Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Ctesi aksamı oyuna girince charı cıplak ve mailboxın yanında buldum.banka dahil hiçbişey kalmamış.Çok birşeyim yoktu toplasan 10-12p ve birazda craft malzemeleri.İn-game olsun oyunun sitesinden olsun baya mail veya ticket actım ama 3. gün hala yardım gelmedi.Bugün tel ile arayacağım öğleden sonra bunun dışında yapmamı tavsiye edeceğiniz birşey var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Klapaucius Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 rift authenticator al Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 ne yaptın da hacklendin söyle biz yapmayalım riftjunkies ?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 pron Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 oo hacklenmeler başladıysa oyun tuttu demektir das Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Ahahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Hack lenmeyi başaran ilk arkadaşımıza benden 1 adet cotton Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Nasıl yaptım orası mechul.Zaten 3 gündür girmiyordum.Evdeki pc de zaten 2 tane virüs proggramı var işyerinde zaten girmiyorm.ctesi akşamı bir girdim char çıplak banka bile gitmiş. İtem lost bugı oldu diyecem hem char mail box ın yanında hem de para edecek hersey gitmiş.Anlamadığım planar focuslarım bile yok.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xelee Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 daha ne zaman çıktı ki millet hacklenmeye başladı? haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 içerden birilerinin işi olabilir, hmmms Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pipet Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 forum first olarak adam title'ı haketmiş dfgs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 hakkettim evet title i ama merak ettiğim iki konu var.10-12 p yi alıp napacaklar ve o planar focuslar yerinden cıkıyormuydu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 harcayıp bişiler satın alıp onları bozdurmuştur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 GM'e ticket attın mı kısa sürede çözülür. asıl şimdi GM'lerin gösteriş yapma vaktidir, bakalım wow'daki GM'lerin response sürelerini geçebilecekler mi das Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Evet GM e ticket attım hem de kac tane.Ancak cumartesi akşamından beri cvp alabilmiş değilim.Wow da en garip sorularıma bile muhattap bulabildiğim halde burda hacklenmiş olmama rağmen 3 gündür ilgilenen yok.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 rift forumunda bi konu var hacklerle ilgili Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Sagol Loex inceledim costumer supportla temas kurun diyor kurduk ama dönen yok bize. Edit: Forumlarda da 3-4 günde alınan cevaplardan bahsediyorlar.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 bikaç gün daha dayansaydı acc, yeni sistem geliyordu :) Coin Lock Users will be coin locked if they log in from a significantly different location. When their account is coin locked, they will be sent an email to the address that they have on their account (their login email) with a code to enter into the game. Users will see the Coin Locked icon in the spot where their tutorial button shows up. Deactivating the tutorial tips will not turn off the Coin Locked button. While in a Coin Locked status, users will have the following limitations: • No access to the auction house • No ability to SEND mail. Users can still receive and view mail as well as remove items from mail • No ability to SELL to vendors. Users can still purchase items from vendors • No ability to salvage, runebreak or destroy items • No ability to trade • Users can continue to play and gain coin and items, but cannot get rid of them. If you are Coin Locked, simply click on the Coin Locked icon and enter the code found in your email from Trion. hatta early this week diyor, bugün yarın gelir bu sistem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Barathrum Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Riftin ilk gününden beri goldsellerlardan mesaj geliyor. Goldseller demek hack demek zaten.Geçmiş olsun.Blizzardta en az 1 hafta bekletti beni kaç kere.En sonunda skypetan arayıp halletmeyi öğrendik.Eğer böyle bir imkan varsa deneyebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 goldseller lar 2-3 gün spam yapabildi sadece bide wow un müşteri servisi son 1-2 yılda düzeldi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kozlowski Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 teşekkür ederim bu aksam da cevap alamazsam arayıp konuşacam zaten. Bu tarz durumlarda erken yardım oyunun artıalrını arttırıyor bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yunusemre Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 customer support çok yavaş işliyor oyunda eleman eksiği mi vardır nedir bilemedim. Telefonla arayıp çözmen sorunu en mantıklısı gibi geçmiş olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2011 telefonda işe yaramaz bence oyun henüz çok yeni sistemi oturtuyolar daha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warghammer Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2011 Hello cihan! Thank you for contacting us regarding Rift! We do apologize for the delay in responding to your hacked account inquiry. Hacked account inquiries are our #1 priority currently and we are getting to each and every one just as quickly as possible. While waiting for us to respond to your ticket we do recommend NOT playing on the affected characters until your account has been secured and your character restored. Once we have investigated your account, depending on how your characters were affected we may offer you the option of either restoring your character back to the most back-up we have for your character prior to the account becoming compromised, or restoring any platinum which may have been lost. Again, we do apologize for any inconvenience this has caused you as well as for the delay in responding to your inquiry. I want to assure you that your inquiry has not been lost and we have not forgotten about you. We are taking steps to both increase our account security as well as increase our customer support staff in order to reduce these wait times. Thank you for your patience while we continue to work to provide the level of customer service that you should come to expect from Trion and which you deserve. If you have any additional questions or concerns then please don't hesitate to let us know. Thank you for your continued support of Trion Worlds and for playing . Your reference number for this question is 110313-003316 Sincerely, Soulwalker Sr. Game Master Trion Worlds Inc. Sonunda bir cevap aldık.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar