyorum) türk adam bı yerlere gelırse ya kendi icin gelir ya ulke ıcın gelır (tamam cogu kendı ıcın) ama bırılerıne zarar verme amacıyla degıl. Kac senedir andımız okutulurken ANDIMIZ YUZUNDEN INSAN ÖLDÜ dıye haber gordunuz mu sen pedagog degılsın ben degılım bunu yapan ınsanlar milliyetci ruhlarla yapmıs gereksız dıye laf atılan ama bugun burda yasamamızı saglıyan mılyonlarca ölü ınsanın bana Yunan degil bana İngiliz degil de Türk denilmesini saglıyan onlarca ŞEHİT için bir ant fazla olmasa gerek dıye dusunuyorum . Ayrıca sacmalamasınlar andımız pazartesi baslangıcta ve cuma bitişte okunur 7 farklı ilkokulda okudum (cok tasındık kabul) hepsınde aynen boyleydı bır pazartesi sabahi bir cuma cıkışı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 yok ya ben hergün okudum, güzeldi de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Şu sıralar japonyaya giden arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla baskı ve disiplinden bıkıp haytı koyveren japon gençler sebebiyle japonlar da amerika gibi yurtdışından öğrenci alıyormuş baya doktora vs için. Bi de binlerce hiroşima değerinde bişey ancak bütün dünyayı yok edecek bir atom bombası olabilir heh reyou said: "Turgut vs. Japon" said: Artısıyla eksisiyle bir döneme damgasını vuran devlet adamlarımızdan merhum Turgut Özal, milli değerlerine sıkı sıkıya bağlı olan Japonların Batı'ya meydan okuyan ilerleyişi karşısında, 1980'li yıllarda Japon eğitim sistemine ilgi duyar.Bu sebeble inceleme ve araştırma yapmak üzere bir Japon Pedagog heyetini Türkiye'ye davet eder. Alanında uzman olan bu Japon heyeti,ülkemizin çok değişik yerlerinde inceleme ve araştırma yapar.Görüşme ve temaslarda bulunur.Sonra da bütün bu faaliyetlerin sonuçlarını takdim etmek üzere,zamanın Eğitim Bakanı Vehbi Dinçerler'le birlikte Başbakan Turgut Özal'ın huzuruna çıkar. Eğitim alanında uzman olan Japon heyetinin kararı kısa ve kesindir.Derler ki: -''Sizin gençlerinizde milli şuur yok.'' Bu karar;Başbakanlıkta bulunan Türk yetkililer üzerinde bomba tesiri meydana getirir ve büyük bir şok yaşatır.Biraz şaşkınlık,biraz da hayret içinde: -''Nasıl yani...?'' diyerek şu soru sorulur: -''Peki siz Japonlar,gençlerinize milli şuur verme adına ne yaparsınız? Hangi programı,nasıl uygularsınız?'' Bunun üzerine Japonlar ilginç,ilginç olduğu kadar da bizim açımızdan acı acı düşündürücü olan şu cevabı verirler: -''Biz,sizden aldığımız ''AMİN ALAYI'' (Osmanlılarda çocuğun yaşı 4 yıl,4 ay,4 gün olunca Amin Alayı denen bir törenle eğitime başlatılırdı.Anlaşılan Japonlar bunu alarak kendilerine uyarlamışlar) ile eğitime giriş yaparız.Ve ilk eğitime şok testler uygulayarak başlarız.Bu çocukları uçak kadar hızlı giden trenlere bindirir ve çok katlı yollardan geçiririz.En üstün teknolojiyle ve robotlarla çalışan dev fabrikalarımızı gezdiririz.Bu baş döndürücü teknoloji karşısında sarsılan ve şok olan çocuklarımıza deriz ki: -''Gördüğünüz bu hızlı trenleri ve üstün teknolojiyi sizin atalarınız yaptı.Eğer siz daha çok çalışırsanız,daha hızlı giden ulaşım araçları yapar,daha üstün teknoloji meydana getirir,daha gelişmiş ve modern fabrikalar kurarsınız.'' Daha sonra bu çocukları Hiroşima ve Nagazaki'ye götürüp gezdiririz. II.Dünya savaşında atom bombasıyla yerle bir edilen bu bölgeleri biz,gelecek nesillere ibret olsun diye aynen koruruz. Buraları çeşitli bilgiler vererek onlara gezdirir ve gösteririz.Atom bombasıyla hiçbir canlının ve bitkinin yaşayamaz hale geldiği bu yerleri çocuklarımız büyük bir dikkat ve hayretle seyrederler. Bu gördükleri şeyler onların taze hafızalarında hiçbir zaman silinmeyecek derin izler bırakır. Ve yine deriz ki: -''Eğer siz çalışmazsanız,vatanınızı korumaz,milletinizi sevmezseniz,birlik ve dirlik içinde olmazsanız; işte böyle düşmanlar sizin ülkenizi bombalar,yakar,yıkar ve yaşanmaz bir hale getirirler.Ama çalışırsanız,güçlü olursanız düşmanlar size saldırmaya cesaret edemezler.Vatanınız yücelir,milletiniz yükselir.Dünyadaki bütün insanlar size saygı duyarlar.Artık çalışmak ve çalışmamak konusunda kararınızı siz verin...'' Bu ikinci şokla çocuklarımız kendilerine gelerek iyi ve çalışkan bir Japon olmaya doğru ilk adımı atmış olurlar.Böylece de MİLLİ BİR ŞUUR kazanırlar.'' Tam bu sırada orada bulunan Türk yetkililerden biri: -''İyi de bizim Hiroşima ve Nagazaki'miz yok ki!'' der. Bunun üzerine Japonlar der ki: -''Sizin binlerce Hiroşima ve Nagazaki gibi değerleriniz var.Bizimkilerden çok daha etkili ve tesirli tarihi bölgeleriniz var. I.Dünya Savaşı içinde meydana gelen ve bir metre kareye altı bin merminin düştüğü Çanakkale zaferinin kazanıldığı bu bölge;çocuklarınız ve gençlerinizin şok olması için yeter de artar bile... Dünyanın en gelişmiş ve en güçlü ordularına karşı ve üstün teknolojiye rağmen Türkler olmazları olduruyor ve bütün dünyayı hayretler içinde bırakan bir zafer kazanıyorlar.İmanın,azmin ve iradenin tekniği yendiğini ispatlıyorlar.Bütün dünyaya meydan okuyorlar. İşte sadece bu olay,bu bölge ve bı zafer dahi gençlerinizin milli şuur kazanmalarına yetecek mahiyettedir.Bu sebeble gençlerinizi gruplar halinde Çanakkale'ye götürüp gezdirmelisiniz.Her Türk genci Çanakkale savaşlarının olduğu bölgeyi mutlaka gezerek görmeli ve öğrenmelidir. Daha sonra onlara demelisiniz ki: -''Sizler birlik ve beraberlik içinde çalışmazsanız,güçlü ve kuvvetli olmazsanız,düşmanlar yine Çanakkale'ye gelirler,ülkenizi işgal eder ve özyurdunuzda hür yaşamayı size çok görürler.Ama çalışırsanız,birlik ve dirlik içinde olursanız,teknolojiyi yakalarsınız.Ülkenizi kalkındırır ve müreffeh bir hale getirirsiniz. -Gençlerinize bunları telkin ettikten sonra,bu zaferin destanını en iyi şekilde ifade eden Mehmet Akif'i ve Safahatı'nı okutmalısınız...'' Japonların verdikleri bu ibretli ve acı ders,bizim için çok manidardır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2011 olsun olsun bunlar, sivil itaatsizlik andımız boykotu falan filan. Silahsız takılsınlar aga işte, gerçi lol silah olmayınca anca "lelele" diye halay çekio kızanlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar