Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Bone

Prey 2

Öne çıkan mesajlar

Prey 2 çıkacakmış, muhtemelen 2012.
Bethesda ile Human Head ortaklaşa yapacakmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Çılgın oynanır ama bu sefer hikayeye biraz özen göstersinler be, Quake 4'den 2 değil 20 gömlek üstün olsun. Ha bir de yapmaları 10 sene sürmesin ahaha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Her oyun Bioshock olacak diye bir beklentim yok ama her oyun en azından bir FEAR olmalı, evet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
önceki oyunun radyo yayınları felan uzaylı istilasını çok güzel yansıtmıştı, bu da umarım öyle ol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
moriQ said:

http://www.youtube.com/watch?v=lP5w_4r8wo4

ilk oyunu beğenmemişti. bu iyi gibi.

ki ne beyenmemi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Video çok güzel ya, defalarca izleyebilirim. Benim aklımda ki gelecek şehrinin aynısı neredeyse. 10-20 yıl içinde şunun filmini yapmak istiyordum sdfs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
alien noir diyor, heyecanlanıyorum ohş...

http://www.gametrailers.com/video/quakecon-11-prey-2/718788

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
iptal edildi dedikoduları var nette, bethesda hunted, brink, rage gibi oyunları release edip bunu iptal ederse abv

ama reklam gibi gözüküyo, resmi açıklama yok zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
umarım iptal edilmez, rage'den kat kat iyi oyun olur bu eğer dedikleri gibi olursa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Aynen, ya umarım next gen sistemlerde o trailer'da ki görüntüleri alabiliriz artık yahu. Şuan next gen gözüken tek fps BF3.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Kasımdan beridir üzerinde çalışmıyorlarmış. Bencede beklesinler, bir sonra ki jenerasyona çıkmalı bu oyun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
gerizekalı bethesdanın da yeni aklıma geldi şu

it won’t meet its planned 2012 release due to it not meeting the publisher’s “quality standards”.

lan brink, rage, hunted (bu sonuncu yine fena değildi) senin yarım hatta çeyrek bitmiş olarak yayınladığın oyunlar değil miydi geçen sene, neyse böyle devam ederler inş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Silphatos said:

gerizekalı bethesdanın da yeni aklıma geldi şu

it won’t meet its planned 2012 release due to it not meeting the publisher’s “quality standards”.

lan brink, rage, hunted (bu sonuncu yine fena değildi) senin yarım hatta çeyrek bitmiş olarak yayınladığın oyunlar değil miydi geçen sene, neyse böyle devam ederler inş

Bence oyun yetişmemiştir. Quality standarts falan bahane.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ya bu oyun ne zaman çıkacak, çıksın oynayalım.
videosu çok güzel duruyor. çok gecikirse aynı tadı vermez.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...