zyprexia Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 ben hiçbişeyin ayarını yapmayıp kemerimi takmayıp şehir içi hız sınırını falan aşıp 85le geçtim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zyprexia Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 gerçi hoca da kendi arabanda yaparsın onları sürmene bak demişti sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leadman Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 barnacle said: leadman emniyet kemeri takıp koltuk ayarı yapıyomuş hahahh. Eğer "herkes biliyor nasılsa" mantığıyla iş yapılsaydı, kitaplara yazmasınlar madem bunları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leadman Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 PrudenT said: valla fiyat değişiyor her yerde. ben izmirde 250ye yazıldım kursa, 300 de kart ve diğer masraf tuttu. kursa hiç gitmedim, sınavdan önceki gece üç tane deneme çözdüm 95-90-90 gibi bi şekilde geçmiştim ki motordan falan hiç anlamazdım yani (sonradan anlamaya başladım sdfkgf). direksiyon dersine de bi kere gittim (ondan öncesi yok, bi kere gece çalıp 100 metre sürmüştüm sadece). babamı izleyerek gördüklerimle sınavı çok rahat geçtim yani. ama tabi sonra yokuşta kaldıramadım bi süre vs. ama kolay alışıyosun ehuehBen ehliyeti aldıktan sonra bir türlü trafiğe çıkamadım. İyi kötü aldık belgeyi, muhtemelen ben de yokuş faciaları falan yaşayacağım herhalde. Peder vermiyor arabayı beyler. Ne bok yicez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Aynen Leadman. Yalnız değilsin akkee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 koşa koşa ekşiye yazmışsın zaten haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Leadman said: Ben ehliyeti aldıktan sonra bir türlü trafiğe çıkamadım. İyi kötü aldık belgeyi, muhtemelen ben de yokuş faciaları falan yaşayacağım herhalde. Peder vermiyor arabayı beyler. Ne bok yicez. olay ehliyeti almakla bitmiyor zaten. ozel ders alacaksin 2-3 hafta, ondan sonra pratik yapmaya ba$layacaksin. yoku$ faciasi cok sorun degil, no pain no gain sonucta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 ozel ders cok muhim degil. bizim sirkette calisan bir abi gerci bana 1 hafta 10 gun falan bos yollarda biraz dur kalk gostermisti duz vitesle ama esas kendi basina trafige cikinca tecrube kazaniyorsun. trafign daha sakin oldugu aksam 9 sonrasi saatlerde yavas yavas kullanmaya basla derim. 1 ayda maks alisirsin. duz vites kullan ayrica bence imkanin varsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 kendi ba$ina ogrenmekle dogru ogrenmek arasinda fark var i$te. malesef kursta yalap$ap ogretiliyor. dolayisiyle insan unutabiliyor. daha direksiyonu nasil tutacagini bilmeyen insanlar araba kullaniyor. olay arabayi surmek degil, risk faktorlerini azaltarak, guvenli bir $ekilde surmek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
snarveien Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 abi araba kullanmanın kursu da mı var allah aşkına? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Kurs hocam iyidi hoştu ama benden sürekli motor freni yapmamı istiyodu, neden istediğini ise hala çözemedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 guvenli surus egitimleri veren bir cok kurs var. ki bence insan 1-2 defa katilmali bu seminerlere. pratik egitim de var i$in icinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barnacle Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Leadman said: barnacle said: leadman emniyet kemeri takıp koltuk ayarı yapıyomuş hahahh. Eğer "herkes biliyor nasılsa" mantığıyla iş yapılsaydı, kitaplara yazmasınlar madem bunları. kemeri takmadan önce yapılır abi koltuk ayarı. hani zor olur biraz kemer takılıyken... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Horcrux Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Araba cok overrated. Uzay gemisi kullaniyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
snarveien Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Dartanian said: Kurs hocam iyidi hoştu ama benden sürekli motor freni yapmamı istiyodu, neden istediğini ise hala çözemedim. motor freni önemli çünkü en kötü anı düşünmek zorundasın frenin boşaldığını varsayarsak eğer motor freniyle hızını azaltma şansın var o yüzdendir @Coskun-Sabah; abi araba kursla,seminerle falan öğrenilmez ehliyeti aldıktan sonra çıkıcaksın trafiğe tin tin gidiceksin bi süre, bi süre de küfür yiyceksin alışıcaksın hangimizin babası özel seminerdir kurstur gitmiş de öğrenmiş araba kullanmayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barnacle Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 sonra 60 la giderken takla atıyosunuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leadman Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 barnacle said: kemeri takmadan önce yapılır abi koltuk ayarı. hani zor olur biraz kemer takılıyken...Hiçbir şey farketmez. 30-40 cm'lik bir gidip gelme yapacaksın en fazla koltukta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Motor freninin ne işe yaradığını söylemek değildi ama yaptığı. Uzaktan kırmızı ışığa yaklaşıyoruz tak boşa fren yap.Yok 4.vitesten 3e sonra 2 ye düşürtüp fren yaptırıyodu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 freni bo$a takip yaptigin zaman hem zaman kaybedersin hem de araba hizlanir. dolayisiyle fren mesafen uzar. motor freniyle yapilan fren de mantiksizdir, yine fren mesafen uzar. arabada abs varken yapilacak fren ba$kadir, yokken yapilacak fren ba$kadir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Abi valla ben kendi arabamızla boşa alıp fren yapıyorum motor freni çok uğraştırıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 barnacle said: sonra 60 la giderken takla atıyosunuz arabalarin n-cap testleri 60km hizla yapiliyor bu arada. 1/3 oranli carpma videolari var youtubeda. izleseniz "bi daha 60 in uzerine cikmiycam abi" dersiniz. teorik olarak 100km hizda, saniyede 28m ilerliyor araba. fren mesafeniz de hiza bagli olarak degi$iyor. ama logaritmik olarak. durulacak mesafe acisindan, 60ta yapilan fren ile 120de yapilan fren arasinda 4-5 kat fark var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
snarveien Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 motor freniyle ben de uğraşmıyorum abi uzaktan baktım kırmızı boşa alıp fren yapıyorum ama bi anda yanıyosa kırmızı yaklaşınca fren+debriyaj yapıyorum ikisinin arasında fark oluyo bu arada boştayken bastığın frenle vitesteyken bastığın frenin durma gücü arasında ben fark olduğunu sanıyorum öyle mi emin değilim pek tabi yani boştayken yaptığın frenin durma mesafesi > vitesteyken yaptığın frenin durma mesafesi doğru mudur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coskun-Sabah Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 dogrudur. vitesteyken arabayi bo$a alinca bi one ziplama olur zira. motor devirine ve vitese gore tekerler hareket ediyordur. bo$a alinca bu engel ortadan kalkar ve arac bir miktar ivmelenir. bu nedenle ani frenlerde bo$a alip fren yapmak sakincalidir. cogu arabada abs var. frene basin, basili tutun ve arabayi kacmak istediginiz yone dogru direksiyonu cevirin. eger abs yok ise, engeli gordugunuzde frene basin, sonra hafif kacirin, direksiyonu kirin araci duzleyin yine frene basin. basili tutarak direksiyonu kirmaniz bir i$e yaramaz abs olmayan aracta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Leadman said: Ben ehliyeti aldıktan sonra bir türlü trafiğe çıkamadım. İyi kötü aldık belgeyi, muhtemelen ben de yokuş faciaları falan yaşayacağım herhalde. Peder vermiyor arabayı beyler. Ne bok yicez. ahaha zorla alcaksın abi. ben gece anahtar hırsızlığıyla başladım sonra baskılara dayanamayıp 2. anahtarı yaptırdı verdi sdfg. ben sonradan özel kurs almadım. dizel araba varsa yokuşta pek sıkıntın olmaz. benim gibi 1.2 benzinli arabayla üzülürsün mesela. 15 dakka yokuşta kalkamayıp o utancı yaşadım sdfkdsh. sonra yüzsüz oluyosun tabi. en fazla bir ay sürüyo bu yokuş muhabbeti. ama trafikte sürdükçe daha iyi oluyosun her zaman, yani 1 yıl sürmüş iyi şöförle 5 yıl iyi şöför arasında mutlaka fark oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masakari Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Yazılı sınavı tek seferde geçmiştim ama direksiyonu 4. sınavda vermiştim topiğim bile vardı. Bu arada ehliyeti aldım ama hala sürmesini bilmiyorum muhtemelen arabayı kaldıramam bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar