forgiver Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Mr_Hand said: metrobüs darboğazı engellemedi, yetersiz kalan altyapının üzerinden halkın bi kısmına yarayacak şekilde yapıldı. diğer taraftaki yetersizliği daha beter bir darboğaz haline getirdi. muhalefet olsun diye yorum yapmadan önce hangisi daha iyi olurdu bi düşünün. şu an istanbulda bi taraftan diğerine metrobüsün olmadığı bi yere gitmek için geçiyosan ve arabayla vs. gidiyosan babalara geliyorsun direkt. metrobüs sadece hattı üzerinde işe yarıyo ki o da o hattaki diğer ulaşımın içine ederek çalışıyo. yoğun saatte arabayla zaten gidemiyordun, metrobüs yapıldı diye gitmen daha da zorlaşmadı, arabasyı bırakıp toplu taşımaya yönelenlerin trfaği azaltması yüzde 0,13 bile değildir belki metrobüs yerine alta metro ve üste yeni şerit yapılsaydı oluşacak darboğazdan bahsediyorum, tüm e-5 boyunca aynı şerit sayısıyla gidiyorsun köprü ve diğer katılımlar ve kapasite fazlası araç trafiği kitliyor zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fizban Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 metrobus yuzunden e-5 hatti boyunca bir emniyet seridi bulunmadiginin, bu yuzden en ufak bir kazanin butun trafigi saatlerce felc ettiginin farkinda misiniz yahu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phyx Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 0 hata payı işte, şöförlerimize güveniyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 fizban said: metrobus yuzunden e-5 hatti boyunca bir emniyet seridi bulunmadiginin, bu yuzden en ufak bir kazanin butun trafigi saatlerce felc ettiginin farkinda misiniz yahu ? yan yol? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fizban Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 emniyet seridi ile yan yol ayni hat uzerinde bulunmaz. yanyola gecmek istersen bariyer falan kirman lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Daha öncede dedim Metrobüs geçici bir çözümdür ve ileride kalkacaktır. Akıllıca çözüm raylı sistemdir toplu taşımacılıkda. Yer sıkıntısı içinde bir seferlik metro yapılır pahalıya gelir ama soruna çözüm olur. Sen E5i daraltarak insanları tıklım tıkış otobüslere bindirmeyi toplu taşıma yaptım diyemezsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 ara geçiş noktaları var, emniyet şeridinin olmamasını savunmuyorum ama eski versiyonda da tüm yol boyunca yoktu kaza yapan yaptığı şeridi terketmiyor kaza olunca sonuçlarını gözlemlemek için trafik oluşuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Tafik 4 seritli yolun minimum 1 seridinin kapanmasından oluşuyor. Kaza her zaman olacaktır ama kazaya ulaşması gereken polis ambulans veya itfaiye için emniyet şeridi olması lazımdır. Olmayınca trafikte ekipler onlara gelene kadar ve gereken işlem bitene kadar sıkışık kalıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Absolut said: Daha öncede dedim Metrobüs geçici bir çözümdür ve ileride kalkacaktır. Akıllıca çözüm raylı sistemdir toplu taşımacılıkda. Yer sıkıntısı içinde bir seferlik metro yapılır pahalıya gelir ama soruna çözüm olur. Sen E5i daraltarak insanları tıklım tıkış otobüslere bindirmeyi toplu taşıma yaptım diyemezsin. ya toplu taşıma kullanmadınız mı? insanlar metrobüsten önce aynı sıkışıklıkla daha uzun aralarla otobüs bekliyordu metrobüs yanyolları sayarsak e-5i genişletti kaldı ki e-5 i uçak pisti yapsan trafik şu anki 3 şeritli yola göre daha sıkışık olur metronun avantajı insanların, metroya insan gibi binebilecek olması yoğun saatte içindeki sıkışıklığa yine çare yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Yanlışın var emetro konusunda. Metroda peşpeşe 10 vagon koyabilirsin ve bunların onlarcasını yoğun saatte 2şer dakika aralıkla duraklardan geçecek şekilde ayarlayabilirsin. Bu trafikten etkilenmeyen, bozulmayan, yoldan çıkmayan bir sistem olarak çalışır. 1 metrobüüs yaklaşık 70 kişi taşıyorsa 1 metro vagon grubu 500 kişi taşır. Ne zaman geleceği ne zaman geçeceği bellidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Absolut said: Tafik 4 seritli yolun minimum 1 seridinin kapanmasından oluşuyor. Kaza her zaman olacaktır ama kazaya ulaşması gereken polis ambulans veya itfaiye için emniyet şeridi olması lazımdır. Olmayınca trafikte ekipler onlara gelene kadar ve gereken işlem bitene kadar sıkışık kalıyor. sen haklısın tabi de, güzel ülkemin güzel vatandaşı zaten sürekli emniyet şeridini üçüncü şerit gibi kullanıyor diye, "bari şeridi normal gibi boyayalım nasısa fiilen 3. şerit" dediler. emniyet şeridini geri açsan çok da farketmeyecek, yaptırım denetim yokken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Avcılar - Söğütlüçeşme Metrobus Hattı Hat uzunluğu: 43 km. Araç sayısı: 300 Sefer süresi: 126 dakika (gidiş-dönüş) Sefer aralığı: 32 saniye (ortalama) Yolcu kapasitesi: 850.000 yolcu /gün İstasyon sayısı: 33 metröbüs için 70 deil yolcu sayısı en az 200 diyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 OTURAN 33 AYAKTA 66 HAVADA 1 (sabri) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 said: Daha öncede dedim Metrobüs geçici bir çözümdür ve ileride kalkacaktır. Akıllıca çözüm raylı sistemdir toplu taşımacılıkda. Yer sıkıntısı içinde bir seferlik metro yapılır pahalıya gelir ama soruna çözüm olur. Sen E5i daraltarak insanları tıklım tıkış otobüslere bindirmeyi toplu taşıma yaptım diyemezsin. bu o kadar doğru olmuş ki.. daha da açmak gerekirse metro ana duraklarda durur ve ana noktalardan dağıtıma girer. mesel metrobüs'ün ssk, perpa, ssk okmeydanı vs gibi yerlerde durmadığını. doğrudan mecidiyeköy'e girdiğini ve bu alt noktalara başka hatlarla dağıtım yapıldığını düşünün. süreleri katidir, ve tabii taşıdı adam sayısının allahı bir. metrobüs geçici bir çözüm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 MEtronun her bir vaganu metrobüsün bir tanesine eşit ve peşpeşe 10 vagon bağlayabilirsin onu diyorum. forgiver said: Avcılar - Söğütlüçeşme Metrobus Hattı Hat uzunluğu: 43 km. Araç sayısı: 300 Sefer süresi: 126 dakika (gidiş-dönüş) Sefer aralığı: 32 saniye (ortalama) Yolcu kapasitesi: 850.000 yolcu /gün İstasyon sayısı: 33 metröbüs için 70 deil yolcu sayısı en az 200 diyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Sen ana güzergahı metro ile halledersin ordan sonrasına otobüsle ve gene hafif raylı ile devam edersin ama belli zamanda insan taşımakapasites olarak metro ile karşılaştırmak doğru değil. Mantıklı olan Zeytinburnunda biten metroyu uzatarak devam ettirmekti hafif raylı ile devam ettirmek ve trafiğe sokmak yerine. Şu anki metro Zeytinburnuna kadar günde 200.000 kapasite olarak gösteriliyor. Bunun tüm E5 boyunca hatta karşıya devam ettiğini düşünürsen rahat 3.4 katı insan taşıyacaktır. Metrobüs yolu günün 18 saati bomboş nerdeyse ve sadece günün 6 saati yoğun olacak diye E5i daraltmak yanlış. Havai metro hattı veya yeraltı sistemi ile E5i daraltmadan ama çok daha pahalı bir çözüm yapılması lazım ki eninde sonunda bu yapılacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Kesinlikle dönüp dolaşılıp yer altı yada yol üstünden raylı süsteme geçiş yapılacak. Yapın gitsin işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2011 Mr_Hand said: şu an istanbulda bi taraftan diğerine metrobüsün olmadığı bi yere gitmek için geçiyosan ve arabayla vs. gidiyosan babalara geliyorsun direkt. metrobüs sadece hattı üzerinde işe yarıyo ki o da o hattaki diğer ulaşımın içine ederek çalışıyo. o trafiğe gireceğine, gittiğin yere yakın metrobüs durağında in, taksiye bin, yemin ediyorum daha az masraf ediyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 forgiver said: Avcılar - Söğütlüçeşme Metrobus Hattı Hat uzunluğu: 43 km. Araç sayısı: 300 Sefer süresi: 126 dakika (gidiş-dönüş) Sefer aralığı: 32 saniye (ortalama) Yolcu kapasitesi: 850.000 yolcu /gün İstasyon sayısı: 33 metröbüs için 70 deil yolcu sayısı en az 200 diyim sırf tek hattan günde 1.5 milyon kazanıyorlar. alın artık bi kaç otobüs daha.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bansheee Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 SeaGle said: İstanbulda yaşamak acınacak bi durum lan. Her gece dua ediyorum sizler için, "allahım, toplu taşımada boğularak ölmesinler fakir ölümü gibi" diye. göç almaya devam ederse bu gidişle Bursa da aynı olacak.Ama yok raylı sistem kurtarır umarım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Bursanın en büyük avantajı, belirli bölgeler dışında her yere neşter vurabilirsin. Alternatif yol verebilirsin. Mesela heykele bi çalışma yapmak çok zor, alternatif olarak nereden vereceksin? Ya da bunun gibi bikaç ana yer var. Onların dışında alternatif bulabileceğin yerler olduğu için hep, sorun olduğunda çalışma yapıp çözüm bulabilirsin. İstanbulda öyle bi imkan yok, çalışma yapmaya kalktın mı felç edersin ortalığı. O yüzden şanslı Bursa. 10 yıl daha rahat kaldırır bu sistem. Hele daha da genişlerse raylı sistem, iyi olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Seagle cumhuriyet caddesindeki "tarihi" tramvay heykele setbaşına ve altıparmağa inecek.Neşter mi dersin balta mı dersin bilemiyorum artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 o kadar gidecek mi o ya ? cumhuriyet caddesinde dolanacak diye biliyodum ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Sadece cumhuriyet caddesi abi o. Heykel ve altıparmak olayı şehir efsanesi. Kaldı ki heykel trafiğini verebilecekleri bi yer yok yani. Yapmak isteseler bile yapamazlar zaten. Maksem caddesinden mi vericekler trafiği ahahaha, kamyonet dönmüyor o sokaklardan. Öyle birşey yok. Ha tabi cumhuriyet caddesi projesi de çok saçma birşey, o konuda haklısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2011 Olur mu yolları değiştirdiler yönlerini değiştirdiler sırf bunun için.İyice rezil ettiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar